Υπουργός Άμυνας Νέας Ζηλανδίας όταν καθηλώθηκαν όλα τα C-130 H...Φταίνε οι κυβερνήσεις και όχι η Αεροπορία..


13 Ιουν. 2019

Όλα τα Hercules C-130 H της Νέας Ζηλανδίας

έχουν καθηλωθεί λόγω της ανάγκης συντήρησης ή άλλων βλαβών. 

Ο υπουργός Άμυνας Ρον Μαρκ έκανε την εκπληκτική αποκάλυψη σε ειδική επιτροπή σήμερα το πρωί, αν και  οι επιτελείς της Αεροπορίας δήλωσαν ότι ήταν μόνο μια προσωρινή κατάσταση και θα διορθωθεί

«Μόλις ενημερώθηκα από τον Αρχηγό Ενόπλων Δυνάμεων ότι από σήμερα δεν έχουμε εν ενεργεία C-130 και τα πέντε είναι καθηλωμένα.


 «Ένα καθηλώθηκε στην Αυστραλία, και αυτό συμβαίνει όταν διαδοχικά οι κυβερνήσεις αναβάλλουν να πάρουν αποφάσεις».

Τα C-130 είναι τα εργαλεία των Ενόπλων Δυνάμεων και χρησιμοποιούνται σε μια σειρά καταστάσεων, συμπεριλαμβανομένων των ανθρωπιστικών κρίσεων και των φυσικών καταστροφών.

Χρησιμοποιούνται επίσης για τη μεταφορά πολιτικών αντιπροσωπειών, συμπεριλαμβανομένου του επερχόμενου ταξιδιού της πρωθυπουργού Jacinda Ardern στο Τουβαλού.

Όταν τελικά αποσυρθούν θα είναι 55 ετών.

Η κυβέρνηση συνασπισμού θα δαπανήσει 1 δισεκατομμύριο $ σε έναν στόλο των Super Hercules, αλλά δεν θα είναι σε υπηρεσία μέχρι το 2023.

Ο κ. Μαρκ είπε στην επιτροπή ότι ενώ οι πολιτικοί ήταν υπεύθυνοι να επιτρέψουν στον τρέχοντα στόλο να φτάσει στην κατάσταση στην οποία βρίσκεται, ήταν το προσωπικό της Άμυνας που έπρεπε να αντιμετωπίσει τις συνέπειες.

«Σήμερα, υπάρχει μια αμηχανία και συνεχίζω να λέω στον Αρχηγό Ενόπλων Δυνάμεων, δεν φταις εσύ.

«Δεν φταίνε οι μηχανικοί μας, δεν φταίνε τα πληρώματα μας, δεν φταίνε οι άνθρωποι της υποστήριξης εδάφους μας, φταίνε οι διαδοχικές κυβερνήσεις που δεν πήραν αποφάσεις να κάνουν ότι ήταν σωστό».

Ο Αρχηγός Ενόπλων Δυνάμεων Πτέραρχος Air Kevin Short είπε ότι, ανά πάσα στιγμή υπήρχαν συνήθως δύο C-130 διαθέσιμα, αλλά αυτό που συνέβη σήμερα ήταν αποτέλεσμα της ηλικίας του στόλου.

"Κατασκευάστηκαν το 1965, με παράταση ζωής που ξεκίνησε το 2003, που προοριζόταν να είναι 18 χρόνια ... και θα πετάμε αυτά τα αεροσκάφη μέχρι το 2023."

Αυτό εγκυμονούσε δύο βασικούς κινδύνους, είπε ο κ. Short.

«Ο ένας είναι η αστοχία που θα μπορούσε να καθηλώσει ολόκληρο τον στόλο και το κόστος συντήρησης, ξοδεύουμε περισσότερα από 20 εκατομμύρια δολάρια το χρόνο επιπλέον για να διατηρήσουμε τα παλιά αεροπλάνα».

Μετάφραση από rnz

Σχόλια