Το 2% με 3% όλων των αυτοκινήτων θα πρέπει να είναι ηλεκτρικά σύμφωνα με τους στόχους που έχει θέσει η αυτοκινητοβιομηχανία και οι εταιρείες παροχής ενέργειας.
Μέχρι σήμερα καμία αυτοκινητοβιομηχανία δεν είναι σε θέση να προχωρήσει στη μαζική παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Το ενδιαφέρον είναι μεγάλο και τα ερωτήματα πολλά. Πρόσφατη ημερίδα στη Βιέννη επιχείρησε να δώσει απαντήσεις.
Ο Κρίστοφ Γκέρμαν έργάζεται σε μια μεγάλη εταιρεία παροχής ενέργειας στη Βιέννη και είναι ένας από τους ανθρώπους που πήραν μέρος στην ημερίδα. Στην Αυστρία δεν κατάφερε να βρει μια εταιρεία που να παράγει ηλεκτρικά αυτοκίνητα και για το λόγο αυτό πήγε στη Νορβηγία. Εκεί υπάρχει μια εταιρεία με την επωνυμία Think.
«Η Think είναι η μοναδική εταιρεία που παράγει ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η αγορά υπάρχει. Έχουμε σαφώς πολύ περισσότερους πελάτες που ζητάνε τέτοια αυτοκίνητα από ότι στο παρελθόν», εξηγεί ο κ. Γκέρμαν.
35 τέτοια μικρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα αγόρασε η εταιρεία του Γκέρμαν και τα μετέφερε στην Αυστρία. Μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχει αγοράσει συνολικά 100. Στην περιοχή του Φόραλμπεργκ στην Αυστρία ο πελάτης πληρώνει 551 ευρώ το μήνα, έχοντας παράλληλα πρόσβαση σε πάργκινγκ, όπου το αυτοκίνητο μπορεί να φορτίσει την μπαταρία του.
Το σαλόνι ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου
Οι Αυστριακοί βρίσκονται στο σωστό δρόμο, εκτιμά ο Τόμι Ενγκελ, από τη Γερμανία και την εταιρεία Eurosolar. Κατά τη γνώμη του τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι η αγορά του μέλλοντος και θα πρέπει να πάρει το θέμα κανείς πολύ σοβαρά. Ο τομέας αυτός θα είχε αναπτυχθεί πάρα πολύ σήμερα και θα είχε ξεκινήσει ήδη πριν από 100 χρόνια εάν δεν είχε παρεμβληθεί η ανάπτυξη των κινητήρων εσωτερική καύσης.
«Ο Χένρι Φορντ ήταν επαναστάτης. Και από τους τότε επαναστάτες έγιναν αργότερα τα μονοπώλια και τα μονοπώλια ξαναγίνονται πρωτοπόροι. Έτσι επαναλαμβάνεται η ιστορία», λέει.
Υπολογίζεται ότι μέχρι το 2020 θα κυκλοφορούν τουλάχιστον 1,1 εκατομμύρια ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα . Το κύριο πρόβλημα που υπάρχει είναι η διάρκεια και το βάρος της μπαταρίας. Στη σημερινή της μορφή ζυγίζει 250 κιλά και το αυτοκίνητο στη συνέχεια μπορεί να διανύσει 100 έως 150 χλμ
Ο Ότμαρ Πάιερ από την εταιρεία Magna Steyr πιστεύει πως η Δύση θα πρέπει τώρα να βιαστεί διαφορετικά θα μπει στο παιχνίδι πολύ δυναμικά η Κίνα. Το σημαντικό, όμως, είναι να λυθούν πρώτα άλλα θέματα, όπως πού και πώς το αυτοκίνητο θα γεμίζει την μπαταρία του και πως μπορεί η διάρκεια ζωής της να παραταθεί; Οι εταιρείες παροχής ενέργειας πιστεύουν πάντως πως οι δυνατότητες είναι πολύ μεγάλες, όπως και τα περιθώρια κέρδους.
Πηγή: DEUTSCHE WELLE, http://www.dw-world.de/dw/article/0,,4891191,00.html
Μέχρι σήμερα καμία αυτοκινητοβιομηχανία δεν είναι σε θέση να προχωρήσει στη μαζική παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Το ενδιαφέρον είναι μεγάλο και τα ερωτήματα πολλά. Πρόσφατη ημερίδα στη Βιέννη επιχείρησε να δώσει απαντήσεις.
Ο Κρίστοφ Γκέρμαν έργάζεται σε μια μεγάλη εταιρεία παροχής ενέργειας στη Βιέννη και είναι ένας από τους ανθρώπους που πήραν μέρος στην ημερίδα. Στην Αυστρία δεν κατάφερε να βρει μια εταιρεία που να παράγει ηλεκτρικά αυτοκίνητα και για το λόγο αυτό πήγε στη Νορβηγία. Εκεί υπάρχει μια εταιρεία με την επωνυμία Think.
«Η Think είναι η μοναδική εταιρεία που παράγει ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η αγορά υπάρχει. Έχουμε σαφώς πολύ περισσότερους πελάτες που ζητάνε τέτοια αυτοκίνητα από ότι στο παρελθόν», εξηγεί ο κ. Γκέρμαν.
35 τέτοια μικρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα αγόρασε η εταιρεία του Γκέρμαν και τα μετέφερε στην Αυστρία. Μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχει αγοράσει συνολικά 100. Στην περιοχή του Φόραλμπεργκ στην Αυστρία ο πελάτης πληρώνει 551 ευρώ το μήνα, έχοντας παράλληλα πρόσβαση σε πάργκινγκ, όπου το αυτοκίνητο μπορεί να φορτίσει την μπαταρία του.
Το σαλόνι ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου
Οι Αυστριακοί βρίσκονται στο σωστό δρόμο, εκτιμά ο Τόμι Ενγκελ, από τη Γερμανία και την εταιρεία Eurosolar. Κατά τη γνώμη του τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι η αγορά του μέλλοντος και θα πρέπει να πάρει το θέμα κανείς πολύ σοβαρά. Ο τομέας αυτός θα είχε αναπτυχθεί πάρα πολύ σήμερα και θα είχε ξεκινήσει ήδη πριν από 100 χρόνια εάν δεν είχε παρεμβληθεί η ανάπτυξη των κινητήρων εσωτερική καύσης.
«Ο Χένρι Φορντ ήταν επαναστάτης. Και από τους τότε επαναστάτες έγιναν αργότερα τα μονοπώλια και τα μονοπώλια ξαναγίνονται πρωτοπόροι. Έτσι επαναλαμβάνεται η ιστορία», λέει.
Υπολογίζεται ότι μέχρι το 2020 θα κυκλοφορούν τουλάχιστον 1,1 εκατομμύρια ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα . Το κύριο πρόβλημα που υπάρχει είναι η διάρκεια και το βάρος της μπαταρίας. Στη σημερινή της μορφή ζυγίζει 250 κιλά και το αυτοκίνητο στη συνέχεια μπορεί να διανύσει 100 έως 150 χλμ
Ο Ότμαρ Πάιερ από την εταιρεία Magna Steyr πιστεύει πως η Δύση θα πρέπει τώρα να βιαστεί διαφορετικά θα μπει στο παιχνίδι πολύ δυναμικά η Κίνα. Το σημαντικό, όμως, είναι να λυθούν πρώτα άλλα θέματα, όπως πού και πώς το αυτοκίνητο θα γεμίζει την μπαταρία του και πως μπορεί η διάρκεια ζωής της να παραταθεί; Οι εταιρείες παροχής ενέργειας πιστεύουν πάντως πως οι δυνατότητες είναι πολύ μεγάλες, όπως και τα περιθώρια κέρδους.
Πηγή: DEUTSCHE WELLE, http://www.dw-world.de/dw/article/0,,4891191,00.html
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.