Απάντηση για το σχόλιο ότι το σποτ της καμπάνιας του
Τουρισμού κόστισε στο κράτος 32 εκατ. ευρώ έδωσε η
Διευθύνουσα Σύμβουλος της
"Marketing Greece" στον ΣΚΑΪ.
Όπως είπε η κα Ιωάννα Δρέττα στην εκπομπή Ακραία
Φαινόμενα το συγκεκριμένο σποτ είναι το πρώτο από μια σειρά σποτ που θα γίνουν
για τον Τουρισμό και δόθηκε δωρεάν στο κράτος, όπως θα δοθούν και τα επόμενα.
Σκοπός του σποτ ήταν να αντιμετωπίσει με σεβασμό και
συναίσθηση τους ανθρώπους που δεν θα καταφέρουν να ταξιδέψουν φέτος στην Ελλάδα
για διακοπές.
Υ.Γ
Ας δούμε όμως τι έχει αναρτηθεί στη
"ΔΙΑΥΓΕΙΑ"...σχετικά με "Έγκριση ανάθεσης στην εταιρία
"Marketing Greece Α.Ε.", της υλοποίησης προγράμματος διαφημιστικής
προβολής της διαδικτυακής πλατφόρμας “Greece From Home” στις διεθνείς
αγορές....
Βρήκαμε το σχετικό έγγραφο που αναφέρεται σε δαπάνες για
υπηρεσίες προς την "Marketing Greece Α.Ε."...με συνολικό ύψος 122.760
ευρώ...
Η δαπάνη αφορά την προβολή μέσω programmatic και μέσω
Facebook και Instagram, έτους 2020...
Το βίντεο ίσως είναι "δωρεάν"....αλλά η
προώθησή του στα social media...κοστίζει 122.760 ευρώ..!!
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.