Η Electra έχει λάβει 2.200 παραγγελίες για το υβριδικό-ηλεκτρικό αεροσκάφος EL9 Ultra Short

Καλλιτεχνική απόδοση του υβριδικού-ηλεκτρικού αεροσκάφους Ultra Short της Electra, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Electra.aero


Η αεροδιαστημική εταιρεία Electra.aero Inc. έχει πλέον εξασφαλίσει 2.200 προπαραγγελίες για το υβριδικό-ηλεκτρικό αεροσκάφος EL9 Ultra Short. Με αξία σχεδόν 9 δισεκατομμύρια δολάρια, ο αγωγός παραγγελιών της Electra είναι ένας από τους μεγαλύτερους στον κλάδο της προηγμένης αεροπορικής κινητικότητας.

Στους νέους πελάτες περιλαμβάνονται: Akansel (Τουρκία) και Dieng & Co Engineering (Σενεγάλη) σε συνεργασία με την Flow Aero (ΗΠΑ/Τουρκία), την Caverton Helicopters (Νιγηρία), την Copenhagen Helicopter και την Copenhagen Air Taxi (Δανία), την 5 Star Helicopter Tours (ΗΠΑ), την Global Vectra Helicorp Helicorp (Helicorp) και την Global Vectra Helicorp.

Ενώνονται με τους υπάρχοντες πελάτες της Electra, οι οποίοι ενσωματώνουν το EL9 στους στόλους τους για να μειώσουν το λειτουργικό κόστος και να ανοίξουν τις υπηρεσίες σε νέους προορισμούς. Αυτή η ομάδα περιλαμβάνει: τον όμιλο Bristow , έναν παγκόσμιο πάροχο λύσεων κάθετης πτήσης σε κυβερνητικούς και πολιτικούς οργανισμούς και τον συνεργάτη επιχειρησιακής προώθησης της Electra. πλατφόρμες ιδιωτικής αεροπορίας κατ' απαίτηση, συμπεριλαμβανομένων των ινδικών αερομεταφορέων JetSetGo και Blade India , Flapper  με έδρα τη Βραζιλία στη Λατινική Αμερική, fly με έδρα τη Γερμανία στην Ευρώπη, LYGG με έδρα τη Φινλανδία στη Σκανδιναβία και περιφερειακές αεροπορικές εταιρείες των ΗΠΑ JSX και Surf Air 

Το Ultra Short αεροσκάφος της Electra – το οποίο ενσωματώνει blown lift και υβριδική-ηλεκτρική πρόωση για απογείωση και προσγείωση σε 150 πόδια – επιτρέπει στους αερομεταφορείς να συνδέουν κοινότητες που δεν διαθέτουν αεροπορική υποδομή, να πετούν σε αεροδρόμια με αυστηρούς περιορισμούς θορύβου, να δημιουργούν νέες ευκαιρίες και επιχειρηματικά μοντέλα για υπηρεσίες φορτίου και δυνητικά εξοικονομούν σημαντικό χρόνο και στους ταξιδιώτες. Εισάγει επίσης δυνατότητες στρατιωτικής υποστήριξης, συμπεριλαμβανομένης της προσγείωσης σε δύσκολες  περιοχές για τη βελτίωση της ασφάλειας και τη μείωση του κόστους, την παροχή ενέργειας στο έδαφος και την εκτέλεση κρίσιμων μεταφορών.

«Το Ultra Short της Electra είναι το κλειδί για μια νέα εποχή αεροπορικών ταξιδιών, που είναι τόσο μεταμορφωτική όσο και πρακτική», δήλωσε ο Marc Allen, Διευθύνων Σύμβουλος της Electra. «Η υβριδική ηλεκτρική πρόωση μας δίνει τη δυνατότητα να επιτύχουμε αυτό που δεν μπορεί να κάνει μόνο το καύσιμο αεριωθουμένων. Δημιουργήσαμε ένα αεροπλάνο σταθερής πτέρυγας που παρέχει πρόωση σε ένα ελικοφόρο αεροσκάφος με 100 φορές λιγότερο θόρυβο, 70% χαμηλότερο κόστος, βελτιωμένη ασφάλεια και δραματικά μειωμένες εκπομπές».

Οι πελάτες προβλέπουν ότι θα χρησιμοποιήσουν τις δυνατότητες εξαιρετικά σύντομης απογείωσης για να ανοίξουν την πόρτα σε νέες διαδρομές σε περιοχές με περιορισμούς χώρου και θορύβου.

Το EL9 με εννέα επιβάτες προσφέρει χωρητικότητα έως και 3.000 λίβρες ωφέλιμου φορτίου και αυτονομία έως 1.100 ναυτικά μίλια, με επαναφόρτιση μπαταρίας κατά την πτήση που εξαλείφει την ανάγκη για υποδομή φόρτισης εδάφους.

Το EL9  χρησιμοποιεί τέσσερα ανεξάρτητα πακέτα μπαταριών και μια μικρή γεννήτρια με τουρμπίνα που κινεί οκτώ ηλεκτρικούς κινητήρες κατανεμημένους κατά μήκος της πτέρυγας

Η ομάδα της Electra περιλαμβάνει μερικούς από τους πιο σεβαστούς και επιτυχημένους επιχειρηματίες και μηχανικούς στον καινοτόμο σχεδιασμό αεροσκαφών, με περισσότερα από 40 προηγούμενα αεροσκάφη που έχουν αναπτυχθεί και/ή πιστοποιηθεί με επιτυχία. 

Οι Lockheed Martin Ventures, Honeywell και Safran είναι μεταξύ των στρατηγικών επενδυτών της Electra μαζί με την Prysm Capital, την Statkraft Ventures (Νορβηγικό κρατικό ταμείο), τη Virginia Innovation Partnership Corporation (VIPC) και άλλους ιδιώτες επενδυτές. Οι συμβεβλημένοι πελάτες της Electra περιλαμβάνουν τη NASA, την Πολεμική Αεροπορία των ΗΠΑ, τον Στρατό και το Ναυτικό των ΗΠΑ , μαζί με περισσότερες από 2.200 Επιστολές Προθέσεων από 50+ εμπορικούς πελάτες, συμπεριλαμβανομένων αεροπορικών εταιρειών και χειριστών ελικοπτέρων.

Σχόλια