Με προχειρότητες, πυροτεχνήματα χωρίς όραμα και οδικό χάρτη δεν πας πουθενά σαν χώρα & σαν Αμυντική Βιομηχανία
Θα σας παρουσιάσουμε κατωτέρω αποσπάσματα από την "λευκή βίβλο" του DOD (210 σελίδες) σχετικά με την απόκτηση Μη επανδρωμένων αεροσκαφών (UAS).
Πρόκειται για το "Unmanned Aircraft Systems Roadmap 2005-2030"...έναν οδικό χάρτη 25ετίας
ΟΔΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ UAS 2005
1.0 ΕΙΣΑΓΩΓΗ
1.1 ΣΚΟΠΟΣ
Ο σκοπός αυτού του οδικού χάρτη είναι να ενθαρρύνει τη διαδικασία σχεδιασμού για την ανάπτυξη των στρατιωτικών UA (Unmanned Aircraf) των ΗΠΑ την περίοδο 2005-2030.
Προορίζεται να βοηθήσει τους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων του Υπουργείου Άμυνας στην ανάπτυξη μιας μακροπρόθεσμης στρατηγικής, για την ανάπτυξη και την απόκτηση UA σε μελλοντικές Quadrennial Defense Reviews (QDRs) και άλλες προσπάθειες σχεδιασμού, καθώς και για την καθοδήγηση της βιομηχανίας στην ανάπτυξη τεχνολογίας που σχετίζεται με τα UA.
Επιπλέον, αυτό το έγγραφο μπορεί να βοηθήσει άλλους κυβερνητικούς οργανισμούς των ΗΠΑ, να αξιοποιήσουν τις επενδύσεις του Υπουργείου Άμυνας στην τεχνολογία UA, ώστε να ικανοποιούν τις ανάγκες και τις δυνατότητές τους.
Ο οδικός χάρτης αντιμετωπίζει τα ακόλουθα βασικά ερωτήματα:
- Ποιες απαιτήσεις για στρατιωτικές δυνατότητες θα μπορούσαν ενδεχομένως να καλυφθούν από τα συστήματα UA;
- Ποιες πλατφόρμες υπολογιστικές, επικοινωνίας και αισθητήρων είναι απαραίτητες για την παροχή αυτών των δυνατοτήτων;
- Πότε θα μπορούσαν αυτές οι τεχνολογίες να είναι διαθέσιμες για να ενεργοποιηθούν οι παραπάνω δυνατότητες;
1.2 ΠΕΔΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ
Πρόθεση του γραφείου OSD (Office of the Secretary of Defens), ως μέρος των εποπτικών του αρμοδιοτήτων για την απόκτηση και την τεχνολογία σε επίπεδο Άμυνας, είναι ο οδικός χάρτης να αποτελέσει ισχυρή καθοδήγηση σε τομείς όπως η τυποποιημένη ανάπτυξη προτύπων και σε λύσεις διαλειτουργικότητας. Ούτε προκρίνει συγκεκριμένα UAS, ούτε δίνει προτεραιότητα στις απαιτήσεις, κάτι που εμπίπτει στην ευθύνη των Υπηρεσιών και του Κοινού Συμβουλίου Εποπτείας Απαιτήσεων (JROC). Ωστόσο, προσδιορίζει τα μελλοντικά παράθυρα όταν η τεχνολογία θα είναι διαθέσιμη για να ενεργοποιηθούν νέες δυνατότητες, που συνδέονται με τις επιχειρησιακές ανάγκες, που θα ενσωματωθούν σε τρέχοντα ή μελλοντικά UAS.
Πολλές από τις τεχνολογίες που συζητούνται σε αυτό το έγγραφο ωριμάζουν επί του παρόντος σε αμυντικά ερευνητικά εργαστήρια και εταιρείες. Η διάρκεια του οδικού χάρτη των 25 ετών επιλέχθηκε για να καλύψει την διαδικασία απόκτησης UAS, από το εργαστηριακό πρόγραμμα έως το ολοκληρωμένο σύστημα πεδίου μάχης.
Υ.Γ
Τι μας λέει με απλά λόγια αυτός ο οδικός χάρτης απόκτησης UAS;
- Σχεδιασμός και πρόβλεψη σε βάθος 25ετίας
- Εγκεκριμένα και με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση προγράμματα με βάση τις επιχειρησιακές απαιτήσεις των Ενόπλων Δυνάμεων
- Καθοδήγηση της βιομηχανίας στην ανάπτυξη τεχνολογίας που σχετίζεται με το UAS
Τι από όλα αυτά γίνονται στην Ελλάδα και αν δεν γίνονται γιατί δεν γίνονται;
Πως θα εμπλακεί η ελληνική αμυντική βιομηχανία και θα συμμετάσχει σε προγράμματα όπως αυτό των UAS, όταν δεν υπάρχει ένας τέτοιος οδικός χάρτης απαιτήσεων...
Πως είναι δυνατόν να περιμένουμε ανάπτυξη τεχνολογίας και συστημάτων UAS, χωρίς συντονισμό και κατεύθυνση με προοπτική 25ετίας...
Με προχειρότητες, πυροτεχνήματα και χωρίς όραμα και σχέδιο δεν πας πουθενά σαν χώρα και σαν Αμυντική Βιομηχανία
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.