Τρίτη, 17 Νοεμβρίου 2009

"ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ". Οι Τελευταίοι δυο Γενικοί Γραμματείς θα επιλεγούν τα Θεοφάνια














Δέκα νέοι γενικοί γραμματείς των υπουργείων ανακοινώθηκαν.

26 σε σύνολο 88, τα στελέχη των υπουργείων που έχουν ανακοινωθεί μέχρι τώρα.

Όπως είχα γράψει και σε παλαιότερο άρθρο μου, με τίτλο Με Γεωμετρική Πρόοδο οι Γενικοί Γραμματείς , με τους ρυθμούς που πάνε μέχρι τα Χριστούγεννα θα έχουν τελειώσει....
Για να δούμε έχω πέσει μέσα στους υπολογισμούς μου;

Μέχρι σήμερα και σε ένα διάστημα 20 περίπου ημερών, μετά το πέρας υποβολής των περίφημων "βιογραφικών", έχουν επιλεγεί 26 στελέχη. Ήτοι 1,3 ανά ημέρα. Αν λάβουμε υπόψη ότι υπολείπονται ακόμη 62 στελέχη (88-26), απαιτούνται άλλες 48 ημέρες !!!!
Το οποίο σημαίνει ότι τα Θεοφάνια (Τα φώτα), θα μας αλλάξουν τα φώτα, συγγνώμη θα έχουμε τελειώσει με το σήριαλ των Γραμματέων!!

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι δυο τελευταίοι Γενικοί Γραμματείς θα επιλεγούν ως εξης:
- o ένας θα είναι αυτός που θα "πιάσει" πρώτος τον σταυρό.
- και ο τελευταίος θα είναι εκείνος πάνω στο κεφάλι του οποίου, θα καθίσει το "περιστέρι".

Ελπίζω το περιστέρι, να μην πάει πάλι στον Κο Γ. Καρατζαφέρη!!!

ΔΙΠΛΩΜΑΤΕΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ



Υπεύθυνοι συναρμοδίων Διευθύνσεων του υπουργείου Εξωτερικών με άτυπο έγγραφο προειδοποιούν ότι εάν όσα ζητά ο τούρκος πρωθυπουργός με την επιστολή του προς τον έλληνα ομόλογό του Γιώργο Παπανδρέου (για έναρξη διαλόγου με σκοπό την αναζήτηση λύσεων στα διμερή ζητήματα) ενεργοποιηθούν πριν από τη σύνοδο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου τον Δεκέμβριο, «θα είναι έως και αδύνατο για την Ελλάδα να ζητήσει εάν όχι κυρώσεις, τουλάχιστον αυστηρές παρατηρήσεις προς την Τουρκία». Γιατί αυτές δεν θα είναι συμβατές με το κλίμα που θα έχει δημιουργηθεί. Και η Αθήνα κάθε άλλο παρά θα είναι πειστική.


Σύμφωνα με άριστα ενημερωμένη πηγή του υπουργείου Εξωτερικών, οι ανησυχίες των διπλωματών εντείνονται από το γεγονός ότι θα πραγματοποιηθούν στην Αθήνα οι πρώτες συνομιλίες με τον τούρκο υπουργό Εξωτερικών Αχμέτ Νταβούτογλου, ενώ θεωρείται πλέον βέβαιο πως θα πραγματοποιηθεί οριστικά και επίσκεψη Ερντογάν. Οπότε και η επιδίωξη της Τουρκίας να υπερβεί τις δυσκολίες του Δεκεμβρίου θα διευκολυνθεί άμεσα. Και αυτό υποστηρίζεται τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από κάποιες πρωτεύουσες στην Ευρωπαϊκή Ένωση, με πρώτο το Λονδίνο και από κοντά τη σουηδική προεδρία.
(Οι Σουηδοί μας πιέζουν και για Σκοπιανό. Βλέπε άρθρο μας,Σουηδική Πίεση για Άμεση Λύση του Σκοπιανού μέσω Ε.Ε)

Γι’ αυτό και θεωρείται από έγκυρους πολιτικούς παρατηρητές οριακής σημασίας η επιλογή του χρόνου για ελληνοτουρκικές επαφές.

Τα "Πράσινα Golden Boys" είναι ΕΔΩ!!
















Με απόφαση του Πρωθυπουργού, Γιώργου Α. Παπανδρέου, και του αρμοδίου Υπουργού αντιστοίχως, ορίζονται οι ακόλουθοι Γενικοί και Ειδικοί Γραμματείς:


ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

Γενική Γραμματεία Υπουργείου Εσωτερικών, αποκέντρωσης και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης Στεφάνου Δημήτρης, δικηγόρος

Γενική Γραμματεία Δημόσιας Διοίκησης

Μπεργελέ Ευσταθία, μέλος του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού ΑΣΕΠ

Γενική Γραμματεία Υπουργείου Μακεδονίας – Θράκης

Μεγάλη έρευνα του Econews.gr για τις ανάγκες των δημοτών

 news-research-econews-purposes-publicationΟλοκληρώθηκε με επιτυχία η έρευνα του www.econews.gr η οποία έθετε στους αναγνώστες της ιστοσελίδας την ερώτηση «Τι θα θέλατε για το περιβάλλον από το Δήμο σας».


Στην έρευνα του www.econews.gr , που διήρκησε για διάστημα δύο μηνών συμμετείχαν 821 αναγνώστες. Η μεγάλη πλειοψηφία των αναγνωστών εξέφρασε την επιθυμία για νέους χώρους πρασίνου και περισσότερους κάδους ανακύκλωσης.
Αναλυτικότερα, το 66% των φίλων του www.econews.gr εξέφρασε την επιθυμία για νέους χώρους πρασίνου. Εξίσου ισχυρή ήταν και η απαίτηση για περισσότερους μπλε κάδους ανακύκλωσης που συγκέντρωσε το 54% των ψήφων. Στην τρίτη θέση των αποτελεσμάτων με 43% των ψήφων ήρθε το αίτημα για πληρέστερη προστασία των χώρων πρασίνου και ακολούθησε η επιθυμία για συχνότερη αποκομιδή των ειδικών απορριμμάτων με 29% Στις τρεις τελευταίες θέσεις ήρθαν αιτήματα που έχουν να κάνουν με την διοικητική λειτουργία και τις γραφειοκρατικές διαδικασίες που ακολουθούνται κατά την υλοποίηση των περιβαλλοντικών πολιτικών των δήμων. Ειδικότερα, οι αναγνώστες του www.econews.gr ζήτησαν τη δημιουργία κέντρων ενημέρωσης για περιβαλλοντικά θέματα (28%), γρηγορότερες διαδικασίες και λιγότερη γραφειοκρατία (27%) και ηλεκτρονική ενημέρωση για τα σημεία ανακύκλωσης στους δήμους τους (23%).
Ευχόμαστε οι επιθυμίες των περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένων αναγνωστών του www.econews.gr να εισακουσθούν και να οδηγήσουν σε αποτελεσματικότερες πολιτικές για την προστασία του περιβάλλοντος.
Δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα στον σχετικό πίνακα :
Τι θα θέλατε για το περιβάλλον απο τον Δήμο σας;
Νέους χώρους πρασίνου                                                                   66.0%, 541 Ψήφους
Περισσότερους μπλε κάδους ανακύκλωσης                                  54.0%, 445 Ψήφους
Πληρέστερη προστασία χώρων πρασίνου                                        43%, 355 Ψήφους
Εκδηλώσεις ενημέρωσης πολιτών για το περιβάλλον                 31.0%, 256 Ψήφους
Συχνότερη αποκομιδή ειδικών απορριμμάτων                            29.0%, 240 Ψήφους
Κέντρο ενημέρωσης περιβαλλοντικών θεμάτων                          28.0%, 232 Ψήφους
Γρηγορότερες διαδικασίες και λιγότερη γραφειοκρατία           27.0%, 219 Ψήφους
Ηλεκτρονική ενημέρωση για τα σημεία ανακύκλωσης               23.0%, 192 Ψήφους
Και άλλα…                                                                                           13.0%, 104 Ψήφους
Τίποτα                                                                                                    1.0%, 7 Ψήφους

Σύνολο ψήφων 821

Πηγή: www.i-live.gr/news-research-econews-purposes-publication/

Leona Lewis - Alive ( New 2009 ) Echo Album



Leona Lewis - Alive ( New 2009 ) Echo Album.

Απολαυστε το.
http://www.youtube.com/watch?v=uo2OQF0iPFg

"Πάγωσαν" τα Ιδιωτικά Πανεπιστήμια














ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ

Αθήνα, 16 Νοεμβρίου 2009

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΤΩΝ ΞΕΝΟΥ ΤΥΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΓΙΩΡΓΟ ΠΕΤΑΛΩΤΗ
AKOΛΟΥΘΕΙ ΑΠΟΠΑΣΜΑ ΤΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ


ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ: Θα μου δώσετε ένα παράδειγμα; Θα νομιμοποιήσετε τα ιδιωτικά κολέγια στο χώρο της Παιδείας, ας πούμε;
ΠΕΤΑΛΩΤΗΣ: Η ελληνική κυβέρνηση, όπως γνωρίζετε, «πάγωσε» την αδειοδότηση αυτών των κολεγίων, που λίγες ημέρες πριν τις εκλογές υπέγραψε η προηγούμενη κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας. Ήδη, το θέμα βρίσκεται σε νομική κρίση και περιμένουμε σύντομα απόφαση επ` αυτού. 
....
ΑΝΤΥΠΑΣ: Είπατε προηγουμένως ότι για τα ιδιωτικά κολέγια περιμένετε την εισήγηση των νομικών υπηρεσιών. Μια παρόμοια απάντηση δώσατε και για το θέμα του κ. Βγενόπουλου.
ΠΕΤΑΛΩΤΗΣ: Όχι. Δεν είναι εισήγηση νομικών υπηρεσιών. Υπάρχει μια δικαστική κρίση, εν εξελίξει και αναμένεται σύντομα να εκδοθεί απόφαση.
ΑΝΤΥΠΑΣ: Μήπως μπορείτε να μας ενημερώσετε, ποια είναι η πολιτική θέση της κυβέρνησης και για το ένα και για το άλλο; Δηλαδή, ποια είναι η πολιτική της κυβέρνησης και όχι η πολιτική του Δικηγορικού Συλλόγου για το θέμα των άγονων γραμμών και για το θέμα των ιδιωτικών κολεγίων;
ΠΕΤΑΛΩΤΗΣ: Για τις άγονες γραμμές: Δεν μιλάμε για μια νομική θεώρηση και για μια νομική άποψη. Υπάρχει νομική υπηρεσία, κάθε φορά, σε κάθε διαγωνισμό, η οποία εισηγείται το αν θα γίνει δεκτή μια προσφορά, μια πρόταση ή όχι, τουλάχιστον όσον αφορά στα τυπικά ζητήματα. Άρα, δεν μιλάμε για άποψη, μιλάμε για μια εισήγηση, υποχρεωτική από το νόμο, την οποία εισηγήθηκε η νομική υπηρεσία και έγινε δεκτή, γιατί ακριβώς δεν υπήρχαν στις προτάσεις που απορρίφθηκαν εκείνες οι προδιαγραφές που ήταν σύμφωνες με το νόμο. Για τα κολέγια: Ήδη, η κυβέρνηση έχει εκφράσει τη θέση της. Ήδη η κυβέρνηση, από τις πρώτες ημέρες διακυβέρνησης, έχει δείξει τις προθέσεις της, όταν «πάγωσε» αυτές τις άδειες των κολεγίων. Και επαναλαμβάνω ότι πολύ σύντομα θα υπάρχει και μια απόφαση δικαστηρίου, ως προς αυτό.
ΑΝΤΥΠΑΣ: Δηλαδή, να εικάσουμε, αν έχω καταλάβει από τη φρασεολογία σας, ότι η κυβέρνηση είναι κατά της αδειοδότησης των κολεγίων;
ΠΕΤΑΛΩΤΗΣ: Η κυβέρνηση, ήδη, έχει πράξει ως προς αυτό το ζήτημα.
ΑΝΤΥΠΑΣ: Το πάγωμα δεν λέει κάτι. Ναι ή όχι. Τα αδειοδοτούμε ή όχι;
ΠΕΤΑΛΩΤΗΣ: Δεν λέει σε εσάς. Εγώ εμμένω σε αυτό που λέω.

------------------------------------------------------------------
Καθαρές κουβέντες, καθαρές θέσεις και απόλυτα σαφείς.
Τι θα γίνει με τα ιδιωτικά πανεπιστήμια, ποιά είναι η θέση σας; 
TA ΠΑΓΩΣΑΜΕ τελεία και παύλα, τα βάλαμε στην κατάψυχη και περιμένουμε....

Πηγή: Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης, http://www.minpress.gr/minpress/index/information/info-briefings.htm  

Μητροπολίτης Ιωαννίνων: «Δεν πληρώνουμε»










 






«Δεν υπάρχει πόλεμος ή θεομηνία για να συνεισφέρουμε. Καλούμαστε, αντίθετα, να συνεισφέρουμε για τις ανύπαρκτες οικονομικές πολιτικές. Δεν θα πληρώσουμε εμείς τα σπασμένα άλλων». Αυτά τόνισε, μεταξύ άλλων, ο μητροπολίτης Ιωαννίνων Θεόκλητος σε συνέντευξή του με την ιδιότητα του προέδρου της Εκκλησιαστικής Κεντρικής Υπηρεσίας Οικονομικών, δίνοντας το "στίγμα" της θέσης που θα τηρήσει η Εκκλησία για τα όσα βλέπουν τελευταία το φως της δημοσιότητας σχετικά με τη φορολόγηση της εκκλησιαστικής περιουσίας.
Ο κ. Θεόκλητος έκανε μια μακρά ιστορική διαδρομή στην προσφορά της Εκκλησίας προς το ελληνικό κράτος, επισημαίνοντας ότι η σημερινή ακίνητη περιουσία της Εκκλησίας, σύμφωνα με πρόσφατες τραπεζικές εκτιμήσεις, ανέρχεται σε 702.160.000 ευρώ, και τελικά τής έχει απομείνει μόνο το 4% της αρχικής της. Σε ότι αφορά τις μετοχές της, αυτές δεν ξεπερνούν τις 9 εκατομμύρια. Επεσήμανε ότι "πολλές φορές το κράτος αφαίμαξε την περιουσία της Εκκλησίας", με τελευταία το 1952, όταν υπογράφηκε και η σύμβαση που είναι σε ισχύ μέχρι σήμερα και προσδιόριζε τις υποχρεώσεις των δύο μερών.
«Σήμερα -είπε- ξαναγίνεται μία προσπάθεια και θα έχουμε δυσάρεστα αποτελέσματα. Η επιβολή φόρων θα οδηγήσει τα εκκλησιαστικά πρόσωπα σε κατάσταση χρεοκοπίας. Η Εκκλησία δεν θέλει να αρνηθεί τη συμμετοχή της στους φόρους, αλλά οι φόροι αυτοί θα πρέπει να είναι πάνω στην περιουσία που μπορεί να εκμεταλλευτεί η Εκκλησία και με όσα ισχύουν για τα Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου. Ο Νόμος μάς τοποθετεί στην ιδιότητα των φιλανθρωπικών ιδρυμάτων. Δεν είμαστε ίδρυμα.
Είπα στον υπουργό ότι μας αδικεί, γιατί αγνοεί ότι η Εκκλησία συντηρεί πάνω από 800 ιδρύματα που προσφέρουν για ενδεείς της κοινωνίας. Και είναι παραπλανητικό να λένε ότι τα παίρνουν από την Εκκλησία για τους ενδεείς. Τα παίρνουν από τους ενδεείς για τους ενδεείς».
Όπως ανέφερε ο ίδιος, η Εκκλησία δεν έχει αντίρρηση να φορολογηθεί ως Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου, όχι όμως ως φιλανθρωπικό ίδρυμα, γιατί δεν είναι τέτοιο, ούτε είναι αυτός ο ρόλος της. Επανέλαβε δε, ότι θα ήταν προτιμότερο να έχει γίνει ο διαχωρισμός κράτους - Εκκλησίας.
«Μακάρι να είχε γίνει. Έτσι κι εγώ δεν θα είχα παπάδες που θα μου έλεγαν ότι είναι δημόσιοι υπάλληλοι. Μπορεί να είχα λιγότερους, αλλά θα ήταν παπάδες. Φταίμε όμως κι εμείς. Γιατί πολλές φορές κάναμε από άμβωνα, πολιτική», κατέληξε ο κ. Θεόκλητος.

Πηγή: http://www.hri.org/news/greek/eragr/2009/09-11-16_1.eragr.html#07

Γ.Γ. Μεταφορών & Επικοινωνιών του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων


















Χάρης Τσιόκας...

Ο κύριος αυτός που ήταν και στον τομέα μεταφορών και επικοινωνιών του ΠΑΣΟΚ... και πέρασε αξιοκρατικότατα από την διαδικασία του φανταστικού πρωθυπουργούλη μας στο opengov.gr, είχε, τον Σεπτέμβριο που μας πέρασε μια πολύ ωραία συμπεριφορά με διπλοπαρκάρισμα, παρακώλυση συγκοινωνίας και ίσως διάφορα άλλα. Στο βιογραφικό του το έβαλε άραγε;

Διαβάστε και θαυμάστε στο blog frappelections.

Να παραιτηθεί αμέσως ο κύριος αυτός ή να μας δείξει το απόκομμα από την κλήση του. Αν δεν έφαγε κλήση, να του σταλεί άμεσα και να παραιτηθεί. Το απαιτεί το συμβόλαιο που έκανε μαζί μας ο Γιώργος Παπανδρέου. Η δέσμευσή του πρέπει να γίνει πράξη. Διαφορετικά είναι συνένοχος.

Ήθελα να 'ξερα. ΑΝ δεν τους επέλεγαν από το opengov.gr, πόσο χειρότερες θα μπορούσε να είναι οι επιλογές τους; Γιατί τώρα υποτίθεται ότι έχουν επιλέξει τους.... καλύτερους!!! Φανταστείτε...
 

Δευτέρα, 16 Νοεμβρίου 2009

Στη δημοσιότητα η αλληλογραφία Σιούτη-Χριστοφοράκου






























Με νέο δημοσίευμα το “Πρώτο Θέμα” επιτίθεται εναντίον της νομικής συμβούλου του πρωθυπουργού Γλυκερίας Σιούτη. Η εφημερίδα δημοσιεύει στο σημερινό της φύλλο την αλληλογραφία μεταξύ της κ. Σιούτη και του πρώην ισχυρού άνδρα της Siemens Μιχάλη Χριστοφοράκου.

Σύμφωνα με τη δικογραφία της «Siemens», η στενή συνεργάτιδα του πρωθυπουργού, και καθηγήτρια της Νομικής Αθηνών, συμμετείχε το 2007 στη νομική ομάδα που επιστράτευσε ο Χριστοφοράκος για να κωλυσιεργήσει την έρευνα που διεξήγαγε η κορυφαία νομική εταιρεία των ΗΠΑ «Debevoise & Plimpton», με στόχο να κερδίσει πολύτιμο χρόνο ώστε να ρυθμίσει όλες τις εκκρεμότητες που τον «έκαιγαν».

Πηγή antinews: http://www.antinews.gr/?p=23429

Πέθανε ξαφνικά ο επιθετικός της Λάρισας Αντόνιο Ντε Νίγκρις








 



Σοκ στον κόσμο του αθλητισμού έχει προκαλέσει ο ξαφνικός θάνατος του ποδοσφαιριστή της Λάρισας Αντόνιο Ντε Νίγκρις. Ο 31χρονος Μεξικανός επιθετικός άφησε την τελευταία του πνοή σήμερα τα ξημερώματα.
Επίσημη ανακοίνωση για τα αίτια του θανάτου του δεν έχει εκδοθεί. Ωστόσο, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο γνωστός ποδοσφαιριστής αισθάνθηκε ξαφνικά δύσπνοια. Η γυναίκα του κάλεσε ασθενοφόρο, αλλά «έσβησε» πριν προλάβει να μεταφερθεί στο νοσοκομείο.
Τα αίτια θανάτου αναμένεται να γίνουν γνωστά αύριο, οπότε και θα γίνει η νεκροψία και η νεκροτομή στη σορό του άτυχου Μεξικανού.

Από : kafeneio,  http://kafeneio-gr.blogspot.com/2009/11/blog-post_3632.html

To Basket στα Υπουργεία....

















Ένα απαραίτητο προσόν για να προσληφθεί κανείς στο Δημόσιο, και ιδιαίτερα σε υψηλόβαθμες θέσεις ως Γενικός Γραμματέας και Διευθυντής, είναι να "παίζει" Καλαθοσφαίριση (μπάσκετ).
Μάλιστα φίλοι/ες μου μπάσκετ καλά ακούσατε και μάλιστα με έφεση και δεινή ικανότητα στα τρίποντα.

Παράλληλα έχει αρχίσει η μαζική αγορά νέων καλαθιών σκουπιδιών, για τα γραφεία των στελεχών των Υπουργείων.
Τώρα με τις "διαβουλεύσεις" και τον τεράστιο όγκο των σχολίων που υποβάλλονται και στη συνέχεια εκτυπώνονται, είναι αναγκαία στην συνέχεια η επιτελική επεξεργασία τους και η προώθηση τους.

 Η διαδικασία είναι απλή, όλα τα σχόλια εκτυπώνονται και στη συνέχεια προωθούνται στον Προϊστάμενο.  Αυτός με την σειρά του με επιστημονική προσέγγιση, τα μεταμορφώνει σε "μπάλες" και ... ο Αγώνας αρχίζει.

 Σουτ, τρίποντα, καρφώματα,  όλα προωθούνται, όλα ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΤΩΝ ΑΧΡΗΣΤΩΝ....



Κυριακή, 15 Νοεμβρίου 2009

Περιπετειώδης η πρεμιέρα του Αλόνσο


Η πρώτη δημόσια εμφάνιση του Φερνάντο Αλόνσο στη Ferrari δεν πήγε σύμφωνα ακριβώς με το πρόγραμμα. Αντίθετα προκάλεσε πολλά γέλια και όχι μόνο για το ζακάρ πουλόβερ του δύο φορές παγκόσμιου πρωταθλητή!
Ολόκληρη η οικογένεια της Ferrari, ανάμεσα τους και ορισμένα υπέροχα μονοθέσια του παρελθόντος, βρέθηκε στην πίστα της Βαλένθια για τους παγκόσμιους τελικούς της Ferrari (Ferrari Finali Mondiali).

Tην παρουσίαση του Αλόνσο στους περίπου 17.000 θεατές που βρέθηκαν στην πίστα "Ρικάρντο Τόρμο" ανέλαβε ο πρόεδρος της Ferrari, Λούκα ντι Μοντετζέμελο. Σε μία κίνηση... ενότητας μπήκε πίσω από το τιμόνι μίας Ferrari California και από το πίσω κάθισμα χαιρετούσαν το λιγοστό κόσμο ο Αλόνσο και ο Φελίπε Μάσα.

Ο ντι Μοντετζέμελο μπορεί να είναι πρόεδρος της Ferrari και κατά κοινή ομολογία έξυπνος άνθρωπος, αλλά οι οδηγικές του ικανότητες χρειάζονται επειγόντως... ξεσκόνισμα! Θέλοντας να πλησιάσει την κερκίδα, "κόλλησε" τη Ferrari στην αμμοπαγίδα, αναγκάζοντας τους Αλόνσο και Μάσα να κατέβουν για να σπρώξουν! Υπάρχει και το άλλο, ποιός έξυπνος άνθρωπος θα συμπεριφερόταν κατά τέτοιο τρόπο σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο!

Η Ferrari ακινητοποιήθηκε και έτσι ένας διερχόμενος οδηγός μέσα σε μία ακόμα υπέροχη Ferrari και με συνεπιβάτιδα μάλλον τη.. μαμά του, μετέφερε τους τρεις άνδρες.

Ο Αλόνσο που εξασφάλισε ειδική άδεια από τη Renault υποστήριξε ότι "αυτή είναι μία σημαντική ημέρα για εμένα, γιατί εδώ μπορώ να καταλάβω ποιός είναι πραγματικά ο κόσμος της Ferrari. Το 2010 ελπίζω να διεκδικήσω το πρωτάθλημα μαζί με το Φελίπε, ώστε όλοι οι φίλοι της Ferrari να είναι υπερήφανοι για εμάς και τον επαγγελματισμό μας".

Μία αξιοσημείωτη λεπτομέρεια είναι ότι στους φωτογράφους πόζαραν ο Μάσα, ο αντικαταστάτης του Λούκα Μπαντοέρ και ο αντικαταστάτης του τελευταίου, ο Τζιανκάρλο Φιζικέλα! Υπήρχε και ένας 5ος οδηγός, ο 3ος οδηγός δοκιμών της Ferrari το 2010, ο Μαρκ Τζενέ! Μόνο ο Κίμι Ράικονεν έλειπε από το κάδρο, αλλά αυτός έχει τη δική του αγωνία για τη νέα χρονιά κι ας έχει ήδη αποζημιωθεί από τους "κόκκινους".

Παρακολουθείστε το κατόρθωμα του προέδρου της Ferrari: 
http://www.youtube.com/watch?v=DBFWONEWWU8&feature=player_embedded


Πηγή: SPORT 24,http://sport24.gr/html/ent/856/ent.327856.asp


Rihanna feat. Slash - Rockstar













Rockstar.


Το καινούργιο τραγούδι της RIHANNA. Η επίσημη παρουσία-κυκλοφορία του αναμένεται 23 Νοε. 09
.

http://www.youtube.com/watch?v=Bm-Fvqe6T2M

Σύντομα μαζική παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκίνητων;


Το 2% με 3% όλων των αυτοκινήτων θα πρέπει να είναι ηλεκτρικά σύμφωνα με τους στόχους που έχει θέσει η αυτοκινητοβιομηχανία και οι εταιρείες παροχής ενέργειας.
Μέχρι σήμερα καμία αυτοκινητοβιομηχανία δεν είναι σε θέση να προχωρήσει στη μαζική παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Το ενδιαφέρον είναι μεγάλο και τα ερωτήματα πολλά. Πρόσφατη ημερίδα στη Βιέννη επιχείρησε να δώσει απαντήσεις.

Ο Κρίστοφ Γκέρμαν έργάζεται σε μια μεγάλη εταιρεία παροχής ενέργειας στη Βιέννη και είναι ένας από τους ανθρώπους που πήραν μέρος στην ημερίδα. Στην Αυστρία δεν κατάφερε να βρει μια εταιρεία που να παράγει ηλεκτρικά αυτοκίνητα και για το λόγο αυτό πήγε στη Νορβηγία. Εκεί υπάρχει μια εταιρεία με την επωνυμία Think.

«Η Think είναι η μοναδική εταιρεία που παράγει ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η αγορά υπάρχει. Έχουμε σαφώς πολύ περισσότερους πελάτες που ζητάνε τέτοια αυτοκίνητα από ότι στο παρελθόν», εξηγεί ο κ. Γκέρμαν.

35 τέτοια μικρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα αγόρασε η εταιρεία του Γκέρμαν και τα μετέφερε στην Αυστρία. Μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχει αγοράσει συνολικά 100. Στην περιοχή του Φόραλμπεργκ στην Αυστρία ο πελάτης πληρώνει 551 ευρώ το μήνα, έχοντας παράλληλα πρόσβαση σε πάργκινγκ, όπου το αυτοκίνητο μπορεί να φορτίσει την μπαταρία του.

Το σαλόνι ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου


Οι Αυστριακοί βρίσκονται στο σωστό δρόμο, εκτιμά ο Τόμι Ενγκελ, από τη Γερμανία και την εταιρεία Eurosolar. Κατά τη γνώμη του τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι η αγορά του μέλλοντος και θα πρέπει να πάρει το θέμα κανείς πολύ σοβαρά. Ο τομέας αυτός θα είχε αναπτυχθεί πάρα πολύ σήμερα και θα είχε ξεκινήσει ήδη πριν από 100 χρόνια εάν δεν είχε παρεμβληθεί η ανάπτυξη των κινητήρων εσωτερική καύσης.

«Ο Χένρι Φορντ ήταν επαναστάτης. Και από τους τότε επαναστάτες έγιναν αργότερα τα μονοπώλια και τα μονοπώλια ξαναγίνονται πρωτοπόροι. Έτσι επαναλαμβάνεται η ιστορία», λέει.

Υπολογίζεται ότι μέχρι το 2020 θα κυκλοφορούν τουλάχιστον 1,1 εκατομμύρια ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα . Το κύριο πρόβλημα που υπάρχει είναι η διάρκεια και το βάρος της μπαταρίας. Στη σημερινή της μορφή ζυγίζει 250 κιλά και το αυτοκίνητο στη συνέχεια μπορεί να διανύσει 100 έως 150 χλμ


Ο Ότμαρ Πάιερ από την εταιρεία Magna Steyr πιστεύει πως η Δύση θα πρέπει τώρα να βιαστεί διαφορετικά θα μπει στο παιχνίδι πολύ δυναμικά η Κίνα. Το σημαντικό, όμως, είναι να λυθούν πρώτα άλλα θέματα, όπως πού και πώς το αυτοκίνητο θα γεμίζει την μπαταρία του και πως μπορεί η διάρκεια ζωής της να παραταθεί; Οι εταιρείες παροχής ενέργειας πιστεύουν πάντως πως οι δυνατότητες είναι πολύ μεγάλες, όπως και τα περιθώρια κέρδους.


Πηγή: DEUTSCHE WELLE, http://www.dw-world.de/dw/article/0,,4891191,00.html

Οι αερομαχίες των "άγονων γραμμών"

Νέες «αερομαχίες» προμηνύουν οι χειρισμοί Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, με την ανάθεση έργου για πραγματοποίηση επιδοτούμενων πτήσεων σε άγονες γραμμές μετά από διαγωνισμό εξπρές. Οπως ανακοινώθηκε την Παρασκευή από την ΥΠΑ με τις εταιρείες Athens Airways και Skyexpress (κρητικές αερογραμμές) θα ταξιδεύουν από την 1η Δεκεμβρίου έως την 1η Απριλίου οι επιβάτες 15 νησιών της άγονης γραμμής, μετά από διαγωνιστική διαδικασία διαπραγμάτευσης που πραγματοποιήθηκε με την συμμετοχή των εταιρειών που είχαν συμμετάσχει στον ακυρωθέντα διαγωνισμό.

Για τις υπόλοιπες 9 γραμμές ο διαγωνισμός απέβη άγονος και έως την ερχόμενη Τρίτη, 17 Νοεμβρίου αναμένονται οι προτάσεις των εταιρειών. Αξίζει να αναφερθεί ότι, η ανάθεση αυτή που αφορά ποσό περίπου 12 εκατ. ευρώ είναι για το μεταβατικό διάστημα Δεκέμβριος 2009 - Μάρτιος 2010.

Ο φάκελος της OA δεν εξετάσθηκε διότι ...
ήταν «υπό όρους», ενώ από την πλευρά της Aegean Airlines φαίνεται να είναι ήπια η αντίδραση της για τον αποκλεισμό της, αφού εκφράζεται ικανοποίηση γιατί ακολουθήθηκε διαγωνιστική διαδικασία. Ήδη, οι αντιδράσεις είναι έντονες με τον πρόεδρο της MIG και της Olympic Air κ. Ανδρέα Βγενόπουλο να προαναγγέλλει συνέντευξη Τύπου για τη Δευτέρα όπου αναμένεται να εξαπολύσει δριμεία επίθεση στο υπουργείο, όπως μαρτυρά η ανακοίνωση με θέμα: «Τα όρια επιχειρηματικότητας - εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και η διαχρονική ανεπάρκεια του κράτους».

Υπενθυμίζεται, ότι έως το τέλος του μήνα το σύνολο των δρομολογίων θα εκτελεί η Olympic Air χωρίς οποιοδήποτε οικονομικό αντιστάθμισμα. Μάλιστα, στη σχετική απόφαση του πρώην υπουργού Μεταφορών υπήρχε πρόβλεψη το καθεστώς αυτό να συνεχιστεί και τον Δεκέμβριο.

Όπως έχει γίνει μέχρι στιγμής γνωστό, η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας κάλεσε τις εταιρείες που συμμετείχαν στον τελευταίο επίσημο διαγωνισμό να καταθέσουν προσφορές για το μεταβατικό διάστημα των τεσσάρων μηνών, προσφορές κατέθεσαν όλες οι εταιρείες πλην της Hellasjet και προσωρινοί ανάδοχοι προέκυψαν για τα 15 από τα 24 αεροπορικά δρομολόγια.

Από αυτά την πλειοψηφία, συνολικά 10 αναλαμβάνει η Athens Airways και τα υπόλοιπα 5 η Skyexpress, ενώ άγονος κηρύχθηκε ο διαγωνισμός για τα υπόλοιπα 9, για τα οποία η ΥΠΑ κάλεσε τις εταιρείες να καταθέσουν εκ νέου προσφορά έως τις 17/11.

Η Athens Airways ανέλαβε τις γραμμές: από Αθήνα προς Ικαρία, Κύθηρα, Κάρπαθο, Σκιάθο, Θεσσαλονίκη - Χίος, Αλεξανδρούπολη - Σητεία, Άκτιο- Σητεία, Θεσσαλονίκη - Κέρκυρα, Κέρκυρα - Άκτιο - Κεφαλονιά - Ζάκυνθος και Θεσσαλονίκη - Σάμος.

Η Sky Express ανέλαβε τις γραμμές: Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Σάμος- Ρόδος, Αθήνα - Σκύρος, Θεσσαλονίκη - Σκύρος, Αθήνα - Σητεία και Θεσσαλονίκη - Καλαμάτα.

Οι γραμμές που επαναπροκηρύσσονται είναι: από Αθήνα προς Αστυπάλαια, Λέρο, Κάλυμνο, Νάξο και Πάρο, Ρόδος - Κάρπαθος - Κάσος - Σητεία, Ρόδος - Κως - Λέρος - Αστυπάλαια και Ρόδος - Καστελόριζο.

Δημοσίευση

Πάντως, η ΥΠΑ δημοσίευσε χθές στην επίσημη εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τον διαγωνισμό για την εκμετάλλευση των 24 άγονων γραμμών που είχε ματαιωθεί λόγω των εκλογών του Οκτωβρίου. Στο διαγωνισμό αυτό, που αφορά το χρονικό διάστημα από 01/04/2010 έως 31/03/2012, έχει δικαίωμα συμμετοχής οποιοσδήποτε Κοινοτικός Αερομεταφορέας.

Επισημαίνεται ότι, μετά την ιδιωτικοποίηση της ΟΑ η ΥΠΑ είχε υποχρέωση να προκηρύξει διαγωνισμό για να προκύψει η εταιρείας ή οι εταιρείες που θα αναλάβουν το έργο να εκτελούν τα 24 δρομολόγια της άγονης γραμμής.

Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός προκηρύχθηκε και ακυρώθηκε από την προηγούμενη κυβέρνηση λόγω των εκλογών. Όταν ανέλαβε η νέα πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών αποφάσισε να αλλάξει τους όρους του διαγωνισμού με αποτέλεσμα να καθυστερήσει η διαδικασία και να απαιτείται ενδιάμεση λύση για το ποια εταιρεία θα πετάει στα νησιά έως ότου ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός. Έτσι, ανατέθηκε έως τις 31 Νοεμβρίου - και δυνητικά έως τις 31 Δεκεμβρίου - η εκτέλεση των δρομολογίων στην Olympic Air.

Όμως, επειδή ο κανονικός διαγωνισμός θα ολοκληρωνόταν την 1η Απριλίου - μετά την αλλαγή των όρων - προέκυπτε κενό τεσσάρων μηνών που έπρεπε να καλυφθεί, διαφορετικά, τα νησιά θα έμεναν χωρίς αεροπορική σύνδεση. Έτσι, η ΥΠΑ προκήρυξε στις 2 Νοεμβρίου εξπρές διαγωνισμό για το εν λόγω διάστημα, αφού συζήτησε με τις 7 αεροπορικές εταιρείες που είχαν συμμετάσχει στην πρώτη διαδικασία του Αυγούστου.

Πηγή: http://atithasos.blogspot.com/2009/11/blog-post_6786.html