Οι Financial Times παρουσιάζουν μια λίστα με τις 100 εταιρείες που ξεχώρισαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Σε μια καταστροφική χρονιά για την πλειονότητα των
εταιρειών, υπάρχει μια μικρή ομάδα εταιρειών που κατάφερε να λάμψει.
Φαρμακευτικές οι οποίες έλαβαν ώθηση από το κυνήγι του εμβολίου κατά του κορωνοϊού, τεχνολογικοί κολοσσοί που εκμεταλλεύτηκαν την ανάγκη για εργασία από το σπίτι και εταιρείες λιανικής που προσέφεραν εμπορεύματα στο διαδίκτυο.
1.Amazon
Κύριο στατιστικό στοιχείο: Η Amazon εκτιμά ότι μπορεί να ξοδέψει $4 δισ. για να διατηρήσει σε λειτουργία τις αποθήκες της εν μέσω πανδημίας.
Καθώς η μία κυβέρνηση μετά την άλλη διέταζε τους πολίτες να μείνουν σπίτι, η Amazon μετατράπηκε σε «λιμάνι ανεφοδιασμού» για όσους ήθελαν να αγοράσουν είδη οικιακής χρήσης. Η εταιρεία του Τζεφ Μπέζος κατέγραψε έσοδα ρεκόρ και ο ιδρυτής ανακοίνωσε ότι μπορεί να δαπανηθούν ως κα $4 δισ. για τον περιορισμό της εξάπλωσης του ιού.
2. Microsoft
Κύριο στατιστικό στοιχείο: 75 εκατ. άνθρωποι χρησιμοποίησαν την εφαρμογή Teams σε μία ημέρα τον Απρίλιο, από 20 εκατ. στο τέλος του 2019.
Η στροφή της Microsoft σε υπηρεσίες cloud τη βοήθησε να ανταπεξέλθει ιδανικά σε έναν κόσμο όπου μεγάλος αριθμός ανθρώπων εργάζεται από το σπίτι. Η εφαρμογή Teams καθιερώθηκε ως εργαλείο επικοινωνίας μεταξύ συναδέλφων.
3. Apple
Kύριο στατιστικό στοιχείο: Η εταιρεία κατάφερε να συγκεντρώσει έσοδα $58,3 δισ. το πρώτο τρίμηνο παρά το «λουκέτο» σε όλα τα καταστήματα λιανικής.
Eνώ και τα 500 καταστήματα της Apple σε όλο τον κόσμο αναγκάστηκαν να κλείσουν, τα έσοδα παρέμειναν υψηλά χάρη στις ισχυρές διαδικτυακές πωλήσεις. Η Apple κυκλοφόρησε νέο iPhone, iMac και MacBook Air, προσελκύοντας νέους χρήστες.
4.Tesla
Κύριο στατιστικό στοιχείο: 402 μίλια είναι η αυτονομία του νέου Model S της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Η πρωτοπόρος στην αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχει αφήσει πίσω ακόμα και παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες καθώς προσπαθούν να θέσουν σε λειτουργία τα εργοστάσια τους. Εν τω μεταξύ, ο Έλον Μασκ υπόσχεται να ανατρέψει το μοντέλο χρήσης του αυτοκινήτου με το λανσάρισμα στόλων αυτοοδηγούμενων ταξί που θα χρεώνουν με το μίλι.
5. Tencent
Κύριο στατιστικό στοιχείο: Τα διαδικτυακά έσοδα αυξήθηκαν 31% το πρώτο τρίμηνο.
Οι ευρισκόμενοι σε απομόνωση Κινέζοι στράφηκαν στους ψηφιακούς κόσμους της Tencent. O αριθμός των συνδρομητών των υπηρεσιών βίντεο εκτινάχτηκε στα 112 εκατ., οι συνδρομητές των υπηρεσιών μουσικής στα 43 εκατ. και οι χρήστες του WeChat έφτασαν τα 1,2 δισ.
6. Facebook
Κύριο στατιστικό στοιχείο: Αύξηση 39% στις εμφανίσεις διαφημίσεων στο πρώτο τρίμηνο.
Oι εταιρείες περιόρισαν τις διαφημιστικές δαπάνες κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αλλά ο χρόνος παραμονής των χρηστών στη σελίδα του Facebook εκτοξεύτηκε, ανεβάζοντας κατακόρυφα τις εμφανίσεις. Το κοινωνικό δίκτυο λάνσαρε νέες εφαρμογές, όπως το Facebook Shops, το οποίο έχει σαν στόχο να ανταγωνιστεί την Amazon.
7. Nvidia
Κύριο στατιστικό στοιχείο: Κατά τη διάρκεια της καραντίνας ο χρόνος παραμονής στις πλατφόρμες παιχνιδιών της Nvidia αυξήθηκε 50%.
Οι πωλήσεις στις κάρτες γραφικών υποχώρησαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας, καθώς τα ίντερνετ καφέ παρέμειναν κλειστά ενώ η αυτοκινητοβιομηχανία κατέρρευσε. Ωστόσο η Nvidia κατάφερε να κάνει στροφή στο online gaming, ενώ έλαβε στήριξη και από τις διαδικτυακές πωλήσεις.
8. Alphabet
Κύριο στατιστικό στοιχείο: Ακόμα και με την κατάρρευση των διαφημίσεων στα τέλη Μαρτίου, τα έσοδα του YouTube αυξάνονταν με 10%.
Δεδομένης της μεγάλης πτώσης των διαφημιστικών δαπανών μετά το ξέσπασμα της κρίσης, τα πρώτα στοιχεία δείχνουν ότι η Alphabet έχει επιδείξει εντυπωσιακή ανθεκτικότητα. Αν και τομείς όπως αυτός των ταξιδιών και των τοπικών υπηρεσιών έχουν καταρρεύσει, oι διαφημίσεις μέσω αναζήτησης άρχισαν να σταθεροποιούνται μετά τις αρχές Μαρτίου. Εν τω μεταξύ, η πλατφόρμα cloud computing της Google και η εφαρμογή Meet ευνοήθηκαν από τη μετατόπιση δραστηριοτήτων στο διαδίκτυο.
9. PayPal
Κύριο στατιστικό στοιχείο: 7,4 εκατ. νέοι χρήστες τον Απρίλιο.
Η εταιρεία ηλεκτρονικών πληρωμών συνέβαλε στην μεταφορά πάνω από $1 δισ. σε ομοσπονδιακά δάνεια στο πλαίσιο του προγράμματος στήριξης των μικρών επιχειρήσεων της αμερικανικής κυβέρνησης. Εν τω μεταξύ, η εφαρμογή πληρωμών Venmo έγινε πιο δημοφιλής μετά το ξέσπασμα της πανδημίας για αγορές αγαθών και υπηρεσιών.
10. T-Mobile
Κύριο στατιστικό στοιχείο: Η T-Mobile πρόσθεσε 452.000 συνδρομητές το πρώτο τρίμηνο.
Η αμερικανική εταιρεία κινητής τηλεφωνίας ευνοήθηκε από τη μεγαλύτερη εξάρτηση των χρηστών εν μέσω πανδημίας αλλά και από την ολοκλήρωση της συγχώνευσης με την Sprint. Το ντιλ κατέστησε την T-Mobile τον τρίτο μεγαλύτερο παίχτη στην αμερικανική αγορά τηλεπικοινωνιών.
Η λίστα των εταιρειών, όπως καταγράφεται στους Financial Times:
Πηγή: euro2day.gr
Σε μια καταστροφική χρονιά για την πλειονότητα των
εταιρειών, υπάρχει μια μικρή ομάδα εταιρειών που κατάφερε να λάμψει.
Φαρμακευτικές οι οποίες έλαβαν ώθηση από το κυνήγι του εμβολίου κατά του κορωνοϊού, τεχνολογικοί κολοσσοί που εκμεταλλεύτηκαν την ανάγκη για εργασία από το σπίτι και εταιρείες λιανικής που προσέφεραν εμπορεύματα στο διαδίκτυο.
1.Amazon
Κύριο στατιστικό στοιχείο: Η Amazon εκτιμά ότι μπορεί να ξοδέψει $4 δισ. για να διατηρήσει σε λειτουργία τις αποθήκες της εν μέσω πανδημίας.
Καθώς η μία κυβέρνηση μετά την άλλη διέταζε τους πολίτες να μείνουν σπίτι, η Amazon μετατράπηκε σε «λιμάνι ανεφοδιασμού» για όσους ήθελαν να αγοράσουν είδη οικιακής χρήσης. Η εταιρεία του Τζεφ Μπέζος κατέγραψε έσοδα ρεκόρ και ο ιδρυτής ανακοίνωσε ότι μπορεί να δαπανηθούν ως κα $4 δισ. για τον περιορισμό της εξάπλωσης του ιού.
2. Microsoft
Κύριο στατιστικό στοιχείο: 75 εκατ. άνθρωποι χρησιμοποίησαν την εφαρμογή Teams σε μία ημέρα τον Απρίλιο, από 20 εκατ. στο τέλος του 2019.
Η στροφή της Microsoft σε υπηρεσίες cloud τη βοήθησε να ανταπεξέλθει ιδανικά σε έναν κόσμο όπου μεγάλος αριθμός ανθρώπων εργάζεται από το σπίτι. Η εφαρμογή Teams καθιερώθηκε ως εργαλείο επικοινωνίας μεταξύ συναδέλφων.
3. Apple
Kύριο στατιστικό στοιχείο: Η εταιρεία κατάφερε να συγκεντρώσει έσοδα $58,3 δισ. το πρώτο τρίμηνο παρά το «λουκέτο» σε όλα τα καταστήματα λιανικής.
Eνώ και τα 500 καταστήματα της Apple σε όλο τον κόσμο αναγκάστηκαν να κλείσουν, τα έσοδα παρέμειναν υψηλά χάρη στις ισχυρές διαδικτυακές πωλήσεις. Η Apple κυκλοφόρησε νέο iPhone, iMac και MacBook Air, προσελκύοντας νέους χρήστες.
4.Tesla
Κύριο στατιστικό στοιχείο: 402 μίλια είναι η αυτονομία του νέου Model S της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Η πρωτοπόρος στην αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχει αφήσει πίσω ακόμα και παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες καθώς προσπαθούν να θέσουν σε λειτουργία τα εργοστάσια τους. Εν τω μεταξύ, ο Έλον Μασκ υπόσχεται να ανατρέψει το μοντέλο χρήσης του αυτοκινήτου με το λανσάρισμα στόλων αυτοοδηγούμενων ταξί που θα χρεώνουν με το μίλι.
5. Tencent
Κύριο στατιστικό στοιχείο: Τα διαδικτυακά έσοδα αυξήθηκαν 31% το πρώτο τρίμηνο.
Οι ευρισκόμενοι σε απομόνωση Κινέζοι στράφηκαν στους ψηφιακούς κόσμους της Tencent. O αριθμός των συνδρομητών των υπηρεσιών βίντεο εκτινάχτηκε στα 112 εκατ., οι συνδρομητές των υπηρεσιών μουσικής στα 43 εκατ. και οι χρήστες του WeChat έφτασαν τα 1,2 δισ.
6. Facebook
Κύριο στατιστικό στοιχείο: Αύξηση 39% στις εμφανίσεις διαφημίσεων στο πρώτο τρίμηνο.
Oι εταιρείες περιόρισαν τις διαφημιστικές δαπάνες κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αλλά ο χρόνος παραμονής των χρηστών στη σελίδα του Facebook εκτοξεύτηκε, ανεβάζοντας κατακόρυφα τις εμφανίσεις. Το κοινωνικό δίκτυο λάνσαρε νέες εφαρμογές, όπως το Facebook Shops, το οποίο έχει σαν στόχο να ανταγωνιστεί την Amazon.
7. Nvidia
Κύριο στατιστικό στοιχείο: Κατά τη διάρκεια της καραντίνας ο χρόνος παραμονής στις πλατφόρμες παιχνιδιών της Nvidia αυξήθηκε 50%.
Οι πωλήσεις στις κάρτες γραφικών υποχώρησαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας, καθώς τα ίντερνετ καφέ παρέμειναν κλειστά ενώ η αυτοκινητοβιομηχανία κατέρρευσε. Ωστόσο η Nvidia κατάφερε να κάνει στροφή στο online gaming, ενώ έλαβε στήριξη και από τις διαδικτυακές πωλήσεις.
8. Alphabet
Κύριο στατιστικό στοιχείο: Ακόμα και με την κατάρρευση των διαφημίσεων στα τέλη Μαρτίου, τα έσοδα του YouTube αυξάνονταν με 10%.
Δεδομένης της μεγάλης πτώσης των διαφημιστικών δαπανών μετά το ξέσπασμα της κρίσης, τα πρώτα στοιχεία δείχνουν ότι η Alphabet έχει επιδείξει εντυπωσιακή ανθεκτικότητα. Αν και τομείς όπως αυτός των ταξιδιών και των τοπικών υπηρεσιών έχουν καταρρεύσει, oι διαφημίσεις μέσω αναζήτησης άρχισαν να σταθεροποιούνται μετά τις αρχές Μαρτίου. Εν τω μεταξύ, η πλατφόρμα cloud computing της Google και η εφαρμογή Meet ευνοήθηκαν από τη μετατόπιση δραστηριοτήτων στο διαδίκτυο.
9. PayPal
Κύριο στατιστικό στοιχείο: 7,4 εκατ. νέοι χρήστες τον Απρίλιο.
Η εταιρεία ηλεκτρονικών πληρωμών συνέβαλε στην μεταφορά πάνω από $1 δισ. σε ομοσπονδιακά δάνεια στο πλαίσιο του προγράμματος στήριξης των μικρών επιχειρήσεων της αμερικανικής κυβέρνησης. Εν τω μεταξύ, η εφαρμογή πληρωμών Venmo έγινε πιο δημοφιλής μετά το ξέσπασμα της πανδημίας για αγορές αγαθών και υπηρεσιών.
10. T-Mobile
Κύριο στατιστικό στοιχείο: Η T-Mobile πρόσθεσε 452.000 συνδρομητές το πρώτο τρίμηνο.
Η αμερικανική εταιρεία κινητής τηλεφωνίας ευνοήθηκε από τη μεγαλύτερη εξάρτηση των χρηστών εν μέσω πανδημίας αλλά και από την ολοκλήρωση της συγχώνευσης με την Sprint. Το ντιλ κατέστησε την T-Mobile τον τρίτο μεγαλύτερο παίχτη στην αμερικανική αγορά τηλεπικοινωνιών.
Η λίστα των εταιρειών, όπως καταγράφεται στους Financial Times:
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.