Ο κ. Χρυσοχοΐδης τελικά παίρνει πάντα μεγάλες αποφάσεις για την εθνική οδό...!!!

30/11/2013 Γράφει το "ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ"...

Το αίμα τους πίσω παίρνουν οι εθνικοί εργολάβοι ενεργοποιώντας μετά από 2,5 χρόνια «πάγου» τις

αυξήσεις διοδίων, που προβλέπουν οι συμβάσεις παραχώρησης. 


Οι «μπουλντόζες» που τόσο περιμένει η εθνική οικονομία, για να ανασάνει και να δημιουργήσει νέες θέσεις απασχόλησης, δίνουν «γροθιά στο στομάχι» των οδηγών που εν μέσω βαθύτατης κρίσης από το νέο έτος καλούνται να πληρώσουν διόδια αυξημένα ακόμη και πάνω από 60%. 

Πρόκειται για την μεγαλύτερη αύξηση που θα εφαρμοστεί στο εθνικό οδικό δίκτυο και αφορά στο τμήμα από Μεταφόρφωση Αττικής μέχρι Σκάρφεια περιλαμβάνοντας τους σταθμούς Αφίδνες, Καπανδρίτη, Μαλακάσα, Οινόφυτα, Βαθύ (πρώην Σχηματάρι), Θήβα και Τραγάνα. 

Το Δημόσιο δίνει επιπλέον 600 εκατ. ευρώ στους εργολάβους
«Το κόστος πραγματοποίησης των έργων είναι πολύ μεγάλο. Κανείς δεν μας χαρίστηκε. Οι διαπραγματεύσεις ήταν δύσκολες και το Δημόσιο δεν είχε άλλη συμφερότερη λύση για να πραγματοποιηθούν» δήλωσε ο υπουργός Υποδομών, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.    
Το χρηματοδοτικό κενό των αυτοκινητοδρόμων που θα καλύψει το ελληνικό Δημόσιο υπολογίζεται σε 1,7 δισ. ευρώ, και είναι πόροι που θα προέλθουν κυρίως από την αναθεώρηση του ΕΣΠΑ, συν το δάνειο των 650 εκατ. ευρώ από την ΕΤΕπ. 
Ο κ. Χρυσοχοΐδης. οκτώ χρόνια μετά έκλεισε την εθνική οδό...πριν λίγες μέρες στην κακοκαιρία "ΜΗΔΕΙΑ" δηλώνοντας...
 
«Η εθνική οδός έκλεισε με δική μου απόφαση. Τα μηχανήματα είναι εκεί και καθαρίζουν. Εάν αφήσουμε να μπαίνουν πολίτες με τα οχήματά τους υπάρχει κίνδυνος να εγκλωβιστούν και θα κινδυνέψουν ανθρώπινες ζωές» τόνισε μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ.

Ο κ. Χρυσοχοΐδης τελικά παίρνει πάντα μεγάλες αποφάσεις για την εθνική οδό...

 

Σχόλια