Ενημέρωση με στοιχεία για τη συντήρηση C-130 από την ΕΑΒ - Απάντηση σε ανακρίβειες ανάρτησης "έγκριτων" ιστοσελίδων


Του Λευτέρη Πλαφουντζή*
 
Ακολουθεί απάντηση σε στοχευμένες ανακρίβειες που δημοσιεύτηκαν άνευ διασταύρωσης στο veteranos.gr αλλά και στην "έγκριτη" kathimerini.gr
Ο τίτλος του άρθρου αναφέρει πως "Η ΕΑΒ αδυνατεί να υποστηρίξει τα μεταγωγικά της ΠΑ", και το παραθέτω χωρίς το αντίστοιχο λινκ, γιατί δε συνηθίζω να αναπαράγω "σκουπίδια" της δήθεν ενημέρωσης, τα οποία μάλιστα δεν αναφέρουν καν την πηγή πληροφόρησης τους προς υπεράσπιση της όποιας αξιοπιστίας τους.
1. Προς ορθή ενημέρωση λοιπόν σε όποιον ενδιαφέρεται, η ΕΑΒ από το 2014, έχει παραδόσει 4 αεροσκάφη με 6ετη συντήρηση PDM, και 3 αεροσκάφη με 3ετη συντήρηση
Τα στοιχεία υπάρχουν και όποιος πραγματικά ενδιαφέρεται, να τα ζητήσει από την ΕΑΒ και την ΠΑ, και να μην παίρνει δεδομένα την κατευθυνόμενη γνώμη ...
2. Έχω βαρεθεί να διαβάζω από παντογνώστες, πως η ΕΑΒ έχει αδυναμία εκτέλεσης συμφωνιών, αλλά κανένας δεν μπαίνει στον κόπο να ερευνήσει τι ισχύει και για ποιους λόγους. Έχει υπολογίσει κάποιος ποια είναι η ζημιά της ΕΑΒ από το ενιαίο μισθολόγιο και τι επίπτωση έχει στην παραγωγική διαδικασία; Πόσα εκατομμύρια έχουν χαθεί και πόση τεχνογνωσία;
Από το 2010 έχουμε ενημερώσει άπαντες, όλων των κομμάτων και την ΠΑ. Όλοι γνώριζαν, κανένας δεν έπραξε....
3.Τα 120εκ και τα ποσά που επικαλείται ο γραφων, που τα βρήκε και γιατί δεν τα καταθέτει στους εισαγγελείς;
4. Αναρωτήθηκε κανένας γιατί η ΕΑΒ έχει αδυναμία πρόσληψης προσωπικού; Γιατί δεν αναφέρει κανένας ότι με 750 ευρώ το μήνα, οι νέοι προτιμούν τα σούπερ μάρκετ και την εργασία σε καφετέριες από τα έχουν την ευθύνη και να ταξιδεύουν κάθε μέρα;. Χωρίς αναγνωρισμένα επαγγελματικά δικαιώματα στο ενιαίο μισθολόγιο θα συνεχίσει η αδυναμία πρόσληψης.
5. Η υποστήριξη της συντήρησης του "συνεργείου" είναι πάνω από απλά επαρκής σε αντίθεση με την απόλυτη έλλειψη της υποστήριξης που δίνεται στο συνεργείο για να κάνει τη δουλειά του....
6. Η 10ετια της παράδοσης, και τα αεροσκάφη που παρουσιάζει μπακαλίστικα ο γράφων δεν είναι σοβαρή.
7. Τα στοιχεία για το P3, επίσης από ποια πηγή προκύπτουν; Γιατί δεν αναφέρει τις πραγματικές ευθύνες της καθυστέρησης κάνοντας πλάτες ουσιαστικά στην κατασκευάστρια εταιρία η οποία δίνει 7.5 εκατομμύρια σε εργολάβους χωρίς απόδοση; 
Γιατί δεν αναφέρει ότι χώρες με τεράστιες υποδομές όπως η Γερμανία, απέτυχαν να φτάσουν στο επίπεδο της αναβάθμισης που έφτασε το συνεργείο της ΕΑΒ;
Η λίστα θα μπορούσε να είναι πολύ μεγαλύτερη. Αυτό είναι απλά ένα δείγμα του πόσο η είδηση μπορεί να είναι κατευθυνόμενη. 
Φιλική συμβουλή, ΜΗΝ διαβάζετε κανέναν blogger ή δημοσιογράφο ο οποίος δεν αναγράφει πηγές και δεν κάνει διασταύρωση είδησης. Σε κάθε άλλη περίπτωση πρόκειται μόνο για εξυπηρέτηση συμφερόντων.

* Μηχανικός στα C-130 στην ΕΑΒ


Υ.Γ

Θα ήθελα να προσθέσω ότι στην Πορτογαλία (εταιρεία OGMA), βρίσκονται δυο C-130 της ΠΑ για εργοστασιακή συντήρηση (PDM).
Το 1ο από τα δυο βρίσκεται στην OGMA από τον Απρ. του 2022.
Δηλαδή εδώ και δυο χρόνια χωρίς να έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες συντήρησης , χωρίς να γνωρίζουμε τον χρόνο ολοκλήρωσης και χωρίς να γνωρίζουμε το τελικό κόστος των εργασιών...

Σχόλια