Όπως θα δείτε στο VIDEO που ακολουθεί, βρέθηκε ο "Ένοχος" της τροποποίησης...Νομοσχεδίου του Υπουργείου Άμυνας, για το οποίο σας είχαμε αναλυτικά ενημερώσει με το άρθρο:
Περίεργες αλλαγές-τροποποιήσεις, στο νομοσχέδιο "Υπηρεσιακή εξέλιξη και Ιεραρχία των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων.. "
Υπάρχει όμως ένα θέμα, οι αλλαγές-τροποποιήσεις του κ. Σάββα Εμινίδη (βουλευτής ΠΑΣΟΚ Ν. Καβάλας), δεν αφορούν σύμφωνα με τα λεγόμενα του στην Πολεμική Αεροπορία, αλλά τους Ιπταμένους της Πολιτικής Αεροπορίας....
Για τη μετάβαση στα τελευταία σχόλια μπορεί να χρησιμοποιηθεί το link
http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/09/blog-post_2169.html?commentPage=7
Ομοίως για μετάβαση σε ενδιάμεσες σελίδες σχολίων μπορούν να χρησιμοποιηθούν
Για σχόλια 1-200
http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/09/blog-post_2169.html?commentPage=1
Για σχόλια 201-400
http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/09/blog-post_2169.html?commentPage=2
Για σχόλια 401-600
http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/09/blog-post_2169.html?commentPage=3
Για σχόλια 601-800
http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/09/blog-post_2169.html?commentPage=4
Για σχόλια 801-1000
http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/09/blog-post_2169.html?commentPage=5
Για σχόλια 1001-1200
http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/09/blog-post_2169.html?commentPage=6
Ο ΕΣΜΑ ΚΑΛΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ, ΑΠΟΤΕΛΩΝΤΑΣ ''ΒΑΡΥ'' ΧΑΡΤΙ ΣΤΗΝ ΠΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ''ΑΜΥΝΤΙΚΗ'' ΑΓΟΡΑ ΕΝ ΓΕΝΕΙ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
ΕΜΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟΥ, ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΠΑ.
ΤΟ ΨΑΡΙ ΒΡΩΜΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΥΣΙΚΟ ΗΓΕΤΗ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗ ΣΤΑΣΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΚΑ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΑ.
ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΦΑΣΗ Ο ΕΣΜΑ ΔΕΝ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ, ΕΝΩ ΟΠΩΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ, ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ (ΚΑΛΩΣ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ) ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΕΙ ΠΡΩΤΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΣΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ (ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΒΛΕΠΩ).
ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ? ΠΩΣ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ''ΒΑΡΙΑ'' ΧΑΡΤΙΑ?
Υ.Γ.ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΙ - ΣΦΕΤΕΡΙΣΤΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΠΑ... ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΔΥΝΑΣΤΕΣ...
Ο μετασχηματισμός του ΕΣΜΑ σε ένα σωματείο με εν ενεργεια αξιωματικους είναι απολυτως απαραιτητος. Πως αλλωστε συμμετεχουμε στον ΕΣΜΑ οταν στο καταστατικο του αναφερεται ΣΑΦΩΣ οτι οι εν ενεργεια μηχανικοι δεν εχουν δικαιωματα εκλεγειν-εκλεγεσθαι (αφου ειναι ομοτιμα μελη); Αυτο που πρεπει να γινει ΑΜΕΣΑ, δηλ. στην επομενη συνελευση ειναι να ζητησουμε να αλλαξει το καταστατικο για να συμμετασχουν στα οργανα του ΕΣΜΑ εν ενεργεια μηχανικοι και να νομιμοποιηθει η συμμετοχη-ψηφοφοριες των αρα και οι αποφασεις των συνελευσεων. Αν δεν γινει αυτο θα χασει πολυ απο την δυναμη του ΕΣΜΑ καθως υπαρχει πολυς κοσμος που δεν θελει να ξαναπατησει σε συνελευσεις-παρωδιες που εχουν ως σκοπο να κοιμησουν τον κοσμο ή να ειναι group therapy sessions! Ποσο μυαλο θελει να το καταλαβουμε αυτο; Οι νεοι το καταλαβαινουν, οι παλιοι εχουν αλλα πραγματα στο κεφαλι τους (αποστρατειες, συνταξεις, μιζες, γλυψιματα ανωτατων, κυνηγι μικρων, κλπ κλπ κλπ)!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ τροποποίηση του καταστατικού του ΕΣΜΑ πρέπει να αποτελέσει τη βασική απαίτηση όλων των μελών ώστε να καταστεί ένας σύγχρονος και αποτελεσματικός σύλλογος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜία βασική τροποποίηση που πρέπει να γίνει στο κατασταστικό είναι να υπάρξει ασυμβίβαστο στην συμμετοχή στο Δ/Σ μελών που εμπλέκονται με οποιοδήποτε τρόπο στην αμυντική βιομηχανία (για αυτονόητους λόγους) και αδυναμία εκλογής μελών (στο Δ/Σ) που κατά τη θητεία τους στη ΠΑ μείωσαν άμεσα ή έμεσα το γόητρο των Μηχανικών. Όσον αφορά τον σημερινό ΕΣΜΑ, δυστυχώς αποδεικνύεται μέχρι σήμερα κατώτερος των περιστάσεων και αδύναμος να χειριστεί τη δύναμη που του έδωσε η μεγάλη συμμετοχή των μελών του στις τελευταίες γενικές συνελεύσεις.
Συμφωνώ απόλυτα με τον Ανώνυμο 16 Ιανουαρίου 2011 5:29 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα πρέπει να γίνει είτε μετασχηματισμός του ΕΣΜΑ, είτε ίδρυση νέας ένωσης μηχανικών. Κατά την άποψή μου για να αποσυνδεθούμε από κάθε τι παλιό και σαθρό να εξετάσουμε την δεύτερη περίπτωση.
Τα πρόσωπα και η δομή του ΕΣΜΑ είναι αδύναμα (ή δεν θέλουν) να αποτελέσουν το άρμα για την ανάδειξη του τεχνικού και επιστημονικού έργου των Μηχανικών. Νέοι μηχανικοί θα πρέπει να ηγηθούν της προσπάθειας, είναι περισσότερο από αυτονόητο.
Από εδώ μπορούν να τεθούν κάποιες γενικές προτάσεις για το πως θέλουμε να προχωρήσουμε (μέσα από τι μορφής ένωση). Ο ΕΣΜΑ απέθανε κύριοι.
κ. Πρόεδρε του ΕΣΜΑ που αποσκοπείτε; Γιατί σκίζεστε να δικαιώσετε τους ΣΜΑτζήδες; Η επαγγελματική σας απασχόληση τι σχέση έχει με αυτό; Δεν ντρεπόμαστε λιγάκι;! Ποιό υποτιθέμενο όραμα υπηρετείτε; Του απόστρατου Σμηναγού-business-man? Περί της διαπλοκής το ανάγνωσμα και ο νοών νοείτο!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς δεν υπάρχει Δ/Σ του ΕΣΜΑ, το μονο που υπάρχει είναι ο κ. ONEX (αλήθεια πως ενας σγος (εα) έφτιαξε μια τέτοια εταιρεία http://onexhellenic.com/index.php) και δύο υπαλληλοί του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια όσους δεν το έχουν διαβάσει ακόμα ο Ψυχαναλυτή IV είναι στο http://www.slideshare.net/psychoanalyst/iv-6383540
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε το πνεύμα του φιλόσοφου της κρυστάλλινης σκέψης Κ. Κ.
Γιατί υπήρξε υψηλή ακπροσώπηση της ΕΑΒ στην εκδήλωση του ΕΣΜΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.esma.gr/?page_id=925
Μήπως έχει σχέση με την πιό κάτω ανάθεση
http://et.diavgeia.gov.gr/f/eab/ada/4%CE%919%CE%9E469%CE%971%CE%93-5
Ερωτήσεις ορισμένων:
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί ο ΕΣΜΑ το ένα;
Γιατί ο ΕΣΜΑ το άλλο;
Γιατί ο ΕΣΜΑ δεν έκανε αυτό:
Γιατί ο ΕΣΜΑ έκανε εκείνο;
Έχει απαντήσει κανείς μέσα του τι είναι ο ΕΣΜΑ πριν κάνει αυτές τις ερωτήσεις;
Πριν λίγο καιρό ήταν ένας μικρός αριθμός απόστρατων και όλοι οι υπόλοιποι ήμασταν απόντες.
Το τελευταίο διάστημα, λόγω φυσικά των συγκεκριμένων δυσχερειών που παρουσιάστηκαν, αρκετός κόσμος άρχισε να δείχνει ενδιαφέρον.
Άρα ο ΕΣΜΑ είναι ο καθένας από εμάς. Δεν είναι ούτε ο πρόεδρος, ούτε ο γενικός γραμματέας, ούτε το ΔΣ. Αν αυτοί δεν φέρνουν αποτελέσματα άνετα μπορούν να αντικατασταθούν.
Έτσι όποιος θέλει να δει υλικό από την εκδήλωση στο Πολεμικό Μουσείο γιατί δεν πάει ο ίδιος να το ζητήσει, να το μοντάρει και να το ανεβάσει στο site, να το δούμε και οι υπόλοιποι;
Έτσι όποιος θέλει καλύτερη ιστοσελίδα από τον ΣΑΣ γιατί δεν φτιάχνει ο ίδιος ένα site και να το κάνει δώρο στον ΕΣΜΑ;
Γιατί ο δικός μας χρόνος είναι πολύτιμος και δεν τον διαθέτουμε, ενώ ότι κάνουν οι άλλοι είναι κατακριτέο και λάθος; Έχει να προτείνει κάποιος στην επόμενη συνάντηση κάτι τεκμηριωμένο; Επιτέλους δεν έχουμε ανάγκη από γκρίνιες και ευχολόγια, ας το καταλάβουμε.
Ποιοι είμαστε όμως; Είμαστε κυρίως τρεις ομάδες.
Οι απόστρατοι, που κάποια στιγμή επιβάλλεται να κάνουν την αυτοκριτική τους και να μας ζητήσουν συγνώμη. Να καταλάβουν τα λάθη τους και γιατί απέτυχαν, γιατί δεν πιστεύω να έχει κανείς την αίσθηση ότι αισθανόμαστε περήφανοι για αυτούς. Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν και οι σμήναρχοι και άνω εν ενεργεία, γιατί δυστυχώς τα γεγονότα αποδεικνύουν ότι η συμπεριφορά τους αρμόζει ότι σε απόστρατους αλλά σε παλαίμαχους, που έχουν παραιτηθεί από την ενεργό δράση.
Αυτοί που μπορούν να αλλάξουν τις καταστάσεις. Αυτοί είναι στον βαθμό του σμηναγού, επισμηναγού και αντισμηνάρχου (σε λιγότερο ποσοστό). Επιβάλλεται να ενωθούν να βρουν κοινό κώδικα επικοινωνίας και να αρχίσουν να διεκδικούν. Δεν πρέπει να υπάρχουν εκπτώσεις σε κανένα ζήτημα. Μάχη μέχρι θανάτου.
Οι μικροί (ανθυποσμηναγοί-υποσμηναγοί) που πρέπει με κάθε τρόπο να στηρίξουν τους παραπάνω. Τα προβλήματα και οι δυσκολίες πρέπει να ενώνουν τους ανθρώπους. Έχουμε όλοι τα ίδια προβλήματα και κάποια στιγμή πρέπει να τα αντιμετωπίσουμε, να σταματήσουμε να κρυβόμαστε.
Στο θέμα μας μετά την μικρή εισαγωγή: Το ζήτημα είναι να είναι απλά να είναι κάποιος αποτελεσματικός. Εάν το θέμα του νομοσχεδίου επιλυθεί χωρίς την δικαστική συνδρομή (η οποία σίγουρα θα είναι και μακροχρόνια) τότε η επιτυχία πιστώνεται ξεκάθαρα στο ΔΣ του ΕΣΜΑ. Όσο για την ενημέρωση πρέπει να έχουμε υπομονή και να μας ενημερώσουν στην επόμενη συνάντηση.
Σίγουρα υπάρχει ένα θέμα με την σύνθεση του ΔΣ και τις ασχολίες του, αλλά σε αυτή την φάση μας ενδιαφέρουν τα αποτελέσματα και μόνο. Πάντως αρκετές από τις παραπάνω αναρτήσεις είναι unfair και δεν έπρεπε να αναρτηθούν, καθώς δείχνουν μόνο ζηλοφθονία και δεν προσφέρουν τίποτα ουσιαστικό.
Τελικά έχουμε καταλάβει πιο είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα μας; Το πτυχίο και μόνο το πτυχίο. Εκεί πρέπει να επικεντρωθούμε και λόγω του ασφαλιστικού πλέον είναι μεγάλο θέμα να επιλυθεί άμεσα.
Έχουμε καταλάβει πιο είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα της αεροπορίας; Η άσκηση διοίκησης από άτομα με μόνο προσόν τον χειρισμό πτητικού μέσου. Η έννοια του ιπταμένου με την σημερινή μορφή πρέπει να “πεθάνει”. Δεν προσφέρει τίποτα στην ΠΑ, δεν προσφέρει τίποτα στην χώρα. Μόνο ζημιά κάνει ας το καταλάβουμε. Η ΠΑ έχει ανάγκη μόνο από αξιωματικούς, δόξα το θεό έχει πάρα πολλούς πιλότους και μάλιστα περισσεύουν.
Για να επιλυθεί το θέμα αυτό μόνο μια λύση υπάρχει: καταγγελία σε εισαγγελέα για την απάτη του πτητικού επιδόματος. Όσο υπάρχουν αξιωματικοί δύο ταχυτήτων οι καταστάσεις θα γίνονται χειρότερες.
Φυσικά σε αυτή την απάτη είμαστε και συνένοχοι όσο κλείνουμε τα μάτια στην χρέωση ψεύτικων ωρών πτήσης στα αεροσκάφη. Τα αεροσκάφη ανήκουν στον ελληνικό και όχι στην συντεχνία των ιπταμένων.
Δεν έχουμε να χάσουμε πλέον τίποτα, το μόνο που μας μένει είναι να ενωθούμε. Σε κάθε αντίθετη περίπτωση σας αξίζει ότι μας συμβαίνει και ιδιαίτερα ο εμπαιγμός...
Διόρθωση τελευταίας παραγράφου:
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχουμε να χάσουμε πλέον τίποτα, το μόνο που μας μένει είναι να ενωθούμε. Σε κάθε αντίθετη περίπτωση μας αξίζει ότι μας συμβαίνει και ιδιαίτερα ο εμπαιγμός...
διαδωστε το...και φυσικα μονο για οσους ξερουν αγγλικα πραγματικα και οχι ...αερος
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=ZnPu-kk_eOA
ΚΑΗΜΕΝΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ...
Ανώνυμε 18/1 όταν κάποιος ή κάποιοι ζητούν τη ψήφο και εκλέγονται ως Δ/Σ αναλαμβάνουν συγχρόνως και ορισμένες υποχρεώσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια το λόγο αυτό και μόνο το Δ/Σ του ΕΣΜΑ οφείλει να ενημερώνει τα μέλη του με τον πιό απλό τρόπο που είναι το site του συλλόγο, που τόσο το πολυδιαφημίζει ο κ. πρόεδρος στις γενικές συνελεύσεις.
Αυτοί επίσης αναφέρουν στην ιστοσελίδα ότι θα ανεβάσουν το υλικό από τον εορτασμό. Αν δεν βρίσκουν χρόνο ας το δώσουν στον Αρίστο να το επεξεργαστεί και να το ανεβάσει αυτός.
Κατόπιν τούτων, αν οι κ. του Δ/Σ δεν μπορούν να ανταπαξέλθουν στις υποχρεώσεις τους και στις υποσχέσεις τους τότε μπορούν εύκολα να ζητήσουν την αντικατάστασή τους.
Κάτι Σμχοι στην γενική συνέλευση έλεγαν οτι θα παραιτηθούν μέχρι τα Χριστούγεννα αν δεν αλλάξει ο νόμος. Μήπως εννοούσαν τα Χριστούγεννα του ... 2011 ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΔείτε τις τελευταίες προαγωγές στο ΦΕΚ Γ7 της 13-1-2011 στο
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.et.gr/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=109&lang=en
Αναγγέλθηκε από τον κ. Υπουργό η κατάθεση νόμου του ΥΠΕΘΑ στη Βουλή
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=16937&Itemid=40
http://www.onalert.gr/default.php?pname=Article&catid=2&art_id=2590
Αν είναι να αλλάξει κάτι στο νόμο 3883 είναι η ευκαιρία που ζητάμε.
Για να δούμε τώρα πόσο "μετράει" ο ΕΣΜΑ και όλοι όσοι υπόσχονται οτι κάτι θα αλλάξει υπέρ των Μηχανικών.
Ανώνυμε 18/1 μου αρέσει που κρίνεις τους άλλους και προτρέπεις για "καταγγελία σε εισαγγελέα".
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφού λοιπόν είσαι "μάγκας" γιατί δεν κάνεις εσυ την καταγγελία ?
Οσο για αυτά που λές για τον ΕΣΜΑ αυτοί επέλεξαν να ανακατευτούν με τα του συλλόγου και αυτοί ξεσήκωσαν τον κόσμο, αρα αυτοί υποχρεούνται και να ενημερώνουν.
@ 19 Ιανουαρίου 2011 6:05 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌποιος θέλει να ενημερωθεί να πάρει τηλέφωνο τον πρόεδρο του ΕΣΜΑ, τον γενικό γραμματέα, τα γραφεία του ΕΣΜΑ.
Εγώ πάντως στην θέση σου αυτό θα έκανα και όχι να περιμένω να ενημερωθώ από το internet.
@ 20 Ιανουαρίου 2011 8:28 μ.μ.
Ένας ή δύο = γραφικοί και χωρίς αποτέλεσμα
Ομάδα = αποτελεσματική λύση
@ 23/1 Οι αποφάσεις των γενικών συνελεύσεων επισημοποιούνται μέ την έκδοση δελτίου τύπου όπως και έγινε με την πρώτη έκτακτη γενική συνέλευση του Σεπτεμβρίου αλλά και με τη συγκέντρωση του Δεκεμβρίου στη Λάρισα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί για τη δεύτερη γενική συνέλευση του Νοεμβρίου δεν βγήκε δελτίο τύπου και δεν επισημοποιήθηκαν οι αποφάσεις ?
Γιατί για την εκφδήλωση του Πολεμικού Μουσείου δεν δημοσιεύθηκε το οπτικοακουστικό υλικό όπως είχαν προαναξγγείλει ? Μήπως κάποιοι δεν θέλουν να φανέι οτι ήταν παρόντες ?
Αυτα αγαπητέ συνάδελφε μπορείς να τα απαντήσεις ?
Και κατι ακόμα, η ιστοσελίδα του κάθε φορέα είναι η εικόνα που θέλει να παρουσιάσει προς τα έξω. Εσένα σε ικανοποιεί η ιστοσελίδα του ΕΣΜΑ, ενός συλλόγου που θέλει να αυτοαποκλείται επιστημονικός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ιστοσελίδα του ΕΣΜΑ είναι μια μπούρδα, το οποίο αντικατροπτίζει δύο πράγματα, πρώτον ότι δεν υπάρχει σοβαρότητα, δεύτερον ότι γίνονται παρασκηνιακές κινήσεις οι οποίες δεν είναι ανακοινώσιμες. Οι παρασκηνιακές κινήσεις βέβαια δεν είναι πάντα θετικές αφού θυμίζουν ενέργειες συντεχνίας. Αν θέλαμε να προβάλουμε την πραγματική αξία των μηχανικών και να αποδείξουμε στην ΠΑ και την κοινωνία σε ποιά θέση πρέπει να είμαστε θα προβάλαμε το έργο μας καθαρά και ευθέως, το οποίο μπορεί να γίνει πάρα πολύ εύκολα και αποτελεσματικά μέσω της ιστοσελίδας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν δεν αλλάξουμε τώρα νοοτροπίες, ξεκινώντας από το Καταστατικό του ΕΣΜΑ (διωγμός "βλαβερών" και "σαθρών" αποστράτων,κλπ κλπ) και ανάδειξη του Επιστημονικού-Τεχνικού χαρακτήρα του Συλλόγου, τότε πολύ απλά σταματάει το "παιχνίδι" των όποιων διεκδικήσεων μας σε θέματα αποκατάστασης αδικιών,κλπ.
Στην πράξη (για να προβάλλονται σαφείς προτάσεις): Στην συνέλευση του ΕΣΜΑ να ζητηθεί εντός 15-20 ημερών να κατατεθεί για διαβούλευση σχέδιο Καταστατικού με τις αλλαγές που ζητάμε, το οποίο να εγκριθεί εντός 15-20 ημερών από την λήξη της διαβούλευσης. Τι πρέπει να περιλαμβάνει κατ΄ ελάχιστον: Ψήφος και Δ.Σ. (συμπεριλαμβανομένου του Προέδρου) με Ενεργεία αξιωματικούς, Επιστημονική-Τεχνική κατεύθυνση και ΜΟΝΟΝ (ο "συνδικαλισμός" για τους άλλους, οι μορφωμένοι μηχανικοί έχουν τρόπους να προβάλλουν τις αυτονόητες θέσεις τους).
Παρακαλώ να διατυπώσετε τις απόψεις σας σε αυτές τις προτάσεις.
ΕΣΜΑ... Απλά η εικόνα των μηχανικών... Αποτυχία!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ με τα αναφερόμενα από τον συνάδελφο 8.56 εφόσον η εκλογή Δ/Σ με μέλη εν ενεργεία δεν είναι αντισυγματική και ασυμβίβαστη με την ιδιότητα του εν ενεργεία. Σε αυτή την περίπτωση η εκλογή του Δ/Σ να γίνεται από απόστρατους συνάδελφους με καθορισμό όμως συγκεκριμένων κριτηρίων με κυριότερο να μην εμπλέκονται με οποιόδήποτε τρόπο στις προμήθειες των ΕΔ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠέραν τότων τι γίνεται με την ετήσισ τακτική συνέλευση που σύμφωνα με το καταστατικό πρέπει να γίνει εντός Ιανουαρίου ? Οι κ. του Δ/Σ δεν τηρούν το καταστατικό ?
Οι εν ενεργεία Αξιωματικοί μπορούν να συμμετάσχουν ενεργά σε Επιστημονικές ενώσεις με προηγούμενη άδεια της υπηρεσίας. Υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι που μετέχουν σε άλλες επιστημονικές ενώσεις. Αυτό σημαίνει ότι συμμετέχουν και στα όργανά τους. Για τον λόγο αυτό θα πρέπει να αλλάξει το καταστατικό του ΕΣΜΑ και να είναι απολύτως σαφές ότι ο σκοπός του συλλόγου είναι επιστημονικός-τεχνικός. Τόσο απλά! Νομίζω ότι το καταλαβαίνουν όλοι αυτό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκτιμώ οτι αναφέρεσαι στη παρ. 5δ του άρθρου 10 του ΠΔ 60/09 http://www.sysmed.gr/cms/nomothesia/proedrika-diatagmata/292-pd-60-2009
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε το σκεπτικό αυτό θεωρώ σκόπιμο να ζητηθεί από κάποιον επίσημα η συμμετοχή στον ΕΣΜΑ και να δούμε το αποτέλεσμα.
Εμείς θα γίνουμε ποτέ σαν και αυτούς ?
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.ekeo.gr/?p=11368 και
http://www.usma.edu/
Συμφωνώ με τον ανώνυμο 23 Ιανουαρίου 2011 11:32 μ.μ.!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια άγνωστο λόγο το μπλογκ των παιδιών της 384 ΜΕΔ σταμάτησε να λειτουργεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαβάστε προσεκτικά την ανακοίνωση που βγήκε στο μπλογκ http://superpuma99.blogspot.com/ και ο καθένας να βγάλει τα συμπερασματά του.
Προσωπικά εύχομαι καλές και ασφαλείς πτήσεις σε όλα τα πληρωματα της 384 ΜΕΔ και να συνεχίσουν με την ίδια αυταπάρνιση να σώζουν ζωές.
Το έργο τους το ξέρουμε και πάντα θα είμαστε μαζί τους με ή χωρίς μπλογκ.
Ο ΕΣΜΑ ανήγγειλε νεα γενική συνέλευση μετα κοπής πίτας στις 19/2/11 στο http://www.esma.gr/?p=1137
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τις λεπτομέρειες (τόπο, ώρα, αντζέντα) θα ενημερώσει τις Επόμενες Ημέρες. Ελπίζω βέβαια αυτές οι Επόμενες Ημέρες να μην είναι σαν αυτές που είχαν αναγγείλει στις 24/11/10 στο http://www.esma.gr/?p=1097 και ακόμα τις περιμένουμε να έρθουν.
Ελπίζω επίσης να μας ενημερώσουν μέχρι τότε επίσημα για τις αποφάσεις της προηγούμενης γενικής συνέλευσης που συστηματικά αποφεύγουν να κάνουν, καθώς επίσης και για την εξέλιξη με την "εγγραφη απολογία" του συναδέλφου. Ειδικά το τελευταίο ελπίζω να μην μας το αναγγείλουν "ξαφνικά" και "τυχαία" λίγο πρίν την γενική συνέλευση, για δημιουργία και μόνο εντυπώσεων.
Τέλος, οι συνάδελφοι που γράφουν για τη τροποποίηση του καταστατικού καλό είναι να προετοιμαστούν και όχι να κάνουν τις "κότες" ως συνήθως στη γενική συνέλευση.
Κοι του Δ/Σ του ΕΣΜΑ μας έχετε κάνει ρεζίλι με τα τερτίπια σας και με τον ρόλο του ιεροεξεταστή που έχετε αναλάβει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔείτε τι γράφει στο http://yened.blogspot.com/2011/01/blog-post_30.html
Μήπως έφτασε η ώρα να απολογηθείτε και εσείς στο σώμα των Μηχανικών ?
http://www.onalert.gr/default.php?pname=Article&catid=2&art_id=2866
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν δεν γίνουν διαγραφές από τον Σύλλογο όλων αυτών των "κυρίων" αποστράτων και μη οι οποίοι πράττουν εναντίον των συμφερόντων των Μηχανικών δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα. Ο ΕΣΜΑ στην παρούσα περίοδο απλά πράττει το αυτονόητο! Ένα μεγάλο μπράβο και τίποτα άλλο στο ΔΣ του ΕΣΜΑ. Περιμένουμε και την διαγραφή του κ. Γ.Ε. πλέον, όπως επίσης και άλλων από την ""φυσική"" ηγεσία των Μηχανικών! Ο κ.ΓΕ είναι η κορυφή του παγόβουνου, αυτός που βρίσκεται πίσω από το σχέδιο απαξίωσης των Μηχανικών είναι λίγο χαμηλότερα, κοιτάξτε πως ακριβώς κινείται αυτός ο "κύριος" και τι κακό κάνει στους Μηχανικούς σε κάθε του βήμα και πράξτε το αυτονόητο κύριοι του ΔΣ του ΕΣΜΑ! Περιμένουμε με αγωνία να ξεκαθαρίσει το τοπίο από τις σαθρές "προσωπικότητες" που αποκαλούνται απόφοιτοι της ΣΜΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα δούμε τον κύριο ΓΕ ντυμένο με γαλόνια αντιπτεράρχου μετά από αυτό; Να κρατάει και ομπρέλα στην κάθε του εμφάνιση γιατί τελευταία βρέχει πολύ και τοπικά!
ΑπάντησηΔιαγραφήaristo toso poly exeis fobithei kai den anebazeis ta sxolia? Ti soi kota eisai?
ΑπάντησηΔιαγραφή@ Aνώνυμο 30 Ιανουαρίου 2011 12:51 μ.μ:
ΑπάντησηΔιαγραφήΣιγά ρε κόκορα...
Μπράβο αγαπητέ, συγχαρητήρια, συνέχισε είσαι σε καλό δρόμο.
Αρίστο σε πείραξε το σχόλιο του ανώνυμου της 30 Ιανουαρίου 2011 12:51 μ.μ ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί άδικο έχει ?
Δες τι σου έχουν γράψει και στο
http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2011/01/blog-post_4171.html
Γιατί μήπως απάντησες στα εκεί ερώτηματα ?
Τελικά θα μας κάνεις τη τιμή να μας απαντήσεις γιατί κατέβασες το θέμα από την αρχική σελίδα σου ?
Σταμάτα επιτέλους να απαντάς άλλα αντί άλλων και πές μας τι συμβαίνει.
Το χρωστάς στο κόσμο των μηχανικών που τόσο καιρό σε είχε εμπιστευτεί ως το μοναδικό μπλόγκ που ήταν συνέχεια στο πλευρό του.
Το πρόβλήμά σου ποιό είναι, η δημοσιότητα του θέματος?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτός που θέλει να διαβάσει ένα άρθρο ξέρει και που και πως θα το βρεί.
Ειδικά το συγκεκριμένο θέμα.
Αν και δεν ήθελα να σου απαντήσω γιατί, έχεις ύφος 40 καρδιναλίων και απαιτείς και κριτικάρεις και μιλάς απαξιωτικά..
Θα δώσω ορισμένες εξηγήσεις για όλους τους άλλους φίλους.
Υπάρχουν και τεχνικές δυσχέρειες που επηρεάζουν την σωσστή λειτουργία των blog. (υπερφόρτωση, μεγάλος χρόνος για το άνοιγμα μιας σελίδας, σφάλματα, penaltise κλπ)και αυτός ήταν ο λόγος που δεν συνεχίζουν οι φάκελλοι, οι οποίοι δεν είχαν μόνο το συγκεκριμένο θέμα αλλά και άλλες 4 ενότητες.
Ενώ το videακι "τα 3S" δεν δημιουργεί τεχνικές δυσχέρεις ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΩραία δικαιολογία βρήκες ....
ΥΓ Πρός @ 30/1/2011 12:51 μ.μ η απάντηση είναι απλή Αριστόκοτα.
Άντε κ. Κόκορα πάρε το το κουβαδάκι σου και παίξε αλλού..
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι για σένα εδώ, χαλάς και το επίπεδο των συναδέλφων σου.
Άντε να βγάλεις τα εσώψυχά σου αλλού.
Άντε μπράβο και η ευγένεια έχει τα όριά της.
Kαλά σου λέει ο αρίστος, μας ζάλισες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑμαν αδερφέ μου.
Με εσένα θα ασχολούμαστε?
Έχεις να μας πει καμιά πρόταση, η μόνο κριτική στο μπλογκ θα κάνεις?
Προς ανώνυμο 3,55 της 30/1
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροτάσεις ? Πολλές και διαφορες, αλλά που ?
Σε μία θαμένη ανάρτηση (καθώς είναι της 18/9/2010 και που θα πρέπει κανείς να την ξέρει για να ψάξει να την βρεί και να σχολιάσει) ενός μετρίου σε αναγνωσιμότητα μπλογκ (1832 σε σειρά σύμφωνα με alexa στο http://www.alexa.com/siteinfo/exomatiakaivlepo.blogspot.com# )
Αλλά και εσύ ανώνυμε τι προτάσεις έχεις, εκτός από την επίθεση κατά συναδέλφου σου και την υποστήριξη του διαχειριστή του μπλογκ ? εκτός και είσαι το ίδιο πρόσωπο με αυτόν.
Όσο για σένα αρίστο πρέπει να μάθεις ότι όταν θες να το παίζεις "δημοσιογράφος" ή "αρθρογράφος" μέσω της διαχείρισης ενός μπλογκ, θα πρέπεις να είσαι και έτοιμος να ΄δεχεσαι την οποιαδήποτε κριτική θετική, αρνητική, σαρκαστική, σατυρική κλπ και όχι με τη κριτική των αναγνωστών να νομίζεις ότι σου βγάζουν εσώψυχα, γιστί έχουμε τίποτα να χωρίσουμε και δεν το ξέρω?, και να τους παραπέμπεις σε άλλη παραλία ενώ μπορείς κάλλιστα αν προσβάλεσαι να μην ανεβάσεις το σχόλιο, που έτσι και αλλοιώς το έχεις κάνει πολλές φορές.
Δες λοιπόν το δικό σου επίπεδο και άσε ήσυχο το επίπεδο των άλλων και ειδικά των Μηχανικών που αυτή την εποχή (παραμονές κατάθεσης νομοσχεδίου στη Βουλή από το ΥΠΕΘΑ με ενδεχόμενες αλλαγές στο νόμο http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=16937&Itemid=40 ) πασχίζουν για την δικαιωσή τους.
Αυτό σου λέω πειδή είναι μέτριο το μπλογκ και αφου δεν σου αρέσει να πας αλλού, που είναι πιο ψηλά σε κατάταξη για να διαβάζουν τα σχόλια σου περισσότεροι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε εμένα τα έχεις φίλε προσωπικά και δεν ξέρω το λόγο και ούτε με νοιάζει.
ΟΛΟΙ αυτοί που τους αφορούν τα άρθρα ξέρουν που πρέπει να μουν και να τα βρουν.
Εξάλλου δεν είναι και πολλά τα συγκεκριμένα.
Υ.Γ
Και μια διευκρίνηση γιατι νομίζεις ότι τα ξέρεις όλα.
Το alexa έχει όλες τις ιστοσελίδες,όλους τους ιστοτόπους, εφημερίδες,υπουργεία, portral,sites ότι υπάρχει στο διαδίκτυο, στην Ελλάδα και οχι μόνο τα blogs.
Το SYNC Blogs έχει δημιουργήσει μια βάση δεδομένων με όλα τα Ελληνικά blogs τα οποία εντοπίζει στο Διαδίκτυο είτε με τη βοήθεια τεχνολογιών αυτόματης ανεύρεσης, είτε με τη βοήθεια των φίλων και συνεργατών του. Το SYNC Blogs είναι το κατάλληλο μέρος για να γνωρίζεις όλα όσα συμβαίνουν στην Ελληνική μπλογκόσφαιρα.
Σμφωνα με το SYNC Blogs, http://blogs.sync.gr/blogs/47708/index.html, βρίσκομαι στην 59η θέση
# 51. i-Reporter (210)
# 52. Sarotiko (210)
# 53. ...ΚΟΝΤΥΛΟΦΟΡΟΣ... (207)
# 54. πιτσιρίκος (203)
# 55. neolaia.gr - Το στέκι τ�... (203)
# 56. News24.gr (199)
# 57. politis-gr.com (198)
# 58. Schizas.Com - Πύλη Ιάσω�... (195)
# 59. Έχω μάτια και βλέπω (192)
# 60. ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΕΛΛ... (192)
# 61. Mediasoup (192)
# 62. ΠΑΠΑΤΖΗΔΕΣ (191)
Άντε καλό βράδυ και την άλλη φορά σε θέλω διαβασμένο,όπως αρμόζει σε έναν μηχανικό...
Για να τελειώνει αυτή η ιστορία.
ΑπάντησηΔιαγραφή1/Δεν έχω τίποτα μαζί σου, απλά έκρινα το σχολιό σου ως διαχειριστή της 30/1 2,26 μμ, αλλά από ότι φαίνεται δεν σου αρέσει καμμία κριτική.
2/Αν νομίζεις ότι ακόμα και από τα στοιχεία του sync (που πρέπει να εγγραφείς για να σε μετρήσει) είσαι υψηλής αναγνωσιμότητας, τότε ΟΚ έχεις ένα υψηλής αναγνωσιμότητας μπλογκ (τα μέτρια από εδώ και πέρα ξεκινούν κάτω από τη δική σου θέση).
Ελπίζω να έλυσα την όποια παρεξήγηση.
Ωραία τα καταφέρατε κοι του Δ/Σ του ΕΣΜΑ με τα επικοινωνιακά σας τρυκ. Δείτε τώρα το κατορθωμά σας :
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.onalert.gr/default.php?pname=Article&catid=2&art_id=2866
http://www.onalert.gr/default.php?pname=Article&catid=2&art_id=2882
http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=62658&catid=3
http://kranosgr.blogspot.com/2011/01/blog-post_2095.html
http://yened.blogspot.com/2011/01/blog-post_30.html
http://www.roufianos.com/showthread.php/301054-%CE%95%CE%BC%CF%86%CF%8D%CE%BB%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%A0%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%91%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1!-%CE%9C%CE%B7%CF%87%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%AF-%CE%B5%CE%BD%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%AF%CE%BF%CE%BD-%CE%B9%CF%80%CF%84%CE%B1%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CF%89%CE%BD!
http://gdailynews.wordpress.com/2011/01/31/%CE%B5%CE%BC%CF%86%CF%8D%CE%BB%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B1%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CE%BF-%CF%87%CE%B5/
http://anetos.gr/%CE%A4%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B1%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/202207-%CE%95%CE%BC%CF%86%CF%8D%CE%BB%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%A0%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%91%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1
http://www.inews.gr/96/emfylios-sti-polemiki-aeroporia---michanikoi-enantion-iptamenon.htm
Και τώρα κοι του Δ/Σ τι περιμένετε ?
Να λυθεί το πρόβλημα με την αρχαιότητα ?
Με τι τρόπο ?
Στρέφοντας τους μικρούς εναντίον των μεγάλων ? Κρύβοντας τις αδυναμιές σας να προωθήσετε τις θέσεις των Μηχανικών σε όλα τα επίπεδα με κλήσεις σε απολογία και διαγραφές ?
Αν κοι του Δ/Σ έχετε την ελάχιστη ευθιξία οφείλεται στη γενική συνέλευση του Φεβρουαρίου να υποβάλλετε τις παραιτήσεις σας, καθώς το μόνο που καταφέρατε στη μέχρι τώρα θητεία σας είναι ο διχασμός του σώματος των Μηχανικών.
Συγχαρητήρια στον ΕΣΜΑ για όλες τις πετυχημένες κινήσεις του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι ευτύχημα θεού που στην συγκεκριμένη χρονική στιγμή υπάρχει αυτή η κινητικότητα από την πλευρά του ΔΣ.
Για όσους νομίζουν ότι το πρόβλημα είναι η αρχαιότητα είναι γελασμένοι. Αυτό είναι το σύμπτωμα, αλλά οι αιτίες είναι δύο:
α. Κατάχρηση εξουσίας από την πλευρά των ιπταμένων.
β. Ανυπαρξία των ανωτάτων μηχανικών.
Αυτά είναι τα δύο προβλήματα και αυτά πρέπει να επιλυθούν άμεσα.
Συγχαρητήρια πάλι στον ΕΣΜΑ. Οι μικροί θα στηρίξουμε κάθε κίνηση απέναντι σε καταστημένες νοοτροπίες και σε ανύπαρκτους ανθρώπους.
Υ.Γ.: Παρακαλώ τον κύριο που έγραψε το σχόλιο στις 31 Ιανουαρίου 5:48 μμ να πάρει ένα τηλέφωνο στο COC της 111ΠΜ και να ρωτήσει τους μικρούς ΣΜΑτζήδες πως νοιώθουν άραγε που βάζουν τις υπηρεσίες των ιπταμένων στην γέφυρα, ενάντια σε κάθε διαταγή και σε κάθε λογική. Το συγκεκριμένο παράδειγμα τα λέει όλα: κατάχρηση εξουσίας από την πλευρά των ιπταμένων και ανυπαρξία των ανωτάτων μηχανικών...
Κύριοι είστε αποτυχημένοι, είστε μια αποτυχημένοι γενιά, ιπτάμενοι και μηχανικοί.
Δεν περιμέναμε κανένα προεδρείο να μας το υποδείξει για να το καταλάβουμε...
Ποίοι ρίχνουν λάδι στη φωτιά μεταξύ Ι και Μ ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαβάστε σχετικό άρθρο στο
http://www.onalert.gr/default.php?pname=Article&catid=2&art_id=2912
Ποιόί από το Δ/Σ διαφώνησαν με τη κληση σε απολογία και ποιοί συμφώνησαν ?
http://www.esma.gr/?page_id=31
Γιατί κοι του Δ/Σ δεν δημοσιοποιείται τα πρακτικά της συνεδρίασης που πήρατε αυτή την απόφαση ?
Γιατί κοι του Δ/Σ δημοσιοποιήσατε την κληση σε έγγραφη απολογία, πρίν "απολογηθεί" ο εγκαλόυμενος ?
Γιατί δεν έχετε ακόμα δημοσιοποιήσει την οποιαδήποτε αποφασή σας σχετικά με το θέμα σύμφωνα με το άρθρο 9 του καταστατικού
"Ή σχετική όπόφασις λαμβάνεται έντός δεκαημέρου όπό της λήψεως της άπολογίας και μέ πλειοψηφίαν τριων τουλάχιστον μελων του Δ/Σ" και επιτρέπεται να διασύρετε ένας ανώτατος αξκος ?
Γιατί δεν εφαρμόζεται τις επιταγές του καταστατικού και το εφαρμόζεται κατά το δοκούν ?
Μήπως τελικά η ομάδα των μικρών και άπειρων από τα δρώμενα στη ΠΑ του Δ/Σ έχουν καπελώσει τους μεγάλους ? Και οι μεγάλοι τι κάνουν και τι φοβούνται για να αντιδράσουν στην ανωριμότητα των μικρών ?
Όσον αφορά το σχόλιο του ανωνύμου 9.19 της 31/1.
Με αυτά που γράφεις δικαιώνεις πλήρως τα λεγόμενα του εγκαλόυμενου από το Δ/Σ του ΕΣΜΑ.
Αν θεωρείς κατάχρηση εξουσίας την εκτέλεση της συγκεκριμένης υπηρεσίας ποιό θεσμικό κείμενο καταπατείται ? Έχεις υποβάλλει αναφορά για το θέμα αυτό ? Και αν ναι τι απάντηση πήρες ?
Επιτέλους λίγη σοβαρότητα, γιατί με όλα αυτά που γράφονται και λέγονται τις τελευταίες ημέρες οι μόνοι χαμένοι θα είμαστε εμείς οι ίδιοι.
Ανώνυμε 1 Φεβρουαρίου 2011 11:58 π.μ. τι εννοείς λέγοντας "Η ανωριμότητα των μικρών"; Μήπως ότι οι "μικροί" είναι εκτός του σαθρού συστήματος και τρόπου σκέψης που με τόσο "κόπο" έχτισαν όλα αυτά τα χρόνια οι "μεγάλοι" "αξιωματικοί" της ΣΜΑ; Ντροπή σας! Σε όλους εσάς που θέλετε να λέγεστε απόφοιτοι της Νο1 Σχολής Μηχανικών της Ελλάδας! Ντροπή σας που φορέσατε την στολή του Έλληνα Αξιωματικού! Ντροπή σας που θέλετε να λέγεστε Έλληνες! Ντροπή και τίποτα άλλο, αλλά είναι δύσκολο να το καταλάβετε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΠΑ και το Ελληνικό Κράτος δεν είναι τσιφλίκι ΚΑΝΕΝΟΣ από εσάς που πρεσβεύεβετε το σαθρό-φαιδρό-διεφθαρμένο σύστημα που έχετε βάλει επάνω στις πλάτες αυτών που με τεράστια ευκολία αποκαλείτε "μικρούς"!!! Θα τα βρείτε μπροστά σας όταν θα περνάτε να μας χαιρετήσετε (για τους δικούς σας λόγους) είτε τωρινοί ή μελλοντικοί απόστρατοι και θα εισπράτετε αυτό που σας αξίζει! Την περιφρόνηση και τον χλευασμό!
Ορθά-κοφτά όλοι εμείς οι ""μικροί"" σας χαιρετούμε και ελπίζουμε να μην σας ξαναδούμε μπροστά μας γιατί δεν θα σας αρέσει αυτό που θα εισπράξετε από εμάς!
Ανώνυμε 4.13 τα γραφομενά σου δείχνουν την ανωριμότητά σου και την έλλειψη στρατιωτικής παιδείας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπιτέλους, συνέλθετε και μην παρασύρεστε από τις κινήσεις εντυπωσιασμού ορισμένων επιτήδειων.
Ανώνυμε 1 Φεβρουαρίου 2011 6:57 μ.μ. άσε τον κόσμο να εκφρασθεί; Έχει άδικο σε αυτά που γράφει δηλαδή ο ανώνυμος 1 Φεβρουαρίου 2011 4:13 μ.μ.; Έλεος πια με την κριτική που κάνουμε σε όλους και όλα. Σαφείς προτάσεις για την συνέχεια χρειαζόμαστε.
ΑπάντησηΔιαγραφή@ 1 Φεβρουαρίου 1-2-11 11:58πμ
ΑπάντησηΔιαγραφή"Αν θεωρείς κατάχρηση εξουσίας την εκτέλεση της συγκεκριμένης υπηρεσίας ποιό θεσμικό κείμενο καταπατείται ? Έχεις υποβάλλει αναφορά για το θέμα αυτό ? Και αν ναι τι απάντηση πήρες ?"
Όποιος έγραψε τις συγκεκριμένες φράσεις και θεωρεί τον εαυτό του σοβαρό και ώριμο τότε είναι για γέλια.
Εάν δεν γνωρίζει τα θεσμικά κείμενα τότε πως έκανε επιχειρήσεις με τους φίλους του τους ιπτάμενους;
Και εάν δεν έκανε επιχειρήσεις και ήταν ένας μηχανικός που κρυβόταν τότε είναι λογική μηχανικού αυτού;
Και εάν είναι απόστρατος μπορούμε να τον δικαιολογήσουμε ότι έζησε μια ρομαντική εποχή όπου που άρεσε να κλείνει τα μάτια στις ψεύτικες ώρες πτήσης των ιπταμένων επειδή προσδοκούσε να τον στείλουν εξωτερικό, εξαγοράζοντας έτσι την σιωπή του;
Και εάν είναι μεγάλος μηχανικός δεν γνωρίζει ότι για το συγκεκριμένο θέμα έχουν υποβληθεί πάνω από δέκα αναφορές; Ότι το συγκεκριμένο ζήτημα ήταν προσωπική επιθυμία του κ. Γιάγκου και όλοι οι μεγάλοι ζάρωσαν και ζαρώνουν στην γωνία από φόβο;
Και τι νόημα έχει η θέση του γενικού επιθεωρητή όταν δεν μπορεί με ένα τηλέφωνο να εφαρμόσει όχι τις πάγιες διαταγές του ΓΕΑ (στις οποίες οι ιπτάμενοι γράφουν ότι τους συμφέρει και πάλι δεν μιλάει κανείς...) αλλά στις πάγιες διαταγές του ΓΕΕΘΑ και στην απλή λογική;
Σημείωση: και τις πάγιες διαταγές του ΓΕΕΘΑ τις γράφει στα παλιά του υποδήματα ο φοβερός και τρομερός αρχηγός γιατί είναι ένας ιπτάμενος και μόνο αυτό αρκεί κατά την άποψη του για να διοικεί.
Ας το καταλάβετε χέρι χέρι είστε αποτυχημένοι ιπτάμενοι και μηχανικοί παλιάς κοπής. Όποιος το αμφισβητεί παρακαλώ να αναφέρει τα επιτεύγματα των αποστράτων μηχανικών.
Ένα ένα να τα σχολιάσουμε και να δούμε τι αεροπορία μας έχετε παραδώσει και θέλετε να συνεχίσουμε την παράδοση σας. Ή ακόμα και εδώ φοβάστε;;;
Για να δείτε το ηθικό πλεονέκτημα που έχουν στην ελληνική κοινωνία οι συνάδλφοι ιπτάμενοι
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.defencepoint.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1891:2011-02-01-16-00-52&catid=31:defence-greece&Itemid=54
Ενώ εμείς είχαστε σε "εμφύλιο πόλεμο".
Συγχαρητήρια στον ΕΣΜΑ για τη κατάσταση που μας έφερε. Αλλά στην επόμενη γενική συνέλευση όλα θα ειπωθούν με το ονομά τους.
Απόσπασμα από την απαντητική επιστολή του ΓΕ στο ΔΣ του ΕΣΜΑ (μετά την κλήση για απολογία):
ΑπάντησηΔιαγραφή"Σας εύχομαι χρόνια πολλά και καλά, ευτυχές και σοφότερο το νέο έτος και είμαι πάντα στη διάθεσή σας, κατόπιν σχετικής ενημέρωσης του υπασπιστηρίου της Γενικής Επιθεώρησης μετά το 2ο δεκαήμερο του Ιανουαρίου 2011 για να προσέλθετε στο γραφείο μου εσείς και όποιος επιθυμεί από το ΔΣ για επίλυση τυχόν ερωτημάτων σας που πιθανόν έχουν προκύψει λόγω της ελλειπούς ενημέρωσής σας και της σχετικής ΠΕΡΙΩΡΙΣΜΕΝΗΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑΣ" (τα κεφαλαία τα σημείωσα για έμφαση, η ορθογραφία είναι του συντάκτη του κειμένου)
Αυτή είναι αντίληψη της παλαιάς "καλής" "σχολής" σκέψης (think tank) της πάλαι ποτέ ΣΜΑ. Κλειστές πόρτες για διαβουλεύσεις, απόσταση και απολυταρχική στάση, νουθεσία και μειωτική αντιμετώπιση του κάθε τι ανατρεπτικού-προοδευτικού-ΝΕΟΥ!
Εδώ θα πρέπει να σημειώσει κατί ότι οι ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΙ της ΣΜΑ καλύτερα να μην μιλάνε καθόλου και όποια απάντηση δίνουν απλά κάνει την θέση τους ακόμη χειρότερη.
Τον ρόλο τους τον ξέρουμε πολύ καλά πλέον. Ένα εξάμηνο-ένα έτος ακόμα και μερικά ευρώ στην σύνταξη (στην καλύτερη περίπτωση), ενώ υπάρχει και άλλο παρασκήνιο που επιβάλλει την σιωπή και την απαξίωση των Μηχανικών της ΣΜΑ (πιο νοσηρό)!
Κύριοι του ΔΣ του ΕΣΜΑ συνεχίσθε με την αξιοσύνη σας το έργο της κάθαρσης. Χωρίς καμία υπερβολή, αν δεν μιλήσουμε και δράσουμε ανοιχτά και χωρίς περιστολές ενάντια σε κάθε τι μας έφερε στα χάλια αυτά τα τελευταία 60 χρόνια δεν θα λυθεί τίποτα. Σύγκρουση με το σαθρό σύστημα, ανάδειξη του προβλήματος ("το ψάρι από κεφάλι βρωμάει"), εξωστρέφεια, επίδειξη ισχύος μέσα από την ποιότητα που διαθέτει ο νέος κόσμος της ΣΜΑ!
ΜΠΡΑΒΟ και ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ στον ΕΣΜΑ!!!
Ανώνυμε 2/2 1200πμ, που βρήκες την απαντητική επιστολή ? Είσαι του Δ/Σ του ΕΣΜΑ ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚοι του Δ/Σ του ΕΣΜΑ πως διέρευσε επιλεκτικά η απαντητική επιστολή (στην ιστοσελίδα του ΕΣΜΑ δεν υπάρχει)πρός εσας σε τρίτους ?
Δυστυχώς κοι του Δ/Σ για μια ακόμα φορά αποδεικνύεται οτι είστε ανίκανοι να διοικήσετε τον ΕΣΜΑ και για το καλό του συλλόγου και των μελών του πρέπει να υποβάλλεται τις παραιτήσεις σας άμεσα.
Για τα ΜΠΡΑΒΟ στον ΕΣΜΑ, είμαι λίγο επιφυλακτικός, γιατί δεν έχουν ακόμα ξεκαθαρίσει (για εμένα τουλάχιστον) οι επιδιώξεις και στόχοι του Επιστημονικού (;;) συλλόγου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔίνω όμως πολλά ΜΠΡΑΒΟ στους "μικρότερους" γιατί δείχνουν μια διαφορετική και πιο ενεργή συμπεριφορά διεκδίκησης που όντως έλειπε από τις προηγούμενες σειρές και είναι η μόνη που σε τελική ανάλυση ίσως ανατρέψει την αρτηριοσκλήρωση του παρελθόντος.
Φιλικά, ένας (μεσούσης αρχαιότητας) συνάδελφος.
Γιατί δεν δημοσιεύονται τα σχόλια ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνας είναι ο δρόμος για τον ΕΣΜΑ :
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην γενική συνέλευση αμεση εφαρμογή του άρθρου 32 του καταστατικού, που αφορά τη διάλυση του συλλόγου.
Σχόλιο με αριθμό 666 .
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπρρρρ !!!!! καλύτερα μην γράψω τίποτα .....
απλως για να φυγει το νουμερο απο τα σχολια...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφού λύθηκαν όλα μας τα προβλήματα τώρα το ρίξαμε στη πλάκα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάποιος πιο πάνω ισχυρίστηκε ότι έχει την έγγραφη απολογία, γιατί τδίνει απόσπασμα και όχι όλο το κείμενο ?
Μου φαίνεται οτι ο καθένας τελικά βγαίνει και λέει οτι θέλει ενώ ο ΕΣΜΑ που οφείλει να ενημερώσει σφυρίζει αδιάφορα.
Και κατι που ξέχασα,
ΑπάντησηΔιαγραφήQUIZ : Την πίτα του ΕΣΜΑ ποιός θα την κόψει ?
Όποιος το βρεί θα πάρει δυο κομμάτια πίτα, ήτοι θα έχει διπλές πιθανότητες να βρεί το φλουρί.
Και μην γελάτε όποιος βρεί το φλουρί θα γίνει άμεσα αρχαιότερος όλων των ομοιοβάθμων του.
Σε απάντηση του φίλου 9.23μμ,λέω οτι δεν υπάρχει κανένας Μ, γιατί απλούστατα δεν έχουμε φροντίσει για έναν βασικό τομέα της ειδικότητας : το MARKETING
ΑπάντησηΔιαγραφή(Wikipedia-Marketing is the process of performing market research, selling products and/or services to customers and promoting them via advertising to further enhance sales)
Καιρός είναι να ξυπνήσουμε λιγάκι...και δεν θα'ναι κακό όταν τελειώσουμε με τις απολογίες κλπ, να ασχοληθεί λιγάκι ο ΕΣΜΑ με το θέμα.
Μετά από τόσο καιρό και τόσα σχόλια αποδεικνύεται τελικά ότι ο μόνος ένοχος για την κατάσταση που δημιουργήθηκε είμαστε εμείς οι ίδιοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμαστε εμείς οι ένοχοι καθώς :
1/ Ουδέποτε εκμεταλλευθήκαμε ότι είμαστε οι δεύτεροι σε δύναμη ειδικότητα της ΠΑ αξκων προερχομένων απο ΑΣΕΙ με αναλογία 1 πρός 2 με την πρώτη σε δύναμη ειδικότητα των Ι.
2/ Ουδέποτε κάτσαμε να μιλήσουμε μεταξύ μας και να βρούμε κοινές συνισταμένες και να θέσουμε εφικτούς στόχους για την ανάδειξη της ειδικότητας.
3/ Ουδέποτε καταλάβαμε οτι η ειδικότητα είναι μια και οτι ΜΑ, ΜΗ και ΜΕ δεν έχουμε να μοιράσουμε τίποτα μεταξύ μας καθώς πάνω απ΄όλα είμαστε ολοι μας ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ.
4/ Ουδέποτε η εκάστοτε τεχνική ηγεσία δεν διεκδίκησε εντός του υπηρεσιακού πλαισίου το αυτονόητο για την ισότιμη μεταχείριση των Μηχανικών είτε με την αρχαιότητα, είτε με την κατανομή των οργανικών θέσεων ανά βαθμό σύμφωνα με τη δύναμη της ειδικότητας τηρώντας την αναλογία 1 πρός 2 με τους Ι, είτε με την κατανομή των κοινών θέσεων, είτε με την διεκδίκηση θέσεων ευθύνης, είτε με τόσα άλλα.
5/ Ουδέποτε αγκαλιάσαμε τους αποφοίτους από τη ΣΤΥΑ αλλά αντίθετα πάντα το παίξαμε και το παίζουμε απεναντί τους "επιστήμονες", παρότι μαζί τους μοχθήσαμε και μοχθούμε στους χώρους εργασίας.
6/ Ουδέποτε βάλαμε το ατομικό μας συμφέρον κάτω από το συνολικό συμφέρον της ειδικότητας.
7/ Ουδέποτε θελήσαμε να καταλάβουμε οτι πάνω απ' όλα είμαστε αξιωματικοί και ηγέτες και αφήσαμε άλλους να διαφεντεύσουν τους δικούς μας επαγγελματικούς χώρους.
8/ Ουδέποτε κυττάξαμε τις άλλες ειδικότητες στα μάτια και ουδέποτε τους είπαμε κατα πρόσωπο ποιοι είμαστε.
9/ Ουδέποτε κάναμε την αυτοκριτική μας και ουδέποτε φροντίσαμε να αυτοβελτιωθούμε.
Πιστεύω ότι τώρα ήρθε αυτή η ώρα να φύγουν αυτά τα ουδέποτε και στη προσπαθειά μας αυτή δεν χρειαζόμαστε πάτρονες και συλλόγους, το μόνο που χρειαζόμαστε είναι να πιστέψουμε στους εαυτούς μας.
Το θέμα με την απολογία σήμερα είναι και στον κυριακάτικο τύπο (εφημερίδα ΠΑΡΟΝ ΑΜΥΝΑ σελ 7).
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι φυσικά θα το βρείτε στην αποδελτίωση τύπου στο haf.gr.
Κύριοι του ΕΣΝΑ να δόυμε πότε θα καταλάβετε τη ζημιά που κάνετε στην ειδικότητα και θα μας απαλάξετε από την παρουσία σας.
ΥΓ Κάτι καλό φαίνεται με το μισθολογικό μας δείτε το δημοσίευμα στο http://www.onalert.gr/default.php?pname=Article&catid=2&art_id=3027
"Περί ενότητας και οράματος Μηχανικών"
ΑπάντησηΔιαγραφήΣύντομο (και εύκολο) quiz: Ποιός Μηχανικός επιχειρεί να διατηρηθεί στην θέση του για έναν χρόνο ακόμα (υψηλή προφανώς!) προσπαθώντας να δώσει την θεσμοθετημένη για Μηχανικό θέση του Γενικού Επιθεωρητή σε Ιπτάμενο;
Τι περιμένετε για το μέλλον είπαμε;! Μήπως τίποτα; Ξυπνήστε γιατί χανόμαστε!
Ας ελπίσουμε στον "ΑΓΝΩΣΤΟ ΘΕΟ ΤΩΝ ΚΡΙΣΕΩΝ" ότι θα γίνει κανένα "λάθος" και θα γλιτώσουμε από τέτοιους "δικτατορίσκους"! Ντροπή τους!
Φιλέ ανώνυμε καλό το quiz αλλα υπάρχει απλούστερη λύση να μην φύγει ο ΓΕ, εκτός και του χάλασε τα προσόντα ο ΕΣΜΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι μια και είπα ΕΣΜΑ, ποτε θα ενημερώσουν για το τόπο της γενικής συνέλευσης της 19/2 μήπως στις 20/2 ?
Διαβάστε μια ενδιαφέρουσα ερώτηση που κατατέθηκε στη Βουλή
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.hellenicparliament.gr/Koinovouleftikos-Elenchos/Mesa-Koinovouleutikou-Elegxou?pcm_id=b682666c-f4fa-4e19-b8d0-4f30e8e27613
Αναμένουμε την απάντηση.
Διαβάστε επίσης ερώτηση και απάντηση σχετικά με τις μετατάξεις υπξκων σε επετηρίες αξκων.
http://www.hellenicparliament.gr/Koinovouleftikos-Elenchos/Mesa-Koinovouleutikou-Elegxou?pcm_id=3accf07a-11c7-413b-9f02-973b71cbd7e1
Όλα τα λεφτά είναι η απάντηση του ΓΕΝ .
Διαβάστε τέλος ερώτηση και απάντηση σχετικά με το μισθολογικό μας
http://www.hellenicparliament.gr/Koinovouleftikos-Elenchos/Mesa-Koinovouleutikou-Elegxou?pcm_id=680e81db-b17b-4e69-a617-19ea8e8fb1db
Περιμένουμε και ελπίζουμε.
Καλη διασκέδαση,
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=1Ga-0-EmxRQ&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=qBPzg_U1wu0&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=gWOTaNDKjl8&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=cHesu3mnazg&feature=related
Ανακοίνωση Τύπου ΕΣΜΑ 10/2/2011
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.esma.gr/?p=1160
Πλήρες το κείμενο της ανακοίνωσης του ΕΣΜΑ και στο
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2011/02/1022011.html#more
Το πιό ωραίο στην ανακοίνωση είναι η λεξη ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑ δείτε λοιπόν τι σημαίνει η λέξη
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.livepedia.gr/index.php/%CE%91%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BA%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%AF%CE%B1
http://www.worldlingo.com/ma/enwiki/el/Nobility
Κοι του ΕΣΜΑ αν θεωρείτε τους εαυτούς σας ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΕΣ μάλλον έχετε καβαλήσει το καλάμι.
Και μια απορία γιατί η ανακοίνωση για το θέμα του ΓΕ στην Γενική Συνέλευση ? Μήπως για προσέλκυση των μικρών ?
ΥΓ Τελικά πότε περιμένετε να μας πείτε το τόπο, χρόνο και αντζέντα της συνέλευσης ?
Πάντα ένοιωθα sir, τώρα ο ΕΣΜΑ με δικαιώνει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ ρε βρεγμένη σανίδα που θέλουν μερικοί .......
Επειδή ορισμένα "παππούδια" κόλλησαν στην λέξη αριστοκρατία, που μάλλον έχει την έννοια επικράτησης των άξιων στην δημοκρατία αλλά ας το παραβλέψουμε επειδή δεν βολεύει κάποιους, γιατί άραγε δεν έδωσαν σημασία στην προηγούμενη λέξη;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ προηγούμενη λέξη είναι αξιοκρατία και η οποία σημαίνει ίσες ευκαιρίες στην
κατάληψη αξιωμάτων και είναι βασική αρχή του δημοκρατικού πολιτεύματος.
Περιμένουμε ακόμα αυτούς τους μεγάλους και τρανούς μηχανικούς που γράφουν εδώ στο καφενεδάκι να μας πουν επιτέλους τα μεγάλα επιτεύγματα τους στην αεροπορία.
Θέλετε να μας πει κάποιος για να μην πάμε αρκετά πίσω τον χρόνο την τελευταία δεκαετία εάν κάποιος έστω και ένας αντέδρασε στην δεσποτική ηγεσία του τρομερού και φοβερού Γιάγκου; Έστω και ένας του μίλησε μήπως και καταλάβει ότι η αεροπορία δυστυχώς δεν είναι αυτή που έχει στο μυαλό του; Δεν πρέπει να παραβλέπουμε το γεγονός ότι αντικειμενικά ότι γίνεται σήμερα στην αεροπορία χρεώνεται στις λανθασμένες αντιλήψεις του συγκεκριμένου ατόμου και στο γεγονός ότι κανένας μηχανικός δεν του τα είπε ένα χεράκι να καταλάβει τι κάνει. Ακόμα και στο νομοσχέδιο δεν άντεξε και έβαλε και εκεί το χεράκι του...
Επομένως κύριοι καλύτερα αριστοκράτες παρά τσιράκια των ιπταμένων και να περιμένουμε ένα ξεροκόμματο για να ξεχάσουμε την εξαθλίωση μας. Έχουμε και μπορούμε να προσφέρουμε περισσότερα στην αεροπορία, στην πατρίδα απλά αφήστε μας...
Άλλωστε με ποιο δικαίωμα μιλάτε, μήπως μαζί θα βιώσουμε το νέο ασφαλιστικό;;;
Με ποιο δικαίωμα μιλάτε τι έχετε κάνει άραγε εκτός από το να κοιτάτε τον εαυτούλη σα;;;
Υπόδειγμα για εμάς πλέον είναι η σμηναγός Γ., που έκανε την αναφορά στο ΓΕΑ για το γεγονός ότι οι γαλαζοαίματοι ιπτάμενοι δεν κάνουν υπηρεσίες.
Υποδείγματα για εμάς πλέον είναι οι σμηναγοί Ζ. και Κ., που έκαναν αναφορά για τις προαγωγές του νομοσχεδίου της ντροπής.
Εσείς που είστε οι μεγάλοι και τρανοί; Έχει μιλήσει υπηρεσιακά κανένας σας για αυτά τα θέματα;
Αποτέλεσμα της ανυπαρξίας σας και της αδράνειας σας είναι όπως έχει ειπωθεί είναι οι υπηρεσίες του ΚΕΠΙΧ της ΔΑΥ και της 111ΠΜ...
Συγνώμη αλλά δεν περιμένουμε κανένα ΕΣΜΑ και κανένα απόστρατο σμηναγό να μας πει τι γίνεται. Τα βλέπουμε και τα βιώνουμε καθημερινά. Η ιπταμενοκεντρική αεροπορία με τους φοβισμένους και άτολμους μηχανικούς θα “πεθάνει” θέλετε δεν θέλετε.
Και τότε σίγουρα θα είστε περήφανοι για αυτούς που τόλμησαν ότι δεν τολμήσατε να κάνετε τόσα χρόνια εσείς.
το να εισαι ΑΡΙΣΤΟΣ ειναι πολυ διαφορετικο απο το να εισαι αρεστος ... οπως οι περισσοτεροι των ηλικιωμενων εν/εν μηχανικων
ΑπάντησηΔιαγραφήκι εγω οπως πολλοι αλλοι ξερουμε πλεον τι ειμαστε εμεις και τι οι αλλοι γυρω μας ο,τι χρωμα φορμα κι αν φορανε...
ΑΡΙΣΤΟΙ υπαρχουν παντου αλλα οι φελλοι-αρεστοι δυστυχως επιπλεουν...
ΚΑΗΜΕΝΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ...
Για όσους θέλουν ακόμα να είναι υπόδουλοι του κάθε Ιπτάμενου ή αρχαιότερου Μηχανικού η έννοια της αριστοκρατίας σαφώς και ξενίζει. Με πολύ απλά λόγια "αριστοκρατία=το εκλεκτό τμήμα ενός συνόλου" (ήτοι: αναγνωρισμένοι και με πνευματική υπεροχή). Αν κάποιοι Μηχανικοί της ΣΜΑ δεν νιώθουν έτσι τότε ή δεν έχουν την αυτοεκτίμηση που απαιτείται βάσει των δυνατοτήτων και του δυναμικού που διαθέτουν, είτε δεν έχουν όντως τα στοιχεία αυτά (βλ. εισαγωγή στην Σχολή σε εποχές αναξιοκρατίας και ρουσφετιού), είτε έχουν μάθει να σκύβουν το κεφάλι σε όλους τους "ανωτέρους" τους. Το να αποδεχόμαστε ότι το σώμα των Μηχανικών της ΠΑ διαθέτει ένα πολύ μεγάλο ποσοστό από τους άριστους δεν είναι καθόλου "ρατσιστικό" ή "αριστοκρατικό" (με την άλλη έννοια που το αντιλαμβάνονται κάποιοι). Είναι απλά η πικρή αλήθεια, γιατί η δουλοπρέπεια έχει πιάσει ρίζες χρόνια τώρα στην νοοτροπία μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό που διακρίνει τους ανθρώπους μεταξύ τους δεν είναι ο βαθμοός κύριοι και κυρίες, αλλά το πνεύμα, δηλ. η ψυχική δύναμη και η νόηση, τα οποία μεταφράζονται πολύ απλά σε ικανότητες και δυνατότητες. Το αυτονόητο είναι να προάγουμε τα στοιχεία αυτά ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ από τους φθαρτούς και εξεφτελισμένους βαθμούς που φέρουμε στους ώμους.
Ο δρόμος είναι απλός: Μην αφήσουμε ΚΑΝΕΝΑΝ σφετεριστή της εξουσίας του Κράτους να κάνει κουμάντο στις ζωές μας και στην αξιοπρέπειά μας. Κάθε τι που μας ενοχλεί θα το φωνάζουμε και θα το διεκδικούμε γιατί πολύ απλά μας ανήκει. Οι "παλιοί" και "έμπεροι" "ΣΜΑτζήδες" καλά θα κάνουν να σταματήσουν να εμπλέκονται διαπραγματευόμενοι (για το "καλό" μας) το μέλλον μας και τα θέματα που μας αφορούν. Ο Σμήναρχος Τ. έδειξε τον δρόμο επίσης: Αξιοπρέπεια-Αρχές-Σαφή θέση! Όσοι έχετε (από τους "σμηνάρχους") τα στοιχεία αυτά (λίγο-πολύ ή ορισμένα) πράξτε το αυτονόητο, αυτό που φωνάζατε ότι θα πράξετε "πριν τον Δεκέμβρη" κύριε Σμήμαρχε Μ., εκτός αν προσδοκάτε να φάτε και εσείς από την πίτα της ΠΑ στις πλάτες των "μικρών" όπως τους αποκαλείτε!
"Ο αγώνας μόλις τώρα ξεκίνησε"!
Η ανακοίνωση του ΕΣΜΑ δημιουργεί αρκετά και σοβαρα ερωτήματα γαι τα οποία το Δ/Σ πρέπει να δόσει συγκεκριμένες απαντήσεις στην επόμενη γενική συνέλευση. Αν δεν μπορέσει να το κάνει τότε δυστυχώς ο μόνος δρόμος του Δ/Σ είναι η παραίτηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην πίτα ρε παιδιά ποιός θα την κόψει ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρotείνω έναν εκ των τεσσάρων: κ. Πάγκαλο , κ. Εμινίδη , κ. ΑΓΕΑ , κ. ΓΕ.
Αν υπάρχουν άλλες προτάεις δεκτές, έτσι και αλλιώς ακόμα δεν μας έχουν πει το τόπο κοπής.
ΥΓ Για τον τόπο προτείνω ανεπιφύλακτα το 251 ΓΝΑ ή το ΓΕΑ ή τη ΣΙ.
Α ρε πλάκα που έχουμε !!!!!!!!!!
Ιδέα !!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤη πίτα να την κόψει ο ΑΡΙΣΤΟΣ για να είμαστε και στο πνεύμα της ανακοίνωσης του ΕΣΜΑ περί ΑΡΙΣΤΟ-κρατίας.
Αρίστο είσαι ελέυθερος στις 19/2 ?
Ανώνυμε 10 Φεβρουαρίου 2011 11:36 μ.μ.: Ο Σμήναρχος Μ. είναι γνωστός και ως BLACK-Species;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑληθεύει ότι πρόσφατα διαπραγματεύτηκε με ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ το θέμα των Υπηρεσιών στο ΚΕΠΙΧ της ΔΑΥ; Το αποτέλεσμα το ξέρετε όλοι νομίζω: Πρότεινε να γίνουμε ως Μηχανικοί χειρότεροι από τους Ιπτάμενους, δηλ. Αξκοί Υποστήριξης να κάνουν και Εφοδιαστές και Οικονομικοί καθώς "ο Αξκός Υποστήριξης δεν κάνει τίποτα σπουδαίο μεταβιβάζει τηλεφωνικές πληροφορίες και δεν χρειάζεται να έχει ΤΕΧΝΙΚΕΣ γνώσεις" (όπως το αιτιολόγησε!).
Αυτά είναι τα χάλια τους! Οι "κύριοι" "Σμήναρχοι" (αυτοί που άρχουν Σμηναρχίες δηλ.) είναι για τα festivals! Ας βασιστούμε στις δυνάμεις μας λοιπόν βάζοντας στο περιθώριο τις σειρές της ΧΡΕΩΚΟΠΙΑΣ!
50 ΔΙΣ EURO.
ΑπάντησηΔιαγραφήΞΕΠΟΥΛΑΝΕ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΜΑΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΑ.
ΕΙΜΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΔΡΑΣΩ? ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΩ? ΝΑ ΟΠΛΙΣΤΩ ΜΕ ΘΑΡΡΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΜΟΥ ΩΣ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΟΡΙΖΕΙ?
ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΟΤΑΝ ΩΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΔΕΝ ΤΟΛΜΩ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΘΑΡΡΟΥΣ ΠΟΥ ΣΤΟΧΟ ΕΧΕΙ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ, ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣ?
ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΕΣΤΙΑΣΗ ΣΤΟ ΑΝΕΒΑΣΜΑ ΤΟΥ ΗΘΙΚΟΥ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟ ΝΟΥ ΜΑΣ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΕ Ή ΜΑΛΩΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΔΙΧΟΝΟΙΑ, ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ...
ΑΣ ΠΑΡΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ.
Αν αληθεύει το δημοσίευμα
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/02/blog-post_431.html
κάποιοι πρέπει να απολογηθούν
Και μην ξεχνάτε
πλασμαικά πτητικα εξάμηνα = πλασματικα μερισματα
για να μην ψάχνονται μετά όταν το ταμείο θα είναι μείον
Θυμηθείτε το σχόλιο του ανώνυμου 31 Ιανουαρίου 2011 5:48 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ανακοίνωση του ΕΣΜΑ δεν αναρτήθηκε σε κανένα από αυτά τα μπλογκ, αλλα μόνο στο παρον μπλογκ και υστερα από "πιεση" στον διαχειριστή του.
Άρα τι μένει ο ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ.
Για να καταλάβουμε ότι άλλοι πολεμούν με πολυβόλα και εμεις με τόξα και βέλη.
Και μια απορία η ανακοίνωση τυπου του ΕΣΜΑ στάλθηκε σε κανένα ΜΜΕ ή απλά αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του συλλόγου, που οι μόνοι που την βλέπουν είναι κάποιοι μηχανικοί ?
Τι έγινε αρίστο πέσαμε στο sync στην θέση 66 (7 θέσεις σε 2 εβδομάδες) ?
ΑπάντησηΔιαγραφή# 65. ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ (189)
# 66. Έχω μάτια και βλέπω (188)
# 67. ΠΑΠΑΤΖΗΔΕΣ (188)
Αλλα μην ανησυχείς υψηλης αναγνωσιμότητας μπλογκ τώρα είναι τα 66 πρώτα.
Eμένα με ευχαριστεί που έχω φανατικούς αναγνώστες όπως εσύ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠου εκτός των άλλων με ενημερώνεις και για τις αλλαγές στην κατάταξή μου.
Υ.Γ
Τώρα αν είναι κακό να είσαι στην λίστα των 100 πρώτων ανάμεσα σε 57207 ελληνικά Blogs, σύμφωνα με το sync (http://blogs.sync.gr/add.html), είναι ένα θέμα..
Τhanks & keep reading me
Σμήναρχος BLACK-species? Είναι σε αυτούς που θα παραιτούντουσαν πριν τον Δεκέμβρη; Ποιού έτους; Άστους αυτούς, μετράνε το εφάπαξ με τα πλασματικά πτητικά εξάμηνά που έχουν!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ο εχθρός είναι εσωτερικός τότε πολύ καλά θα κάνουμε να ρίξουμε "φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους" μηχανικούς με ότι συνεπάγεται αυτό για την εσωτερική συνοχή της ειδικότητας. Χωρίς "αίμα" δεν γίνεται η επανάσταση του αυτονόητου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαταν μονο αυτός ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχει και ο ταναγραίος ρήτορας που βιαζόταν να παραιτηθεί, αλλα δεν τον .... άφησαν.
Τα ερωτήματα της πιό κάτω δημοσίευσης, ποιός θα τα απαντήσει ?
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://nationalpride.wordpress.com/2011/02/12/%CF%84%CE%B1-f%CE%B5%CF%85-14-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%80%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1-%CE%B5%CF%81%CF%89%CF%84%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CE%B3%CE%B5%CE%B1/
Biology Lesson
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάμπια, η Ταναγραία: Γνωστός είδος που ενδυμεί επί σειρά 30 ετών στην περιοχή της Τανάγρας στην όμορφη Βοιωτία.
Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της: η διαρκής προσπάθεια για αυτοπροβολή της μέσω αψυχολόγητων οφιοειδών κινήσεων, καταβροχθίζοντας ότι βρει μπροστά της (εξού και το τεράστιο μέγεθός της) και κυρίως μικρότερα (σε βαθμό και ηλικία) ζώα. Συνεργάζεται άριστα με γνωστά τα ιπτάμενα ερπετά (από το πέτσινο περίβλημά τους) τα οποία βασιλεύουν επί εκατομύρια χρόνια σε όλο των Ελλαδικό χώρο.
Ο γνωστός "Επαναστάτης" Le Zago (βλέπε White Paper για την D.A.Y.) θα φύγει με το κεφάλι ψηλά ή περιμένει την παράταση για έναν χρόνο ακόμα (ΚΡΙΣΕΙΣ);
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα "Ανώτατα" παιδιά θα είναι στην Συνέλευση του ΕΣΜΑ; ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ! Γιατί αν κάνουν το λάθος και εμφανισθούν θα πρέπει να έχουν σχεδιάσει και τις εξόδους διαφυγής τους από τον χώρο!
http://www.zougla.gr/Uploads/christos/EFIMERIDES1202/PROTOTHEMA.jpg
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχουν περάσει ήδη 17 ολόκληρες ημέρες από την αναγγελία της επόμενης γενικής συνέλευσης του ΕΣΜΑ http://www.esma.gr/?p=1137 και ακόμα δεν έχουν καθορίσει το τόπο, χρόνο και θέματα προς συζήτηση΄, παρότι έχει προγραμματισθεί για το επόμενο Σάββατο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν δεν μπορεί ο ΕΣΜΑ να βρεί χώρο τοτε όφειλε τουλάχιστον να γνωρίσει το πρόβλημα και να ορίσει νεα ημερομηνία.
Αν έχει βρεί το χώρο και δεν μας ενημερώνει τότε απλά αποδεικνύει οτι δεν σέβεται τα μέλη του.
Αν κάποιος ξέρει τι πραγματικά συμβαίνει ας ενημερώσει και τους υπόλοιπους.
Παραμονές των κρίσεων και να εμφανισθούν τα ανώτατα παιδιά ? Δεν νομίζω ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαράξενο θαναι να εμφανισθούν και τα Σμηναρχο-παιδα με τα μεγάλα λόγια και ειδικά αυτά που έληξε η προθεσμία που έβαλαν τον Νοέμβρη.
Το σχόλιο για την Ταναγραία κάμπια σε παρακαλώ... Δεν αναφέρεται σε ονόματα φίλε μου!
ΑπάντησηΔιαγραφήGiati den dimosieueis ta sxolia agapite ARISTO? Thn kampia theloume OLOI! Ti logokrineis? Den yparxei logos na logokrithei auto. PES KATI!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ κάμπια η Ταναγραία είναι όλα τα λεφτά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΛείπει ένα σχόλιο (705 αντί 706), αρίστο ποιό κρύβεις πάλι ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαβάστε το παρακάτω είναι ΠΟΛΥ ενδιαφέρον και παρουσιάζει ΠΛΗΡΩΣ την πραγματικότητα των Μηχανικών της ΠΑ (με τα προσόντα και τις σπουδές):
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.omhroi.gr/modules.php?op=modload&name=NS-Comments&file=index&sid=2194&tid=55750&mode=&order=&thold=
Χαρακτηριστικό απόσπασμα:
ΑπάντησηΔιαγραφή"STHN AEROPORIA TI NA TO KANEIS TO MSc STO CFD KAI TA FINITE ELEMENTS ?
A NAI...
THA TA XRHSIMOPOIEIS OTAN THA SE BAZOYN NA KATHARIZEIS TA LADIA TOU MIRAGE 2000-5 Mk2 H TOU F-16C BLOCK 52+ POY AN EINAI EKEI EINAI GIATI O AMERIKANOS KAI MONO AYTOS GIATI AYTOS EXEI THN TEXNOGNWSIA KYRIOI KAI THN KALYTERH KATARTISH KAI OLLA SAS AFHSE NA EXETE MIAS KAI KAMIA ETAIREIA EIDIKA STHN ELLADA DEN THA MPOROYSE NA KANEI OYTE PTERYGA KAI MHN PETAXTEITE NA MOY PEITE GIA THN KYRIA EAB GIATI THA EXOYME ANTALLAGH ME POLLA KAYSTIKA EPIXEIRHMATA KAI MALLON ALIMONO SAS...."
Λέει ψέματα; Γνωρίζει την αλήθεια εκ των έσω. Είμαστε διατεθιμένοι να κάνουμε ΑΛΛΑΓΕΣ; Είμαστε έτοιμοι να διεκδικήσουμε το μέλλον μας ή απλά θα περιμένουμε να επωφεληθούμε εφήμερα πράγματα (μετάθεση/εξωτερικό/κλπ);
"ME 2-3 MASTER STHN POLEMIKH AEROPORIA TI THA KANEIS ??????
ΑπάντησηΔιαγραφή... THA FILAS READINESS STHN SKYRO KAI THA LES STON YPOLOGO OTI EXEIS MSC APO TO MIT......?
SPOYDAIO KATORTHWMA ?
AN OMWS EISAI ENAS TOP PROFESSIONAL THS USAF KAI PETAS ME ENA F-22A RAPTOR TOTE LES STHN HGESIA SOY POY THA TO EXEI HDH KANEI KAI APO PRIN GIATI EKEI METRAN TA PROSONTA KAI OXI TA KOMMATA KAI TA LOIPA :
1. PAS TEST PILOT.
2. SE PAIRNEI MIA LOCKHEED MARTIN.
3. SE BAZOYN TOP INTSTRUCTOR SE SXOLH EKPAIDEYSHS...
4. ....
5. ....
.
.
APEIRES EKDOXES MEGISTHS KATASCIWSHS ...
AS AFHSOYME LOIPON SAN PAIDAKIA GIATI H STYA EXEI 5500 MORIA KAI TO FYSIKO H OI MHXANOLOGOI 5499...
AFHNOYME TIS SAXLAMARES KAI ERXOMASTE SAN SWSTOI ELLHNES KAI ANTRES STO PROKEIMENO...
TOU T' ESTI...
OI MHXANOLOGOI NA PAIROYN SYGKRISH ME TA KRITHRIA TWN ANTISTOIXWN SXOLWN TOU ECSWTERIKOY...
KAI OI IKAROI EYELPIDES DOKIMOI KLP ME TIS ANTISTOIXES SXOLES XWRWN TOY NATO ALLA KAI TOY KOSMOY....."
Πείτε μου που ακριβώς έχει λάθος η προσέγγισή του;
Αγαπητέ Αρίστο , μπορείς να μας πείς γιατί τα σχολιά μας κρύβονται, λογοκρίνονται και δεν δημοσιεύονται η δημοσιεύονται αναδρομικά κατόπιν πίεσης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά ισχύει ή όχι η δηλωσή σου
"aristos είπε...
Ότι έρχεται δημοσιεύεται
30 Νοεμβρίου 2010 6:05 μ.μ."
Γιατί αν δεν ισχύει, να μας το πείς για να ξέρουμε τι πραγματικά ισχύει στο μπλόγκ σου.
Ετήσια ενημερωση διατελεσαντων ΑΓΕΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://yened.blogspot.com/2011/02/blog-post_1167.html
Μπα, βλέπω και 2 Μ
Κινητικότητα στη ΠΑ
http://gdailynews.wordpress.com/2011/02/12/%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B1%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BF%CF%81%CE%AF/
Σιγά ρε παιδιά μη σκίσουμε κανένα καλτσον
Λετε να έχουμε ηρωική έξοδο
http://www.onalert.gr/default.php?pname=Article&catid=2&art_id=3213
και να μας μείνει ο αρχοντας των δακτυλιδιών.
Εφαπαξ ... συνεχεια
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/02/blog-post_6491.html
λετε να 'εχει δίκιο ? Μπα !!! δεν νομίζω.
Να και ο ωχρός καβαλαρης της αποκάλυψης
http://www.youtube.com/watch?v=f0bc3iSIAVY&feature=related
Λέτε η επόμενη εμφάνιση να είναι στην συνέλευση του ΕΣΜΑ.
Αρίστο τι θα γίνει με τα σχόλια, θα τα ανεβάσεις ή θα συνεχίσεις να μας λογοκρίνεις ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι μην μας πείς οτι δεν είσαι συνέχεια στο internet, καθώς ανέβασες άρθρο μεταγενέστερα του χρόνου που σου σταλθηκαν τα σχόλια.
Πες μας ρε φίλε τελικά οτι δεν γουστάρεις να γράφουμε σχόλια για να τελειώνουμε ή καλυτερα κατέβασε την όλη δημοσίευση για να ησυχάσεις από εμάς.
Αγαπητέ φίλε,
ΑπάντησηΔιαγραφήΛογικό είναι να μη βρίσκομαι συνέχεια στο Ιντερνετ.
Οσο για άρθρα που δημοσιεύονται μετά από σχόλια σας, αυτό γίνεται γιατί τα άρθρα είναι προγραμματισμένα από πριν και δημοσιεύονται από μόνα τους.
:))
Αγαπητέ αρίστο δέχομαι την δικαιολογία σου για την "καθυστερημενη" δημοσίευση σχολίων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕρώτημα 1: :έχεις άλλο δημοσίευμα με τόσα σχόλια (714 μέχρι στιγμής), μάλλον ΟΧΙ .
Ερώτηση 2 : έχεις άλλο δημοσίευμα που να μένει στην επικαιρότητα πάνω από 5 μήνες, μάλλον ΟΧΙ.
Ερώτημα 3 : έχει άλλο ειδικό θέμα απασχολήσει περισσότερο το μπλόγκ σου (συνολικα όλα τα δημοσιεύματα σχετικά με τους μηχανικούς είναι πάνω από 10), μάλλον ΟΧΙ
Ερώτημα 4 : υπάρχει άλλη ομάδα ανθρώπων να σε διαβάζει με τόσο θέρμη και να σε αναγνωρίζει μέσω του συλλόγου τους (θυμίσου το δελτίο τύπου του ΕΣΜΑ), μάλλον ΟΧΙ.
Ερώτημα 5 : τα πιό πάνω βοηθούν στην αύξηση της επισκεψιμότητας στο μπλόγκ σου, μάλλον ΝΑΙ.
Και το τελευταίο ερώτημα :
Γιατί δεν τιμάς αυτούς τους ανθρώπους με ένα μόνιμο link στην αρχική σου σελίδα, έστω και με οποιοδήποτε τεχνική δυσχέρεια ?
Αυτό το ερώτημα θέλω να το απαντήσεις εσύ με το χέρι στη καρδιά και με κατανόηση στον αγώνα των μηχανικών για ηθική δικαίωση που αυτή τη περίοδο μπαίνει σε κρίσιμη φάση.
ΥΓ Είναι η τελευταία φορά που θέτω αυτό το ερώτημα και περιμένω την απαντησή σου.
Αρίστο, το να απαντήσεις σε ένα απλό ερώτημα ενός αναγνώστη είναι τουλάχιστον δείγμα ευγένειας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλέ μου φίλε,
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο θέμα νομίζω ότι έχει εξαντληθεί.
Εξάλλου το ζήτημα σε αυτή την φάση(κατά την γνώμη μου) δεν είναι να ενημερωθούν οι φίλοι που επισκέπτονται το μπλογκ, αλλά να γίνουν απ αυτούς που πρέπει, σε όλα τα επίπεδα, οι δέουσες ενέργειες για την επίλυση του προβλήματος σας.
Φιλε Αριστο αν είναι η οχι σε κρίσιμη φάση ασε να το κρίνουμε εμείς. Από εσένα ζητάμε κατι απλό, αν θες καντο, αν οχι απλώς δεν μας βοηθας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ απόλυτα με τον Αρίστο. Μερικές φορές όντως καθυστερούν οι αναρτήσεις αλλά πιστεύω ότι είναι πρακτικό το πρόβλημα και δεν υπάρχει κακή διάθεση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροχωράμε στην ανταλλαγή απόψεων-πληροφοριών για τα θέματα που μας απασχολούν.
Ψηφίστε για τον νεο Α/ΓΕΕΘΑ στο
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://yened.blogspot.com/2011/02/blog-post_6565.html
Παιδιά προσοχή!!! ψήφο στον δικό μας τον άνθρωπο που τόσο μας συμπαραστέκεται στον δικαιο αγώνα μας.
Χαιρετίζουμε στη παρέα τον συνάδελφο (13/2 9.28 μμ) με τάσεις δικηγόρου του αρίστου. Η μήπως δεν είναι συνάδελφος και είναι το alter ego του αγαπητού αρίστου ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΥΤΟΙ ΣΤΟΜ ΕΣΜΑ ΤΕΛΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΚΑ !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘυμάστε την ανακοίνωση για την γενικη συνέλευση στις 19/2 στο http://www.esma.gr/?p=1137 με την οποία μας έλεγαν : "Σας ενημερώνουμε ότι την 19-Φεβ-2011 θα πραγματοποιηθεί η επόμενη Γενική Συνέλευση του συλλόγου στην Αθήνα. Ο σύλλογος είναι σε φάση αναζήτησης κατάλληλων χώρων για την πραγματοποίηση των εκδηλώσεων αυτών. Ως εκ τούτου, θα ενημερωθείτε τις επόμενες ημέρες για τις τοποθεσίες και τις ακριβείς ώρες, καθώς και για τα θέματα που θα συζητηθούν κατά τη Γενική Συνέλευση."
Ξαφνικά σήμερα στο κατω αριστερά μέρος εμφανίστηκε η μαγική λέξη : "Λεπτομέρειες…" που όταν την χτυπήσεις τι βγαίνει ?
Βγαίνει η ανακοίνωση για τις λεπτομέρειες της γενικής συνέλευσης
http://www.esma.gr/?page_id=1175
Φαίνεται λοιπόν ότι στον ΕΣΜΑ ήθελαν να μας τσεκάρουν αν είμαστε "επιστήμονες" και μπορούμε να "σπάσουμε τον κώδικα επικοινωνίας τους.
Βλέπετε θα ήταν δύσκολο να κάνουν νεά ανακοίνωση και αποφάσισαν να την κρεμάσουν πίσω από την προηγούμενη που έλεγε οτι αυτή η ανακοίνωση θα βγεί στις απόμενες ημέρες.
Το παράδοξο βέβαια είναι ότι εξαφανίσθηκε η ιστορία με τη κοπή της πίτας και δεν μπόρεσα να σπασω αυτον τον κώδικα επικοινωνίας του ΕΣΜΑ (δεν έχω βλέπετε μεταπτυχιακό), παρότι έψαξα με την "επιστημονική" μηχανή αναζήτησης της ιστοσελίδας.
ΥΓ Αρίστο μιας και το να βρείς την ανακοίνωση απαιτεί "ειδικες γνώσεις" δεν αναρτάς την ανακοίνωση στο μλπογκ για να το δουν και τα παπούδια, κατά εναν σχολιαστή, του συλλόγου.
Συνεχίζεται ...
Συνεχεια ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφού λοιπόν σπάσαμε τον κώδικα του ΕΣΜΑ ας δούμε τι λέει η ανακοίνωση.
Τόπος- χρόνος συνέλευσης : ξενοδοχείο Athens Classical Imperial από τις 10:00 έως τις 14:00, δηλαδή το ξενοδοχείο που έγινε η προηγούμενη συνέλευση του Νοέμβρη και της ίδιας εταιρείς που έγινε η συγκέντρωση της Λάρισας http://www.esma.gr/?p=1125
Απορία, γιατί καθυστέρησε τοσο η ανακοίνωση όταν το κάνουν στον ίδιο ξενοδοχείο της Αθήνας της ιδιας εταιρείας που φαίνεται αγαπούν οι κοι του Δ/Σ ?
Ημερήσια Διάταξη συνέλευσης :
1/ Παρουσίαση Αποτελεσμάτων Οικονομικού Ελέγχου Εξελεγκτικής Επιτροπής
2/ Παρουσίαση Απολογισμού 2010 και Προϋπολογισμού 2011
Απορία : Δεν αποτελεί παραβίαση του καταστατικού η τακτική συνελευση με τα πιο πάνω θέματα να μην γίνεται εντός του μηνός Ιανουαρίου (αρθα 24 και 26).
3/ Τροποποίηση Καταστατικού
Απορία : Υπάρχει πρόταση ? Αν ναι ποία είναι αυτή ?
4/ Οργάνωση / Διαμόρφωση Ομάδων Εργασίας
Απορία : Για ποιά αντικέιμενα ?
5/ Συνεργασίες με Εκπαιδευτικά Ιδρύματα
Απορία : Από που προέκυψε αυτό πάλι?
6/ Πράσινη Ανάπτυξη και Αεροπορικές Επιστήμες
Απορία : Μήπως υπάρχει κανένας ενδιαφερόμενος για αυτό ?
7/ Κοινωνικό Έργο ΕΣΜΑ
Απορία : Πότε έγινε αυτό ? Εκτός και θα συζητήσουμε τη διασκέδαση που παρέχουμε δωρεάν σε όλες τις ειδικότητες της ΠΑ με τα καμώματα του ΕΣΜΑ.
8/ Διασφάλιση Ποιότητας και Βέλτιστες Πρακτικές Ποιοτικής Εξασφάλισης στην Πολεμική Αεροπορία
Απορία : Ποιός το ζήτησε αυτό από τη ΠΑ ?
Βέβαια για τα θέματα του ΓΕ και του Νόμου 3883 δεν υπάρχει αντικέιμενο συζήτησης αφού φαίνεται αυτά τα έλυσαν. Πότε ? Αυτοί ξέρουν ....
Όσο για τη πίτα ξεχάστε το, πίτες δεν κόβονται παραμονές της Κυριακής του Ασώτου. Αυτό του Ασώτου μήπως σημαίνει τίποτα σε σχέση με την συνέλευση ?
Α !!!! Και μην ξεχάσετε ΤΟ ΠΕΝΗΝΤΑΡΙ γιατί ο σύλλογος έχει ανάγκες
ΥΓ Υπάρχει κανένας να γράψει "τον κώδικα ΕΣΜΑ" κατα τον γνωστό κώδικα του DA VINCI.
Το Be Continued ..... (καθότι είμαστε όλοι αγγλομαθείς)
Συνέχεια ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια συνέχεια μια απλή πρόταση :
ΑΠΟΧΗ των ενστολων μελών από την συνέλευση της 19/2 για να καταλάβουν οι Κοι του Δ/Σ ότι δεν είμαστε δεδομένοι και οτι απαιτούμαι απο αυτούς:
Σεβασμό του καταστατικού.
Σεβασμό στις αποφάσεις των συνελεύσεων.
Σεβασμό στα μέλη του συλλόγου.
Προτείνω να ζητήσουμε από τον ΕΣΜΑ τα μη-sensitive θέματα της Γ.Σ. να μας αποσταλούν ΠΡΙΝ από την συνέλευση στα προσωπικά μας email ή να αναρτηθούν στο κλειστό τμήμα της σελίδας του ΕΣΜΑ για διαβούλευση και προετοιμασία από τα μέλη. Για να γνωρίζουμε τι ΑΚΡΙΒΩΣ θα συζητήσουμε (πχ αλλαγή καταστατικού, ομάδες εργασίας, κλπ) με λεπτομέρεια και να μην βρεθούμε εμπρός από μερικές διαφάνειες Powerpoint την ημέρα της Γ.Σ. και μερικά πράγματα που θα ακούσουμε προφορικά από το Δ.Σ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμαστε Μηχανικοί και προτειμούμε να σχεδιάζουμε και να προετοιμαζόμαστε, οπότε θεωρώ ότι τα θέματα που δεν "καίνε" (πχ διαγραφές,ενέργειες για Νόμο,κλπ) μπορούν να διοχετευθούν μέσω ασφαλώ διαύλων στα μέλη.
Κοινώς "Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟΥ" όπως συνηθίζετε να αναφέρετε κ. του Δ/Σ. Το ζητάμε και το περιμένουμε.
Επίσης σε συνέχεια της πρότασης του Ανώνυμου 14 Φεβρουαρίου 2011 9:09 μ.μ. για αποχή των Εν Ενεργεία Μηχανικών προτείνω αν δεν μας κοινοποιηθούν λεπτομερώς τα θέματα προς συζήτηση (με την διαδικασία που προανέφερα) να μην συμμετάσχουμε στην Γ.Σ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπλά και κατανοητά, εξηγούμαστε για να μην παρεξηγούμαστε.
Πράξτε το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ όπως συμβαίνει σε όλες τις σοβαρές ενώσεις και όχι άρπα-κόλλα "ελάτε ζώα στο μαντρί".
Ανώνυμε 14/2 9.44 συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, αλλα πιστεύω οτι δεν θα το κάνουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ τακτική είναι μια και μοναδική αιφνιδιασμός του ακροατηρίου, μεγάλα λόγια και μετα τίποτα.
Θυμίσου την τελευταία συνέλευση, είδες πουθενά ανακοίνωση των αποφάσεων ?
Θυμίσου την εκδήλωση, ειδες πουθενά οτιδήποτε περαν μιας ανακοίνωσης για τη "ξεχωριστή βραδυα"?
Θυμίσου την πρόσφατη ανακοίνωση τύπου , βλέπεις τίποτα στην αντζέντα ?
Σου προτείνω να στείλεις μειλ στον γραμματέα με τη προτασή σου, αλλά μάλλον δεν θα γίνει τίποτα.
Πιστέυω η ΑΠΟΧΗ είναι μια λύση για να καταλάβουν καλά ότι αυτοί πρώτοι από όλους πρέπει να μας σέβονται.
Γιατί χωρίς εμάς είναι ένα τίποτα ....
Στηρίζω την πρόταση του ανώνυμου 14 Φεβρουαρίου 2011 9:44 μ.μ. και 14 Φεβρουαρίου 2011 9:48 μ.μ. . Πιέστε και εσείς για να υλοποιηθεί!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνα ενδιαφέρον αρθρο για τις περικοπές της RAF στο
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=17582&Itemid=149
Και για καλύτερη κατανόηση και σύγκριση με άλλες αεροπορίες δείτε τι είναι η RAF στο
http://www.raf.mod.uk/
Τα συμπεράσματα δικά σας ......
Οι απόστρατοι και είδικα αυτοί που εγκατέλειψαν τη ΠΑ μόλις έπιασαν τη καλή, πρέπει να μάθουν να σέβονται τους εν ενεργεία που καθημερινά μοχθούν στις πίστες, στα υπόστεγα και στα επιτελεία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι το καλύτερο μάθημα είναι η ΑΠΟΧΗ από τις φιέστες που διοργανώνουν για να αποδείξουν οτι κάποιοι είναι.
Φιλέ εσύ που μλάς για αποχή σίγουρα δεν ανήκεις στους Μηχανικούς γι'αυτό καλύτερα να σιωπάς.Διαφορετικά αν τολμάς έλα στη γενική συνέλευση στις 19 Φεβ και πες την άποψη σου ανοιχτά και χωρίς να κρύβεσαι πίσω από την ανωνυμία του Blog.Αυτό ισχύει για όλους.Ας σταματήσουμε να φοβάμαστε και τη σκιά μας και ας τολμήσουμε επιτέλους να μιλήσουμε και να προτείνουμε λύσεις οι οποίες θα μας βοηθήσουν να αποκτήσουμε ξανά την αξιοπρέπεια μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒαρέθηκα τους φαφλατάδες και τους ψυχαναλυτές.ΒΑΡΕΘΗΚΑ τις ΚΟΤΕΣ.Πράξεις να δω ποιος θα κάνει.Εγώ πάντως έχω ήσυχη τη συνείδησή μου!
Προτςίνω μεγάλη συμμετοχή στις 19 Φεβ και μην ακούτε αυτούς που θέλουν να μας διασπάσουν."ΙΣΧΥΣ εν τη ΕΝΩΣΕΙ"
10% αύξηση στο επίδομα επικινδυνότητας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑύξηση 10% στο επίδομα επικινδυνότητας για πιλότους ,αλεξιπτωτιστές,βατραχανθρώπους,ναρκαλιευτές,αποφάσισε η ηγεσία του ΥΕΘΑ. Μ΄ αυτή την απόφαση "ισοφαρίζεται" η απώλεια εισοδήματος που είχαν υποστεί αυτές οι κατηγορίες ενστόλων από τη φορολόγηση του επιδόματος.
Ο ΥΕΘΑ είχε δεσμευτεί γι΄ αυτή τη ρύθμιση μετά από τη "λευκή απεργία" στην οποία είχαν προχωρήσει ιπτάμενοι της ΠΑ.
Ο ΣΤΟΧΟΣ ΕΠΕΤΕΥΧΘΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΑΠΕΡΓΟΥΣ-ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ!
Αυτή τη φορά δεν θα έρθουν τα "ζώα" στο "μαντρί" του ΕΣΜΑ... Ξεχάστε μας κύριοι απόστρατοι! Ή αλλάξτε, ή βουλιάξτε στον βούρκο της σαθροτητάς σας!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.onalert.gr/default.php?pname=Article&catid=2&art_id=3270
ΑπάντησηΔιαγραφή<>
GOOD NIGHT AND GOOD LUCK...
ΚΑΗΜΕΝΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ...
Παρακαλούνται τα «παπούδια» με τις «επαναστατικές» ιδέες και τις εξυπνάδες να αφήσουν τη μιζέρια και τα κόμπλεξ τους εμπρός στο όραμα της νέας γενιάς των μηχανικών, εκτός του ΕΣΜΑ. Όπως- γιατί όχι- και τους εαυτούς τους, δε θα λείψουν σε κανένα. Αν ήθελαν να φανούν χρήσιμοι, είχαν την ευκαιρία να το κάνουν, αλλά προτίμησαν να είναι «αρεστοί» αντί για «άριστοι».
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ στείρα κριτική του καναπέ στον ΕΣΜΑ χωρίς αντιπροτάσεις απλά μας δίνει να καταλάβουμε τον τρόπο σκέψης και λειτουργίας τους και να εξηγήσουμε και τη σημερινή κατάντια της ειδικότητας και της ΠΑ.
Επιτέλους ο αγώνας δικαιώθηκε !!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή10 % ΑΥΞΗΣΗ
http://www.onalert.gr/default.php?pname=Article&catid=2&art_id=3270
Κατά τα άλλα έχουμε οικονομική κρίση ......
Ανώνυμε 15/2 8.48 μμ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ο σημερινός ΕΣΜΑ σε ικανοποιεί, φυσικά να πας.
Αλλά σκέψου πρώτα την αλαζονική συμπεριφορά που έχει επιδείξει το Δ/Σ του συλλόγου και που οδήγησε (δες το σχόλιο του ανώνυμου 31/1/11 5:48 μ.μ.) αλλά και πως συμπεριφέρεται (δες το σχόλιο του ανώνυμου 14/2/11 5:59 μ.μ.)
Επειδή οι μηχανικοί πρώτα απ'ολα σκέπτονται .....
Αρίστο,
ΑπάντησηΔιαγραφήμιας και ασχολείσε με οικονομικά θέματα για ψάξε το θέμα με την αύξηση που αναφέρει ο ανώνυμος 15/2/11 8.57 μμ και πόσο θα επιβαρύνει τον κρατικό προυπολογισμό.
Περιμένουμε σχετικό σου άρθρο ......
KYA Αύξησης Πτητικού www.docman.gr/Download/5963.aspx
ΑπάντησηΔιαγραφή... προκαλείται πρόσθετη οικονομική επιβάρυνση...
... για το πρώτο έτος
εφαρμογής και σε βάθος μιας πενταετίας...
... ΓΕΑ: 3.523.031,00 ευρώ
Να και η επιβεβαίωση για την αύξηση του πτητικού
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.megatv.com/megagegonota/summary.asp?catid=17533&subid=2&pubid=23801756
http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=17597&Itemid=149
http://kranosgr.blogspot.com/2011/02/blog-post_1465.html
Λεφτά υπάρχουν, μόνο για τους εκλεκτούς.
Αρίστο έχεις πλέον με την πιο πάνω ΚΥΑ όλα τα στοιχεία (κατηγορίες πτητικου, αμοιβή ανα κατηγορία, επιβάρυνση Π/Υ).
ΑπάντησηΔιαγραφήΠεριμένουμε καυστικό αρθρο σου ....
Οχι μόνο για τα καφεδάκια της κας Τσάκρη
http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2011/02/18.html
O Αρίστος έκανε το αρθρο του για το πτητικο
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2011/02/blog-post_16.html
αλλά χλιαρό καθώς :
# To θεωρεί προεκλογική παρόχη, παρότι ο πρωθυπουργός ρητά ανέφερε οτι δεν γίνονται εκλογές, ενώ η αλήθεια είναι οτι προήλθε από την υπόσχεση που δόθηκε μετα την λευκή απεργία των Ι.
# Δεν δείχνει ολη τη ΚΥΑ και ιδιαίτερα τις κατηγορίες πτητικού με τα αντίστοιχα ποσά αμοιβής. Γιατί άραγε ?
# Δεν κάνει κουβέντα για το πτητικό της καρέκλας. Μήπως έχει επηρεαστεί από το http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/11/blog-post_4514.html ?
Εν πάσει περιπτώσει αυτός κάτι έκανε, έστω και με τη τήρηση ίσων αποστάσεων.
Έχεις πάντως χιούμορ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι επειδή είπε ο πρωθυπουεγός ότι δεν ΘΑ γίνουν εκλογές τι σημαίνει, ότι πρέπει να το πιστέψουμε κιόλας?
Μην ξεχνάς το λεφτά υπάρχουν, δεν ΘΑ πάμε στο ΔΝΤ, θα αυξθούν οι μισθοί, το ΔΝΤ είναι καταστροφή, δεν θα αυξηθεί ο ΦΠΑ, δεν πουλάμε κλπ....
Όσο για το τι και πως γράφω, το έχω ξαναπεί ΔΕΝ γράφω κατά παραγγελία.
Άσε κάτι και για μένα, μην τα θες όλα δικά σου
:))
Αρίστο πάλι πηδήξαμε ένα σχόλιο?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά τι συμβαίνει δεν αναρτάς σχόλια ή δεν μετρας καλά ?
Δωσε μια εξήγηση ......
Αρίστο αν είναι προεκλογική παροχή θα το δούμε συντόμως, εκτός και θεωρείς προεκλογική περίοδο το διάστημα έως το 2013.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης συμφωνω οτι εσύ είσαι υπεύθυνος για ότι γράφεις και κανεις δεν μπορεί να σου υποδείξει τι θα γράψεις.
Αλλά και εγώ εχω το δικαίωμα να σχολιάζω τα αρθρα, καθώς δίνεις αυτή τη δυνατότητα. Αν δεν σου αρέσει αυτά απλά κόψε τη δυνατότητα.
Εσύ είσαι το αφεντικό και εσύ αποφασίζεις.
Αρίστο διάβασε τι λέιε το εξειδικευμένο site στο χώρο της Αμυνας defencenet για να καταλάβεις την λάθο σου εκτίμηση για την αύξηση του επιδόματος
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=17614&Itemid=40
Διαβάστε τα πιο κάτω δημοσιεύματα σχετικά με τον συνδικαλισμό στις ΕΔ
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.newsbomb.gr/koinwnia/story/syndikalizontai-oi-enoples-dynameis
http://yened.blogspot.com/2011/02/0900.html
Αν γίνει αποδεκτή απο το ΣτΕ η δυνατότητα συνδικαλισμού των ΕΔ, μήπως πρέπει να κινηθούμε πρός την κατεύθυνση ο ΕΣΜΑ να αποτελέσει το συνδικαλιστικό όργανο των Μηχανικών ?
Μετά από πολλά χρόνια υπηρεσίας στην ΠΑ μπορώ να πω μετά βεβαιότητας ότι ο χειρότερος "εχθρός" των ΣΜατζήδων είναι οι ίδιοι οι ΣΜατζήδες. Μην ψάχνουμε διαρκώς να ρίξουμε το φταίξιμο στους άλλους το κακό ξεκινάει από τους μικρούς βαθμούς και φθάνει μέχρι την κορυφή της πυραμίδας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΙδου το νεο συνταξιοδοτικο
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.onalert.gr/default.php?pname=Article&catid=2&art_id=3283
Και εδώ υπάρχουν διαφοροποιήσεις για ... κάποιους.
Αν και θα στεναχωρήσω πολύ κόσμο που συμμετέχει στο blog, πιστεύω πως ο πραγματικός αντίπαλος της ειδικότητας δεν είναι οι ιπτάμενοι με το πτητικό τους, αλλά κάποιοι άλλοι...(εντός αεροπορίας)
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπλά, έχει στραφεί εκεί το ενδιαφέρον μας, λόγω του νομοσχεδίου και του επίκαιρου θέματος της αρχαιότητας κλπ, κλπ...
Ίσως οι μικρότεροι να μην μπορούν να το δουν, λόγω της τωρινής τους ενασχόλησης και γειτνίασης με ιπταμένους (και της συχνής τους γνωστής αλαζονικής (Ι) συμπεριφοράς), αλλά νομίζω οτι αργότερα που θα απομακρυνθούν κάπως από την πρώτη γραμμή, θα μπορέσουν να διακρίνουν οτι υπάρχουν συγκεκριμένα σύνολα αεροπόρων που μας βλέπουν με πολλή περισσότερη κεκεντρέχεια και ζήλια και που λειτουργούν πολύ πιο υποχθόνια και συστηματικά από τους ιπταμένους.
Για το λόγο αυτό, πρέπει (νομίζω) να θωρακίσουμε γενικότερα την ειδικότητα,τα πτυχία μας και τον τίτλο του μηχανικού και να μην αναλωνόμαστε σε διαμάχες με τους ιπταμένους.
Ελπίζω να σας προβλημάτισα και είμαι ανοιχτός σε κριτική και συζήτηση.
Α, για να μην το ξεχάσω και για να αποφευχθούν παρεξηγήσεις, είμαι μηχανικός απόφοιτος ΣΜΑ (εν/εν).
Λιγότερες από 39 ώρες μας χωρίζουν από τη τακτική γενική συνέλευση του ΕΣΜΑ και ακόμα δεν έχει αναρτηθρί στην ιστοσελίδα του συλλόγο, οποιαδήποτε επιπρόσθετη πληροφορία για τα προς συζήτηση θέμα, ενω ακόμα η ειδοποίηση για τη συνέλευση παραμένει κρυμμένη πίσω από της λεπτομέρειες .... http://www.esma.gr/?p=1137.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης, είναι αξιον απορίας γιατί στην κρυμμένη αντζέντα δεν έχουν συμπεριληφθεί τα θέματα σχετικά με την απολογία του ΓΕ (που ανήγγειλε στο http://www.esma.gr/?p=1160) και τις προαγωγές νεωτέρων αξκων από τις αντίστοιχες σειρές ΣΜΑ ειδικοτήτων Ε, Ο, Δ, ΜΤ. Ποιοί είναι οι λόγοι που οι κοι του Δ/Σ δεν θέλουν να συζητηθούν αυτά τα θέματα ?
Κατόπιν των πιο πάνω, συμφωνώ απόλυτα με την αποχή από την γενική συνέλευση, ώστε να καταλάβουν οι κοι του Δ/Σ και ειδικά ο κ. πρόεδρος ότι πρέπει να σταματήσουν την αλαζονική τους συμπεριφορά, τη ξύλινη γλώσσα και τις επικοινωνιακές κινήσεις εντυπωσιασμού.
Αυτοί που που προσπαθούν να σαμποτάρουν την αυριανή συνέλευση προτείνοντας αποχή των εν/εν με γελοίες προφάσεις, πιστεύω ότι απλά είναι προβοκάτορες άλλης ειδικότητας μιας και όσοι συμμετείχαν στις προηγούμενες γνωρίζουν τι ισχύει με την ανακοινώσιμη ατζέντα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν παρ'ελπίδα είναι μηχανικοί, τότε δυστυχώς πρόκειται απλά για βαλτά υστερόβουλα και αξιολύπητα άτομα που εκτός των άλλων δεν έχουν ούτε το θάρρος της γνώμης τους ώστε να θέσουν τα θέματα που δήθεν τους απασχολούν αυτοπροσώπως στη συνέλευση αντί να κινούνται υπόγεια.
Άλλωστε η αποχή από τον ΕΣΜΑ, όπως εξασφαλίζονταν από τα προηγούμενα ΔΣ είδαμε ότι δεν είχε κανένα αποτέλεσμα για τα προηγούμενα 30 χρόνια.
Αγαπητε συνάδελφε 17/2 8.24μμ που ανεκάλυψες την συνομωσία, πες μας τι ίσχύει με την ανακοινώσιμη ατζέντα, για να το μαθω και εγώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔες και την προηγούμενη http://www.esma.gr/?p=975 για να μην κάνεις τον έξυπνο.
Όσο για τα "βαλτά υστερόβουλα και αξιολύπητα άτομα" και λοιπές ...... σου, να τα πείς σε αυτούς που νομίζουν οτι θα χειραγωγίζουν τους μηχανικούς και ότι θα αποκτήσουν δύναμη μέσα από τον σύλλογο.
ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΞΕΡΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΣΤΗ ΦΑΣΗ ΑΥΤΗ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΕΣΤΩ ΜΕ ΜΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ, ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΟΥ.
ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΘΑ ΒΙΩΣΩ ΜΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ.
ΣΕΒΟΜΑΙ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΕΧΟΥΝ ΕΙΤΕ ΛΟΓΩ ΚΩΛΛΥΜΑΤΟΣ Η ΕΙΤΕ ΛΟΓΩ ΜΗ ΕΠΙΘΥΜΙΑΣ.
ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΟΜΩΣ ΠΡΕΠΕΙ, ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ.
ΕΓΩ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΠΑΩ, ΚΑΙ ... ΔΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΑΝ ΝΙΩΣΩ, ΑΦΟΥ ΘΑ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΕΠΑΙΞΑ ΚΑΙ ΓΩ...(Β. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ).
Υ.Γ. ΤΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ 2011 ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΟΤΑΝ ΘΑ ΤΟ ΚΡΙΝΩ ΕΓΩ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΧΙ ΤΩΡΑ.-
Ανώνυμε 17/2 9:15 μμ δεν κάνω τον έξυπνο, αλλά δεν είμαι και χαζός, μην κρίνεις με βάση τη δική σου νοημοσύνη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετά το "ΣΜΗΝΑΡΧΟ ΣΜΑ" και τον "Αρχιτεχνίτη" μάθαμε τις παιδαριώδεις πρακτικές σας.
Αν ήσουν μηχανικός δε θα έκανες αυτές τις ερωτήσεις αλλά και ότι είχες να πεις θα μπορούσες να το πεις το Σάββατο, στον ίδιο το σύλλογο.
Ο ΕΣΜΑ εφαρμόζει την τακτική της σιωπής. Γιατί δεν πέρνει θέση να βγάλει ανακοίνωση στο site? Η agenda είναι για τα πανηγύρια. Η ιστορία γνωστή: συνέλευση χωρίς πρακτικά, συλλογή συνδρομών, κουβέντες του αέρα από το ΔΣ και μερικούς αποτυχημένους απόστρατους πτεράρχους, φωνές και πύριους λόγους από ορισμένους αγανακτησμένους σμηναγούς-επισμηναγούς, μεγάλα λόγια από Σμηνάρχους που παραιτούνται εδώ και 6 μήνες, πράσινη ανάπτυξη και ΜΚΟ και το καλύτερο: ψηφοφορία από όλα τα μέλη (ομότιμα-τακτικά) για να αποφασίσουμε τις δράσεις μας (την συνέχιση της ΑΥΤΟΝΟΗΤΗΣ και ΑΝΟΗΤΗΣ αδράνειας).
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή σας νύχτα.
Ο συνάδελφος 17/2 10.27, έχει απόλυτο δίκιο και μέσα σε λίγες γραμμές περιέγραψε τη κατάσταση που επικρατεί στις συνελέυσεςι του ΕΣΜΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν τώρα κάποιοι νομίζουν οτι αυτά που γίνονται είναι πρός τη σωστή κατεύθυνση και συμφωνούν, μπορουν να πάνε. Μόνο μην ξεχάσουν να παρουν και κανένα φασκόμηλο να κεράσουν τους παπούδες.
Και ένα τελευταίο, ΚΑΝΕΝΑΣ απόστρατος ΔΕΝ μπορεί να καταλάβει το πρόβλημα. Οι παπούδες γιατί έχουν εγκαταείψει την αεροπορία εδώ και χρόνια και δν μπορουν να καταλάβουν τη διαφορά spitfire - f16. Οι μικροι απόστρατουι γιατί δεν πρόλαβαν να καταλάβουν τι είναι η αεροπορία. Οι μεσήλικες γιατί έφυγαν για να βρούν δουλεια σε άλλα αφεντικά και το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να εκμεταλλευτούν τους εν ενεργεία.
Αφήστε λοιπό τον ΕΣΜΑ να ασχολείτε με τα υπαρξιακά του προβλήματα και την ψευδαίσθηση οτι κάτι κάνει και ας δούμε οι εντός της αεροπορίας πως θα κάνουμε τη μεγάλη ανατροπή του στοιχειωμένου αεροπορικού κατεστημένου, που όλοι μας καλά ηξέρουμε ποιό είναι.
Συνάδελφε 17/2 10:52, θα θέλαμε όμως να ακούσουμε και κάτι ποιο χειροπιαστό, πέρα από τη μεμψιμοιρία και τα ευχολόγια, προκειμένου να κάνουμε την ανατροπή που λες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτή τη στιγμή δε βλέπω άλλο όχημα από τον ΕΣΜΑ.
Μόνο και μόνο σα χώρος συναναστροφής και ανταλλαγής απόψεων είναι πολύτιμος, καθώς όπως και εσύ επισημαίνεις αυτό που μας λείπει είναι η κοινή αντίληψη και γλώσσα.
Για να σε υπολογίζουν πρέπει η να σε σεβονται ή να σε φοβούνται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΨαξε λοιπόν συνάδελφε των 11.12 τι είναι προτιμότερο από τα δύο.
Η μήπως τελικά χρειάζονται και τα δυο ?
Συμφωνώ με τους προλαλίσαντες για την τραγελαφική κατάσταση των συνεδριών (και όχι συνεδριάσεων) του ΕΣΜΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω όμως οτι είναι, προς το παρόν, η μόνη ευκαιρία να μαζευτούμε και να αποκτήσουμε (έστω και αργά) κοινή συνείδηση (γιατί σίγουρα ΔΕΝ την έχουμε).
Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
ΑπάντησηΔιαγραφή...Παράλληλα, είναι σε εξέλιξη η καταχώρηση σε ηλεκτρονική βάση δεδομένων όλων των τίτλων, βεβαιώσεων και πιστοποιητικών, που απονέμονται από το τυπικό εκπαιδευτικό σύστημα, καθώς και από φορείς της μη τυπικής εκπαίδευσης, ώστε να γίνει δυνατή η αντιστοίχισή τους στο Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων. Υπενθυμίζεται ότι τίτλοι που δε θα έχουν καταχωρηθεί στην ενιαία βάση, δε θα είναι δυνατόν να αντιστοιχηθούν....
http://www.minedu.gov.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=2250%3A17-02-11-enarksi-tis-diadikasias-antistoixisis-toy-ethnikoy-plaisioy-prosonton&catid=80%3Adeltia-typoy&Itemid=806&lang=el
Σχόλιο: Σε ποιά βαθμίδα εντάσσεται το Πτυχίο της Σχολής Ικάρων/Τμήμα Μηχανικών; Ποιός υπεύθυνος φορέας θα μεριμνήσει να εντάξει το Πτυχίο των Μηχανικών ως "πτυχίο Μηχανικού"; Νομίζω ότι αν δεν γίνουν ενέργειες τώρα θα χάσουμε το τρένο εντελώς.
κ. του ΕΣΜΑ αυτή είναι η ευκαιρία σας να κάνετε πράξη το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ και να αναλάβετε δράση με την συνδρομή των μελών σας.
Διαβάστε το αρθράκι "στο παρά πέντε" (δεύτερη στήλη κάτω) στο
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://content-aka.feed.gr/pegasus/Multimedia/pdf/ethnos/2011/02/17/ETH_1702_011_K.pdf
Δείτε στο
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2011/02/blog-post_2415.html#more
το τέλος της ιστορίας με την αρχαιότητα και τη τροποποίηση του νόμου.
Για να δούμε τι θα πουν αύριο οι κοι του Δ/Σ του ΕΣΜΑ για τις επιλογές τους.
Για να δούμε τι θα πουν για αυτά που διαρεουν ότι το θέμα της αρχαιότητας είναι σε καλό δρόμο.
Για να δούμε τι θα πουν για το κατόρθωμα τους να διχάσουν την ειδικότητα.
Για να δούμε τι θα πούν για το άλλο κατόρθωμα να διακόψουν κάθε επαφή με την ηγεσία της ΠΑ.
Προσωπικά δεν θα πάω να ακούσω πάλι τον ξύλινο λόγο τους και αυτό προτείνω να κάνουν όσοι σκόπευαν να συμμετέχουν στην αυριανή φιέστα του sir P και των αυληκώνν του.
Τελειώνοντας πιστεύω ότι το μόνο που μπορούν πλέον να προσφέρουν οι κύριοι του Δ/Σ είναι αύριο να ζητήσουν ταπεινά συγγνώμη και να παραιτηθούν.
Αρίστο σου θυμίζω το σχόλιο
ΑπάντησηΔιαγραφή"Ανώνυμος είπε...
Φιλε Αριστο αν είναι η οχι σε κρίσιμη φάση ασε να το κρίνουμε εμείς. Από εσένα ζητάμε κατι απλό, αν θες καντο, αν οχι απλώς δεν μας βοηθας.
13 Φεβρουαρίου 2011 9:10 μ.μ. "
Κατάλαβες τώρα με το δημοσίευμα του έθνους http://content-aka.feed.gr/pegasus/Multimedia/pdf/ethnos/2011/02/17/ETH_1702_011_K.pdf
ποια είναι η κρίσιμη φάση του θέματος.
Ελπίζω τώρα να δεχθείς το αιτημά μας για link στην αρχική σου σελίδα και να αναθεωρήσεις την μέχρι τώρα αρνησή σου.
Ποιό είναι το «αόρατο χέρι» στο Πεντάγωνο που είναι πάνω και από τον Αντιπρόεδο της Κυβέρνησης ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΌποος ξέρει, ας μιλήσει .....
Αύριο είναι η πιο κρίσιμη συνέλευση του ΕΣΜΑ από ιδρυσεώς του. Αν αύριο δεν πρυτανεύσει η λογική από τη πλευρά των διοικιύντων του συλλόγου και δεν δοθούν απαντήσεις στα ερωτήματα που υπάρχουν και έχουν αναλυθεί από τους πιό πάνω σχολιαστές τότε μάλλον πάμε για διάλυση του συλλόγου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήπως ο ΕΣΜΑ πρέπει να κατευθυνθεί πρός την EUROMIL http://www.euromil.org/
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε 18 Φεβρουαρίου 2011 7:26 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήδιακρίνω μια ευχαρίστηση, ένα κόμπλεξ να βγαίνει στην επιφάνεια, ή απλά μια τάση για προβοκάτσια;
Διαφώτισέ μας γιατί αναλόγως με για ποιο από τα τρία πρόκειται, μπορούμε να βγάλουμε συμπέρασμα και για το ποιόν σου.
Το να είσαι μηχανικός πάντως και ειδικά εν/εν, έχει τη μικρότερη πιθανότητα.
Δυστυχώς για εσένα η συγκεκριμένη ανακοίνωση αναφέρεται στην τροποποίηση του Σεπτεμβρίου και το θέμα όντως βρίσκεται σε καλό δρόμο. Όμως και να μη βρισκόταν, υπεύθυνοι και υπόλογοι δεν είναι για αυτό το Δ/Σ ή ο πρόεδρος του ΕΣΜΑ, είναι όλοι οι μηχανικοί.
Η απάντηση στο δημοσίευμα μύθευμα του έθνους
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.onalert.gr/default.php?pname=Article&catid=23&art_id=3382
και
http://www.onalert.gr/default.php?pname=Article&catid=2&art_id=3400
Μηδένα προ του τέλους...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τους θιγόμενους από τις πρόσφατες προαγωγές διαβάστε το
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.militarylawoffice.gr/?p=779
Υπάρχει και σχετική γνωμοδότηση
αριστο τι εγινε? υπαρχει καποιο προβλημα ή το ...πανηγυρι ελαβε τελος?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ? λυθηκαν τα προβληματα ή μόνο τοσο ημασταν ικανοι? στη συνελευση του ΕΣΜΑ για το ΑΙΣΧΡΟ +10% δεν ακουστηκε τιποτα...ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΑΣ ΜΗΠΩΣ?
ΚΑΗΜΕΝΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ...
Για να δείτε πόσο ένοχλεί η συνάντηση του κ. ΥΕΘΑ με το πρόεδρο του ΔΣ του ΕΣΜΑ διαβάστε στο
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://yened.blogspot.com/2011/02/blog-post_3840.html
άρθρο της εφημερίδας ΑΠΟΨΗ στο ΕΠΙ ΣΚΟΠΟΝ (τελευταίο κάτω)
Μήπως κάποιος πρέπει να επιλύσει την απορία του υπογράφοντα το άρθρο κ. Π.Τρ.
Εγώ το μόνο που εχω να πω είναι οτι όσο δυναμώνουμε τόσο θα μας επιτίθενται, για αυτό συνάδελφοι πρέπει να είμαστε σε συνεχή εγρήγορση και πανω από όλα ενωμένοι.
Ανακοίνωση τύπου του ΕΣΜΑ της 21/2/2011 στο
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.esma.gr/?p=1218
Ο διαχειριστής του μπλογκ πρακαλείτε για την δημοσιευσή του προκειμένου λάβουν γνώση ολοι οι ενδιαφερόμενοι αναγνώστες του μπλογκ.
Τι υπονοεί η πιο κάτω ανάρτηση
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://yened.blogspot.com/2011/02/ayta.html
Υπονοεί ότι κάποιοι γνωστοί μας μπροστά στη βόλεψή τους γίνονται όχι μόνο απεργοί αλλά και αναρχικοί :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ καλή δουλειά από τον ΕΣΜΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναμένουμε σύντομα την οριστική διευθέτηση του θέματος.
Εκτίμηση οτι θα γίνει με σχετική ρύθμιση στο νόμο περί προμηθειών που θα έρυει στη Βουλή μέχρι τέλος Μαρτίου.
Μπορεί να μας εξηγήσει κάποιος πως στο προσχέδιο της μελέτης για τις μισθολογικές εξελίξεις στο Δημόσιο της ειδικής ανεξάρτητης επιτροπής στην σελίδα 139 από 276 στον πίνακα του ΥΕΘΑ στην κατηγορία “Επιδόματα ειδικών συνθηκών (πτητικά, καταδυτικά, αναπηρίας & κινδύνου κ.λπ.)” στον αριθμό των εργαζομένων αναφέρεται ο αριθμός 1.668...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣημείωση: αυτός ο αριθμός μάλλον αναφέρεται και στα τρία σώματα.
Συνέχεια του σχολίου @ 1/3 10.22
ΑπάντησηΔιαγραφήΤη μελέτη θα την βρείτε στο
http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2011/03/blog-post_3468.html
Το πτητικό επίδομα που είναι ?
Σίγουρα η αναφορά στα 1668 άτομα με ΜΟ 656 δεν αφορά το πτητικό.
Πρός ανάγνωση
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.onalert.gr/default.php?pname=Article&catid=2&art_id=3677
με ιδιαίτερη προσοχή στη τελευταία παράγραφο
http://www.onalert.gr/default.php?pname=Article&catid=2&art_id=3677
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκτός εναιίου μισθολογίου οι στρατιωτικοί αλλά με πολλά ερωτήματα
Εκτός ενιαίου μισθολογίου οι στρατιωτικοί,χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι τίποτα δεν θα αλλάξει στις πληρωμές τους.Η λογική είναι να αρθούν αδικίες όπως αυτή:
Πρωτοδιοριζόμενος στο υπουργείο Οικονομικών χωρίς πανεπιστημιακή μόρφωση. Μισθός 1577 ευρώ.
Μισθοδοτούμενος με πανεπιστημιακή μόρφωση και 17 έτη υπηρεσίας.Μισθός 1587 ευρώ!!!
Σύφωνα με όσα δήλωσε ο υπουργός Εσωτερικών Γ.Ραγκούσης παρουσιάζοντας μελέτη για το μισθλόγιο για περίπου “15 ειδικά μισθολόγια που υπάρχουν σήμερα στο δημόσιο (στρατιωτικοί, δικαστικοί, διευθυντές ΕΣΥ κλπ) «θα καταλήξουμε σε ένα μισθολόγιο το οποίο θα έχει ενιαία και κοινή λογική στο εσωτερικό του, αλλά το οποίο δεν θα είναι δυνατόν να μη διακρίνει τις διαφορές από αντικείμενο σε αντικείμενο, από ευθύνη σε ευθύνη και από μία σειρά άλλων παραμέτρων».
Σύμφωνα με άλλες πληροφορίες από το “στρατιωτικό μισθολόγιο” πιθανόν να εξαιρεθούν κάποιες ειδικότητες,όπως των ένστολων οικονομικών και των μηχανικών οι οποίοι θα ενταχθούν στα “πολιτικά” μισθολόγια των αντίστοιχων ειδικοτήτων.
Σχόλιο: Μήπως τελικά το τελευταίο που αναφέρεται στην δημοσίευση είναι αυτό που θα πρέπει να κυνηγούσε ως Μηχανικοί; Σκεφτείτε το...
Διαβάστε καλά και προσεκτικά το δημοσίευμα
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://yened.blogspot.com/2011/03/blog-post_9128.html
Μηπως έχει σχέση που ακόμα οι ετήσιες κρίσεις δεν έχουν ξεκινήσει ?
Διαβάστε στο
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.onalert.gr/default.php?pname=Article&catid=2&art_id=3785
το οποίο αφορά όλους τους "κρινόμενους" από Ανθγο έως Πτχο.
Έχει ενημερωθεί κανείς ?
Σε συνέχεια του πιο πάνω σχολίου διαβάστε την αποψη εξειδικευμένου στα στρατιωτικά θέματα δικηγορικού γραφείου
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.militarylawoffice.gr/?p=793
Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του ,,,,
Ο σοφός λαος λεει : της νύχτας τα καμώματα τα βλεπει η μερα και γελάει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό ισχύει απόλυτα με το νόμο που περάσε νύχτα από τη βουλή ατα θερινά τμήματα χωρίς σχετική επεξεργασία από τα ΓΕ και χωρίς δημόσια διαβούλευση. Και όσο περνάει ο καιρός βλέπουμε όλοι μας τα προβλήμστα που υπάρχουν, ξεκινόντας από το θέμα με την αρχαιότητα και φθάνοντας στο πρόβλημα με τις προαγωγές και τις ετήσιες κρίσεις.
Η λύση είναι μία άμεση αναστολή εφαρμογής του νόμου για το 2011, επεξεργασία του νόμου από τα ΓΕ, τροποποίηση του νόμου όπου απαιτείτε και εφαρμογή του από 1.1.2012.
Ας το καταλάβουμε πλέον, είναι θέμα αξιοπρέπειας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχουμε να χάσουμε τίποτα, αλλά σε κάθε περίπτωση θα έχουμε ικανοποιηθεί ηθικά. Πρέπει να σταματήσουμε τα λόγια και να περάσουμε σε πράξεις.
Να ελεγχθεί ο κ. Γιάγκος για τους δύο νόμους ντροπής: του ασφαλιστικού και το περί προαγωγών.
Τι μελέτες υπήρχαν για αυτά τα δύο θέματα και ποια ήταν η άποψη του ΓΕΕΘΑ;
Να ζητήσουμε επιτέλους για αυτούς τους δύο νόμους να υπάρξει τεχνοκρατική τεκμηρίωση και απλά λέξεις σε ένα κομμάτι χαρτί που ψήφισαν κάποιοι ανίδεοι στην Βουλή.
Να μην ζητάμε σαν όλες τις συντεχνίες της Ελλάδας ότι μας βολεύει. Να ζητήσουμε σοβαρότητα και επαγγελματισμό.
Αυτόν τον επαγγελματισμό που λείπει από αυτούς που διοικούν και διοίκησαν την ΠΑ. Τέλος εκ μέρους μας στο καθεστώς της ανοχής.
Σε μια χώρα που καταρρέει έχουμε και εμείς σημαντική συνενοχή.
Που ανεχόμαστε τον ιπτάμενο καρέκλας να παίρνει μαιμού πτητικό, όταν σε λίγο καιρό δεν θα υπάρχουν ιατροί στα νοσοκομεία και δάσκαλοι στα σχολεία.
Που ανεχόμαστε τους μηχανικούς που φοβούνται να μιλήσουν, που φοβούνται να ζητήσουν το αυτονόητο.
Ας βρεθούμε επιτέλους να δούμε πόσοι είμαστε.
Αυτοί που δεν θέλουν να γίνουν πτέραρχοι κατά τον κ. Λέλλα αλλά αυτοί που θέλουν να είναι υπερήφανοι για την εργασία τους και για τον εαυτό τους.
Απλά ρωτάω ξανά τι έχουμε να χάσουμε άραγε;
Θέλουμε να γίνουμε σαν και αυτούς που κατακρίνουμε;
Στο χέρι μας είναι να ενωθούμε και να προσπαθήσουμε για το καλύτερο.
Υ.Γ.: " Ένας σωστός οργανισμός που θέλει ηγέτες δεν αναζητάει "μισθωτούς σκλάβους" ή "γνωστικό κεφάλαιο" αλλά ανθρώπους με ανησυχίες σε θέματα ταυτότητας και κουλτούρας, ανθρώπους που ξέρουν τι είναι και τι θέλουν να γίνουν, ανθρώπους που όταν δρασκελίζουν την πόρτα του χώρου εργασίας τους δεν αφήνουν έξω το ενδιαφέρον τους για την σωστή και δίκαιη μεταχείριση"
Διαβάστε το
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://kranosgr.blogspot.com/2011/03/special-olympics.html
Ωπα και ερώτηση στη Βουλή από τον κ. Νασο Αλευρά του ΠΑΣΟΚ σχετικά με το νομο 3883
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/c0d5184d-7550-4265-8e0b-078e1bc7375a/7324786.pdf
Και άλλο πρόβλημα με το νομο 3883
http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/c0d5184d-7550-4265-8e0b-078e1bc7375a/7315602.pdf
Δείτε και ερώτηση σχετικά με τα μετοχικα ταμεία
http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/c0d5184d-7550-4265-8e0b-078e1bc7375a/7321754.pdf
Αναμένουμε τις απαντήσεις του ερωτώμενου Υπουργού ...
Διαβάστε το
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://staratalogia.blogspot.com/2011/03/blog-post_662.html
Προσέξτε τι λέει το άρθρο :
"Το περίεργο είναι ότι στα ονόματα που διέρρευσαν ακούγονται και κάποιων απόστρατων μηχανικών της ΣΜΑ. Φαντάζεστε να γίνει και αυτό το απίθανο! Να δούμε μηχανικό, πρόεδρο μιας επιτροπής που διαχρονικά, λόγω τυπικών προσόντων, προΐσταται ιπτάμενος; Ελπίζω, όχι…"
Και ερωτώ :
Γιατί είναι απίθανο ?
Ποιός έχει τα καταλλήλοτερα προσόντα ο χειριστής ενος αφους ή ο μηχανικός ?
http://www.paron.gr/v3/new.php?id=64930&colid=&catid=42&dt=2011-03-06%200:0:0
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαραπάνω σας αποστέλλω την εφημερίδα που δημοσιεύθηκε το άρθρο που κοινοποίησε ο ανώνυμος της 7 Μαρτίου 2011 9:42 μ.μ.
Μου άρεσε το "λόγω τυπικών προσόντων" πόσα ξέρουν οι δημοσιογράφοι.
Θυμάστε το σχόλιο @ της 26/2 5,27 σχετικά με άρθρο της εφημερίδας Αποψη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔείτε τώρα την απάντηση δικηγορικού γραφείου σε ερώτημα συναδέλφων για δικαστική ενέργεια http://www.militarylawoffice.gr/?p=823
Ετήσιες κρίσεις ανωτατων στο
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://yened.blogspot.com/2011/03/blog-post_3491.html
Ετήσιες κρίσεις ανωτάτων αξκων ΠΑ στο
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2011/03/832011.html
Και οι προαγωγές σε Ανπτχους.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://yened.blogspot.com/2011/03/blog-post_3929.html
Συγχαρητήρια σε όλους.
Νεα ανακοινωση τύπου του ΕΣΜΑ σχετικά με τη συνάντηση του ΔΣ με κ. ΑΝΥΕΘΑ στο
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2011/03/832011_08.html
Έξι νομοσχέδια την Τετάρτη στο Υπουργικό Συμβούλιο...
ΑπάντησηΔιαγραφή*Δημόσιες συμβάσεις προμηθειών έργων και υπηρεσιών στους τομείς της άμυνας και της ασφάλειας (εναρμόνιση με την Οδηγία 2009/81/ΕΚ) και ρύθμιση θεμάτων του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας (Ευάγγελος Βενιζέλος).
...
Exoume kati na anamenoume? Opoios gnorizei as enimerosei...
Gia to thema tis dikastikis prosfigis kata twn disfimistikwn dimosieymatwn tou typou tha prepei na analabei drasi o ESMA. Einai diafotistiki i nomiki diereunisi epi tou thematos http://www.militarylawoffice.gr/?p=823.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛαμβάνοντας υπόψη τις δύο ανακοινώσεις τύπου του ΕΣΜΑ μετα τις συναντήσεις με ΥΕΘΑ και ΑΝΥΕΘΑ ενδεχομένως η "ρύθμιση θεμάτων" να αφορά το θέμα του Νόμου. Λίγη υπομονή και θα δούμε το κείμενο όταν κατατεθεί στη Βουλή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνημερωτικό σημείωμα για το σχέδιο νόμου περί προμηθειών ΕΔ
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.mod.mil.gr/images/stories/enimerotiko_gia_ypourgiko_1.pdf
Και το κείμενο του σχεδίου νόμου
http://www.mil.gr/images/stories/pdf/nomosxedio%20gia%20ypourgiko.pdf
Καλή ανάγνωση
Οι σημερινές τακτικές και εκτακτες κρίσεις στο http://yened.blogspot.com/2011/03/blog-post_4996.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ απόηχος των χθεσινών κρίσεων των ανωτάτων μηχανικών στο
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.onalert.gr/default.php?pname=Article&catid=9&art_id=3898
Να και η σύνθεη του ΑΑΣ
http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=18159&Itemid=49
με δύο ΜΟΝΟ μηχανικούς
Και αλλη ανάρτηση του on alert σχετικά με τις κρίσεις των ανωτάτων μηχανικών
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.onalert.gr/default.php?pname=Article&catid=2&art_id=3918
Τι γίνεται τόσο πολύ μας αγάπησε το συγκεκριμένο site ?
Το on alert εξακολουθεί να ασχολείτε με τις κρίσεις των μηχανικών με παράξενο δημοσίευμα που πάει να βάλει πάλι φωτιά στις σχέσεις Ι - Μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί άραγε ? Ποιά η σκοπιμοτητα ?
Διαβάστε το κείμενο στο
http://www.onalert.gr/default.php?pname=Article&catid=2&art_id=3941
Η αφημερίδα ΑΠΟΨΗ πάλι με δημοσιευμά της στο ΕΠΙ ΣΚΟΠΟΝ στρέφεται εναντίον των Μηχανικών και του ΕΣΜΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://yened.blogspot.com/2011/03/blog-post_1078.html
Η απορία είναι ποιοί βάζουν τον υπογράφοντα το άρθρο (κάτω αριστερά)να γράφει τόσο απαξιωτικά κατά των μηχανικών και έμεσα να καταδεικνύει κόντρα μεταξύ Ι και Μ.
Θαυμάστε πως σκέφτονται ορισμένοι από τους χειριστές αεροσκαφών της ΠΑ:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.onalert.gr/default.php?pname=Article&catid=2&art_id=3957
Τα σχόλια τους είναι αντιπροσωπευτικά ορισμένων ΚΑΚΩΝ επαγγελματιών. Ευτυχώς αυτοί είναι πάρα πολύ λίγοι για να κάνουν μεγάλη ζημιά στην ΠΑ...
Για οποιον ενδιαφέρεται να υποβάλλει ερωτήματα στον υπουργό εθνικής άμυνας εν οψει της αυριανής του συνέντευξης στον ALTER μπορεί μέσω του
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://kranosgr.blogspot.com/2011/03/lter.html
Αγαπητέ Αρίστο μπορείς να δώσεις μια λογική εξήγηση για τα 3 σχόλια που λείπουν (801-808 είναι 8 και όχι 5 που εμφανίζονται).
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναμένω ....
@ 13/3 1,21 η απαντηση ειναι απλη, λογοκρισια σχολιων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε αντιθετη περιπτωση ο κατα τα αλλα λαλιστατος αριστος θα εδινε παλι μαθηματα ... διαδικτυακης τεχνολογιας.
Αριστο σε μαθαμε ....
Για τους φίλους "ξερόλες" @ 13/3 1,21 και @ 13/3 5,07 , αφου με μάθατε όπως λέτε, θα σας παρακαλούσα πάρα πολύ να μην ξανάρθετε εσείς προσωπικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα για τα σχόλια που λείπουν πως ξέρετε αν κάποιοι δεν στέλνουν σχόλιο, με την παράκληση να μην δημοσιευθεί;;
Η κορυφαια δικαιολογια του αριστου ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΑριστο ο μετρητης μετρα ΜΟΝΟ οταν ο κατοχος του μπλογκ εγκρινει την δημοσιευση.
Βρες λοιπον αλλο παραμυθι ....
Τακτικές κρίσεις Σμχων
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.onalert.gr/default.php?pname=Article&catid=2&art_id=4073
Εκτακτες κρίσεις Σμχων
http://www.onalert.gr/default.php?pname=Article&catid=2&art_id=4075
Για όσους τρέφουν αυταπάτες για Αριστοκρατία-Αξιοκρατία στις ΕΔ. Ισοπέδωση παντού...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Πάνος Μπεγλίτης, απαντώντας σ' ερώτηση
δημοσιογράφου σχετικά με το μισθολόγιο των στρατιωτικών, δήλωσε:
“Η απόφαση της Κυβέρνησης για το ενιαίο μισθολόγιο στο δημόσιο τομέα δεν αφορά και
δεν θίγει το ειδικό μισθολογικό καθεστώς που ισχύει και θα συνεχίσει να ισχύει στις
Ένοπλες Δυνάμεις. Με την ευκαιρία αυτή θα ήθελα να επισημάνω ότι στο στρατιωτικό
μισθολόγιο περιλαμβάνονται όλοι όσοι έχουν τη στρατιωτική ιδιότητα, ανεξάρτητα από την
ειδικότητα και την εξειδίκευσή τους, δεδομένου ότι η ιδιότητα του στρατιωτικού, καθώς και
οι ευθύνες και οι υποχρεώσεις, που απορρέουν από αυτή, είναι ίδιες και μοναδικές για
όλους τους αξιωματικούς και υπαξιωματικούς της στρατιωτικής ιεραρχίας των Ενόπλων
Δυνάμεων.
Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας έχει, επανειλημμένως, εκφράσει, με
καθαρό και αδιαμφισβήτητο τρόπο, τη θέση της. Οι σχετικές, κατά συνέπεια, πληροφορίες,
που κυκλοφορούν, δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, δεν έχουν καμία βάση
αληθείας και δεν εκφράζουν την πολιτική βούληση της Κυβέρνησης και της πολιτικής
ηγεσίας του Υπουργείου μας.
Αντίθετα το ενιαίο μισθολόγιο θα περιλαμβάνει όλους τους πολιτικούς υπαλλήλους του
Υπουργείου Εθνικής Άμυνας και όπως είχα την ευκαιρία να τονίσω στο πρόσφατο συνέδριο
της Π.Ο.Ε. - ΥΕΘΑ θα συμβάλει στην αποκατάσταση χρόνιων μισθολογικών αδικιών εις
βάρος τους.”