Βρέθηκε ο "Ένοχος" της τροποποίησης...


Όπως θα δείτε στο VIDEO που ακολουθεί, βρέθηκε  ο "Ένοχος" της τροποποίησης...Νομοσχεδίου του Υπουργείου Άμυνας, για το οποίο σας είχαμε αναλυτικά ενημερώσει με το άρθρο:

Περίεργες αλλαγές-τροποποιήσεις, στο νομοσχέδιο "Υπηρεσιακή εξέλιξη και Ιεραρχία των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων.. "

Υπάρχει όμως ένα θέμα, οι  αλλαγές-τροποποιήσεις του κ. Σάββα Εμινίδη (βουλευτής ΠΑΣΟΚ Ν. Καβάλας), δεν αφορούν σύμφωνα με τα λεγόμενα του στην Πολεμική Αεροπορία, αλλά τους Ιπταμένους της Πολιτικής Αεροπορίας....

Για τη μετάβαση στα τελευταία σχόλια μπορεί να χρησιμοποιηθεί το link


http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/09/blog-post_2169.html?commentPage=7

Ομοίως για μετάβαση σε ενδιάμεσες σελίδες σχολίων μπορούν να χρησιμοποιηθούν
Για σχόλια 1-200
http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/09/blog-post_2169.html?commentPage=1
Για σχόλια 201-400
http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/09/blog-post_2169.html?commentPage=2
Για σχόλια 401-600
http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/09/blog-post_2169.html?commentPage=3
Για σχόλια 601-800
http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/09/blog-post_2169.html?commentPage=4
Για σχόλια 801-1000
http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/09/blog-post_2169.html?commentPage=5
Για σχόλια 1001-1200
http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/09/blog-post_2169.html?commentPage=6

Σχόλια

  1. Αν στο κράτος και στις ΕΔ είναι δύσκολο να προσδιορίσουμε εύκολα την παραγωγικότητα (με την οικονομική της έννοια) και τους παραγωγικούς φορείς/ειδικότητες/κλπ, αντίθετα είναι πολύ εύκολο να προσδιορίσουμε κάποιους οι οποίοι όχι μόνο δεν είναι Μη-Παραγωγικοί (μηδενική συνεισφορά στο Α.Ε.Π.) αλλά είναι ΑΝΤΙ-ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΙ. Και αυτοί είναι ΑΠΑΝΤΕΣ οι Ιπτάμενοι της ΣΤΡΟΓΓΥΛΗΣ (ή άλλου σχήματος) καρέκλας (βλέπε από ΣΜΧΟ και άνω, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν στο κράτος και στις ΕΔ είναι δύσκολο να προσδιορίσουμε εύκολα την παραγωγικότητα (με την οικονομική της έννοια) και τους παραγωγικούς φορείς/ειδικότητες/κλπ, αντίθετα είναι πολύ εύκολο να προσδιορίσουμε κάποιους οι οποίοι όχι μόνο δεν είναι Μη-Παραγωγικοί (μηδενική συνεισφορά στο Α.Ε.Π.) αλλά είναι ΑΝΤΙ-ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΙ. Και αυτοί είναι ΑΠΑΝΤΕΣ οι Ιπτάμενοι της ΣΤΡΟΓΓΥΛΗΣ (ή άλλου σχήματος) καρέκλας (βλέπε από ΣΜΧΟ και άνω, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ).
    Μήπως αυτοί οι "κύριοι" τρώνε (εκ του "μαζί τα φάγαμε") όσο πιο πολύ μπορούν μέχρι να αποστρατευτούν (με τα χίλια ζόρια και μέσα από πολλές-πολλές παράλληλες επετηρίδες) - βλέπε το ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ της ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΥΡΑΜΙΔΑΣ (μάλλον θα πρέπει να το ερευνήσει και αυτός ο Χαρδαβέλας).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν στο κράτος και στις ΕΔ είναι δύσκολο να προσδιορίσουμε εύκολα την παραγωγικότητα (με την οικονομική της έννοια) και τους παραγωγικούς φορείς/ειδικότητες/κλπ, αντίθετα είναι πολύ εύκολο να προσδιορίσουμε κάποιους οι οποίοι όχι μόνο δεν είναι Μη-Παραγωγικοί (μηδενική συνεισφορά στο Α.Ε.Π.) αλλά είναι ΑΝΤΙ-ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΙ. Και αυτοί είναι ΑΠΑΝΤΕΣ οι Ιπτάμενοι της ΣΤΡΟΓΓΥΛΗΣ (ή άλλου σχήματος) καρέκλας (βλέπε από ΣΜΧΟ και άνω, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ).
    Μήπως αυτοί οι "κύριοι" τρώνε (εκ του "μαζί τα φάγαμε") όσο πιο πολύ μπορούν μέχρι να αποστρατευτούν (με τα χίλια ζόρια και μέσα από πολλές-πολλές παράλληλες επετηρίδες) - βλέπε το ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ της ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΥΡΑΜΙΔΑΣ (μάλλον θα πρέπει να το ερευνήσει και αυτός ο Χαρδαβέλας).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φίλε Δεινόσαυρε και Αναλφάβητε "ΣΜΧΕ ΣΜΑ(?)" πήγαινε σπίτι σου και βάλε κάνενα εμβατήριο, ξεκινώντας από τον "ΑΕΡΟΠΟΡΟ"!

    Πόσοι σε έσπρωξαν να μπεις και να βγεις (?) από την Σχολή Ικάρων (είτε ως ιπτάμενο, είτε ως μηχανικό); Ούτε στο παραμικρό δεν μπορείς να συγκριθείς με τη νέα γενιά (μετά το '83 δηλαδή)!

    Βέβαια πρόκειται για προβοκάτσια του σαθρού "συστήματος διατήρησης πτητικού επιδόματος" το οποίο πατάει σε ΛΟΦΟΥΣ πτωμάτων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έτσι όπως στρώσατε (ιπτάμενοι) θα κοιμηθείτε! Τι περιμένατε; Ότι θα κάνετε ότι κάνετε και κανείς ποτέ δεν θα μιλάει και δεν θα αντιδρά (μηχανικοί); Δεν σκέφτεστε τίποτα περισσότερο από την κουτάλα; Ο κόσμος πάει μπροστά (μαζί και οι μικροί ιπτάμενοι τους οποίους διαπαιδαγωγείτε από την πρώτη μέρα να ακολουθήσουν τα βήματα των ΓΥΠΩΝ και όχι ΑΕΤΩΝ όπως πρέπει να είστε)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λετε η συνταχνια να χασει τον πατριαρχη ρης ?

    http://yened.blogspot.com/2010/11/blog-post_301.html

    http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=15756&Itemid=149

    ΥΓ Ρε Αριστο ποσες φορες θα επαναλαβεις ενα σχόλιο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ενα ενδιαφερον δημοσιευμα

    http://www.onalert.gr/default.php?pname=Article&catid=2&art_id=1273

    Μηπως δινονται στη ΠΑ παρατυπα επιδοματα ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Επειδή έχει υπάρξει μεγάλη παραφιλολογία σχετικά με την ομιλία του Αντιπρόεδρου στην εορτή της ΣΜΑ
    (πλήρως ηχογραφημένη ομιλια στο
    http://antiproedros.gov.gr/2010/11/24/1130)
    ας δουμε με καθαρα ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ορους τι σημαίνει παραγωγή στο http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%AE

    Τώρα αν νομίζει οποιοσδήποτε οτι έθιξε τους Ιπταμένους ή δεν καταλαβαίνει ή δεν κανει οτι καταλαβαίνει.

    Πέραν τούτου πρέπει να ξεκαθαρίσει ότι οι Μηχανικοί :

    Δεν διεκδικούν τίποτα από τους Ιπταμενους
    Δεν ζητούν προνόμια ή ξεχωριστη μεταχείριση
    Δεν απειλούν και δεν θα χρησιμοποιήσουν τακτικές που έχουν ακολουθηθεί από τους Ιπταμενους

    Το ΜΟΝΟ που ζητουν ειναι το αυτονοτητο Ισοτητα καιΙσονομία στη ΠΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η μεθόδευση που ακολουθήθηκε με τη τροποποίηση του Νόμου ήταν η σταγόνα που ξεχύκισε το ποτήρι της οργής από αυτά που γίνονται τόσα χρόνια με την ανιση μεταχείριση του προσωπικού και τον ρατσισμό που αντιμετωπίζονται οι μη Ιπτάμενοι.
    Το χειρότερο είναι οτι η Ηγεσία της ΠΑ αδιαφορεί για αυτήν την έκρηξη οργής και οχι μόνο δεν κάνει τίπποτα αλλά αντίθετα ρίχνει λάδι στη φωτιά.
    Πραγματικά τι είχε να φοβηθεί ο ΑΓΕΑ και δεν παρουσιάστηκε στην εκδήλωση του ΕΣΜΑ ?
    Τι φοβήθηκε και δεν έστειλε εκπροσωπό του ?
    Υπό την αιγίδα του ΥΠΕΘΑ ήταν η εκδήλωση και τη τίμησε η Ελληνικη Πολιτεία μέσω του Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης.
    Πραγματικά θα ήθελα μια πραγματική και εκ καρδίας απάντηση στα ερωτήματα αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θυμαστε την ειδηση
    http://kranosgr.blogspot.com/2010/11/401.html
    Διαβαστε τωρα το πιο κατω
    http://armyalert.blogspot.com/2010/11/blog-post_2330.html
    Και βγαλτε το συμπερασμα σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΕΠΟΙ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΤΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ SITE TOY ΕΣΜΑ http://www.esma.gr/
    ΚΑΙ ΗΔΗ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΕΚΕΙ http://www.esma.gr/?p=1097

    ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΚΑΙ ΒΓΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΦΩΣ.
    ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ.
    ΑΝΩΝΥΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Οσον αφορά το σχόλιο του ανωνύμου της 27/11 9:17 η απάντηση δίνεται στο http://yened.blogspot.com/2010/11/blog-post_27.html

    Όσον αφορά το δημοσίευμα http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=15627&Itemid=49 η απάντηση δίνεται στο άρθρο του Κόσμου του Επενδυτή ΕΝ ΑΜΥΝΗ στο http://www.army.gr/default.php?pname=ArticleSearchList&cat_id=55

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Διαβάστε στο ΕΠΙ ΣΚΟΠΟΝ της εφημεριδας ΑΠΟΨΗ
    http://armyalert.blogspot.com/2010/11/blog-post_3388.html

    Που είδαν οτι η "αντίθεση Μηχανικών - Πιλότων είναι εν υπνώσει" ?

    Μπορούν να μας πούν τι ακριβώς δίκιο έχουν οι Πιλότοι ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Περιμένουμε σαφή επόμενα βήματα με οδηγό τον ΕΣΜΑ. Καθυστερήσεις δεν επιτρέπονται στην φάση που βρισκόμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πρόβλημα Αριθμητικής (ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΠΑ):
    Αν μειώνονται τα αεροπλανάκια σε συνάρτηση με τον χρόνο (t) πόσα αεροπλανάκια θα πετάνε μέχρι το τέλος του 2011; Do the maths...

    Ερώτημα: Αν δεν υπάρχουν αρκετά αεροπλανάκια για τους πιλότους/χειριστές πόσοι από αυτούς θα συμπληρώνουν τις ώρες του 6μηνου και με ποιόν τρόπο;

    Κάποιο "πουλάκι" μου είπε οτι νέα ανθυποσμηναγάκια χειριστές συμπλήρωσαν τις ώρες για το 6μηνο τους ως CARGO σε C-130/C-27. Μήπως πρέπει να ψάξουμε τα βιβλία πτήσεων με τα ονοματάκια τους και να βγουν στον αέρα; Εκτός αν όλοι οι μικροί και άβγαλτοι ανθυποσμηναγοί είναι πραγματικοί πιλότοι των αεροπλάνων αυτών και τα αεροπλανάκια αυτά έχουν 50 χειριστήρια!!!! Στην ΦΡΟΥΤΟΠΙΑ μόνο ισχύουν αυτά!

    Αν δε σε σέβονται πρέπει να σε φοβούνται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟ VIDEO
    http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=15766&Itemid=49

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμε 27 Νοεμβρίου 2010 7:28 μ.μ. σου έληψαν οι πτήσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η αυτοκρατορία αντεπιτίθεται
    http://armyalert.blogspot.com/2010/11/blog-post_3888.html

    Μερικά σχόλια υπό τύπου ερωτήσεων
    1. Ο Μηχανικός τιμά τον ιδρώτα του Ιπταμένου, ο Ιπτάμενος τιμά τον ιδρώτα του Μηχανικού ?
    2. Είναι υποχρεωτική η φοίτηση στην ΑΔΙΣΠΟ για τους Μηχανικούς ? και ποιοί έχουν αποκλίσει τη φοίτηση σε αυτή ?
    3. Η βάση εισαγωγής είναι φέτος κάτω και από της ΣΤΥΑ ? http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=196222
    4. Σε ποιά αεροπορία και ποιάς χώρας θεωρείτε κάποιος ιπταμενος (πιλότος) όταν πετάει "μπαούλο" (αν πετάει και ετσι).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δειτε τα σχόλια στο
    http://armyalert.blogspot.com/2010/11/blog-post_3388.html
    Εμφανίστηκαν και οι συνήθεις "σύμμαχοι"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Απάντηση ΙΠΤΑΜΕΝΟΥ:

    http://armyalert.blogspot.com/2010/11/blog-post_3888.html

    Πάρτε θέση "μάχης"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Για να διορθώσω: "Η αυτοκρατορία του ΣΚΟΤΟΥΣ αντεπιτίθεται!"

    Μόνο μέσα από την ευθεία ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ και τον τερματισμό του ΚΡΥΦΤΟΥ που λαμβάνει χώρα όλα αυτά τα χρόνια θα βγει κάτι υγιες σαν αποτέλεσμα όχι για τους Μηχανικούς αλλά για την ΠΑ συνολικά. Το πιστεύω 100%.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. http://armyalert.blogspot.com/2010/11/blog-post_3888.html

    Παρακολουθείστε τι γίνεται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Την προηγούμενη εβδομάδα η ΣΜΑ, ο ΕΣΜΑ και οι Μηχανικοί βρεθήκαμε στο κέντρο της επικαιρότητας και το θεμα μας άμεσα και έμεσα δημοσιοποιήθηκε μεσω του Διαδικτόυ, των ΜΜΕ και δηλώσεων πολιτικών. Το ζητούμενο πλέον είναι η κεφαλαιοποίηση αυτής της δημοσιότητας και ποιός θα την κανει. Το προφανές είναι οτι το ρόλο αυτό θα τον λάβει ο ΕΣΜΑ, το ερώτημα όμως είναι αν μπορεί.
    Αναμένουμε και ελπίζουμε ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. To ΟΝ ΑLERT κάνει αφιέρωμα στο πατέρα του Πάγκαλου, αλλά για τον μηχανικό του κουβέντα
    http://www.onalert.gr/default.php?pname=Article&catid=2&art_id=1304

    Το ARMY ALERT εμμέσως βάζει στο "παιχνίδι" και τους παπάδες http://armyalert.blogspot.com/2010/11/blog-post_28.html

    Αναμένουμε τις κυριακάτικες εφημερίδες ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μια ημέρα μετά την εκδήλωση του ΕΣΜΑ έγινε εκδήλωση της ΑΑΚΕ και παρουσίαση του βιβλίου "Η πορεία προς την ενιαία ΠΑ",
    http://www.haf.gr/el/news.asp?id=4685
    Διαβάστε προσεκτικα τον χαιρετισμό του κ. ΑΓΕΑ που υπάρχει στο εν λόγω βιβλίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Προειδοποίηση από to ARMY ALERT
    http://armyalert.blogspot.com/2010/11/blog-post_1601.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αναφορά στο θέμα Πάγκαλου στις εφημερίδες REAL "Tους απογείωσε ο γυιός του πιλότου" και στη ΧΩΡΑ "Βόμβα Πάγκαλου με ερνηνείες". Μπορείτε να δρείτε το κείμενο στο www.haf.gr στην αποδελτίωση τύπου.

    Μια γενική επισήμανση είναι ότι καταβάλλεται προσπάθεια να βρεθούμε στη "σέντρα". Δυστυχώς το θέμα έχει δημοσιοποιηθεί αλλά όχι πρός τη σωστή κατεύθυνση.

    Κατόπιν τούτου θα πρέπει να υπάρξουν οι κατάλληλες παρεμβάσεις από τον ΕΣΜΑ ώστε να γίνει κατανοητό οτι :

    1) Oι Μηχανικοί δεν είναι σε σύγκρουση με τους Ιπταμένους, αλλά αντιθέτως είναι στο πλευρό τους αναγνωρίζοντας πλήρως το δύσκολο έργο που εκτελούν.

    2) Δεν τίθεται θέμα κινητοποιήσεων των Μηχανικών τύπου "λευκής απεργίας" κλπ, αλλά ενέργειες εντός του συνταγματικού - νομικού κα θεσμικού πλαισίου.

    3) Το μόνο ζητουμενο είναι η ηθική αποκατάσταση των Μηχανικών μετα την μεθόδευση της τροποποίησης του άρθρου 36 του Ν.3883.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. O "πόλεμος" σχολίων συνεχίζεται στο ARMY ALERT http://armyalert.blogspot.com/2010/11/blog-post_3888.html
    Το θέμα είναι τι προσπαθεί να κάνει ο ιδιοκτήτης του μπλόγκ μετατρέποντας σχόλια σε αναρτήσεις. Μήπως να στρέψει τους ιπταμένους εναντίον των μηχανικών και αντιθέτως ? Ελπίζω πως όχι, αλλά καλού - κακού αποφύγετε να σχολιάζετε εκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ''ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΕΡΟΠΟΡΟΙ, ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΗΣ ΠΑ, ΠΕΤΥΧΑΝ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 35 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΣΤΟΧΟ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥ, ΔΙΑ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ΕΘΕΣΕ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ: ΤΗΝ ΑΠΟΤΡΟΠΗ'' ΤΑΔΕ ΕΦΗ ΑΝΠΤΧΟΣ (Ι) Ε. ΓΕΩΡΓΟΥΣΗΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗ REAL NEWS (28-11-10).

    ΕΙΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΣ Κ. ΠΤΧΕ???

    ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΛΥΠΑΜΑΙ ΟΤΑΝ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΔΙΟΙΚΗΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑ, ΜΗ ΕΠΙΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΡΕΠΟΥΣΑ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ, ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΧΑΖΟΥΝ, ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΗΓΗΘΟΥΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΠΑ.

    ΕΝ ΑΝΑΜΟΝΗ ΤΩΝ ΕΠΟΜΕΝΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ, Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΣΤΟ ΤΟΥ ΑΣ ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΝΕΘΕΣΕ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ, ΤΟΝ ΟΡΚΟ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ, ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ, ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ, ΜΕ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.

    ΕΧΟΥΜΕ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΩΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΞΚΟΙ.

    ΘΕΛΕΙ ΑΡΕΤΗ ΚΑΙ ΤΟΛΜΗ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ (ΚΑΛΒΟΣ)

    Υ.Γ.ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΕ ΠΤΧΕ, ΕΜΕΙΣ, ''ΤΟ ΑΛΛΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΗΣ ΠΑ'', ΤΑ ΔΕΚΑΝΙΚΙΑ ΣΑΣ, ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ, ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΜΑΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμε 28 Νοεμβρίου 2010 12:49 μ.μ., ΗΤΤΟΠΑΘΗ και ΜΟΙΡΑΛΑΤΡΗ Μηχανικέ δεν είναι "Το μόνο ζητουμενο είναι η ηθική αποκατάσταση των Μηχανικών μετα την μεθόδευση της τροποποίησης του άρθρου 36 του Ν.3883."! Σεβαστή η άποψή σου αλλά αν το μόνο θέμα είναι ο "ΝΕΟΣ" Νόμος (...από τα παλιά) τότε καλύτερα κάτσε στην ησυχία σου και μέτρα συντάξιμα χρόνια και πτητικά 6/18μηνα+εφάπαξ όπως κάνουν όλοι οι Αντι/Σμηναρχούκοι της ΠΑ (ΜΗΧ και μη). Αυτοί που θα υπηρετήσουν την ΠΑ για πολλά χρόνια ακόμη ζητάνε την ΠΛΗΡΗ ανατροπή του σαθρού οικοδομήματος που έχει φέρει του Μηχανικούς στην απαξίωση. Τα μέτωπα είναι πολλά και όχι μόνο η κατάργηση της άθλιας διάταξης περί αρχαιότητας. Αν δεν το καταλάβουν όλοι αυτό θα παραμυθιαζόμαστε για πολλά χρόνια ακόμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Σταματήστε να ασχολήστε με ανθρώπους μειωμένης νοητικής ικανότητας. Οι Πτέραρχοι στους οποίους αναφέρεστε (δηλώσεις συμπαράστασης στα "ιπτάμενα παιδιά") είναι οι συνυπεύθυνοι στο "έγκλημα" κατά των Μηχανικών της ΠΑ γενικότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώωνυμε 8.35 μάλλον είσαι εκτός κλίματος και δεν συμμετείχες στις γενικές συνελέυσεις του ΕΣΜΑ. Αυτη τη στιγμή το μόνο ζητούμενο είναι η ανατροπή του άρθρου 36.
    Αν υπάρχουν (που όντως υπάρχουν) ή υπάρξουν άλλα θέματα αυτά θα καθοριστούν συλλογικά σε γενική συνέλευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Συνέχεια ...
    Και κατι ακόμα αν έχεις να προτείνεις οτιδήποτε, καντο στο site του ΕΣΜΑ και οχι κρυπτόμενος από την ανωνυμία. Στην ανωνυμία προσφεύγουν αυτοί που φοβούνται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Για δείτε το σχόλιο της 28 Νοεμβρίου 2010 10:13 μ.μ που γράφτηκε στο http://armyalert.blogspot.com/2010/11/blog-post_3888.html
    Ξέρει κανείς αν ισχύει το (δ) καθώς ειναι πού σοβαρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Έχετε λυσάξει παπαγαλάκια. Μετά τα εξωτερικά θέλετε και πτητικά. Σας ξέρουμε ποντικομούρηδες. Ο πάγκαλος όπως και όλο το προσωπικό της αεροπορίας σας έχουν χεσμένους χαϊβάνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Δεν θέλει πλέον άγχος, θέλει ενέργεια και το ταξίδι έχει ξεκινήσει.

    Ότι και να κάνουν δεν μπορούν να σταματήσουν την δυσαρέσκεια όλου του προσωπικού της ΠΑ.

    Άλλωστε αυτό παθαίνει όποιος διοικεί χωρίς αρχές, αυτό παθαίνει ο πατέρας που δεν φροντίζει και δεν στηρίζει το σπίτι του.

    Ότι έκαναν και με το ΓΝΑ, το ίδιο μάλλον πήγαν να κάνουν και τώρα.

    Να ξέρουν ότι πλέον στα μάτια μας μοιάζουν πολύ λίγοι και φτηνοί....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμε 28 Νοεμβρίου 2010 9:22 μ.μ. & 28 Νοεμβρίου 2010 9:25 μ.μ. μάλλον εσύ είσαι εκτός τόπου και χρόνου. Αν θυμάσαι από την πρώτη συνέλευση ο στόχος είναι να ανατραπούν ένα πλήθος από προβλήματα που ταλανίζουν τον κόσμο της ΣΜΑ τόσα χρόνια. Συνεπώς το "άρθρο 36" δεν είναι το μόνο, καθώς αποτελεί αντιγραφή του Νόμου 2439 του 1996, δηλαδή ίσχυε και πριν. Το "άρθρο 36" είναι η αφορμή του "πολέμου" και όχι η αιτία, τα μέτωπα είναι η συνολική ανατροπή της σχέσης της ΠΑ με τους Μηχανικούς. Αυτά για να μην παρεξηγούμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμε 28 Νοεμβρίου 2010 11:18 μ.μ. με εκφράσεις "Έχετε λυσάξει παπαγαλάκια. Μετά τα εξωτερικά θέλετε και πτητικά. Σας ξέρουμε ποντικομούρηδες. Ο πάγκαλος όπως και όλο το προσωπικό της αεροπορίας σας έχουν χεσμένους χαϊβάνια. " μόνο τον κακό σου εαυτό δείχνεις, αντιπροσωπεύοντας με πολύ άσχημο τρόπο την ειδικότητά σου. Δε νομίζω ότι σας αξίζει καθώς η προσφορά των χειριστών της ΠΑ είναι αδιαμφισβήτη. Αλλάξτε λίγο την νοοτροπία σας και τα πράγματα θα γίνουν καλύτερα για όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Προς τον 11:18 μμ

    Έχετε φοβηθεί κλωσοπουλάκια. Μετά τα πτητικά που σας χαρίζουμε τόσα χρόνια, σας χαρίζουμε και τα εξωτερικά. Σας ξέρουμε ποντικομούρηδες. Πραγματικά όπως ο πάγκαλος και το υπόλοιπο προσωπικό της αεροπορίας σας έχουν χεσμένους χαϊβάνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Με ερέθισμα το σχόλιο του ανωνύμου 28/11 10:42 μμ ανέτρεξα στο http://armyalert.blogspot.com/2010/11/blog-post_3888.html και το σχόλιο που είδα με έκανε να τρίβω τα μάτια μου απο έκπληξη.

    Παραθετω απόσπασμα : "ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ (60 χρόνων ΣΜΑ), ΟΙ ΑΝΩΤΕΡΩ ΚΥΡΙΟΙ (κ.κ. Α/ΓΕΑ & Α/ΓΕΕΘΑ) ΣΥΝΑΝΤΗΣΑΝ ΤΟΝ κ. ΥΠΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΑΝΕΠΙΤΥΧΩΣ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ"

    Παιδιά αν αυτό έγινε (που θέλω να πιστεύω πως δεν έγινε) το πιο επιεικές που μπορώ να πω είναι οτι θλίβομαι για το που έχουμε φτάσει.

    Και δύο κρίσιμα ερωτήματα :
    Οι δικοί μας πτχοι το ξέρουν το θέμα ?
    Και αν το ξέρουν τι πρόκειτε να κάνουν ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. O ΓΕ που είναι ? Οεοοο
    http://kranosgr.blogspot.com/2010/11/blog-post_6639.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Επίσης, ο Γ' Κλαδάρχης του ΓΕΑ που είναι Οεοοο! Μαθαίνουμε ότι κινείται αθόρυβα και μετά τις 15.00 εξαφανίζεται! Παιδιά ησυχία γιατί έρχονται οι κρίσεις και επειδή οι πρωτοβουλίες (καλές ή κακές) είναι επικίνδυνες κάποιοι προτιμούν να κρύβονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Μια σοβαρή προσέγγιση από εναν Μηχανικο στο
    http://www.onalert.gr/default.php?pname=Article&catid=3&art_id=1216

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Απλές και ξεκάθαρες προτάσεις για την επίλυση των προβλημάτων συνοχής στην ΠΑ:

    1. Αύξηση πτητικού επιδόματος στους εν ενεργεία ιπταμένους που παράγουν πτητικό έργο.

    2. Κατάργηση πτητικού επιδόματος στους μη-ενεργούς ιπτάμενους.

    3. Αρχαιότητα Αξιωματικών της Σχολή Ικάρων ανεξάρτητα από την ειδικότητα, μόνο με βάση την ημερομηνία κτήσης του βαθμού.

    4. Κάλυψη διαφόρων θέσεων διοίκησης προς από διάφορες ειδικότητες και όχι μόνο από Αξιωματικούς ειδικότητας Ιπταμένου, πχ Δντής Β' και Δ' Κλάδου ΓΕΑ, Υπαρχηγός ΓΕΑ, Υποδιοικητής ΠΜ, Υποδιοικητής Σχολής Ικάρων, Δκτές Μοιρών Ικάρων Σχολής Ικάρων, Δντής Στρατιωτικής Εκπαίδευσης Σχολής Ικάρων, ...

    Νομίζω ότι και μόνο αυτά να εφαρμοσθούν το κλίμα θα αλλάξει δραστικά στην ΠΑ καθώς έτσι θα δοθεί ενισχυθεί το αίσθημα δικαίου.

    Πιστεύω ότι είναι καιρός η (νέα) Ηγεσία της ΠΑ (μετά την αποχώρηση της σκιώδους Ηγεσίας του Α/ΓΕΕΘΑ και της άτολμης Ηγεσίας Α/ΓΕΑ) να δοθεί έμφαση στο όραμα της νέας ΠΑ. Αν την θέλουμε (θέλουνε) φυσικά, διαφορετικά ο δρόμος οδηγεί στην απαξίωση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. κ. διαχειριστη,

    το χθεσινο σχολιο μου για τα ΜΙΣΑΔΑΚΙΑ ΦΠ που ειναι?

    ΔΕΝ ηταν ουτε υωρθστικο ουτε τιποτα αλλο...

    ΚΑΗΜΕΝΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Αρίστο πάλι άρχισες να κόβεις σχόλια ?
    Και συ τέκνο Βρούτε .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ψαχνοντας όλο και κάτι βρίσκεις. Για δείτε τι έγινε για τα 60χρονα της ΣΤΥΑ
    http://www.sastya.gr/index.php/2009-06-04-19-56-44/75-60-
    Αλλά εκεί είπαμε είναι οι σύμμαχοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Αριστο είσαι σίγουρος οτι δημοσιευεις οτι ερχεται ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Γιατι στα 60 χρονα της ΣΜΑ δεν εμφανιστηκε ο τεως Γ Κλαδάρχης ΘΓ ? Του επεφτε βαρυς ο Πάγκαλος >

    Γιατί ο Γενικος ΑΛ εμφανίστηκε και ομίλησε με πολιτικη περιβολη ? ¨εχει σχεση με το σχόλιο της 29/11 6:23 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ο Θόδωρας "συνέβαλε" και αυτός όταν ήταν στα πράγματα. Αφήστε τους απόστρατους και ασχοληθείτε με τους εν ενεργεία. Βέβαια δεν ξέρουμε για πόσο καιρό ακόμα θα είναι εν ενεργεία οι "κύριοι" αυτοί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Να κάνετε συνέλευση, να αντιδράσετε στους στρατηγούς σας και να τους διαγράψετε αφού δεν έδρασαν για τους σκοπούς του συλλόγου σας(???) αλλά προηγουμένως να έχετε καλέσει τον εισαγγελέα του αεροδικείου να παρακολουθήσει τη συνέλευση ώστε να σας πει και τη δική του γνώμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Υπάρχουν ακόμα Ηγέτες που φροντίζουν το προσωπικό τους ρισκάροντας τις όποιες προσωπικές τους φιλοδοξίες για ακόμα υψηλότερες θέσεις
    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11378&subid=2&pubid=44254949
    Συγχαρητήρια Κε Αρχηγέ
    ΥΓ Αλλοι φροντίζουν μόνο τη συντεχνία τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. "...αλλά προηγουμένως να έχετε καλέσει τον εισαγγελέα του αεροδικείου να παρακολουθήσει τη συνέλευση ώστε να σας πει και τη δική του γνώμη..."

    Μήπως άρχισαν τα πουλάκια να φοβούνται ?? Θα μας κάνουν "ντα" και θα μας τιμωρήσουν για παράνομη συγκέντρωση ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ανώνυμε 30 Νοεμβρίου 2010 8:19 μ.μ. ο εισαγγελέας πρέπει να πιάσει δουλειά για τις ατασθαλείες που γίνονται αλλού... στα δικά σας "μαγαζιά"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Αριστο τρίτη φορα που σου στελνω το σχόλιο.
    Ελπιζω αυτη τη φορά να το δημοσιεύσεις.


    Υπάρχουν ακόμα Ηγέτες που φροντίζουν το προσωπικό τους ρισκάροντας τις όποιες προσωπικές τους φιλοδοξίες για ακόμα υψηλότερες θέσεις
    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11378&subid=2&pubid=44254949
    Συγχαρητήρια Κε Αρχηγέ
    ΥΓ Αλλοι φροντίζουν μόνο τη συντεχνία τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Η διαφορά με τον Στρατό Ξηράς είναι ότι δεν έχουν κάστα Ιπταμένων. Κατά πρώτον επειδή υπάρχουν και Υπξκοί Ιπτάμενοι και κατά δεύτερον γιατί το πτητικό επίδομα το λαμβάνουν μόνο όσοι πετάνε πραγματικά. Γι' αυτό υπάρχει μεγαλύτερη συνοχή στο σώμα των Αξιωματικών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Αεροδικείο; Ακόμα και εκεί Μηχανικούς βάζετε κύριοι "αφέντες"... Σταματήστε να μιλάτε γιατί εκτίθεστε... Ο φατριασμός δεν είναι παράνομη πράξη; Να δούμε τότε ποιός θα πρέπει να περάσει Αεροδικείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Η ιδέα του εισαγγελέα με συναρπάζει.

    Για διαβάστε το άρθρο 47 του ΣΠΑ περί ομαδικής απείθειας, αλλά και τα άρθρα 48 έως 50 του ΣΠΚ http://www.militaryjustice.gr/nomoi/nomos2287_1995.pdf

    Σας θυμίζει τίποτα σχετικα με τη λευκή απεργία http://www.protothema.gr/politics/article/?aid=66776

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Είναι απορίας άξιο αν ο κ. υπουργός την Δευτέρα 26-4-10 τα διάβασε αυτά στους κ. Α/ΓΕΕΘΑ και κ. Α/ΓΕΑ από το Λουξεβούργο.

    Προσωπική μου άποψη για να τελειώνει αυτή η ιστορία είναι να μπει εισαγγελέας για την "λευκή" απεργία και για την απάτη του πτητικού επιδόματος.

    Πιστεύω είναι το χρέος μας προς τις επομένες γενιές για να παραλάβουν μια πραγματική ΠΑ και να σταματήσει το θέατρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ο αριστος παει διακοπες
    http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/11/blog-post_4409.html
    Αλλα εμείς θα ειμαστε εδω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Στο ARMY ALERT ο "πόλεμος" των σχολίων συνεχίζεται ακατάπαυστα και ειδικά σήμερα είναι πολύ hot
    http://armyalert.blogspot.com/2010/11/blog-post_3888.html

    ΥΓ Αρίστο το μπλογκ σου και εκεί παίζει δυνατά. Ωρα που βρηκες ηια διακοπες .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Αριστο αφου σημερα παροτι σε ... διακοπες κανεις αναρτησεις. Γιατι δεν αναρτας και τα σχολια μας ? Μηπες τα βρηκες με τους "φιλους" μας και βρηκες δικαιολογια για να μην ανεβαζεις τα σχολια μας ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Οι δηλωσεις Πάγκαλου στην εκδήλωση του ΕΣΜΑ, αν και πέρασε μια εβδομάδα<, ακόμα "παίζουν" τόσο στο διαδίκτυο όσο και στον ημερήσιο τύπο

    http://armyalert.blogspot.com/2010/12/blog-post_603.html

    http://armyalert.blogspot.com/2010/12/blog-post_3190.html

    http://www.onalert.gr/default.php?pname=Article&catid=2&art_id=1419

    Και από ότι φαίνεται είναι οτι τελικα η όλη δημοσιότητα δεν ωφελεί τον ΕΣΜΑ. Σε αυτό συνηγορει ότι και ο ΕΣΜΑ τις τελευταίες ημέρες εξαφανίσθηκε.

    Επίσης, δεν έχουμε δεί ακόμα κανένα δελτίο τύπου σχετικά με την γενική συνέλευση της 20/11. Γιατί άραγε ? Μήπως τελικα το ξαφνικό ενδιαφέρον του ΕΣΜΑ ήταν για να ¨"μαζέψει" τους Μηχανικούς ώστε να ανταποκριθούν στην εκδήλωση του εορτασμού της 23/11 ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ο συγγραφέας του ψυχαναλυτη γράφει στο ARMY ALERT
    http://armyalert.blogspot.com/2010/11/blog-post_3888.html (σχόλιο 2 Δεκεμβρίου 2010 8:12 μ.μ.) και προανηγγειλε τον ΨΥΧΑΝΑΛΥΤΗ iv.

    Αριστο ετοιμάσου για την επιμέλεια του κειμενου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Μου φαίνεται οτι ο ανώνυμος 1/12 8:49 έχει δίκιο. Νέα άρθρα ανεβαίνουν, τα σχολία μας οχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ακόμα με τις δηλώσεις Πάγκαλου ασχολούνται
    http://armyalert.blogspot.com/2010/12/blog-post_8048.html

    Έλεος ρε παιδία , εντάξει είστε και εσείς παργωγικοί !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Εκει στον ΕΣΜΑ ξυπνήστε !!!
    Μετά το πάρτυ και την ξεχωριστή βραδυά σας χάσαμε.
    Που είναι ρε παιδιά μια ανακοίνωση για τι έγινε στις 20/11 στη γενική συνέλευση. Δηλαδή όσοι δεν μπορέσαμε να έρθουμε δεν θα μάθουμε ποτέ τι αποφασίστηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Δυόμιση μήνες μετά την ψήφιση του Ν.3883 και δεν έχει γίνει ουσιαστικά τίποτα για την ηθική αποκατάσταση των μηχανικών (αλλα και των λοιπων ειδικοτήτων) σχετικα με την αρχαιότητα μεταξύ ομοιβάθμων.

    Κάνοντας μια εκτίμηση των όσων έγιναν αυτό το διάστημα αυτά συνοψίζονται σε :

    1/ Κραυγές ανωνύμνων μέσω του διαδικτύου χώρις να προτείνεται σαπολύτως τίποτα και στρέφοντας όλους εναντίον όλων.

    2/ Δύο συνελέυσεις του ΕΣΜΑ χωρίς να αποφασισθεί τίποτα επί της ουσίας παρά μόνο προσφυγή στη δικαιοσύνη από κάποιον που θα αποφασίσει να κάνει τον "ήρωα" της ειδικότητας.

    3/ Προσπάθεια του ΕΣΜΑ να αποκτήσει εφήμερη δύναμη για να κάνει μια εντυπψωσιακή επετειακή εκδήλωση και να αποκτήσει πόρους μέσω των συνδρομών.

    4/ Συσπείρωση των ιπταμένων κατόπιν των δηλώσεων του κ. Πάγκαλου με κέρδος τους τις εντυπώσεις που δημιούργησε ή εξακολουθεί να δημιουργεί ο ημερήσιος τύπος.

    5/ Απομόνωση των ανωτάτων Μηχανικών από το σώμα της ειδικότητας στρέφοντας τους μικρότερους εναντίον τους.

    6/ Αρνηση της Ηγεσίας να συζητήσει το θέμα.

    Αποτέλεσμα των πιο πάνω είναι ένα και αυτό ΜΗΔΕΝ και οποιαδήποτε διεκδίκηση "ες τας ελληνικάς καλένδας εξοφλείν" ή λατινικα "ad graecas calendas solvere".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. EKEI ΣΤΟΝ ΕΣΜΑ ΤΙΣ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΩΣ ΤΙΣ ΕΝΝΟΟΥΝ ?
    http://www.esma.gr/?p=1097
    ΗΔΗ ΠΕΡΑΣΑΝ 12 ΗΜΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΚΑΙ 15 ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ.
    ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΣΕ ΛΙΓΟΥΣ ... ΜΗΝΕΣ Η ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΑ ... ΧΡΟΝΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ:
    ΑΠΟ ΤΟΥΣ 850 ΕΝ/ΕΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ, ΟΙ 680 ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ ΓΙΑ ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΣΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, ΕΝΩ ΟΙ 450 ΠΑΡΕΣΤΗΣΑΝ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ.
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΕΚΛΥΘΗΚΕ, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΝ, ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΝ ΜΕ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΣΤΑΓΜΟ, ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ ΑΛΛΙΩΣ.

    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ!!!

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΗΓΕΣΙΑ (Η ΟΠΟΙΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΤΕΡΑΡΧΟ ΣΤΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ) ΔΙΑΔΡΑΜΑΤΙΖΕΙ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΡΟΛΟ, ΡΟΛΟ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥ, ΚΑΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ... ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ... ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ.
    ΤΟ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΕΙΔΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟΜΥΘΟΠΟΙΗΣΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΚΑΛΑ - ΚΑΚΑ: ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑΝ ΟΛΟΙ ΟΤΙ, ΕΑΝ ΗΘΕΛΕ Η ΗΓΕΣΙΑ ΜΑΣ, ΜΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ, ΘΑ ΠΕΤΥΧΑΙΝΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΑ. ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ...

    ΠΑΝΤΩΣ ΤΑ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΕΠΙΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΞΙΟΛΟΓΑ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ.

    ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΑΓΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ, ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΡΕΜΟΥΝ... ΠΛΗΝ ΟΜΩΣ ΟΡΓΑΝΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ: (http://www.haf.gr/el/news.asp?id=4695)
    ΠΡΟΣΟΧΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ο Ανώνυμος 4 Δεκεμβρίου 2010 11:36 π.μ. εξέφρασε ένα απολύτως εύλογο ερώτημα για την εξέλιξη των πραγμάτων και τον ρόλο του ΕΣΜΑ στην όλη υπόθεση. Νομίζω ότι βαδίζουμε χωρίς οδηγό και στόχο. Η ενημέρωση είναι ανύπαρκτη, οι αποφάσεις ασαφείς, οι συνελεύσεις ανά δίμηνο χωρίς σαφή αποτέλεσματα. Σε καμία περίπτωση δεν θέλω να υποβαθμίσω την προσπάθεια του ΕΣΜΑ και του Προέδρου ιδιαίτερα, αλλά θα πρέπει το ταχύτερο δυνατό να καθορισθεί το πλαίσιο με απόλυτη σαφήνεια και συγκεκριμένα tasks και task groups. Δόξα το θεό ο κόσμος και η διάθεση υπάρχει και με το παραπάνω. Κάποιος όμως πρέπει να ηγηθεί της προσπάθειας για να κατανεμηθεί το έργο στους υπολοίπους οι οποίοι θα εμπλακούν άμεσα. Ήδη έχουν περάσει 3 μήνες από την 1η συνέλευση του ΕΣΜΑ και από την ψήφιση του Νόμου και όλοι αναρωτιώμαστε "που πάμε"... Η κίνηση με τον Πάγκαλο ήταν καλή ως ιδέα και υλοποίηση (καθώς έφερε το θέμα στη δημοσιότητα, έστω και αρνητική σε κάποιο βαθμό, αλλά αυτό είναι το γνωστό παιχνίδι που παίζεται σε αυτές τις περιπτώσεις). Από εκεί και πέρα έχω την αίσθηση ότι είμαστε εκτός του "παιχνιδιού" της λήψης των αποφάσεων. Η περίοδος είναι άσχημη, λόγω των κρίσεων (όλοι γνωρίζουν ότι οι στρατηγοί μας - ιπτάμενοι και μη- ασχολούνται μόνο πως θα περάσουν χωρίς "απώλειες" την περίοδο αυτή).
    Τελικά πιστεύω ότι μόνο με "ατομικές ενέργειες" μπορεί να γίνει κάτι ή απλά κάποιοι θα παραιτηθούν από την ΠΑ και από οποιαδήποτε ιδέα για διεκδίκηση του αυτονόητου. Το ενδιαφέρον ξεφτίζει και όλα θα επιστρέψουν εκεί που ήταν. "Τι είχατε, τι χάσατε"!
    Κλείνοντας, όποιος μπορεί να φύγει φεύγει, όποιος γνωρίζει καλύτερα να μην μπει στο θέατρο του "παραλόγου" δηλ. να γίνει Μηχανικός στην ΠΑ.
    Ας μην απογοητευόμαστε με το σαθρό σύστημα που δεν μπορούμε να επηρεάσουμε ή να αλλάξουμε,είμαστε άξιοι για μεγάλα πράγματα ας διεκδικήσουμε το αυτονόητο εκτός ΠΑ (όσοι θέλουμε και μπορούμε φυσικά...).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Όπως ενημέρωσε ο πρόεδρος του ΔΣ του ΕΣΜΑ ο ΓΕ ήταν στο εξωτερικό και είχε ενημερώσει τον πρόεδρο οτι δεν θα έρθει στη συνέλευση, ο ΓΚ που ήταν ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Επειδή μέσα στη μιζέρια της καθημερινότητας χρειάζεται και λίγο χιουμορ
    http://kranosgr.blogspot.com/2010/12/blog-post_4134.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Η προπαγάνδα συνεχίζεται http://armyalert.blogspot.com/2010/12/blog-post_1260.html
    και εμείς απολαμβάνουμε ακόμα τη ξεχωριστή ... βραδυά
    http://www.esma.gr/?p=1097
    Αντε και στα 70 και ακόμα νεώτεροι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Διαβάστε το εξής άρθρο του Πτχου Γεωργούση!!!

    http://www.onalert.gr/default.php?pname=Article&catid=6&art_id=1499


    Φτάσαμε ακόμα και εκεί: "αυτοσυντηρούμενα F-16" Γράψτε σχόλια στο OnAlert! Ίσως πρέπει να κατατεθούν έγγραφες αναφορές στην Υπηρεσία για να μας διευκρινήσει ο ε.α. Πτέραρχος και η Ηγεσία της ΠΑ τους ισχυρισμούς του για τα "αυτοσυντηρούμενα" αεροπλάνα της ΠΑ (και για όλα τα υπόλοιπα που αναφέρει επώνυμα ο κύριος Πτχος"! Τι άλλο περιμένουμε για να δράσουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Αφιέρωμα στους Μεγάλους Αεροπόρους του 21ου Αιώνα:

    Πτέραρχος (Ι) Βαγγέλης Γεωργούσης
    Πρώην Διοικητής του Στρατιωτικού Ιδρύματος "Η Σχολή Ικάρων" (ή "Σχολή Ιπταμένων Χειριστών Αεροσκαφών")

    Μεγάλα λόγια (μικρό μυαλό;):

    "Μέχρι σήμερα τουλάχιστον, δεν έχει χαρακτηριστεί ως παραγωγικό έργο της ΠΑ η πολύ καλή συντήρηση ενός ελικοπτέρου Super Puma που όμως τελικά ΔΕΝ εκτέλεσε την πτήση για την μεταφορά ενός ασθενούς από ένα νησί μας. Ούτε, η ΜΗ απογείωση ενός αυτοσυντηρημένου ζεύγους F-16 για την αντιμετώπιση των τουρκικών προκλήσεων στο Αιγαίο."

    Οι απόψεις αυτών των ανθρώπων αποδεικνύουν την αποτυχία του συστήματος παραγωγής ιπταμένων αξιωματικών...
    Αυτοσυντηρούμενα αεροπλάνα;!!!!!

    Καλώ τους συνάδελφους Μηχανικούς της ΣΜΑ να καταθέσουν και άλλα κείμενα αφιερωμένα στους ΜΕΓΑΛΟΥΣ Έλληνες Αεροπόρους που μας έφερε εδώ (σε αυτά τα χάλια)!

    Πραγματικά λυπάμαι τις επόμενες γενιές των Ικάρων (Μηχανικών και μη) και των Ελλήνων γενικότερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ο ΕΣΜΑ εξακολουθεί να σιωπά.
    Από ότι φαίνεται του αρκούσε η φιέστα του Πολ. Μουσείου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Δημοσίευσε κανένα σχόλιο επιτέλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Δεν αναλαμβάνει καμμία πρωτοβουλία ο ΕΣΜΑ να στείλει ένα γραμματάκι στον Γεωργούση; Ύπνος βαθύς από το Δ.Σ. ! Αν ξαναδείτε ψήφο ή λεφτά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ξύπνα και βάλε κανένα σχόλιο. φιλικά ΓΓ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. to kleisame to magazi? tipota sxolia den dimosieuontai? ti tha ginei aristo?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Αν γίνει τελικά αυτό που αναφέρεται στο
    http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/12/blog-post_06.html για μείωση των αφων σε 250 που θα βάζουν το πτητικό τους οι χειριστές των 50 αποσυρμένων αφων ? Μήπως θα έχουμε αύξηση των "μπαούλων" ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Αρίστο πήρες "σύνταξη"? Τα σχόλια που στέλνουμε πέφτουν στο κενό...!!!!! Πότε θα εμφανισθούν επιτέλους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Το θέμα του νόμου, δυστυχώς, τελείωσε καθώς η ηγεσία δεν το συζητά, οι δικοι μας πτέραρχοι σκέφτονται πλέον τις κρίσεις και έχουν λουφάξει, και ο ΕΣΜΑ μένει στις 'δάφνες' της εκδήλωσης. Βάλτε ότι και έρχονται οι γιορτές και το συμπέρασμα είναι πλέον αυτονόητο καθώς "ο χρόνος τα πάντα ¨γιατρεύει".
    ΥΓ Ακόμα και το μπλόγκ που μας φιλοξενεί και αυτό εσίγησε ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Και κλείνοντας τα σχολιά μου αφιερωμένο σε όλους το sound of silence των Simon & Garfungel σε original εκτέλεση
    http://www.youtube.com/watch?v=9hUy9ePyo6Q

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Μπόρα ήταν και πέρασε... Δυστυχώς μένουμε στο "τι είχαμε, τι χάσαμε". Το σχέδιο ύπνωσης, υπό τον ΕΣΜΑ, επέτυχε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Ανώνυμε 8/12 11.32 αν περιμένουμε από τον ΕΣΜΑ και απο τις κεφαλές μας είμαστε χαμένοι. Πρέπει να πάρουμε τις τύχες στα χέρια μας και προτείνω να ανοίξει εδω στο μπλόγκ του αρίστου ένας διάλογος με απόψεις για ενδεχόμενες δράσεις.
    ΥΓ ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΞΑΝΆΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Όποιος γκρινιάζει είναι καλύτερα να κάθεται στον καναπέ του και να μην μιλάει.

    Πράγματι ο ΕΣΜΑ έχει καθυστερήσει λίγο αλλά τα μέτωπα είναι πολλά.

    Θέλει λίγο υπομονή και κινητοποίηση από όλους.

    Και κυρίως δεν θέλει γκρίνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Ανώνυμε 9/12 12,34 πμ αν νομίζεις οτι είναι γκρίνια να λές οτι ο ΕΣΜΑ "κοιμάται" και οτι οι γκρινιάριδες πρέπει να κάθονται στον καναπέ τότε μάλλον είσαι εγκάθετος αυτών που το θέμα θέλει να ξεχαστεί και όλοι μαε ξέρουμε καλά ποιοί είναι αυτοί. ¨Οσον αφορά την υπομονή, αυτή έχει εξαντληθεί εδώ και πολύ καιρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Σε 20 μέρες τίθεται σε εφαρμογή ο Ν.3883 και οι μηχανικοί σύμφωνα με τις μεταβατικές διατάξεις θα είναι αρχιαότεροι των ομοιοβάθμων νεωτέρων τους ιπταμένων. Πιστεύετε ότι αυτό θα μείνει έτσι ? Μάλλον οχι !!!

    Για το λόγο αυτό πρέπει όλοι να είμαστε έτοιμοι για ενδεχόμενη προσπάθεια τροποποίησης του Νόμου ή για διευκρινιστική εγκύκλιο.

    Ελπίζουμε ότι αν αυτό επιχειρηθεί να υλοποιηθεί η τεχνική ηγεσία, τουλάχιστον αυτή τη φορά θα αντιδράσει και δεν θα σφυρίξει για ακόμα μία φορά αδιάφορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Η αεροπορία με οικολογική συνείδηση στο
    http://kranosgr.blogspot.com/2010/12/blog-post_6470.html
    Δεν βλέπω κανέναν με ... πράσινη φόρμα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Για διαβάστε αυτό το δημοσίευμα
    http://nationalpride.wordpress.com/2010/12/10/%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B5%CE%BD%CF%8C%CF%87%CE%BB%CE%B7%CF%83%CE%B5-%C2%AB%CF%83%CE%B5%CE%BE%CE%BF%CF%85%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AC%C2%BB-%CF%83%CE%BA%CF%8C%CF%80%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85/
    και ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Για να γίνει εφικτή η τροποποίηση του ν.3883 θεωρώ οτι πρέπει να κινηθούμε σε τρείς άξονες, πολιτικό, θεσμικό και νομικό ως εσχάτη λύση.

    Πολιτικά μπορεί να κινηθεί ο ΕΣΜΑ ως σύλλογος αποφοίτων. Θεσμικά η τεχνική Ηγεσία προβάλλοντας την απαίτηση στην Ηγεσία (στρατιωτική και πολιτική) και νομικά εφ' όσον προκύψρι δυσλειτουργία από την εφαρμογή του νόμου.

    Τα ερωτήμτα που προκύπτουν είναι :

    1/ H τεχνική Ηγεσία επιθυμεί να προβάλλει την απαίτηση ειδικα αυτή τη περίοδο και εν αναμονή των επικέιμενων κρίσεων ?

    2/ Η Ηγεσία της ΠΑ είναι πρόθυμ]μη να ακούσει το πρόβλημα και να το προωθήσει στη [πολιτική Ηγεσία ?

    3/ Ο ΕΣΜΑ έχει πρόσβαση στη πολιτική Ηγεσία ?

    4/ Θα υπάρξει ο ήρωας της ειδικότητας που θα κάνει τη προσφυγή ?

    5. Υπάρχει συντονισμός των ενεργειών μεταξύ Δ/Σ ΕΣΜΑ και Τεχνικής Ηγεσίας ?

    Αν δεν απαντηθούν αυτά τα ερωτήματα όσον το δυνατόν πιό σύντομο τελικά θα μείνουμς στο τι είχαμε τι χάσαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Οικολογίας συνέχεια ...
    http://armyalert.blogspot.com/2010/12/2_11.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Δυστυχώς με αυτά που έχουν συμβεί το τελευταίο χρονικό διάστημα η προσοχή μας έχει εστιαστεί στο δέντρο και έχουμε χάσει το δάσος. Και το δάσος είναι η κατοχύρωση των επαγγελματικών μας διακαιωμάτων πρωτίστως στην ΠΑ και δευτερευόντως στην ευρύτερη αγορά εργασίας.

    Μέσα στην ΠΑ ο ρόλος του Μηχανικού της ΣΜΑ δυστύχως συγχέεται για τους τρίτους με την ειδικότητα με το ρόλο του Τεχνικού της ΣΤΥΑ. Και αυτό συμβαίνει καθώς δεν έχουν τεθεί σαφή όρια το τι κάνει ο καθένας και ποιός είναι ο σκοπός της κάθε ειδικότητας.

    Κλασσικό παράδειγμα είναι η δυνατότητα εναλλαγής ακόμα και σε΄θέσεις ευθύνης Μηχανικών με Τεχνικών. Είναι σαν να λέμε, στην αγορά εργασίας, ότι ένας μηχανολόγος κάνει οτι και ένας απλός μηχανικός αυτοκινήτων.

    Το φαινόμενο αυτό είναι λιγότερο έντονο στο επίπεδο των επιτελείων αλλά και εκεί υπάρχει ή εν πάσει περιπτώσει δίνεται δικάιωμα στους Τεχνικούς να διεκδικούν και εκει ενα μέριδιο της εργασιακής πίτας από τους Μηχανικούς.

    Κατόπιν τούτων θεωρώ ως σκόπιμο να στραφούμε κυρίως στην κατοχύρωση των επαγγελαμτικών μας διακιωμάτων εντός της ΠΑ ξεκαθαρίζοντας το ρόλο του Μηχανικού από τον Τεχνικό και πιστεώ ότι μετά θα είναι πολύ πιο εύκολο να διεκδικησουμε το θέμα της αρχαιότητας αλλά και άλλα θέματα που μας ταλαιπωρούν στην καθημερινότητα.

    Τέλος, θεωρώ οτι εφόσον κατοχυρωθούν τα επαγγελματικά μας διακαιώματα μέσα στον εργασιακό μας χώρο , θα είναι πιό εύκολο να κατοχυρωθούν και στην ευρύτερη αγορά εργασίας μέσω του ΤΕΕ.

    Ενας απόφοιτος ΣΙ/Τμ. Μηχ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Δείτε την ερώτηση που κατατέθηκε στη Βουλή των Ελλήνων σχετικα με τα ΑΣΣΥ

    http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/c0d5184d-7550-4265-8e0b-078e1bc7375a/7255547.pdf

    Μήπως θα έπρεπε να μεριμνήσουν ... κάποιοι για σχετική ερώτηση για τα ΑΣΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Ξέρει κανένας τι γίνεται με την ιστοσελίδα του ΕΣΜΑ. Εδώ 15 ημέρες έχει παγώσει.
    Κανένα νέο, καμμία πληροφορία, καμμία ανακοίνωση.
    Μακάρι να ισχύει το no news - good news, αλλά πολύ φοβάμαι οτι το όλο θέμα ξεφούσκωσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να δημιουργηθεί μία νέα ένωση η οποία θα ασχοληθεί με επιστημονικά θέματα μηχανικών και με το θέμα της επαγγελματικής κατοχύρωσης ως Μηχανικούς (με βάση την ευρωπαϊκή νομοθεσία και την προς αναμόρφωση εγχώρια νομοθεσία).
    Η επαγγελματική κατοχύρωση θα μας διακρίνει ως Μηχανικούς έναντι των υπολοίπων Στρατιωτικών των ΕΔ, καθώς η συζήτηση του θέματος περί παραγωγικότητας εκτιμώ ότι θα αναχθεί τόσο σε μισθολογικό επίπεδο, όσο και σε επίπεδο αξιοποίησης του ανθρωπίνου δυναμικού του Δημοσίου τομέα σε αναπτυξιακά έργα, κλπ. Το θέμα περί αρχαιότητας κλπ είναι κάτι το οποίο μας περιορίζει εντός των συνόρων της ΠΑ και αποτελεί μόνο ηθική αποζημίωση. Αυτό για το οποίο πρέπει να εργαστούμε, μέσω μίας νέας Ένωσης Επιστημονικού-Τεχνικού χαρακτήρα και ΜΟΝΟ, είναι η αναγνώριση μας ως Μηχανικοί, στο πρώτυπο των Μηχανικών του υπολοίπου Δημοσίου τομέα αλλα και των Ιατρών των ΕΔ που απολαμβάνουν όχι την αναγνώριση μέσω της Αρχαιότητας αλλά την επαγγελματική αναγνώριση εντός και εκτός ΠΑ με νόμιμα ιατρεία,κλπ.
    Καταθέτω λοιπόν την πρόταση για την δημιουργία ένωσης (συνδέσμου/κλπ) Μηχανικών της ΠΑ με Επιστημονικό-Τεχνικό ρόλο και στόχους ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ, με την συμμετοχή στο ΔΣ εν ενεργεία Αξιωματικών, αφού δεν υπάρχει περιορισμός ως προς την συμμετοχή μας σε επιστημονικές ενώσεις.
    Το θέμα της αναβάθμισής μας στην ΠΑ εκτός αυτής αφορά τους εν ενεργεια Μηχανικούς, δεν μπορούμε να περιμένουμε τον ΕΣΜΑ με τους απόστρατους ταξιάρχους/σμηναγούς να ενδιαφερθεί γιατί πολύ απλά δεν τους αφορά.
    Όσοι συμφωνούν με την πρόταση να καταθέσουν τις απόψεις τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Επιτέλους μία σοβαρή πρόταση από τον ανώνυμο 11/12 6.49, που με βρίσκει απόλυτα σύμφωνα.
    Εγω θα πρότεινα η προτεινόμενη πρός ίδρυση ένωση να έχει τη μορφή επιμελητηρίου επί την αεροπορική επιστήμη αντίστοιχου του ΤΕΕ. Επίσης θα μπορούσε να ιδρυθεί παράλληλα και ταμείο αντίστοιχο του ΤΣΜΕΔΕ.

    Εκτιμώ ότι καθώς υπάρχει ο ΕΣΜΑ θα μπορούσε αυτός να μετεξελιχθεί στη προτεινόμενη μορφή με αντίστοιχη τροποποίηση του καταστατικού του και με συμμετοχή στο Δ/Σ και εν ενεργεία μηχανικών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Επί της πρότασης του Ανώνυμου 11Δεκ 7.45 θεωρώ ότι η μετεξέλιξη του ΕΣΜΑ σε Επιμελητήριο είναι δύσκολο να γίνει, όπως επίσης η ίδρυση ενός νέου Επιμελητηρίου καθόσον αυτό πιθανόν να διαθέτει σημεία τριβής με το ΤΕΕ (πχ ένα Αεροπορικό Επιμελητήριο). Ευκολότερο διαφαίνεται να μετεξελιχθεί ο ΕΣΜΑ σε Επιστημονική Ένωση με συμμετοχή στα Όργανα Δκσης και Εν Ενεργεία, μέσω μίας σχετικά απλής αναθεώρησης του Καταστατικού και αφαίρεσης τυχόν "επικίνδυνων" σημείων που παραπέμπουν σε συνδικαλισμό (το οποίο δεν είναι στόχος μας).

    Σε πρώτη φάση θα πρέπει να τεκμηριωθεί το επιστημονικό και τεχνικό έργο των Μηχανικών της ΠΑ μέσω ανάδειξης του εντός και εκτός ΠΑ "κύκλου εργασιών". Σε αυτό θα εδραιωθεί και η ανάγκη για εναν φορέα ο οποίος θα παρέχει "στέγη" για το επιστημονικό και τεχνικό έργο των Μηχανικών της ΠΑ. Αυτό μπορεί να γίνει αρχίζοντας άμεσα με κάποιο Συνέδριο Αεροπορικής Επιστήμης ή Τεχνολογίας (ή άλλον τίτλο) με επιστημονικές και τεχνικές εργασίες συναδέλφων από το έργο του ΕΝΤΟΣ και ΕΚΤΟΣ της ΠΑ, συναφές εννοείται με την αεροπορική επιστήμη και τεχνολογία. Αυτό μπορεί να το συντονίσει ο ΕΣΜΑ πολύ εύκολα αν κρίνουμε από την επιτυχή εκδήλωση των 60 ετών της ΣΜΑ, με την συνδρομή χορηγών όπως η ΕΑΒ, κλπ. Και επειδή επιδιώκουμε την εξωστρέφεια στο Συνέδριο αυτό θα κληθούν να παρουσιάσουν εργασίες και ΕΚΤΟΣ ΠΑ ερευνητές και επαγγελματίες, ενισχύοντας έτσι το προφίλ και την αναγνώριση των Μηχανικών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Συμφβνώ απόλυτα με την μετεξέλιξη του ΕΣΜΑ σε οποαδήποτε μορφή και προτείνω μην μείνουμε στα στεγανά των μελών μόνο αποφοίτων ΣΙ.
    Να κάνουμε το επόμενο βήμα και αυτό είναι απλό ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΠΑ, αρκεί να δραστηροποιούνται στο χώρο της αεροπορικής τεχνολογίας.
    Να ξεφύγουμε πλέον από ένα σύλλογο αποφοίτων και να πάμε σε ένα σύλλογο μηχανικών αεροπορικής τεχνολογιας και επιστήμης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Αρίστο παλί δεν δημοσιεύεις σχόλια. Μπορείς να μας πείς γιατι το κάνεις αυτό και τι προσπαθείς να πετύχεις ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Αγαπητέ φίλε.
    Δεν βρίσκομαι πάνω από έναν υπολογιστή συνέχεια.
    Όσο για τις δημοσιεύσεις αυτές γίνονται ακόμη και όταν απουσιάζω, με προγραμματισμό (Pre programmed).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Συμφωνώ με την πρόταση για νέο σύλλογο με νέο καταστατικό!!
    Δεν είναι δυνατόν, σύλλογος αποστράτων να εκπροσωπεί εν ενεργεία συναδέλφους.
    Ας ξυπνήσουμε επιτέλους και ας σταματήσει η μαζική ύπνωση του ΕΣΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Συμφωνώ και εγώ απόλυτα με τον προτεινόμενο φορέα με παράλληλη απαγκίστρωση του ΕΣΜΑ, που έχει καταλήξει να είναι ONEX ΕΣΜΑ (κατά το SKODA ΞΑΝΘΗ), καθώς με κανένα τρόπο οι απόστρατοι δεν μπορούν να υπερασπιστούν θέματα των εν ενεργεία. Και αυτό ενισχύεται αν δεί κανείς ποιοί είναι στο Δ/Σ, οι οποίοι είτε παραιτήθηκαν μικροί ή έφυγαν για διάφορους λόγους επίσης μικρόι. Εξαίρεση αποτελεί μόνο ο αντιπρόεδρος που τον αποστράτευσαν ως Τξχο.

    Επίσης θα ήθελα να κάνω μία παρατήρηση στο σχόλιο του ανώνυμου 11/12 9.14 σχετικά με τον συνδικαλισμό. Γιατί μας φοβίζει η λέξη ? Τόσο καιρό με τις γενικές συνελέυσεις του ΕΣΜΑ, τί κάνουμε ? Συνδικαλισμό δεν κάνουμε ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Όλοι κατανοούμε ότι γίνεται μία προσπάθεια από τον ΕΣΜΑ. Σε πολύ μεγάλο βαθμό θεωρείται έως σήμερα επιτυχημένη. Αυτό που λείπει και είναι εμφανές είναι η πληροφόρηση επί των ενεργειών του. Δεν είναι δυνατόν να περιμένουμε ανά δίμηνο να μαζευόμαστε και να μαθαίνουμε τι έχει γίνει. Επίσης για το θέμα της νομικής διερεύνησης και της εν συνεχεία διεκδίκησης δεν έχει προχωρήσει κάτι από αυτό που αποφασίσθηκε(;) στην ΓΣ. Πολύ απλά: ζητούμε να μάθουμε "που είμαστε" και "που πάμε". Ο κόσμος δεν πρέπει γυρίσει την πλάτη στον ΕΣΜΑ, όμως αν δε μετεξελιχθεί ΤΩΡΑ θα απαξιωθεί γιατί χορτάσαμε όλοι από ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ και ΠΟΛΙΤΙΚΑΤΗΝΤΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Σε συνέχεια του σχολίου του συναδέλφου της 12/12 8.16 θα ήθελα να θυμίσω τι αποφασίστηκε επιγραμματικά στη συνέλευση της 25/10

    1/ Η νομική διερεύνηση του τρόπου με τον οποίο μπορεί να προσβληθούν οι προβληματικές διατάξεις του ψηφισθέντος Νόμου περί Ιεραρχίας των Ενόπλων Δυνάμεων.

    2/ Η εκ νέου ενημέρωση της Πολιτικής Ηγεσίας της Χώρας, όσον αφορά την αδικία που προκαλούν οι συγκεκριμένες διατάξεις του Νόμου.

    3/ Την υπενθύμιση της υποχρέωσης που έχει η στρατιωτική ηγεσία της Π.Α. να λειτουργεί πρωτίστως ως φυσική ηγεσία όλων των ειδικοτήτων της ΠΑ.

    4/ Διευκρίνιση σε όλους τους τόνους πως οι Αξιωματικοί Μηχανικοί της ΣΜΑ διεκδικούν την «επανάσταση του αυτονόητου».

    Επί του α/α 1 έγινε ενημέρωση στις 20/11 και μάλλον το θέμα πάει στο απώτερο μέλλον.

    Επί των με α/α 2 και 3 μέχρι στιγμής κανένα νεώτερο και μαλλον ο ΕΣΜΑ επιμελλώς τα ξεχνάει.

    Επί του α/α 4 , ουτε καν αναφέρθηκε στην εκδήλωση του Πολεμικού Μουσείου παρότι παρίσττο ο Αντιπρόεγδρος της Κυβέρνησης.

    Κατόπιν των πιό πάνω αν οι κοι του ΕΣΜΑ δεν μπορούν να υλοποιήσουν τις αποφάσεις ή απαξιούν να μας ενημερώσουν ή δρούν αυτόβουλα, στην επόμενη συνέλευση θα πρέπει τεθέι θέμα αξιοπιστίας του Δ/Σ με οτι αυτό σημαίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Το Φλεβάρη (στην επόμενη ΓΣ του ΕΣΜΑ) θα κλείσουν ΕΞΙ (6) ΜΗΝΕΣ από την πρώτη Συνέλευση του ΕΣΜΑ και την υποτιθέμενη ενεργοποίησή μας για το θέμα του Νόμου. Κάποιος λοιπόν μπορεί να εξάγει εύκολα το συμπέρασμα ότι ο χειρισμός του ζητήματος, με κεντρικό άξονα τον ΕΣΜΑ, όχι μόνο έχει χρονίσει, αλλά δεν υπάρχει και κάποιο χρονοδιάγραμμα των όποιων ενεργειών έχουν ή πρόκειται να εκδηλωθούν. Αν υπάρχει χρονοδιάγραμμα και δεν έχει γίνει γνωστό στα μέλη θα πρέπει να φροντίσει το Γ.Σ. του ΕΣΜΑ να μας ενημερώσει ΑΜΕΣΑ γι' αυτό έστω και αν δεν μπορούν να δοθούν πολλές λεπτομέρειες για ευνόητους λόγους. Για να κριθεί όμως η αποτελεσματικότητα του Γ.Σ. πριν από την Συνέλευση του Φλεβάρη θα πρέπει να γνωρίζουμε τι έχει γίνει, τι απομένει να γίνει και εντός ποιού χρονικού ορίου (με κάποιες ανοχές).
    Επιτρέψτε μου να πω ότι η ιστοσελίδα του ΕΣΜΑ είναι διαρκώς ανενημέρωτη, ως συνήθως, το οποίο μόνο αρνητικά σχόλια και αποτελέσματα μπορεί να έχει.
    Πέρα από τον Νόμο στην τελευταία Γ.Σ. του Συλλόγου αναφέρθηκαν αρκετές ενδιαφέρουσες ενέργειες-σχεδιασμοί οι οποίοι πάλι δεν είχαν κάποιο χρονοδιάγραμμα (έναρξη-λήξη, μέθοδος, πόροι, κλπ).
    κ. Πρόεδρε και Δ.Σ. του Συλλόγου, μπορείτε ή όχι να εφαρμόσετε μερικές από τις πλέον βασικές αρχές του Project Management για να φθάσουμε κάποτε σε κάποιο αποτέλεσμα; Τα χρήματα (μετά την αθρόα συλλογή συνδρομών) και οι ανθρώπινοι πόροι (μέλη ικανά και πρόθυμα να προσφέρουν) υπάρχουν με το παραπάνω λόγω της υπέρμετρης ενεργοποίησης των Μηχανικών της ΣΜΑ.
    Αυτό που λείπει είναι η καθοδήγηση την οποία αν δεν είναι ικανή να την παρέξει η παρούσα σύνθεση του Προεδρείου και του Δ.Σ. του ΕΣΜΑ τότε θα πρέπει να το αναφέρει, διαφορετικά από τον Φλεβάρη θα βρεθούμε στην αρχή μίας φθίνουσας πορείας συμμετοχής των μελών του ΕΣΜΑ. Τα μέλη του ΕΣΜΑ ως Στρατιωτικοί και Μηχανικοί έχουν μάθει να είναι αποτελεσματικοί και μεθοδικοί, αν εσείς δεν μπορείτε, δεν προλαβαίνετε (λόγω εργασίας, δεν θέλετε να χαλάσετε φιλίες, δεν έχετε συμφέρον (ως απόστρατοι) να προχωρήσετε τότε πολύ απλά μην σπαταλάτε τον χρόνο μας με φανφάρες τύπου Πολεμικού Μουσείου.
    Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Περιμένουμε τις ΑΜΕΣΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ σας για το θέμα της ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να περιμένουμε την ενημέρωση από τον ΕΣΜΑ τον Φεβρουάριο! Μέχρι τότε τι κάνουμε κοιμόμαστε με τα τσαρούχια και περιμένουμε την τροποποίηση του Νόμου για την διόρθωση του σφάλματος για την αρχαιότητα των Ιπταμένων κατά το έτος 2011;
    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ κύριε Ξενοκώστα! Δεν λειτουργεί τίποτα έτσι αν δεν μας πείτε ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ! ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ; Υποτίθεται ότι παρθήκαν αποφάσεις που στην προηγούμενη Συνέλευση!
    Μην ξαναζητήσετε συνδρομές γιατί δεν είναι σοβαρή αντιμετώπιση αυτή απέναντι στα μέλη σας τα οποία προσπαθούν να μάθουν τι έχετε κανει! Την ηλίθια απόφαση του ΔΣ για τις διαγραφές των δύο μελών την αναρτήσατε στο site λες και οι συγκεκριμένοι ήταν η "αιτία του κακού" για τα χάλια του Συλλόγου όλα αυτά τα χρόνια!

    ΚΑΤΑΘΕΤΩ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΑΜΕΣΗ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΔΣ ΤΟΥ ΕΣΜΑ.

    Να δοθεί επιτέλους τέλος στην εκπροσώπησή μας από επιχειρηματίες του χώρου των αμυντικών συστημάτων! Αυτό μπορεί να τεθεί ως όρος για την εκλογή αναφερόμενος ΡΗΤΑ στο Καταστατικό του ΕΣΜΑ. Υπάρχει ΣΑΦΕΣΤΑΤΟ ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ καθώς ένας επιχειρηματίες απόστρατος Αξιωματικός δεν μπορεί προφανώς να "συγκρουστεί" με τον εν δυνάμει χρηματοδότη του!!!!!!!!!!

    Πόσο μυαλό θέλει επιτέλους ότι μας δουλεύον τόσα χρόνια οι κύριοι του ΕΣΜΑ!!!;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Συμφωνώ απόλυτα με την πρόταση πλήρους αναδιοργάνωσης του ΕΣΜΑ και τον μετασχηματισμό του ή την δημιουργία μίας νέας ένωσης ΚΑΘΑΡΑ επιστημονικού και τεχνικού χαρακτήρα, στα αντικείμενα της αεροπορικής επιστήμης και τεχνολογίας.
    Τα υπόλοιπα για δράση ενάντια στο σύστημα των ιπταμένων και λοιπές μπούρδες είναι ανεφάρμοστα γιατί πολύ απλά έχουμε μάθει να είμαστε πολύ καλοί για όλες τις δουλειές και απόλυτα δουλικοί!
    Ας δείξουμε τουλάχιστον τι μπορούμε να κάνουμε για να ανεβάσουμε ουσιαστικά τον χώρο στον οποίο εργαζόμαστε μέσω των ικανοτήτων, των γνώσεων και του οράματος που διαθέτουμε ως Μηχανικοί πρωτίστως και όχι ως Στρατιωτικοί, αφού έτσι μπαίνουμε και εμείς στο "καζάνι" των καραβανάδων που ενδιαφέρονται για τους βαθμούς, την αρχαιότητα και τα πολλά γαλόνια!
    Οι εποχές αλλάζουν πολύ γρήγορα και αν θέλουμε να συμβαδίζουμε τότε θα πρέπει όχι μόνο να λέμε ότι είμαστε παραγωγικοί για το κράτος αλλά να το αποδείξουμε έμπρακτα!
    Πως (όπως θα ρώταγε κάποιος αφελής μηχανικός);
    Έρευνα και Ανάπτυξη εντός της ΠΑ, Ενίσχυση Εργοστασιακών δυνατοτήτων ΠΑ, εξοικονόμηση πόρων μέσω χρήσης πληροφοριακών συστημάτων σε όλο το φάσμα της τεχνικο-εφοδιαστικής υποστήριξης, αξιοποίηση του ανθρωπίνου δυναμικού με βάσει τα προσόντα, διασύνδεση ΠΑ με την Αεροπορική Βιομηχανία της χώρας (στελέχωση της ΕΑΒ με Μηχανικούς της ΣΜΑ σε προγράμματα έρευνας&ανάπτυξης, engineering, εργοσταστιακής συντήρησης,κλπ) κοκ. Όλα αυτά είναι προστιθέμενη αξία για το κράτος και μοχλός ανάπτυξης. Μπορούμε να αποδείξουμε τησιην χρησιμότητά μας αναλαμβάνοντας αυτές τις δράσεις; Όλοι μας πιστεύουμε ότι μπορούμε, αν η Ηγεσία μας δεν μπορεί να μας ακολουθήσει ας ξεκινήσουμε να την "βομβαρδίζομε" με προτάσεις πλήρως τεκμηριωμένες επί αυτών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Ανώνυμε, 12 Δεκεμβρίου 2010 11:06 μ.μ.
    ΕΣΥ κι αν είσαι αφελής Μηχανικός.
    Όλα αυτά που προτείνεις ως απάντηση στο "Πώς" προϋποθέτουν εγκρίσεις επιπέδου ΑΑΣ, όπου τα "πουλάκια" είναι πλειοψηφία και αποκλείεται να συναινέσουν.
    Άσε λοιπόν τις φλυαρίες και τα ευχολόγια και αν μπορείς πρότεινε πράγματα που να είναι εφικτά μέσα στην σημερινή πιλοτοκρατούμενη ΠΑ.
    Ρώτα κανα παλιό Μηχανικό στα επιτελεία να σου πει πόσες και πόσες προτάσεις τεκμηριωμένες τέθηκαν στο αρχείο, ως "βόμβες" που δεν έσκασαν ποτέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Προς τον 13 Δεκεμβρίου 1:00μμ

    Μήπως εμείς οι μικροί δεν είμαστε αφελείς αλλά εσείς οι μεγάλοι ήσασταν άτολμοι όλα αυτά τα χρόνια;

    Μήπως με δικές σας ευθύνες η ΠΑ έχει γίνει πιλοτοκρατούμενη, αφού ποτέ δεν μιλήσατε σθεναρά και το μόνο που κοιτούσατε όλοι σας ήταν ο εαυτούλης σας;

    Μήπως όλη αυτή η κατάσταση είναι εις βάρος της ΠΑ και τελικά και του ελληνικού λαού, από τα χρήματα του οποίου εξοπλίζεται η χώρα και αμοιβόμαστε και εμείς;

    Κύριοι οι "βόμβες" σας δεν έσκασαν ποτέ γιατί πολύ απλά δεν τις πυροδοτήσατε ποτέ ή ήταν απλά πυροτεχνήματα...

    Εμείς να είστε σίγουροι ότι δεν θα καθήσουμε αμέτοχοι και στο τέλος συνένοχοι, λόγω παραλείψεων.

    Τουλάχιστον εμείς θα προσπαθήσουμε ενωμένοι, άλλωστε δεν έχουμε και καμία άλλη επιλογή.

    40 χρόνια είναι πάρα πολλά για να σε δουλεύει ο κάθε τυχαίος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Προς τον 13 Δεκεμβρίου 2010 9:50 π.μ.

    Είμαι ο 13 Δεκεμβρίου 2010 1:00 π.μ.
    Δεν είμαι μεγάλος, ούτε παλιός στα επιτελεία.
    Είμαι μικρός στις πίστες, αλλά όχι αφελής.
    Η ΠΑ είναι πιλοτοκρατούμενη από παλιά και φταίνε οι μεγάλοι γι' αυτό.
    Ούτε όμως και μεις θα κάνουμε κάτι, αναπαράγοντας ευχολόγια όπως του ανώνυμου 12 Δεκεμβρίου 2010 11:06 μ.μ.
    Είμαι λοιπόν απόλυτα μαζί σου όταν λες:
    "Εμείς να είστε σίγουροι ότι δεν θα καθήσουμε αμέτοχοι και στο τέλος συνένοχοι, λόγω παραλείψεων.
    Τουλάχιστον εμείς θα προσπαθήσουμε ενωμένοι, άλλωστε δεν έχουμε και καμία άλλη επιλογή.
    40 χρόνια είναι πάρα πολλά για να σε δουλεύει ο κάθε τυχαίος..."
    Ήδη οι πρωτοβουλίες για δράση αρχίζουν να σχηματοποιούνται για να εκφραστούν σταδιακά στην υπηρεσιακή μας καθημερινότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Οι ατεκμηρίωτες παραριές του κάθε λογής ιπταμενίσκου πρέπει να σταματήσουν άμεσα.

    Αρκετά τόσα χρόνια...

    Η λύση είναι: δράση και ενέργειες από όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Γιατί γράφετε εδώ τα παραπονά σας για τον ΕΣΜΑ και δεν στέλνετε e-mail στον κ. Πρόεδρο του Δ/Σ.

    ΥΓ Η ιστοσελίδα του ΕΣΜΑ και σήμερα χωρίς καμμία ενημέρωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Δηλαδή μια ενημέρωση στην ιστοσελίδα του ΕΣΜΑ είναι τόσο σημαντική;

    Ίσως είναι καλύτερο μια ειλικρινέστατη συγνώμη από τους απόστρατους μηχανικούς και στην συνέχεια η έμπρακτη στήριξη τους.

    Και από τους εν ενεργεία είναι καλύτερο να ολοκληρωθεί το στάδιο της συνειδητοποίησης της κατάστασης και ενιαία πλέον να απαιτήσουν το αυτονόητο: επαγγελματικό περιβάλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Σε λιγότερο από 20 ημέρες εφαρμόζεται ο Ν.3883 και ω !!! του θαύματος γινόμαστε αρχαιότεροι.
    Εκμεταλευτείτε την ευκαιρία και σε όποια περίπτωση αυτή τη στιγμή έχετε προιστάμενο νεωτερό σας, μετά την 1/1/11 απαιτείστε την αποκατάστση της αρχαιότητας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Το θέμα δεν είναι η αρχαιότητα αλλά ο αμοιβαίος σεβασμός.

    Και αφού αυτός σίγουρα δεν υπάρχει, οι σχέσεις πλέον πρέπει να αναδιαταχθούν μέσα από σύγκρουση.

    Το σαθρό σύστημα της αεροπορίας πρέπει να τελειώσει κάποτε και σίγουρα η μοναδική μάχη που ποτέ δεν πρόκειται να κερδίσει κάποιος είναι αυτή που δεν έδωσε ποτέ!

    Έτσι κάποιοι σίγουρα έχουν να χάσουν περισσότερα από εμάς, για αυτό ας πρόσεχαν περισσότερο.

    Εμείς το μόνο που έχουμε να χάσουμε είναι η αξιοπρέπεια μας και αυτό θα γίνει σίγουρα εάν δεν δράσουμε!

    Η new age έρχεται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Συνάδελφοι μην περιμένετε τίποτα από τους απόστρατους, ειδικά από αυτούς που αυτομόλησαν δια παραιτήσεων από τη ΠΑ.

    Οι απόστρατοι το μόνο που επιδιώκουν είναι δημόσιες σχέσεις και η δημιουργία δεσμών με τους εν ενεργεία προκειμένου να πλασάρουν καλύτερα τα προιόντα των εταιρειών τους.

    Αν θέλουμε κάτι να γίνει αυτό θα γίνει ΜΟΝΟ από μέσα και όχι απ΄ έξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. ΦΑΙΝΕΤΑΙ, ΘΑ ΡΙΞΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΟ ΛΑΔΙ ΣΤΗ ΦΩΤΙΑ, ΚΑΙ ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ, ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ.
    ΠΤΕΡΑΡΧΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ, ΤΟ ΚΡΙΜΑ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ ΣΑΣ. ΘΑ ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΑΦΗΝΕΤΕ ΤΟ ΣΩΜΑ ΑΚΕΦΑΛΟ.

    ΣΕΜΝΟΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟΜΙΛΗΤΟΣ
    ΕΘΑΜΑΖΕ ΤΗΝ ΠΛΑΣΗ,
    ΚΙ Η ΣΠΑΘΑ ΤΟΝ ΚΕΡΑΥΝΩΣΕ
    ΚΙ ΩΣ ΛΙΟΝΤΑΣ ΕΒΡΥΧΗΘΕΙ...
    ΤΩΡΑ, ΔΕ ΦΤΑΝΕΙ ΤΟΥ Η ΦΩΝΗ,
    ΔΕ ΦΤΑΝΕΙ ΤΟΥ Η ΚΑΤΑΡΑ,
    ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΛΗΣΕΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ
    ΤΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΡΙΟΦΥΛΙ...(ΡΙΤΣΟΣ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. ΣΣΣΣΣΣΣΣ ΜΗΝ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Δεν μας ενδιαφέρει καθόλου εάν ξυπνήσουν οι πτέραρχοι μηχανικοί.

    Αυτοί έχασαν την ευκαιρία ίσως της ζωής του να αποδείξουν ότι έχουν ήθος και αποφασιστικότητα.

    Επομένως αυτό που μας μένει σίγουρα είναι να ξυπνήσουμε εμείς, εμείς που έχουμε τα επαγγελματικά προβλήματα.

    Δεν περιμένουμε τίποτα πλέον από δοτούς πτεράρχους μηχανικούς, δεν περιμένουμε τίποτα από ιπταμένους που το μόνο που κοιτάνε είναι η τσέπη τους.

    Η υπομονή έχει εξαντληθεί και η συνενοχή τελείωσε.

    Το σύνθημα το έχει δώσει ήδη ο Βερύκιος αλλά από την ανάποδη "Γιάγκοοοοοοο, στη σέντρα όλοι", καθότι μάλλον αφορά περισσότερο ιπταμένους.

    http://www.youtube.com/watch?v=buodsf2knEc

    Για να δούμε και με ποιους θα πάμε στον πόλεμο που λέει ο Βερύκοκος (σίγουρα όχι με αυτούς που κάνουν απεργίες για χρήματα...).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Η ιστοσελίδα του ΕΣΜΑ παραμένει άνευ ενημέρωσης για ακόμα μία ημέρα. Ούτε το οπτικοακουστικό υλικό από την εκδήλωση δεν έβαλαν που το έχουν προαναγγγείλει από τις 24/11.

    Μου φαίνεται οτι ΕΣΜΑ και ανώτατοι τα βρήκαν και προσπαθούν να ξεχαστεί το όλο θέμα. Αλλά εμείς δεν το ξεχνάμε ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. Λαμβάνοντας υπόψη μας πως ανήκουμε και εργαζόμαστε σε στρατιωτικό περιβάλλον, νομίζω οτι η λεγόμενη "ηγεσία" δεν έχει καμμιά υποχρέωση να μας "εκπροσωπεί" σε θέματα μη υπηρεσιακά...(άσχετα αν άλλες ηγεσίες το κάνουν για τις δικές τους ειδικότητες).
    Ας ξεχάσουμε λοιπόν Πτεράρχους και Στρατηγούς κι αν φταίνε ή δεν φταίνε για την κατάντια μας.
    Την εκπροσώπησή μας σε τέτοια θέματα πρέπει να την αναλάβει κάποιο (ανάλογο του ΕΣΜΑ) όργανο ή σύλλογος.
    Για να μην παρεξηγηθώ, ξεκαθαρίζω οτι δεν θέλω να υπερασπιστώ κανέναν μεγαλο-υψηλόβαθμο, απλά να συνειδητοποιήσουμε όλοι μας που βρισκόμαστε και με ποιούς όρους παίζεται το παιχνίδι.
    Συνυπογράφω λοιπόν την άμεση ενεργοποίηση του ΕΣΜΑ και την αναδιάρθρωσή του, ή την δημιουργία άλλου νέου συλλόγου, που θα αντιπροσωπεύει ξεκάθαρα τους εν ενεργεία συναδέλφους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Παραφράζοντας την ανακοίνωση για την εκδήλωση του Π.Μουσείου όπως αναρτήθηκε στην σελίδα του ΕΣΜΑ:

    "Μέσα ΣΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ ΜΗΝΕΣ θα δημοσιευτεί μέσω της ιστοσελίδας οπτικοακουστικό υλικό της εκδήλωσης.

    Το ΔΣ του ΕΣΜΑ"


    Μαύρο στον Μαυρογιαλούρο!!!!! Ανεπαρκέστατοι οι κύριοι του Δ.Σ.!

    Τελικά Είμαστε άξιοι για αυτούς που μας εκπροσωπούν; Νομίζω ότι πρέπει να πάρουμε την τύχη στα χέρια μας και να μην την αφήσουμε στα χέρια των αποστράτων "εμπόρων όπλων"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Για να δούμε τι κόσμο θα έχει στην επόμενη γενική συνέλευση. Τους βλέπω πάλι με καμμια 30αρια απόστρατους και να συζητούν τα περασμένα τους μεγαλεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. Έλεος πια με την ιστοσελίδα του ΕΣΜΑ.

    Έχει τα ίδια προβλήματα με το wikileaks.

    Αυτός που φωνάζει, θα πάρει την κατάσταση στα χέρια του και είναι ικανός τι έχει άραγε να μας προτείνει εκτός από κραυγές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. Τι πρέπει να γίνει για να καταλάβετε όλοι σας οτι το θέμα τελείωσε. Βλέπετε κανένα να ασχολείτε ?

    Μόνο κραυγές και μεγαλοστομίες ορισμένων που γράφουν στο μπλόγκ του αρίστου, που κανένας δεν τα παίρνει σοβερά μιας και είναι ανώνυμα.

    Και συ ρε αρίστο τι το κρατάς το θέμα στην επιφάνεια, επιδιώκεις τίποτα ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. Δεν κατάλαβα τι υπονοείς αγαπητέ ανώνυμε (10:38 μμ).
    Ποιο θέμα κρατάω στην επιφάνεια;
    Στο blog υπάρχουν άρθρα και στα άρθρα όποιος επιθυμεί γράφει σχόλια, επώνυμα ή ανώνυμα.
    Tι θα πρέπει να κάνω δηλαδή;; Eπειδή δεν συμφωνείς, να απαγορεύσω τα σχόλια ή να σβήσω το άρθρο και να εξαφανιστούν μαζί με αυτό και τα σχόλια ;
    Tι ακριβώς εννοείς;
    Όσο για το αν επιδιώκω τίποτα, μάλλον έχεις μπερδευτεί.
    Άλλοι επιδιώκουν και αποσκοπούν...
    ΟΧΙ πάντως εγώ.
    Δεν "χρωστάω" σε κανέναν τίποτα και δεν επιδιώκω -ζητάω τίποτα και από κανέναν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. Εχω να προτεινω κατι στους φιλους Αξιωματικους της Π.Α :
    Να κανατε καταγγελια - εναντιον των Αξιωματικων (Ι)οι οποιοι ενω δεν πετουν πληρωνονται με πτητικο επιδομα - για διασπαθιση δημοσιου χρηματος με δολο για ιδιοτελεις σκοπους, και να επικαλεσθειτε ενομο συμφερον διοτι αυτα τα χρηματα θα μπορουν να διατεθουν για αλλους σκοπους εθνικων προτεραιοτητων.
    Το ζητημα τοτε θα παρει ανεξελεγκτες διαστασεις και θα πρεπει να αναλαβουν ολοι τις ευθυνες τους , για να δουμε και εμεις πως θα δικαιολογησουν τα αδικα και αδικαιολογητα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. Αρίστο πολυ ευέξαπτος είσαι.
    Δεν ζήτησα τίποτα από όλα αυτά που απαντάς.
    Απλά δεν καταλαβαίνω γιατί ένα θέμα του Σεπτεμβρίου το έχεις ακόμα να παίζει στη κεντρική σου σελίδα.
    ΥΓ Τι υπονοείς με το "Άλλοι επιδιώκουν και αποσκοπούν", για κάντο μας πιο λιανά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. Δεν είμαι ευέξαπτος κάθε άλλο είμαι ιδιαίτερα ευγενής, σε αντίθεση με εσένα που έγραψες :
    "Και συ ρε αρίστο...", "για κάντο μας πιο λιανά"
    Κατά τα άλλα ευχαριστώ για την υπόδειξη (περί Σεπτεμβρίου) και κεντρικής σελίδας, αλλά επέτρεψέ μου να διαχειρίζομαι τα του blog μου, όπως εγώ κρίνω.
    Τέλος όσον αφορά τις επιδιώξεις δεν αναφέρομαι σε εσένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. Πρέπει να το καταλάβουν όλοι ότι η λύση για όλα τα θέματα εντός ΠΑ είναι μία και μοναδική:

    Καταγγελία της απάτης του πτητικού επιδόματος.

    Δεν είναι δυνατόν αξιωματικοί να ανέχονται να τους διοικούν αξιωματικοί που λένε επανειλημμένα ψέματα.

    Δεν είναι δυνατόν αξιωματικοί να κλείνουν τα μάτια τους σε φθορά δημόσιας περιουσίας (χρέωση ψεύτικων ωρών σε αεροσκάφη).

    Όλα τα υπόλοιπα είναι θεωρίες και υψηλά νοήματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. Τί συζητάτε για το πτητικό? Αφού το γνωρίζουν όλοι και κανείς δεν κάνει κάτι. Μόνο με επώνυμη καταγγελία σε κανένα εισαγγελέα και πάλι έχω αμφιβολίες.
    Η μόνη σίγουρη λύση είναι καταγγελία στην τρόικα...
    :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. Συμφωνώ με την παραπάνω πρόταση της καταγγελίας.

    Πρέπει να γίνει επώνυμα & να τελειώνουν όλα τα θέματα.

    Και νόμοι θα αλλάξουν και αρρωστημένες νοοτροπίες ετών.

    Πάντως ο επαγγελματικός μου κύκλος 30 μηχανικοί συμφωνούν απόλυτα με την καταγγελία.

    Άρα την επόμενη φορά είναι καλύτερα να υπάρχει μια λίστα και να υπογράψουν όσοι συμφωνούν.

    Τι φοβόμαστε άραγε ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω.

    Αν μας έχουν γραμμένους πρέπει κάποιοι στιγμή και να δείξουμε ποιοι είμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. Είμαι Ασμχος (ΜΗ) εν ενεργεία και αν και διαβάζω τα σχόλια του συγκεκριμένου blog από την συνάντηση του ΕΣΜΑ που μας είπε ο αρχαιότερος εν ενεργεία μηχανικός να αποφεύγουμε την χρήση των blog, είναι η πρώτη φορά που αποφάσισα να βάλω και τις δικές μου απόψεις.
    Ο πρώτος λόγος αφορά το γεγονός ότι αντιλαμβάνομαι από τα σχόλια το τελευταίο καιρό ότι υπάρχει μια ανυπομονησία για την εξέλιξη του θέματος που μας απασχολεί. Εξ’ όσον γνωρίζω, από αξιόπιστες πληροφορίες, φαίνεται ότι υπάρχει αρκετή κινητικότητα στο θέμα, με επαφές τόσο με την πολιτική αλλά και την στρατιωτική ηγεσία (και δεν εννοώ τους μηχανικούς). Αυτή η μεταστροφή βέβαια της φυσικής μας ηγεσίας μπορεί να οφείλεται στο γεγονός ότι μπαίνουμε σε περίοδο κρίσεων αλλά σε κάθε περίπτωση μπορούμε να την εκμεταλλευτούμε.
    Όπως αντιλαμβάνεστε δεν θα ήταν προς το συμφέρον μας να ανακοινωθούν αυτή τη στιγμή κάποια πράγματα επίσημα πριν οριστικοποιηθούν οι αποφάσεις.
    Ο δεύτερος λόγος που γράφω είναι για να συγχαρώ όλους αυτούς που συμμετέχουν στο διάλογο που έχει αναπτυχθεί σε αυτό το blog αλλά και σε όλα τα άλλα που ασχολούνται με το συγκεκριμένο θέμα και να τους παροτρύνω να συνεχίσουν με τον ίδιο ζήλο, δείχνοντας με αυτό τον τρόπο ότι το θέμα θα συνεχίσει να απασχολεί τους μηχανικούς μέχρι την τελική δικαίωση. Απλά θα παρακαλούσα να μην ακολουθείτε το παράδειγμα κάποιων συναδέλφων άλλων ειδικοτήτων που ρίχνουν το επίπεδο της συζήτησης επειδή δεν έχουν επιχειρήματα.

    Υ.Γ. Όποιος μπορεί ας αναρτήσει και τις διευθύνσεις και των άλλων ενεργών blog που συζητείτε το θέμα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. Δηλαδή ρε ανώνυμα παλληκάρια αν κοπεί το πτητικό θα αλλάξει ο νόμος ?
    Αν λοιπόν είστε μάγκες, βγείτε επώνυμα και κάντε καταγγελία (ή έστω μηνυτήρια αναφορά) για το πτητικό και όχι να γραφετε ανώνυμα στα διάφορα μπλόγκ της πλάκας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. Η εποχή του μυστικισμού Ασμχε (ΜΗ) έχει παρέλθει και αν έχεις πληροφορίες από αξιόπιστες πηγές, οφείλεις να τις καταθέσεις μαζί με τις πηγές σου, διαφορετικά καλύτερα να σιωπάς.

    ΥΓ. Μια ακόμα ημερά χωρίς ενημέρωση από τον ΕΣΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. (ΜΗ) δεν υπάρχουν άλλα ενεργά μπλόγκ παρά μόνο αυτό που έγραψες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. Προς τον 15 Δεκεμβρίου 6:01μμ

    Ναι, όταν κοπεί το πτητικό σε αυτούς που το παίρνουν καταχρηστικά θα αλλάξουν πάρα πολλά.

    Μπορεί κάποιος να μας πει επώνυμα ποιος είναι ο λόγος να παίρνουν πτητικό επίδομα επκινδυνότητας οι επιτελείς σε ΓΕΑ-ΑΤΑ-ΔΑΥ-ΔΑΕ.

    Έτσι για πλάκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. Προφανώς κάποιοι έχουν προηγούμενα με τον ΕΣΜΑ και νομίζουν ότι οποιαδήποτε πληροφορία είναι κατευθυνόμενη και παραπλανητική.
    Προσωπικά δεν έχω καμία ιδιαίτερη σχέση με τον ΕΣΜΑ (πέραν του απλού μέλους) και δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να καταθέσω τις απόψεις μου επώνυμα εάν αυτό ήταν επιτρεπτό. Άλλωστε ο λόγος που μέχρι σήμερα δεν έγραφα είναι ότι με ενοχλεί και εμένα η ανωνυμία. Δεδομένου όμως ότι δεν υπάρχει η άλλη δυνατότητα, δεν αντιλαμβάνομαι που είναι το κακό στο να κατατίθενται απόψεις και πληροφορίες που ο καθένας μπορεί να τις αξιολογήσει και να τις χρησιμοποιήσει όπως αυτός νομίζει.
    Προσωπικά δεν καταλαβαίνω την προτροπή κάποιων, σε ανοικτούς χώρους συζήτησης και ανταλλαγής απόψεων, να σιωπήσουν όσοι έχουν διαφορετική άποψη απ’ αυτούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. Φιλοι Αξιωματικοι εφοσον εχετε σπουδασει ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ-ΗΓΕΣΙΑ , γνωριζετε οτι η αλαζονεια της εξουσιας και το χρημα διαφθειρουν. Αγωνισθειτε λοιπον για να αντιλειφθει το Ιερατειο των ιπταμενων ποια ειναι η αποστολη του σε μια συγχρονη αεροπορια. Αυτο θα γινει αντιληπτο απο αυτους μονο με ενα δικαιο νομο περι ιεραρχιας και ταυτοχρονη καταργηση του πτητικου σε αυτους που δεν πετανε.
    Αυτα τα λιγα απο εναν Βετερανο Σμηναρχο με πολλες πραγματικες Αναχαιτησεις στο Αιγαιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. Ορισμένα ενσιαφέροντα δημοσιεύματα στο διαδίκτυο

    http://yened.blogspot.com/2010/12/384.html και τα δικά μου συγχαρητήρια στα πληρώματα

    http://armyalert.blogspot.com/2010/12/mirage-2000.html περί ληγμένων το ανάγνωσμα με ενδιαφέροντα σχόλια

    http://armyalert.blogspot.com/2010/12/blog-post_1346.html μία ενδιαφέρουσα συνέντευξη ενός Σμχου εα

    ΥΓ Από το site του ΕΣΜΑ κανένα νεώτερο, η σιωπή των αμνών συνεχίζεται ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. Συνάδελφοι, κάποιος να βγεί και να μας πεί αν υπάρχει καμμιά εξέλιξη στο θέμα του νόμου και αν υπάρχει καμμία κινητικότητα είτε από τον ΕΣΜΑ (που έχει ξεχάσει τη λέξη ενημερώνω), είτε από τους τεχνικούς πτεράρχους, είτε από οποιονδήποτε άλλο.

    Δεν είναι δυνατόν μετά από τόσο καιρό κανείς να μην ενημερώνει και να αφήνει το κόσμο των μηχανικών σε αναμονή συσωρεύοντας την απαογοήτευση του οτι το όλο θέμα εγκαταλείφθηκε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. Διαβάζοντας προσεκτικά την ανακοίνωση του ΕΣΜΑ για την εκδήλωση του Πολ. Μουσείου στο
    http://www.esma.gr/?p=1097 θα ήθελα να κάνω τις πιό κάτω παρατηρήσεις.

    Για ποιά στρατιωτική ηγεσία αναφέρονται οταν από την επίσημη ΠΑ δεν υπήρξε ακπροσώπηση. Αν εννοούν τους μηχανικούς ανώτατους αυτοί ήρθαν με πολιτικά φοβούμενοι ενδεχομένως να μην εκτεθούν.

    Για ποιά πολιτική Ηγεσία αναφέρονται όταν από το ΥΕΘΑ δεν υπήρξε εκπροσώπηση, εκτός και εννούν τον Αντιπρόεδρο που όμως επ΄ουδενί δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι εκπροσώπησε το ΥΕΘΑ.

    Στους ομιλητές γιατί δεν αναφέρεται ο ΓΕ ο οποιός έκανε ένα σύντομο χιρετισμο. Μήπως δεν τον αναφέρουν γιατί φόραγε πολιτικά ?

    Για ποιά συζήτηση αναφέρονται, καθώς το μόνο που έγινε ήταν ένας χαιρετισμός του κ. Τρουλινού και μια παρουσίαση του κ. Φιλιππάκου για τις δραστηριότητες της ΕΑΒ.

    Και μια απορία για ποιά 30χρονα του ΕΣΜΑ μιλάνε όταν αυτά συμπληρώθηκαν το 2009 όπως φαίνεται στο http://www.esma.gr/?page_id=15 και για ποιά 60 χρονα της ΣΜΑ που επίσης συμπληρώθηκαν του 2009.

    Μου φαίνεται τελικά οτι όλα αυτά ήταν μια μεγάλη σαπουνόφουσκα και μια προσπάθεια οι κοι του Δ/Σ να δηλώσουν απλώς τη παρουσία τους και να κάνουν απλά δημόσιες σχέσεις για λόγους που καθένας μπορεί να καταλάβει αν δεί με τι απασχολούνται.

    ΥΓ Το ποιό ωραίο της βραδυάς ήταν οι χορηγοί που εμφανιζόντουσαν καθ΄ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης πίσω απο τους ομιλητές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. Αμάν πια με τις ανακοινώσεις του ΕΣΜΑ.

    Αν κάποιος θεωρεί ότι είναι ανάξιοι υπάρχουν και εκλογές.

    Μέχρι τότε έχουν να προτείνουν αυτοί που ασχολούνται καθημερινά με την ενημέρωση του site του ΕΣΜΑ κάτι;

    Και γιατί δεν γράφουν κάτι σοβαρό εκέι με το user name τους, έτσι ώστε να αλλάξει και το σκηνικό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. Διαβάστε την ερώτηση που κτατέθηκε στη Βουλή των ελλήνων στις 15/12/2010 σχετικά με τον υπολογισμό του συντάξιμου χρόνου των πτητικών εξαμήνων http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/c0d5184d-7550-4265-8e0b-078e1bc7375a/7261593.pdf

    Από ότι διαπιστώνεται οι φίλοι μας κινούνται πρός όλες τις κατευθύνσεις και διαδικούν όλα τα οφίτσια. Από την δική μας πλευρά καμμία κίνηση και ο ΕΣΜΑ εξακολουθεί τον ύπνο του.

    Κατά τα άλλα ο ανώνυμος 17/12 12,08 εκνευρίζεται γιατι αναφερόμασυε συνέχεια στον ΕΣΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. Διαβάστε μια ενδιαφέρουσα έρευνα
    http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/12/blog-post_2154.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. Ένα πάρα πολύ καλό άρθρο για να μαθαίνουμε την ιστορία μας http://nationalpride.wordpress.com/2010/12/18/%CE%BF%CE%B9-%CE%AC%CF%83%CF%83%CE%BF%CE%B9-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%80%CE%B1/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. Στάλθηκαν 68 σχόλια από φίλο αναγνώστη.
    Στα σχόλια αυτά παρουσιάσθηκε ο Ψυχαναλυτής IV.
    Τα σχόλια δεν δημοσιεύθηκαν επειδή, γίνεται εκτενής και άμεση αναφορά σε πρόσωπα, πράγματα και δεδομένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. Ένα ενδιαφέρον άρθρο του defence net στο http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=16266&Itemid=40

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. αριστο,

    σεβομαι την κριση σου και το δικαιωμα σου να δημοσιευεις ο,τι θεωρεις εσυ αλλα αν οσα αναφερονται στον Ψυχαναλυτη IV ειναι τεκμηριωμενα γιατι να μη δημοσιευτουν?

    φιλικα,

    αναγνωστης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. Αρίστο σου θυμιζω το σχολιό σου της 14 Δεκεμβρίου 2010 11:24 μ.μ. Τι άλλαξε ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. Η απόφαση του Αρίστου να μην δημοσιεύσει τον Ψυχαναλυτή IV είναι απόλυτα σεβαστή.

    Έχει το κάθε δικαίωμα να το κάνει σαν υπεύθυνος άνθρωπος και κανείς δεν μπορεί να του το αρνηθεί, αντιθέτως πρέπει να του αναγνωρίσει την συμπαράσταση που έχει κάνει σε μια συγκεκριμένη ομάδα ελλήνων πολιτών.

    Ως προς το περιεχόμενο του συγκεκριμένου κειμένου δυστυχώς κατά την άποψη μου περιέχει μόνο σκληρές αλήθειες, τις οποίες δεν μπορούμε να δεχτούμε για ένα και μόνο λόγο.

    Δεν μας αρέσει η αλήθεια ως λαός, ακόμα και αν δεν είναι αλήθεια (υπάρχει άραγε απόλυτη αλήθεια;) η διαφορετική άποψη.

    Κάποια στιγμή όμως πρέπει να τα επιλύσουμε όλα αυτά που αναφέρονται, έτσι ώστε να μπορέσουμε να προχωρήσουμε μπροστά.

    Πιστεύω ότι το κείμενο δεν προσβάλλει προσωπικά κανέναν, αντίθετα οι πράξεις και ο λόγος ορισμένων και συγκεκριμένων αντίθετα έχουν κάνει περισσότερο κακό στην πατρίδα.

    Αρίστο σε ευχαριστώ πάντως για την μέχρι τώρα φιλοξενία σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. Αρίστο με τι τροποποιήσεις μπορεί να δημοσιευθεί ο Ψυχαναλυτής ΙV?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. Όσο αφορά στον Ψυχαναλυτή IV και την αναφορά του σε πρόσωπα και πράγματα, θα πρότεινα να παραληφθούν τα ονόματα και να αναρτηθεί το κείμενο, ώστε να μπορέσουμε να το διαβάσουμε όλοι.

    Η αλήθεια πρέπει να βγαίνει στην επιφάνεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. «Όταν αποφασίσαμε να κάνουμε την επανάσταση έλεγε, ο γέρος του Μοριά, δεν συλλογιστήκαμε ούτε πόσοι είμαστε, ούτε πως οι Τούρκοι είναι πολλοί και κρατούν τα κάστρα, σαν βροχή έπεσε σε όλους μας ο πόθος για την ελευθερία και όλοι μαζί μικροί και μεγάλοι σε αυτόν τον κόσμο αποφασίσαμε να ελευθερωθούμε ή να πεθάνουμε»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. Αρίστο βλέπω αρκετα ερωτήματα αναγνωστών.
    Απαντήσεις σου όμως δεν βλέπω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. Προς τον κάτοχο του Ψυχαναλυτή IV:
    Ανέβασέ τον αυτούσιο στο rapidshare (ή σε όποιο άλλο site θες που κάνει file-hosting) και δώσε μας το link για κατέβασμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. aristos είπε...

    Ότι έρχεται δημοσιεύεται

    30 Νοεμβρίου 2010 6:05 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. Αγαπητέ φίλε το έγραψα και προχθές:
    Τα σχόλια δεν δημοσιεύθηκαν επειδή, γίνεται εκτενής και άμεση αναφορά σε πρόσωπα, πράγματα και δεδομένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. Προς τον κ. Πτέραρχο και κάθε πρώην πτέραρχο και κάθε επίδοξο πτέραρχο


    Διαβάζοντας τα σχόλια σας που μάλλον ειπώθηκαν μπροστά στο υπαρχηγό θα θέλαμε να σας πούμε τα εξής:

    Σίγουρα εμείς ξέρουμε τι θέλουμε αλλά και σίγουρα εσείς δεν μπορείτε να καταλάβετε.

    Σίγουρα για εσάς είναι πολύ δύσκολο να μας καταλάβετε, γιατί για να επιλεχθείτε για αυτήν την θέση έχετε κάποια χαρακτηριστικά που αρέσουν σε άλλους.

    Είμαστε διαφορετικοί δεν είμαστε σαν και εσάς. Είμαστε σαν τους συναδέλφους σας μηχανικούς που δεν άντεξαν αυτή την κατάσταση και αποχώρησαν νωρίς χωρίς να έχουν επιθυμία και αυτοσκοπό να γίνουν πτέραρχοι.

    Απλά έχουμε καταλάβει πλέον πολύ νωρίς το παιχνίδι όλων σας.

    Ως προς το τι θέλουμε να γίνουμε σας απαντάμε εύκολα: Αξιωματικοί Μηχανικοί και όχι αυτό που είστε εσείς και πάρα πολλοί άλλοι: υποτελείς.

    Επομένως μήπως πρέπει να κάνετε από αύριο το χρέος σας ως ανώτατος αξιωματικός αντί να σχολιάζετε απαξιωτικά: Να σταματήσετε να καλύπτετε τους 1000+ ιπταμένους της καρέκλας, να σταματήσετε την χρέωση ψεύτικων ωρών πτήσης σε αεροσκάφη της πατρίδας.

    Έτσι εσείς μάλλον τόσα χρόνια δεν γνωρίζετε που βρίσκετε και τι πρέπει να κάνετε.


    Υ.Γ. : Επειδή φαίνεται ότι ο ρυθμός των σχολίων έχει πέσει πρέπει να γνωρίζετε ότι δεν μπορεί να γίνει εντοπισμός από ηλεκτρονικά ίχνη και η σύλληψη έγινε για ένα απλό λόγο: πάρα πολλοί γνώριζαν ποιος είναι ο διαχειριστής του συγκεκριμένου ιστολογίου. Ο οποίος θα δικαιωθεί πανηγυρικά, όπως και ο συνάδελφος μηχανικός που κατηγορήθηκε για κατασκοπεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. Βαρυσήμαντo δημοσίευμα στην ιστοσελίδα του ΕΣΜΑ
    http://www.esma.gr/
    .... εύχεται καλές γιορτές !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  164. Αρίστο αρεστέ τελικά επέβαλλες την "σιωπή των αμνών".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  165. Ποιός έθαψε τον ψυχαναλυτή ?
    Αρίστο ξέρεις τίποτα για το θέμα ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  166. Χρόνια πολλά και Καλές Γιορτές!!!

    Με δημιουργικότητα και φαντασία!

    Ο Ψυχαναλυτής IV είναι εδώ και δύο μέρες εκεί που είναι τόσο καιρό οι άλλοι τρεις.

    Στο slideshare.net.

    Καλή ανάγνωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  167. Ανώνυμε 30/12 9.28 μάλλον μας δουλεύεις το μέρος IV δεν υπάρχει. Αν γνωρίζει κανείς άλλος ας δώσει συγκεκριμένο link

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  168. http://www.slideshare.net/psychoanalyst/iv-6383540

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  169. aristos είπε...

    Στάλθηκαν 68 σχόλια από φίλο αναγνώστη.
    Στα σχόλια αυτά παρουσιάσθηκε ο Ψυχαναλυτής IV.
    Τα σχόλια δεν δημοσιεύθηκαν επειδή, γίνεται εκτενής και άμεση αναφορά σε πρόσωπα, πράγματα και δεδομένα.
    19 Δεκεμβρίου 2010 7:11 μ.μ.

    Αρίστο, ποια είναι η "εκτενής και άμεση αναφορά σε πρόσωπα, πράγματα και δεδομένα" ?
    Από την ανάγνωση του κειμένου στο http://www.slideshare.net/psychoanalyst/iv-6383540
    δεν προκύπτει αυτό που ισχυρίζεσαι.

    Για πές μας λοιπόν,

    Γιατί έθαψες το κείμενο ?
    Γιατί κατέβασες από την αρχική σελίδα του μπλόγκ τους φακέλλους Νομοσχέδια και Ψυχαναλυτής ?
    Γιατί άλλαξε "ξαφνικά" η στάση σους πρός τους Μηχανικούς ?

    Περιμένουμε μια ειλικρινή σου απάντηση ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  170. Για δείτε τα πιό κάτω
    http://kranosgr.blogspot.com/2010/12/112.html
    http://kranosgr.blogspot.com/2010/12/114-133.html
    Τεστ παρατηρικότητας :
    Τι λείπει από τις φωτό ?
    Τι έκπληξη υπάρχει σε μία από αυτές ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  171. Αρίστο καλοδεχούμενες οι ευχές σου και στις αναταποδίδουμε, αλλά χρωστάς μία απάντηση στο σχόλιο της 30/12 8.24

    Μήπως τελικά η στάση σου απέναντι στον ψυχαναλυτή έχει σχέση με την ανάρτηση
    http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/11/blog-post_4514.html
    Θυμάσαι το σχόλιο του αναγνώστη σου που το έκανες άρθρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  172. Σε συνέχεια του σχολίου της 11/12/10 10,57 και ερώτησης σχετικά με τα ΑΣΣΥ
    http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/c0d5184d-7550-4265-8e0b-078e1bc7375a/7255547.pdf
    Δείτε την απάντηση του ΥΠΕΘΑ στο http://www.ekeo.gr/?p=10742
    Θεωρώ οτι με την απάντηση μπαίνει επιτέλους μια τάξη με το τι ισχύει με τα ΑΣΣΥ.
    Αυτό που θα πρέπει ενδεχομένως να επανεξεταστεί είναι αν οι απόφοιτοι των ΑΣΣΥ (ανωτέρα εκπαίδευση) θα πρέπει να γίνονται αξκοι και να εμπλέκονται με την αρχαιότητα των αποφοίτων ΑΣΕΙ (ανώτατη εκπαίδευση).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  173. Αγαπητέ φίλε,
    Mάλλον έχεις μπερδέψει τα πράγματα..
    Τι εκλογές μας αναφέρεις και τι κατσίκες;;
    Ο καθένας παίρνει τις αποφάσεις του για διάφορους λόγους.
    Συγγνώμη φίλε μου αλλά αυτή σου την επιμονή ελικρινά, δεν την καταλαβαίνω.
    Όπως δεν καταλαβαίνω και τον τόνο-ύφο σε αυτά που ΑΠΑΙΤΕΙΣ και έγραψες σαν σχόλια:
    "Γιατί έθαψες το κείμενο ? Γιατί κατέβασες από την αρχική σελίδα του μπλόγκ τους φακέλλους Νομοσχέδια και Ψυχαναλυτής ?
    Γιατί άλλαξε "ξαφνικά" η στάση σους πρός τους Μηχανικούς ? αλλά χρωστάς μία απάντηση, Αρίστο ξεκαθάρισε το θέμα και μην κρύβεσε.."

    Αγαπητέ φίλε, δεν πιστεύω να μου "ρίξεις" και καμμία ποινή..

    Χρόνια πολλά σε όλους και πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  174. Αρίστο, ο ανώνυμος της 10 και 59 εκφράζει απλά την λύπη του γιατί όντως η κινηση σου να κατεβάσεις το θεμα από τους φακέλλους της πρώτης σου σελίδας στεναχώρησε τους Μηχανικούς, καθώς το μπλόγκ σου ήταν το μοναδικό που υποστήριξε τις θέσεις των Μηχανικών για την μεθόδευση και αδικια που έγινε με το νόμο 3883. Μπορεί να συνδέει ενδεχομένως άσχετα πράγματα αλλά πρέπει και εσύ να καταλάβεις ότι η αγωνία όλων μας για τη δικαιωσή μας είναι μεγάλη καθώς τρείς και πλέον μήνες από την ψήφιση του νόμου δεν εχει γίνει τίποτα ουσιαστικό.
    Εν πάσει περιπτώσει και χωρίς να θέλω να κάνω τον δικηγόρο κανένος , εγώ από τη δική μου πλευρα θα σε ευχαριστήσω για ότι έκανες μέχρι τώρα και σου εύχομαι Καλή Χρονιά και Ευτυχισμένο το 2011 και ελπίζω οτι και τη χρονιά που έρχεται θα έχουμε την υποστηριξή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  175. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  176. Καλή Χρονιά και Υγεία σε όλους τους συναδέλφους(Μηχανικούς και Μη), και επαγγελματική καταξίωση (κυρίως για τους Μηχανικούς....)

    Χρόνια Πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  177. Χρόνια πολλα σε όλους και όλες με υγεία, ευτυχία και κάθε ατομική προσδοκία να γίνει πραγμετικότητα.

    Αρίστο σε σένα προσωπικά τις θερμότερες ευχές μου για τη νέα χρονιά με πολλές επιτυχίες στο μπλόγκ σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  178. Kαι για το κλείσιμο της χρονιάς ένα καταπληκτικο video στο
    http://www.youtube.com/watch?v=WxtJGoZjgRs&feature=player_embedded
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  179. Kαλή χρονιά

    Bonne année!

    Gutes Neues Jahr!

    Felice anno nuovo!

    С новым годом!

    Yeni yılın kutlu olsun!

    iFeliz Año Nuevo !

    An Nou Fericit!

    Щастлива Нова година!

    新年あけましておめでとうございます!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  180. Η ανατολή του νέου χρόνου και της νέας δεκαετίας να φέρει σε όλο το κόσμο υγεία, αγάπη,ειρήνη και ευτυχία.
    Για τη πατρίδα μας η νέα χρονιά να είναι η χρονιά της προκοπής της ανάπτυξης και της εξόδου από την οικονομική κρίση.
    Για τη ΠΑ να είναι μιά χρονιά γεμάτη επιτυχίες, με ασφαλείς πτήσεις και χωρίς ατυχήματα.
    Για τους Μηχανικούς να ειναι η χρονιά της ηθικής τους δικαίωσης και της αναγνώρισης του έργου τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  181. Και μερικά Video που κόβουν την ... ανάσα

    http://www.youtube.com/watch?v=QJQKCUjcslM&feature=player_embedded

    http://www.youtube.com/watch?v=1GdfnTLKcvM

    http://www.youtube.com/watch?v=wkI-qCX-qLo&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=DcFZcF17GJk&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=ZBt-aQ1vObM

    http://www.youtube.com/watch?v=5affQHwV7ck&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  182. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΧΡΟΝΟ.

    ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ : Από σήμερα ισχύει η παρ. 3 άρθρου 91 του Ν.3883

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  183. Σε συνέχεια του πιο πάνω σχολίου, για όποιον ενδιαφέρεται ολος ο νόμος είναι στο
    http://www.stratologia.gr/pdf/%CE%9D.3883-2010.pdf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  184. Πρέπει να γνωρίζουμε και σε ποια χώρα ζούμε.

    Παρακολουθήστε τα βίντεακια που περιέχονται στην διεύθυνση

    http://www.realpolitics.gr/?p=31691

    Άραγε ποιος χώρος στην Ελλάδα δεν έχει συντεχνίες; Υπάρχει έστω και ένας;

    Δηλαδή άμα πούμε ότι ο Α/ΓΕΕΘΑ, ο Α/ΓΕΑ και όλοι οι προηγούμενοι αρχηγοί έχουν και είχαν αντιλήψεις σαν τον πρόεδρο του Πανελληνίου Φαρμακευτικού Συλλόγου θα πούμε ψέματα;

    Πρέπει να μπει ένα τέλος στην συντεχνία που καταστρέφει την ΠΑ.

    Η υπομονή αρκετών έχει εξαντληθεί από την απαράδεκτη συμπεριφορά τους.

    Το μόνο που τους αξίζει είναι η πλήρως απαξίωση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  185. Τέσσερα δημοσιεύματα που αξίζουν ανάγνωσης

    http://www.onalert.gr/default.php?pname=Article&catid=9&art_id=2083

    http://www.onalert.gr/default.php?pname=Article&catid=2&art_id=2158

    http://infognomonpolitics.blogspot.com/2011/01/blog-post_5463.html

    http://www.star.gr/ellada_kosmos/74608/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  186. Ενα νέο μπλογκ σχετικα με την 384 ΜΕΔ
    http://superpuma99.blogspot.com/
    Καλή επιτυχία στο μπλόγκ και ασφαλείς πτήσεις στα παιδιά της Μοίρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  187. Σύμφωνα με το πιό κάτω
    http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/c0d5184d-7550-4265-8e0b-078e1bc7375a/7261593.pdf
    κατατέθηκε ερώτηση στη Βουλή για τη προσμέτρηση του χρόνου των πτητικών (υψηλής επικυνδινότητας)
    Δείτε την απάντηση του ΥΠΕΘΑ
    http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/67715b2c-ec81-4f0c-ad6a-476a34d732bd/7270320.pdf

    Δείτε επίσης την απάντηση σε σχετική ερώτηση για την ισοτιμία των ΑΣΣΥ
    http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/67715b2c-ec81-4f0c-ad6a-476a34d732bd/7269716.pdf

    Για το θέμα το δικό μας δεν έχει υπάρξει ουδεμία ερώτηση. Ο ΕΣΜΑ που θα μπορούσε να κινηθεί προς την κατεύθυνση αυτή, μάλλον είναι ακόμα σε διακοπές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  188. Ρε παιδιά τι γίνεται με τον ΕΣΜΑ ?
    Οι γιορτές πέρασαν και αυτοί ακόμα εύχονται για τις γιορτές http://www.esma.gr/
    Μήπως ξέρει κανένας τι γίνεται ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  189. ΚΑΛΩΣ ΚΑΚΩΣ, Ο ΕΣΜΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ,
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  190. Ο ΕΣΜΑ εβγαλε ανακοίνωση για τη συγκέντρωση στη Λαρισα http://www.esma.gr/?p=1125
    Για την συνέλευση της 20/11 ?
    Για τον εορτασμό της 23/11 αναμένουμε ακόμα το αντίστοιχο υλικό http://www.esma.gr/?p=1097
    Φαίνεται οι επόμενες ημέρες ακόμα δεν έφτασαν ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  191. Ο ΕΣΜΑ zzzzzzzzzzzzzzzz.........

    Γιατί ο ΕΣΜΑ zzzzzzzzzzzzzz.......

    Πότε ο ΕΣΜΑ zzzzzzzzzzzzz......

    Το ξανάπαμε παιδιά, αφήστε τον ΕΣΜΑ, να δούμε πότε θα ξυπνήσουμε εμείς !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  192. Ο ΕΣΜΑ εξακολουθεί να μας εύχεται για το 2011
    http://www.esma.gr/
    Μάλλον αυτές οι ευχές θα παραμείνουν για κανένα χρόνο.
    Για το γνωστό θέμα παραμένει η "σιγή ασυρμάτου".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  193. Αφήστε τον ΕΣΜΑ στους "σεβαστούς" αποστράτους πτεράρχους-ταξιάρχους-σμηνάρχους μας (και αυτούς που σε λίγο καιρό θα είναι και αυτοί απόστρατοι) και κάντε πράξη στην καθημερινότητά σας τα αυτονόητα. Μην ανέχεστε τίποτα και κανέναν. Αποδείξτε ότι πρώτα από όλα είστε Μηχανικοί. Το σύστημα και οι "παλαιοί" "ΣΜΑτζήδες" είναι "εξωφλημένοι". Το αυτονόητο λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  194. Και όχι μόνο και στους απόστρατους ασμχους - επγους - σγους. Από όλους έχει ο μπαχτσές.
    Βέβαια τώρα είναι η εποχή των "μικρών" αποστράτων με τη ..... τεράστια πείρα από την διαδρομή τους στη πα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  195. ΓΙΑ ΤΟ http://www.esma.gr/?p=1125 ''ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΑ''...

    ΠΡΟΕΔΡΕ ΓΙΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΕ...ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ. ΚΕΦΑΛΟΠΟΙΗΣΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ... ΕΧΕΙΣ ΖΗΤΗΣΕΙ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ. ΘΥΜΗΣΟΥ, ΟΛΟΙ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ, ΚΑΙ Ο ΣΜΑΤΖΗΣ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΤΑ ΚΑΚΩΣ ΚΕΙΜΕΝΑ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ, ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΠΙ ΜΑΚΡΟΝ - ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗΣ - ΡΑΓΙΑΔΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑ, ΕΧΕΙ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΞΕΣΚΙΖΕΙ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΣΑΡΚΕΣ ΤΟΥ...

    ...ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΡΗΜΑΔΙ, Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ...ΒΑΛΤΟΣ...ΕΛΕΟΣ...

    Υ.Γ.:ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ...ΜΙΚΡΟΙ - ΜΕΓΑΛΟΙ... ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΠΟ ΜΗΧΑΝΗΣ ΘΕΟ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ...ΚΑΜΙΑ ΘΕΣΟΥΛΑ, ΚΑΝΕΝΑ ΓΑΛΟΝΑΚΙ, ΚΑΜΙΑ ΜΕΤΑΘΕΣΟΥΛΑ, ΚΑΜΙΑ ΜΗ ΜΕΤΑΘΕΣΟΥΛΑ, ΚΑΝΕΝΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑΚΙ, ΕΝΑ ΚΟΚΚΑΛΑΚΙ ΒΡΕ ΑΔΕΡΦΕ!!!ΚΑΙ ΑΣ ΠΡΟΑΓΕΤΑΙ Η ΣΑΡΑ ΚΑΙ Η ΜΑΡΑ...ΚΟΥΡΑΓΙΟ!
    ΖΑΓΑΡΙΑ... Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΒΡΑΖΕΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ...ΑΙΔΩΣ:ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΜΑΡΩΣΟΥΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΜΑΣ ΗΓΕΣΙΑ...ΣΣΣΣΣ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ. ΜΗΝ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ...ΠΑΝΤΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ.ΑΣ ΚΟΙΜΗΘΟΥΜΕ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΥΔΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ, ΒΡΕΓΜΕΝΟΙ, ΔΑΡΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  196. Ακόμα και ο ΣΑΣ έχει καλύτερη ιστοσελίδα
    http://www.sastya.gr/
    Ο ΕΣΜΑ παρότι "επιστημονικός" σύλλογος ή δεν θέλει ή δεν μπορεί. Και τα δύο όμως είναι κατακριτέα και αποδεικνύουν οτι ο ΕΣΜΑ δεν ενδιαφέρεται για τα μέλη του αλλα μόνο για την προβολή του Δ/Σ. Για το που αποσκοπεί αυτή η επιδίωξη της προβολής ? Ο χρόνος θα το δείξει ...
    ΥΓ Πραγματικά είναι ντροπή ακόμα (δύο μήνες μετα) να μην έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα ανακοίνωση τύπου σχετικά με την γενική συνέλευση της 20/11 και οπτικοακουστικό υλικό του εορτασμού της 23/11. Μα τόσο πολυάσχολοι είναι οι κοι το Δ/Σ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  197. Αυτό που βγαίνει ως συμπέρασμα είναι ότι ο "ΕΣΜΑ" είτε δεν θέλει, είτε δεν μπορεί να ηγηθεί (ή και τα δύο) στην προσπάθεια ανάδειξης των προβλημάτων των αποφοίτων Μηχανικών της Σχολής Ικάρων, πόσο μάλλον να γίνει μπροστάρης για την επίλυσή τους. Ξεχάστε τους ή ζητήστε να αλλάξει το Καταστατικό για να συμμετάσχουν επιτέλους εν ενεργεία συνάδελφοι ξεκινώντας με την ενίσχυση του επιστημονικού-τεχνικού χαρακτήρα του συλλόγου (αυτού ή άλλης νέας ένωσης).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  198. Δημιουργία ΝΕΑΣ Ένωσης Επιστημονικής-Τεχνικής κατεύθυνσης ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ. Να φύγουν όλοι οι παλαιοί ΣΜΑτζήδες που δεν έχουν να επιδείξουν τίποτα άλλο εκτός από "ιστορίες από τις παλιές-καλές εποχές", άκρατο κομματισμό, αποστροφή για τη νέα γνώση, διαφθορά, δημιουργία φαυλοκρατίας και αναξιοκρατίας, κλπ κλπ. Η δύναμή μας είναι η γνώση και οι ικανότητές μας, σε αυτό θα πρέπει να βασισθούμε αναδεικνύοντάς το. Μην περιμένετε τίποτα από αυτούς που έχουν ήδη "βγεί στην σύνταξη" ή μετράνε ώρες για να βγουν. Οι νέοι και θέλουν και μπορούν, ο ΕΣΜΑ πρεσβεύει το παλιό και το σαθρό. Ο κύκλος του απλά έκλεισε, και εκ του αποτελέσματος χωρίς επιτυχία και άδοξα. Όποιος συμφωνεί με την δημιουργία νέας ένωσης επιστημονικου-τεχνικου χαρακτηρα ΚΑΙ ΜΟΝΟ (ή όπως αλλιώς μπορεί να ονομασθεί) να το δηλώσει για να μετρήσουμε επιτέλους τις δυνάμεις μας και να ακουστεί ειλικρινά η φωνή των νέων αξιωματικών μηχανικών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.