Δεν μπορεί μονά-ζυγά δικά σας κύριοι της Aegean...

Κρατική στήριξη αλλά όχι κρατικοποίηση ζητά η Aegean Airlines
Μιλώντας σε αναλυτές ο επικεφαλής της Aegean Ευτύχιος Βασιλάκης ξεκαθάρισε πως η εταιρεία του επιθυμεί να λάβει
κρατική στήριξη, στη βάση όσων προβλέπονται
από τους ειδικούς κανόνες ανταγωνισμού που θέσπισε η Κομισιόν για την πανδημία. 
Ωστόσο, αποσαφήνισε πως δεν είναι επιθυμητή η παραχώρηση ποσοστού της εταιρείας στο Ελληνικό Δημόσιο, ως αντάλλαγμα για αυτή τη στήριξη. 
Ο ίδιος ταύτισε το μέγεθος της κρατικής στήριξης με την επόμενη ημέρα της εταιρείας, ξεκαθαρίζοντας πως από αυτή θα εξαρτηθεί το μέγεθός, το δίκτυο και ο αριθμός εργαζομένων που θα απασχολεί η Aegean μετά την κρίση του κορωνοϊού. Σ
τη βάση αυτή έφερε το παράδειγμα πως εάν η Aegean βρεθεί να πετά με 25-30 αεροπλάνα αυτό θα σημαίνει πως οι αερομεταφορές στην Ελλάδα θα επιστρέψουν 30 χρόνια πίσω. 
Ο ίδιος άφησε να εννοηθεί πως οι συζητήσεις με το Δημόσιο για το ύψος και το είδος της στήριξης θα καταλήξουν μέσα στις επόμενες δύο εβδομάδες.
Υ.Γ
Ας δούμε όμως τι έκαναν οι Γερμανοί.. 
Στη Γερμανία, το κράτος δίνει 9 δισ. ευρώ στη Lufthansa, αποκτώντας σημαντικό ποσοστό μετοχών και δύο θέσεις  στο Εποπτικό Συμβούλιο της εταιρείας, με δικαίωμα βέτο σε όλες τις σημαντικές αποφάσεις. Στη συμφωνία υπάρχει μάλιστα όρος ότι σ' αυτές τις δύο θέσεις δεν θα τοποθετηθούν πολιτικοί – πρώην ή υποψήφιοι βουλευτές κλπ, ούτε δημόσιοι υπάλληλοι, αλλά γνώστες του επιχειρηματικού αντικειμένου.

Σχόλια