«Καλπάζουν» οι «Ινδιάνοι» της Αεροπορίας Στρατού - Σε επιχειρησιακούς ρυθμούς τα Kiowa - Εκσυγχρονίζονται τα Apache
Του Κώστα Σαρικά
Η εκπαίδευση από τους Αμερικανούς των πρώτων Ελλήνων χειριστών οι οποίοι θα αποτελέσουν και αυτοί με τη σειρά τους σύντομα τους επόμενους εκπαιδευτές ολοκληρώνεται μέσα στους επόμενους μήνες.
Η εκπαίδευση από τους Αμερικανούς των πρώτων Ελλήνων χειριστών οι οποίοι θα αποτελέσουν και αυτοί με τη σειρά τους σύντομα τους επόμενους εκπαιδευτές ολοκληρώνεται μέσα στους επόμενους μήνες.
Οι απόλυτα επιτυχημένες βολές των ελικοπτέρων Κiowa
με βλήματα Hellfire, ρουκέτες αλλά και από τα ‘’πενηντάρια’’ πολυβόλα
τα οποία τοποθετήθηκαν στα νέα ελικόπτερα της Αεροπορίας Στρατού
καταδεικνύουν ότι όταν οι «Ινδιάνοι» θα αναλάβουν επιχειρησιακή δράση
αναμένεται να αποτελέσουν σημαντικό πολλαπλασιαστή ισχύος για τις Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις.
Η εκπαίδευση από τους Αμερικανούς των πρώτων Ελλήνων χειριστών οι οποίοι θα αποτελέσουν και αυτοί με τη σειρά τους σύντομα τους επόμενους εκπαιδευτές ολοκληρώνεται μέσα στους επόμενους μήνες. Είναι τα πρώτα τέσσερα στελέχη της Αεροπορίας Στρατού που μυούνται εντατικά στα μυστικά των Kiowa για να μεταλαμπαδεύσουν τις γνώσεις και την εμπειρία τους στους επόμενους ώστε μέσα στο 2021 ο αριθμός χειριστών για τα αναγνωριστικά-επιθετικά ελικόπτερα να γίνει διψήφιος.
Στόχος του Γενικού Επιτελείου Στρατού είναι μέσα στον επόμενο χρόνο να σχηματιστεί ο πρώτος Λόχος Kiowa ο οποίος σύμφωνα με τον προγραμματισμό αναμένεται να αναπτυχθεί σε ακριτικά νησιά αλλά και στον Έβρο. Καθημερινά οι «Ινδιάνοι» της Αεροπορίας Στρατού εξορμούν από το Στεφανοβίκειο Μαγνησίας και πετούν όχι μόνο στον Θεσσαλικό κάμπο αλλά από τις κορυφές του Ολύμπου και τα βουνά της Ηπείρου έως και το Λεκανοπέδιο Αττικής. Οι χειριστές και επόμενοι εκπαιδευτές «βάζουν» συνεχώς ώρες και αποκτούν πολύτιμη εμπειρία πετώντας τα Kiowa ημέρα και νύχτα και λαμβάνοντας μέρος σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες μαζί με τα υπόλοιπα ελικόπτερα της Αεροπορίας Στρατού.
Οι εντυπωσιακές βολές αλλά και οι δυνατότητες των ελικοπτέρων στο πεδίο της μάχης με τα σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα και την μεγάλη ισχύ πυρός-αντιστρόφως ανάλογη προς το μικρό μέγεθός τους-έχουν πλέον πείσει ότι θα αποτελέσουν το «μακρύ δόρυ» των πεζοπόρων και μηχανοκίνητων τμημάτων. Και μαζί με τα πανίσχυρα Αpache μπορούν να καταφέρουν καθοριστικά πλήγματα σε χερσαίες εχθρικές δυνάμεις, τεθωρακισμένα οχήματα, άρματα μάχης αλλά και εγκαταστάσεις.
Από τα 70 ελικόπτερα Kiowa που απέκτησε από τις ΗΠΑ η Αεροπορία Στρατού τα περισσότερα σταδιακά θα αξιοποιηθούν επιχειρησιακά ενώ τα υπόλοιπα θα αποτελέσουν «δεξαμενή» για ανταλλακτικά.
Ταυτόχρονα το Επιτελείο κάνει αγώνα δρόμου προκειμένου να εκσυγχρονίσει τα 19 Apache AH-64A+ ,τα πρώτα επιθετικά ελικόπτερα που απέκτησε στα μέσα της δεκαερίας του 90' και ήδη συμπληρώνουν 25 χρόνια υπηρεσίας. Μεγάλος αριθμός ανταλλακτικών φαίνεται ότι έχει ήδη εξασφαλιστεί από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Εδώ και μια δεκαετία η Αμερικανική κατασκευάστρια εταιρία έχει σταματήσει την τεχνική υποστήριξη στα Apache A με αποτέλεσμα η Ελλάδα να δυσκολεύεται ιδιαίτερα στην συντήρησή τους. Το ζήτημα συντήρησης και αναβάθμισης των Apache AH-64A+ συζητήθηκε κατά την πρόσφατη επίσκεψη του υπουργού Εθνικής Άμυνας Νίκου Παναγιωτόπουλου στο Ισραήλ. Το Τελ-Αβιβ φέρεται έτοιμο να βοηθήσει τόσο στη συντήρηση των κινητήρων όσο και στην αναβάθμιση των ελικοπτέρων με τεχνολογία που ήδη έχει αναπτύξει το Ισραήλ.
Τα πιο χρήσιμα όμως κατά γενική ομολογία ελικόπτερα που διαθέτει η Αεροπορία Στρατού εδώ και χρόνια είναι τα μεταγωγικά Chinook τα οποία επωμίζονται κάθε χρόνο τεράστιο έργο και έχουν «γράψει» χιλιάδες ώρες πτήσεις. Πρόσφατα αποκτήθηκαν 10 επιπλέον Chinook από τις ΗΠΑ ενώ εξασφαλίστηκαν και 9 ακόμη κινητήρες για να αντικαταστήσουν τους παλιότερους στα υπόλοιπα μεταγωγικά ελικόπτερα τα οποία ήδη διαθέτει στο οπλοστάσιό της η Αεροπορία Στρατού.Τα Chinook αποτελούν το κύριο εναέριο μεταφορικό μέσο των Μονάδων Ειδικών Επιχειρήσεων πέρα από τις πολλαπλές αποστολές που αναλαμβάνουν.«Aγκάθι»' για την Αεροπορία Στρατού παραμένει το ζήτημα των NH-90 με τις διαθεσιμότητες να βρίσκονται σε χαμηλά επίπεδα.
newpost.gr
Η εκπαίδευση από τους Αμερικανούς των πρώτων Ελλήνων χειριστών οι οποίοι θα αποτελέσουν και αυτοί με τη σειρά τους σύντομα τους επόμενους εκπαιδευτές ολοκληρώνεται μέσα στους επόμενους μήνες. Είναι τα πρώτα τέσσερα στελέχη της Αεροπορίας Στρατού που μυούνται εντατικά στα μυστικά των Kiowa για να μεταλαμπαδεύσουν τις γνώσεις και την εμπειρία τους στους επόμενους ώστε μέσα στο 2021 ο αριθμός χειριστών για τα αναγνωριστικά-επιθετικά ελικόπτερα να γίνει διψήφιος.
Στόχος του Γενικού Επιτελείου Στρατού είναι μέσα στον επόμενο χρόνο να σχηματιστεί ο πρώτος Λόχος Kiowa ο οποίος σύμφωνα με τον προγραμματισμό αναμένεται να αναπτυχθεί σε ακριτικά νησιά αλλά και στον Έβρο. Καθημερινά οι «Ινδιάνοι» της Αεροπορίας Στρατού εξορμούν από το Στεφανοβίκειο Μαγνησίας και πετούν όχι μόνο στον Θεσσαλικό κάμπο αλλά από τις κορυφές του Ολύμπου και τα βουνά της Ηπείρου έως και το Λεκανοπέδιο Αττικής. Οι χειριστές και επόμενοι εκπαιδευτές «βάζουν» συνεχώς ώρες και αποκτούν πολύτιμη εμπειρία πετώντας τα Kiowa ημέρα και νύχτα και λαμβάνοντας μέρος σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες μαζί με τα υπόλοιπα ελικόπτερα της Αεροπορίας Στρατού.
Οι εντυπωσιακές βολές αλλά και οι δυνατότητες των ελικοπτέρων στο πεδίο της μάχης με τα σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα και την μεγάλη ισχύ πυρός-αντιστρόφως ανάλογη προς το μικρό μέγεθός τους-έχουν πλέον πείσει ότι θα αποτελέσουν το «μακρύ δόρυ» των πεζοπόρων και μηχανοκίνητων τμημάτων. Και μαζί με τα πανίσχυρα Αpache μπορούν να καταφέρουν καθοριστικά πλήγματα σε χερσαίες εχθρικές δυνάμεις, τεθωρακισμένα οχήματα, άρματα μάχης αλλά και εγκαταστάσεις.
Από τα 70 ελικόπτερα Kiowa που απέκτησε από τις ΗΠΑ η Αεροπορία Στρατού τα περισσότερα σταδιακά θα αξιοποιηθούν επιχειρησιακά ενώ τα υπόλοιπα θα αποτελέσουν «δεξαμενή» για ανταλλακτικά.
Ταυτόχρονα το Επιτελείο κάνει αγώνα δρόμου προκειμένου να εκσυγχρονίσει τα 19 Apache AH-64A+ ,τα πρώτα επιθετικά ελικόπτερα που απέκτησε στα μέσα της δεκαερίας του 90' και ήδη συμπληρώνουν 25 χρόνια υπηρεσίας. Μεγάλος αριθμός ανταλλακτικών φαίνεται ότι έχει ήδη εξασφαλιστεί από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Εδώ και μια δεκαετία η Αμερικανική κατασκευάστρια εταιρία έχει σταματήσει την τεχνική υποστήριξη στα Apache A με αποτέλεσμα η Ελλάδα να δυσκολεύεται ιδιαίτερα στην συντήρησή τους. Το ζήτημα συντήρησης και αναβάθμισης των Apache AH-64A+ συζητήθηκε κατά την πρόσφατη επίσκεψη του υπουργού Εθνικής Άμυνας Νίκου Παναγιωτόπουλου στο Ισραήλ. Το Τελ-Αβιβ φέρεται έτοιμο να βοηθήσει τόσο στη συντήρηση των κινητήρων όσο και στην αναβάθμιση των ελικοπτέρων με τεχνολογία που ήδη έχει αναπτύξει το Ισραήλ.
Τα πιο χρήσιμα όμως κατά γενική ομολογία ελικόπτερα που διαθέτει η Αεροπορία Στρατού εδώ και χρόνια είναι τα μεταγωγικά Chinook τα οποία επωμίζονται κάθε χρόνο τεράστιο έργο και έχουν «γράψει» χιλιάδες ώρες πτήσεις. Πρόσφατα αποκτήθηκαν 10 επιπλέον Chinook από τις ΗΠΑ ενώ εξασφαλίστηκαν και 9 ακόμη κινητήρες για να αντικαταστήσουν τους παλιότερους στα υπόλοιπα μεταγωγικά ελικόπτερα τα οποία ήδη διαθέτει στο οπλοστάσιό της η Αεροπορία Στρατού.Τα Chinook αποτελούν το κύριο εναέριο μεταφορικό μέσο των Μονάδων Ειδικών Επιχειρήσεων πέρα από τις πολλαπλές αποστολές που αναλαμβάνουν.«Aγκάθι»' για την Αεροπορία Στρατού παραμένει το ζήτημα των NH-90 με τις διαθεσιμότητες να βρίσκονται σε χαμηλά επίπεδα.
newpost.gr
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.