Θοδωρής Ιακωβίδης: Ένας εξαιρετικός αθλητής...Ένας μεγάλος άνθρωπος-Το κράτος να βοηθάει όλους τους αθλητές σε όλα τα αθλήματα (βίντεο)


Δέχθηκα αγάπη και ευχαριστώ όλους αυτούς τους αγνώστους που δεν με ήξεραν και μου έστειλαν ένα μήνυμα. 

Γίνονται κάποιες κινήσεις από τον κόσμο του Παναθηναϊκού, έχουν έρθει ήδη προτάσεις. Υπάρχουν άλλοι τόσοι αθλητές που παλεύουν στην Ελλάδα" δήλωσε μιλώντας στο ΟΡΕΝ, ο Θοδωρής Ιακωβίδης, αναφερόμενος στο κύμα αγάπης και συμπαράστασης που δέχθηκε μετά το ξέσπασμά του σε λυγμούς έπειτα από το τέλος του αγώνα του στους Ολυμπιακούς του Τόκιο.

"Είπα ότι σταματάω επειδή ζηλεύω τους συναθλητές μου που έχουν τα πάντα από τις χώρες τους και εγώ δεν μπορώ να το έχω για να είμαι στο 100%, για να είμαι στο ίδιο επίπεδο. Θέλω να κάνω το κάτι παραπάνω" σημείωσε χαρακτηριστικά.

Ερωτηθείς αν η ανταπόκριση στα όσα κατήγγειλε για τις συνθήκες που αντιμετωπίζει, θα τον κάνει να συνεχίσει στο άθλημα απάντησε ότι "μακάρι να είναι η αρχή. Εγώ θέλω να συνεχίσω. Ο αθλητής ζει, υπάρχει, θέλει να αγωνιστεί. Αν αλλάξουν οι συνθήκες, να συνεχίσω. Αλλά δεν το βρίσκω ηθικό προς τους υπόλοιπους συναθλητές μου, το να έρθει ένας χορηγός και να φτιάξω εγώ την αθλητική μου καριέρα και να συνεχίσω για τρία χρόνια. Και όσοι είναι δίπλα μου στο γυμναστήριο να τραβάνε τον ίδιο Γολγοθά. 

Αν μπορούσα θέλω να είναι η αρχή ώστε το κράτος να βοηθάει όλους τους αθλητές σε όλα τα αθλήματα. Είχα μια επικοινωνία με τον υπουργό και είπαμε να τα πούμε από κοντά. Ελπίζω να είναι η αρχή για να βγει κάτι καλό για όλους και όχι μόνο για μένα" πρόσθεσε. 

 


Σχόλια