Νέο μαργαριτάρι Δένδια..."Εγώ δεν είμαι παρατηρητής της συνοριακής γραμμής" !! (Βίντεο)


Αιχμές Δένδια κατά Παναγιωτόπουλου για Εβρο.... 
Αποστάσεις από τους χειρισμούς της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Εθνικής Άμυνας στον Εβρο, πήρε με δηλώσεις στον Alpha, ο υπουργός Εξωτερικών Ν. Δένδιας, δίνοντας νέα διάσταση στην ενδοκυβερνητική κόντρα που έχει ξεσπάσει με αφορμή όσα έγιναν τις προηγούμενες ημέρες.  
Διαβάστε τον σχετικό διάλογο...
Χατζής: Οταν φύγαμε εμείς, ήρθαν οι Τούρκοι εκεί;   
Δένδιας : Κύριε Χατζή το είπα ευθέως από την αρχή, ποια είναι η σειρά των διαβημάτων και πώς απαντήθηκαν. 
Εγώ δεν είμαι παρατηρητής της συνοριακής γραμμής. 
Είμαι υπουργός Εξωτερικών και προασπίζομαι τα συμφέροντα της χώρας στο επίπεδο της δραστηριότητας μου, το Υπουργείο το έκανε άψογα και με τον τρόπο που έπρεπε και τις δύο φορές...
Δείτε το βίντεο

 

Σχόλια