Στροφή στις αγορές μέσω διαδικτύου
έκαναν οι Έλληνες καταναλωτές στη διάρκεια της καραντίνας λόγω
κορονοϊου. Ο περιορισμός στο σπίτι μετέβαλε... άρδην τις συνήθειες των
Ελλήνων που έκαναν τα ψώνια τους από την ασφάλεια του σπιτιού τους μέσω
ιντερνετ.
Τα
μέτρα για τον περιορισμό της διάδοσης του κορωνοϊού έκλεισαν στα σπίτια
τους για εβδομάδες τους Έλληνες και τους ανάγκασαν να στραφούν ως ένα
βαθμό στο ηλεκτρονικό εμπόριο για να αποκτήσουν προϊόντα που ήθελαν. Το
αποτέλεσμα είναι στα eshop να σημειωθεί αύξηση 134% σε σχέση με την
αντίστοιχη περσινή περίοδο στην καταναλωτική δαπάνη προϊόντων που
γίνεται σε ηλεκτρονικά καταστήματα. Οι 10 κατηγορίες με τις περισσότερες πωλήσεις:
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.