Το ΚΙΝΑΛ κατέθεσε ερώτηση με θέμα "Συντήρηση Πτητικών Μέσων Ενόπλων Δυνάμεων" στη Βουλή.
Η ανακοίνωση και η ερώτηση:
Κατατέθηκε χθες Ερώτηση στη Βουλή από τον βουλευτή του Κινήματος Αλλαγής, κ. Γιώργο Φραγγίδη και τον Γραμματέα της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του Κινήματος, κ. Βασίλη Κεγκέρογλου, κατόπιν προτάσεων του Τομέα Άμυνας, με θέμα “Συντήρηση Πτητικών Μέσων Ενόπλων Δυνάμεων”, προς τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας, κ. Νικόλαο Παναγιωτόπουλο, προκειμένου να εκφράσουμε τον προβληματισμό μας και να συμβάλλουμε ώστε να φωτισθούν πτυχές της συνολικής κατάστασης συντήρησης των πτητικών μέσων των ΕΔ.
Το τελευταίο χρονικό διάστημα γινόμαστε μάρτυρες μίας εθνικής καταστροφής που προκλήθηκε από την αδυναμία του κρατικού μηχανισμού – του επιτελικού κράτους – να ελέγξει την πύρινη λαίλαπα που δημιούργησε τεράστια οικολογική και οικονομική καταστροφή στη χώρα.
Πέραν αυτών όμως, έχει ανακύψει ένα τεράστιο πρόβλημα με την διαθεσιμότητα των πτητικών μέσων των ΕΔ που χρησιμοποιήθηκαν στην αεροπυρόσβεση που οδήγησε στην υποβολή παραίτησης του Διευθυντή της Αεροπορίας Στρατού, η οποία τελικά ανακλήθηκε, δημιουργώντας όμως προβληματισμούς κατά πόσο αυτή σχετίζεται με την διαθεσιμότητα των Ε/Π για σκοπούς αεροπυρόσβεσης ή με την εν γένει συντήρησή τους.
Συγκεκριμένα, στην υπόψη ερώτηση, αναφέρεται ότι,
Τις τελευταίες ημέρες γινόμαστε μάρτυρες μίας εθνικής καταστροφής που προκλήθηκε από την αδυναμία του κρατικού μηχανισμού – του επιτελικού κράτους – να ελέγξει την πύρινη λαίλαπα που δημιούργησε και συνεχίζει να δημιουργεί τεράστια προβλήματα στην τοπική κοινωνία, στο περιβάλλον, αλλά κυρίως στους πολίτες των περιοχών που πλήττονται, επιφέροντας τεράστια οικολογική και οικονομική καταστροφή στη χώρα. Πέραν αυτών όμως, η υπόψη κατάσταση ανοίγει μία χαραμάδα στην καλά κρυμμένη διαφάνεια διαχείρισης των υποδομών και των μέσων του κρατικού μηχανισμού για την αντιμετώπιση της κατάστασης.
Το υπόψη χρονικό διάστημα, πληθώρα δημοσιευμάτων φέρνουν στο φως προβλήματα σχετιζόμενα με τη διαθεσιμότητα των πτητικών μέσων των Ενόπλων Δυνάμεων (ΕΔ) και ιδιαίτερα των χρησιμοποιουμένων για σκοπούς αεροπυρόσβεσης.
Επίσης, υπήρξαν αρκετά δημοσιεύματα για αντικατάσταση των Διευθυντών Αεροπορίας Στρατού και Τεχνικού Σώματος, εν μέσω μάλιστα των καταστροφικών πυρκαγιών, καθώς και υποβολή παραίτησης Ανώτατου Αξιωματικού που τελικά διαψεύσθηκαν.
Τελικά, αν και υπήρξε θέμα διαθεσιμότητας των πτητικών μέσων του ΣΞ, εντούτοις προβληματισμός ανακύπτει κατά πόσο η παραίτηση του Ανώτατου Αξιωματικού συνδέεται άμεσα με την υλοποίηση της αποστολής των πτητικών μέσων του ΣΞ με την αεροπυρόσβεση ή ουσιαστικά έχει σχέση με την εν γένει συντήρησή τους.
Δεδομένου ότι, η συντήρηση των πτητικών μέσων των ΕΔ είναι σχεδόν αδύνατο να υλοποιηθεί στον εκάστοτε κατασκευαστή των μέσων.
Ερωτάσθε κ. Υπουργέ:
1.Σε ποιους ιδιωτικούς φορείς υλοποιείται η συντήρηση των πτητικών μέσων (Α/Φ και Ε/Π) των ΕΔ και με ποιες διαδικασίες;
2.Σε περίπτωση θετικής απάντησης, οι υπόψη φορείς διαθέτουν τα αντίστοιχα πιστοποιητικά από τον κατασκευαστή των μέσων ή άλλο κρατικό φορέα για την δυνατότητα συντήρησης αυτών;
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.