Πρόσβαση στο Internet εν πτήσει πάνω από τον
ευρωπαϊκό εναέριο χώρο θα αποκτήσουν από το 2017 οι επιβάτες της
πολιτικής αεροπορίας. Μάλιστα στην υπηρεσία αυτή, που θα προσφέρει ο
διεθνής δορυφορικός οργανισμός Inmarsat, θα υπάρχει ισχυρή ελληνική
προστιθέμενη αξία.
Συγκεκριμένα,
το νέο δορυφορικό δίκτυο που αναπτύσσει ο διεθνής δορυφορικός οργανισμός Inmarsat, προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες επιβατών της πολιτικής αεροπορίας, θα βασιστεί στον ΟΤΕ, αλλά και στο δορυφορικό σύστημα HellasSat. Ο OTE θα προσφέρει την πύλη για τη δορυφορική επικοινωνία αεροπλάνου με το έδαφος, ενώ ο δορυφόρος που θα αξιοποιηθεί για την επικοινωνία αεροπλάνου-εδάφους θα είναι ο HellasSat III/IS. Ο δορυφόρος αυτός τώρα αναπτύσσεται από την Arabsat και τον Inmarsat και πρόκειται να αξιοποιήσει τη δορυφορική τροχιά (των 39 μοιρών ανατολικά) που έχει εκχωρήσει η Διεθνής Ενωση Τηλεπικοινωνιών (ITU) σε Ελλάδα και Κύπρο. Για τον σκοπό αυτό έχει ήδη ενημερωθεί η ελληνική κυβέρνηση.
Πιο αναλυτικά, για να επιτευχθεί η επικοινωνία επιβάτη αεροπλάνου με το Διαδίκτυο, ο Inmarsat θα αναπτύξει το δορυφορικό δίκτυο European Aviation Network (EAN). Βασικά στοιχεία του θα είναι ο δορυφόρος HellasSat III/IS, ο δορυφορικός σταθμός του ΟΤΕ στη Νεμέα και τέλος το ευρυζωνικό δίκτυο (LTE) που θα αναπτύξει η Deutsche Telekom. Σε ό,τι αφορά τον ΟΤΕ, o οργανισμός θα φιλοξενήσει στις εγκαταστάσεις του όλη την επίγεια δορυφορική υποδομή του Inmarsat. O δορυφορικός σταθμός της Νεμέας αναμένεται να αποτελέσει τη μία από τις τρεις επίγειες πύλες που θα αξιοποιήσει ο Inmarsat, προκειμένου να καλύψει παγκοσμίως τους επιβάτες πολιτικών αεροσκαφών. Το EAN, σύμφωνα, με τον Inmarsat, θα είναι ένα δίκτυο που θα επιτρέπει σε εκατομμύρια επιβάτες πτήσεων, πάνω από την Ευρώπη, να χρησιμοποιούν εν πτήσει τα έξυπνα τηλέφωνα, τα τάμπλετ Η/Υ, όπως θα έκαναν και στο έδαφος. Η υποδομή που θα εγκατασταθεί στον δορυφορικό σταθμό του ΟΤΕ στη Νεμέα, ήδη κατασκευάζεται από την Thales Alenia Spaces και στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται ένα δορυφορικό πιάτο διαμέτρου 13 μέτρων.
Σημειώνεται ότι η συνεργασία του Inmarsat με τον ΟΤΕ δεν είναι η μοναδική.
Ο νέος δορυφόρος όπου θα βασιστεί το ΕΑΝ θα έχει επίσης σημαντική ελληνική συμβολή. Ο δορυφόρος HellasSat III/IS θα αντικαταστήσει τον HellasSat ΙΙ τον οποίο πριν από περίπου τρία χρόνια πούλησε ο ΟΤΕ στην Arabsat. Ο δορυφόρος κάνει χρήση της τροχιακής θέσης που έχει αποδοθεί στην Ελλάδα και για τον λόγο αυτό η ελληνική κυβέρνηση ενημερώθηκε σχετικά σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων (ΥΠΟΜΕΔΙ) με τη συμμετοχή στελεχών του Inmarsat. Σημειώνεται ότι ο δορυφόρος θα ελέγχεται από το κέντρο ελέγχου της θυγατρικής της Arabsat στην Ελλάδα, HellasSat, οι εγκαταστάσεις της οποίας βρίσκονται στο Κορωπί Αττικής.
Σύμφωνα με όσα ανέφεραν στελέχη της Inmarsat στη σύσκεψη στο ΥΠΟΜΕΔΙ, με το νέο σύστημα δορυφορικής επικοινωνίας, οι χρήστες κινητού πάνω στο αεροπλάνο θα πετυχαίνουν αντίστοιχες ταχύτητες μετάδοσης δεδομένων με εκείνες που έχουν στα σπίτια τους. Σημείωσαν δε ότι ο HellasSat III/IS αναμένεται να τεθεί σε τροχιά γύρω από τη Γη στο τέλος του 2016. Συνεπώς οι πρώτες υπηρεσίες του ΕΑΝ θα προσφερθούν στις αρχές του 2017.
http://www.kathimerini.gr
Συγκεκριμένα,
το νέο δορυφορικό δίκτυο που αναπτύσσει ο διεθνής δορυφορικός οργανισμός Inmarsat, προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες επιβατών της πολιτικής αεροπορίας, θα βασιστεί στον ΟΤΕ, αλλά και στο δορυφορικό σύστημα HellasSat. Ο OTE θα προσφέρει την πύλη για τη δορυφορική επικοινωνία αεροπλάνου με το έδαφος, ενώ ο δορυφόρος που θα αξιοποιηθεί για την επικοινωνία αεροπλάνου-εδάφους θα είναι ο HellasSat III/IS. Ο δορυφόρος αυτός τώρα αναπτύσσεται από την Arabsat και τον Inmarsat και πρόκειται να αξιοποιήσει τη δορυφορική τροχιά (των 39 μοιρών ανατολικά) που έχει εκχωρήσει η Διεθνής Ενωση Τηλεπικοινωνιών (ITU) σε Ελλάδα και Κύπρο. Για τον σκοπό αυτό έχει ήδη ενημερωθεί η ελληνική κυβέρνηση.
Πιο αναλυτικά, για να επιτευχθεί η επικοινωνία επιβάτη αεροπλάνου με το Διαδίκτυο, ο Inmarsat θα αναπτύξει το δορυφορικό δίκτυο European Aviation Network (EAN). Βασικά στοιχεία του θα είναι ο δορυφόρος HellasSat III/IS, ο δορυφορικός σταθμός του ΟΤΕ στη Νεμέα και τέλος το ευρυζωνικό δίκτυο (LTE) που θα αναπτύξει η Deutsche Telekom. Σε ό,τι αφορά τον ΟΤΕ, o οργανισμός θα φιλοξενήσει στις εγκαταστάσεις του όλη την επίγεια δορυφορική υποδομή του Inmarsat. O δορυφορικός σταθμός της Νεμέας αναμένεται να αποτελέσει τη μία από τις τρεις επίγειες πύλες που θα αξιοποιήσει ο Inmarsat, προκειμένου να καλύψει παγκοσμίως τους επιβάτες πολιτικών αεροσκαφών. Το EAN, σύμφωνα, με τον Inmarsat, θα είναι ένα δίκτυο που θα επιτρέπει σε εκατομμύρια επιβάτες πτήσεων, πάνω από την Ευρώπη, να χρησιμοποιούν εν πτήσει τα έξυπνα τηλέφωνα, τα τάμπλετ Η/Υ, όπως θα έκαναν και στο έδαφος. Η υποδομή που θα εγκατασταθεί στον δορυφορικό σταθμό του ΟΤΕ στη Νεμέα, ήδη κατασκευάζεται από την Thales Alenia Spaces και στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται ένα δορυφορικό πιάτο διαμέτρου 13 μέτρων.
Σημειώνεται ότι η συνεργασία του Inmarsat με τον ΟΤΕ δεν είναι η μοναδική.
Ο νέος δορυφόρος όπου θα βασιστεί το ΕΑΝ θα έχει επίσης σημαντική ελληνική συμβολή. Ο δορυφόρος HellasSat III/IS θα αντικαταστήσει τον HellasSat ΙΙ τον οποίο πριν από περίπου τρία χρόνια πούλησε ο ΟΤΕ στην Arabsat. Ο δορυφόρος κάνει χρήση της τροχιακής θέσης που έχει αποδοθεί στην Ελλάδα και για τον λόγο αυτό η ελληνική κυβέρνηση ενημερώθηκε σχετικά σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων (ΥΠΟΜΕΔΙ) με τη συμμετοχή στελεχών του Inmarsat. Σημειώνεται ότι ο δορυφόρος θα ελέγχεται από το κέντρο ελέγχου της θυγατρικής της Arabsat στην Ελλάδα, HellasSat, οι εγκαταστάσεις της οποίας βρίσκονται στο Κορωπί Αττικής.
Σύμφωνα με όσα ανέφεραν στελέχη της Inmarsat στη σύσκεψη στο ΥΠΟΜΕΔΙ, με το νέο σύστημα δορυφορικής επικοινωνίας, οι χρήστες κινητού πάνω στο αεροπλάνο θα πετυχαίνουν αντίστοιχες ταχύτητες μετάδοσης δεδομένων με εκείνες που έχουν στα σπίτια τους. Σημείωσαν δε ότι ο HellasSat III/IS αναμένεται να τεθεί σε τροχιά γύρω από τη Γη στο τέλος του 2016. Συνεπώς οι πρώτες υπηρεσίες του ΕΑΝ θα προσφερθούν στις αρχές του 2017.
http://www.kathimerini.gr
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.