Η Ινδία επέβαλε πρόστιμο στην Dassault Aviation για καθυστερήσεις στα Αντισταθμιστικά Ωφελήματα (Α.Ω)
Η κυβέρνηση της Ινδίας επέβαλε πρόστιμο στη γαλλική εταιρεία Dassault Aviation τον περασμένο μήνα, για καθυστερήσεις στην υλοποίηση των Αντισταθμιστικών Ωφελημάτων (ΑΩ) της σύμβασης του 2016 προμήθειας των Rafale .
Η Γαλλική και Ινδική κυβέρνηση έχουν υπογράψει σύμβαση 7,8 δισ € ($ 8,8 δισ). Στο πλαίσιο της σύμβασης αυτής, θα πρέπει να παρασχεθούν ΑΩ στο 50% του τιμήματος, τα οποία θα πρέπει να υλοποιηθούν εντός επτά ετών από την Dassault και τους συνεργάτες της Safran και Thales.
Για την υλοποίηση του προγράμματος ΑΩ, οι τρεις γαλλικές εταιρείες συνεργάστηκαν με περισσότερες από 70 ινδικές εταιρείες και οργανισμούς αμυντικής έρευνας και ανάπτυξης. Ένας ανώτερος Ινδός επιστήμονας στον τομέα της άμυνας δήλωσε ότι, η Υπηρεσία Αμυντικών ερευνών (DRDO) αναζητά από τις γαλλικές εταιρείες τεχνολογίες που σχετίζονται με δυνατότητες stealth, ραντάρ, αεροκινητήρες, τεχνολογία βλημάτων και υλικά για ηλεκτρονικές συσκευές.
Ένας αξιωματούχος του ινδικού υπουργείου Άμυνας είπε στο Defense News ότι, θα επιβληθεί πρόστιμο στη Dassault ύψους 185 εκατ. ευρώ, ως μέτρο έναντι παραβιάσεων των συμβολαίων. Ο εν λόγω αξιωματούχος μίλησε υπό το καθεστώς ανωνυμίας, επειδή δεν έχει εξουσιοδότηση να μιλήσει στα μέσα ενημέρωσης...
Η πολιτική του Υπουργείου Άμυνας είναι ότι, ο κατασκευαστής μπορεί να υλοποιήσει τις υποχρεώσεις του σε ΑΩ, αγοράζοντας σχετικά αγαθά και υπηρεσίες από Ινδούς προμηθευτές, επενδύοντας απευθείας στην ινδική αμυντική βιομηχανία ή μεταφέροντας προηγμένη τεχνολογία...
Η υπουργός Άμυνας της Γαλλίας Florence Parli και ο Ινδός υπουργός Άμυνας Rajnath Singh συναντήθηκαν στις 17 Δεκεμβρίου, για να συζητήσουν τρόπους ενίσχυσης της διμερούς αμυντικής συνεργασίας. Στον 3ο ετήσιο διάλογό, το Υπουργείο Άμυνας (της Ινδίας) σημείωσε ότι, ορισμένες γαλλικές εταιρείες δεν συνεργάζονταν στη μεταφορά τεχνολογίας στο DRDO.
Σύμφωνα με πηγές του ΥΠΑΜ της Ινδίας, οι γαλλικές εταιρείες ισχυρίζονται ότι, οι ινδικές εταιρείες που επρόκειτο να λάβουν μεταφορά τεχνολογίας, δεν πληρούσαν τις απαιτούμενες βασικές ικανότητες-προϋποθέσεις.
«Είναι ευρέως γνωστό ότι οι κατασκευαστές αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην εκπλήρωση των υποχρεώσεών τους στα ΑΩ, οι οποίες μπορεί να οφείλονται εν μέρει στην πολιτική τους», ανέφερε ο Amit Cowshish, πρώην οικονομικός σύμβουλος για εξοπλιστικά προγράμματα.
Συνέστησε στο υπουργείο να συναντηθεί με την κατασκευάστρια εταιρεία, για να εντοπίσει τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν και να λάβει διορθωτικά μέτρα.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.