Το 2025, το Βέλγιο αναμένει μια πρώτη παράδοση μαχητικών αεροσκαφών F-35A.
Σημειώνεται ότι το Βέλγιο έχει παραγγείλει συνολικά 34 αεροσκάφη F-35A.
Ωστόσο, η σημερινή υποδομή των αεροδρομίων υποδοχής χρονολογείται από τις δεκαετίες του '50 και του '60 και δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες ενός σύγχρονου μαχητικού.
Το Υπουργείο Άμυνας ανέθεσε στην "Jan De Nul" να παράσχει νέα υποδομή για τη στέγαση και τη συντήρηση του αεροσκάφους.
Μετά από μια προκαταρκτική διαδικασία άνω του ενός έτους, το Υπουργείο Άμυνας ενέκρινε την σχετική σύμβαση Σχεδιασμού-Κατασκευής-Συντήρησης στην "Jan De Nul".
Η συνολική αξία της μελέτης, κατασκευής και συντήρησης ανέρχεται σε 650 εκατ. ευρώ, χωρίς ΦΠΑ.
Ασφαλές και αποτελεσματικό
Η "Jan De Nul" θα κατασκευάσει τις ίδιες υποδομές σε δύο βάσεις της πολεμικής αεροπορίας, για να στεγάσει και να υποστηρίξει τα νέα αεροσκάφη F-35 υψηλής τεχνολογίας, μία στη Florennes και μία στο Kleine-Brogel.
Η αποτελεσματική χρήση και η ασφάλεια του προσωπικού ήταν βασικά προαπαιτούμενα από τη φάση του σχεδιασμού.
Βιώσιμη κατασκευή
Τόσο στο σχεδιασμό όσο και κατά την κατασκευή, το αποτύπωμα CO2 διατηρείται όσο το δυνατόν χαμηλότερο. Τα νέα κτίρια θερμαίνονται και ψύχονται με 100% βιώσιμο τρόπο. Τα ηλιακά πάνελ θα παρέχουν όσο το δυνατόν περισσότερη από τη δική τους ηλεκτρική ενέργεια.
Η πρώτη βάση Florennes θα ολοκληρωθεί σε λιγότερο από τρία χρόνια (αρχές του 2025). Δύο χρόνια μετά τη Florennes, θα ξεκινήσει η κατασκευή των υποδομών στο Kleine-Brogel, προκειμένου να διατηρηθούν υπό έλεγχο οι επιπτώσεις στις επιχειρήσεις και στις δύο βάσεις.
Εκτός από το σχεδιασμό και την κατασκευή της υποδομής, η εταιρεία είναι υπεύθυνη και για την τεχνική συντήρηση και των δύο βάσεων μέχρι το 2037.
Οι υποδομές F-35 στη Florennes & στο Kleine-Brogel
Οι υποδομές στις βάσεις θα αποτελούνται από τέσσερα μεγάλα έργα:
Το διοικητικό μέρος περιλαμβάνει, εκτός από γραφεία και αίθουσες συσκέψεων, όλες τις υποδομές για προσωπικό με ντουζιέρες, καφετέρια, γωνιές καφέ κ.λπ.
Το τμήμα logistics περιλαμβάνει χώρο αποθήκευσης ανταλλακτικών και υποδομή για τη συντήρηση του F-35A. Αυτό αποτελείται από έξι αποβάθρες συντήρησης και πολλά συνεργεία.
Η Περιοχή Υψηλής Ασφάλειας (HSA) είναι το πιο ασφαλές μέρος του συγκροτήματος F-35. Τέσσερις προσομοιωτές πτήσης θα είναι διαθέσιμοι εδώ και η εκπαίδευση και οι λειτουργίες προγραμματίζονται και εδώ. Αυτό το τμήμα της υποδομής πρέπει να πληροί τα υψηλά πρότυπα ασφαλείας των ΗΠΑ και τις ειδικές τεχνικές απαιτήσεις.
Η «γραμμή πτήσης» του συγκροτήματος παρέχει χώρο για δεκαέξι καταφύγια αεροσκαφών Flightline (FAS), όπου τα μαχητικά μπορούν να στεγαστούν σε ένα ασφαλές περιβάλλον για συντήρηση.
Αυτή η σημαντική επένδυση επιβεβαιώνει τις φιλοδοξίες και τις απαιτήσεις του Βελγίου .
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.