Κυριάκος Μητσοτάκης : Είναι σημαντικό το ατομικό παράδειγμα των πολιτικών τηρώντας τα μέτρα με θρησκευτική ευλάβεια !! (βίντεο)

Στο το περιστατικό της Πάρνηθας, όπου ο κ. Πρωθυπουργός πήγε για ποδήλατο και φωτογραφήθηκε χωρίς μάσκα, προκαλώντας έντονες αντιδράσεις από την αντιπολίτευση και όχι μόνο, αναφέρθηκε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά τη διάρκεια συνέντευξής του στον ALPHA στις 6 Δεκ.2020...

"Κάνω και εγώ τη δική μου αυτοκριτική και όπως την κάνω εγώ έτσι ζητώ από όλους να αναλογιστούν τις στιγμές προσωπικής ανεμελιάς ότι μπορεί να έκαναν ζημιά» συμπλήρωσε....

Νομίζω ότι διογκώθηκε, αλλά μου έδωσε και εμένα τη δυνατότητα να σκεφτώ πόσο σημαντικό το ατομικό παράδειγμα των πολιτικών τηρώντας τα μέτρα με θρησκευτική ευλάβεια....." Αυτά είχε δηλώσει μεταξύ άλλων ο κ. Πρωθυπουργός..

Δύο μόλις μήνες πέρασαν από την ποδηλατάδα της Πάρνηθας και χθες είχαμε το "κορονοτραπέζι" της Ικαρίας.. 

Εμείς θα θυμίσουμε στον κ. Πρωθυπουργό αυτό που ο ίδιος εμφατικά είχε δηλώσει στην πιο πάνω συνέντευξη, με το οποίο συμφωνούμε απόλυτα..

Είναι σημαντικό το ατομικό παράδειγμα των πολιτικών τηρώντας τα μέτρα με θρησκευτική ευλάβεια !!

 

Σχόλια