Η DJI δημιούργησε το geofence το 2013 για να σταματήσει τα drones να πετάνε σε απαγορευμένες περιοχές.
Η DJI, μια κινεζική εταιρεία τεχνολογίας, απαλλάχθηκε από το λογισμικό της geofence, το οποίο εμπόδιζε τους χειριστές να πετούν drones πάνω από τον Λευκό Οίκο, τους διαδρόμους προσγείωσης, τους σταθμούς ηλεκτροπαραγωγής και κατά τη διάρκεια καταστάσεων έκτακτης ανάγκης.
Για πρώτη φορά που αναφέρθηκε από το "The Verge" , αυτή η αλλαγή, η οποία τέθηκε σε ισχύ τη Δευτέρα, σημαίνει ότι αντί να επιβάλλονται οι «Ζώνες Απαγόρευσης Πτήσεων», οι περιοχές που είχαν προηγουμένως περιοριστεί θα εμφανίζονται ως «Βελτιωμένες ζώνες προειδοποίησης».
«Σε αυτές τις ζώνες, οι ειδοποιήσεις εντός εφαρμογής θα ειδοποιούν τους χειριστές που πετούν κοντά σε ελεγχόμενο εναέριο χώρο που έχει οριστεί από την FAA, επαναφέροντας τον έλεγχο στα χέρια των χειριστών drone, σύμφωνα με τις κανονιστικές αρχές του χειριστή που φέρει την τελική ευθύνη», δήλωσε η DJI.
Αν και είναι γενικά νόμιμο να πετάς ένα drone στα περισσότερα μέρη, η FAA (Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αεροπορίας) λέει ότι τα drone αναψυχής δεν μπορούν να πάνε στον εναέριο χώρο γύρω από αεροδρόμια, καθορισμένες ευαίσθητες εγκαταστάσεις εθνικής ασφάλειας, ορισμένες στρατιωτικές βάσεις, υποδομές και μέρη που καλύπτονται από Προσωρινούς Περιορισμούς Πτήσεων.
Στο ιστοσελίδα της DJI , η εταιρεία είπε ότι όταν το σύστημα geofencing εισήχθη το 2013, τα καταναλωτικά drones εξακολουθούσαν να είναι μια νέα τεχνολογία και δεν υπήρχαν πολλοί κανόνες και κανονισμοί πτήσεων.
Ενώ το σύστημα geofencing δημιουργήθηκε αρχικά ως μια εθελοντική ενσωματωμένη δυνατότητα για να βοηθήσει στην «ενθάρρυνση υπεύθυνων πρακτικών πτήσης», η DJI είπε ότι «οι παγκόσμιοι κανονισμοί και η ευαισθητοποίηση των χρηστών έχουν εξελιχθεί σημαντικά».
Οι λύσεις απομακρυσμένης αναγνώρισης κάνουν τον εντοπισμό και την επιβολή των περιορισμών για τα drone πολύ πιο εύκολο, πρόσθεσε η εταιρεία.
«Η FAA έχει εισαγάγει τις απαιτήσεις Remote ID, που σημαίνει ότι τα drones που πετούν στις ΗΠΑ πρέπει να μεταδίδουν το ισοδύναμο μιας «πινακίδας άδειας για drones», δήλωσε η DJI στο The Verge. «Αυτή η απαίτηση τέθηκε σε ισχύ στις αρχές του 2024, παρέχοντας στις αρχές τα εργαλεία που απαιτούνται για την επιβολή των υφιστάμενων κανόνων».
Το Verge σημείωσε ότι ένα drone της DJI που συνετρίβη σε αεροπλάνο που μάχονταν με τις πυρκαγιές στην περιοχή του Λος Άντζελες ήταν ένα μοντέλο κάτω των 250 γραμμαρίων που μπορεί να μην απαιτεί Remote ID για να λειτουργήσει.
Σε δήλωσή της στο NewsNation, η FAA είπε ότι δεν απαιτεί geofencing από κατασκευαστές drone.
«Ο ρόλος της FAA είναι να διασφαλίζει ότι τα drones λειτουργούν με ασφάλεια εντός του Εθνικού Συστήματος Εναέριου Χώρου. Οι χειριστές drones πρέπει να συμμορφώνονται με τους κανονισμούς της FAA, συμπεριλαμβανομένης της λήψης της κατάλληλης άδειας εναέριου χώρου όταν απαιτείται», ανέφερε η δήλωση.
Οι παραβιάσεις αυτών των κανονισμών κυμαίνονται από παροχή συμβουλών και εκπαίδευσης έως αυστηρά πρόστιμα και αναστολές ή ανάκληση άδειας του πιλότου.
Η κυβέρνηση των ΗΠΑ έχει μπλοκάρει ορισμένες από τις εισαγωγές drone της και αποκάλεσε την DJI «Κινεζική Στρατιωτική Εταιρεία».
Ωστόσο, σε μια άλλη ανάρτηση της η DJI είπε ότι αυτή η αλλαγή δεν είχε πολιτικά κίνητρα.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.