Ρεπορτάζ του ανταποκριτή της Ηandelsblatt στην Ελλάδα Γκερτ Χέλερ αναφέρεται στους «πλοιοκτήτες του Πειραιά», οι οποίοι επενδύοντας
Μάλιστα, όπως χαρακτηριστικά σχολιάζει, «οι Έλληνες πλοιοκτήτες αναγνώρισαν από νωρίς την τάση προς το υγραέριο. Επένδυσαν συγκεκριμένα σε δεξαμενόπλοια υγραερίου από τη δεκαετία του 1990 και απέκτησαν σημαντική επιρροή στον σχεδιασμό των πλοίων, όπως για παράδειγμα στην ανάπτυξη δεξαμενών αερίου ιδιαίτερα μικρού βάρους.
Μέχρι στιγμής, οι Έλληνες έχουν ναυλώσει τα πετρελαιοφόρα τους κυρίως στην περιοχή της Ασίας. Η Κίνα, η Ιαπωνία, η Νότια Κορέα και η Ταϊβάν αποτελούν παραδοσιακά τους μεγαλύτερους αγοραστές υγροποιημένου φυσικού αερίου. Ένας από τους σημαντικότερους προμηθευτές στην περιοχή παραμένει η Αυστραλία. Οι ΗΠΑ αποκτούν ωστόσο όλο και μεγαλύτερη σημασία ως προμηθευτής στον εφοδιασμό της Ευρώπης, ενώ φέτος αναμένεται να ξεπεράσουν το Κατάρ και την Αυστραλία». dw.com
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.