ΓΕΡΜΑΝΟΙ - ΚΑΤΣΑΠΛΙΑΔΕΣ ΤΩΝ ΛΑΩΝ…

ΓΙΑΝΝΗ ΝΤΑΣΚΑ
Ποιοί εδώ και μερικά χρόνια ηθικολογούντες περί του σωστού,δίκαιου και αξιοκρατικού κουνούν το δάχτυλο στους Ελληνες ,χλευάζουν την ελληνική σημαία, κάνοντάς την βρώμικο εσώρουχο;
Οι Γερμανοί!

Αυτός ο λαός που δεν δίστασε να αιματοκυλίσει τον πλανήτη δυο φορές γιατί τον παρέσυρε-λέει- παράφρων ηγεσία.
Για να μπορέσουν οι Αμερικανοί να υπερκεράσουν  στον ανταγωνισμό το Ανατολικό μπλοκ ,έριξαν βάρος στην τότε Δυτική Γερμανία και έτσι ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΑΝ και στην Ελλάδα και σε άλλους να διεκδικήσουν τα δίκαιά τους(οφειλές-αποζημιώσεις κλπ) από τους Γερμανούς.Και έθεσαν και την Ελλάδα μαζί με άλλους τόπους(Ιταλία,Τουρκία,Αφρική κλπ), ως εργατικό δυναμικό και τόπο επενδύσεων στη διάθεση των Γερμανών.
Και έτσι έγιναν ξανά ισχυρές οι γερμανικές βιομηχανίες και εξαγωγές.
Ετσι η ΖΗΜΕΝΣ (ξανα)δωροδωκόντας έγινε και πάλι πανίσχυρη και κυρίαρχη στις αγορές.
το ίδιο και οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες.

Οι Αμερικανοί για τους δικούς τους οικονομικούς και γεωστρατηγικούς λόγους παρακολουθούν και καταγράφουν.

Οταν έκριναν ότι η ΖΗΜΕΝΣ απλώθηκε επικίνδυνα,την έβαλαν στο αμερικανικό χρηματιστήριο σχεδόν με το ζόρι και αμέσως την εξαγόρασαν πλειοψηφικά.Αμέσως άρχισαν τον έλεγχο στο εσωτερικό και βρήκαν τους παράνομους τρόπους (δωροδοκίες κλπ) επικράτησης.
Τα αποτελέσματα γνωστά.Οι μόνοι που δεν μιλούσαν γιαυτά είναι οι πολιτικοί των μεγάλων ελληνικών κομμάτων γιατί κάποιοι εκ των κομμάτων αυτών ήταν ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ των γερμανών είτε επι χρήμασι,είτε απο εκβιασμούς.
Και πριν ένα χρόνο γράφαμε ότι ο μόνος διάλογος που θα μπορούσε να κάνει η Ελλάδα με τη Γερμανία στα θέματα διαφθοράς θα ήταν να λένε οι Ελληνες εκπρόσωποι στους Γερμανούς εκπροσώπους «εσείς απλά βγάλτε το σκασμό…Ξέρετε γιατί…»

Σήμερα έχουμε μια ακόμα δικαίωση γι αυτό.Την αποκάλυψη ενός ακ΄μα τεραστίου γερμανικού σκανδάλου,αυτό της πρώτηε αυτοκινητοβιομηαχνίας στην Ελλάδα και στην Ευρώπη,της περίφημης «Βιομηχανίας του Λαού»,της «φόλκςβάγκεν».
Διαβάστε πως την τσάκωσαν στα πράσα να εξαπατά και να κερδοσκοπεί και θυμηθείτε ότι και στην ελλάδα υπήρχε αυτοκινητοβιομηχανία και την έκλεισαν χάριν των Γερμανογάλλων,’αντε και Ιταλών:
ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ:
«…Η VW ανακοίνωσε σήμερα ότι 11 εκατομμύρια αυτοκίνητα ανά τον κόσμο είναι εξοπλισμένα με το λογισμικό παραποίησης των μετρήσεων των ρύπων που ανακαλύφθηκε στις ΗΠΑ.
«Εσωτερικές έρευνες έδειξαν ότι το συγκεκριμένο λογισμικό είναι παρόν και σε άλλα οχήματα ντίζελ του ομίλου», αναφέρεται σε ανακοίνωση της Volkswagen, της μητρικής εταιρείας της μάρκας VW, αλλά και των Audi, Skoda, Seat και Porche. Μέχρι στιγμής η ύπαρξη του λογισμικού είχε διαπιστωθεί σε 500.000 αυτοκίνητα VW και Audi που είχαν πωληθεί στις ΗΠΑ.
Η παραποίηση, με στόχο τη χειραγώγηση των αντιρυπαντικών ελέγχων, αφορά τους κινητήρες ντίζελ τύπου EA189, κατά συνέπεια, «περί τα 11 εκατομμύρια αυτοκίνητα παγκοσμίως», διευκρινίζεται στην ανακοίνωση.
Η Volkswagen δίνει στην ανακοίνωσή της τη διαβεβαίωση ότι εργάζεται εντατικά για την αποκατάσταση των ανωμαλιών με τη λήψη τεχνικών μέτρων.
Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου στις ΗΠΑ Μάικλ Χορν παραδέχθηκε κατά τη διάρκεια εκδήλωσης στο Μπρούκλιν σήμερα ότι η εταιρεία «τα έκανε θάλασσα» και ότι αποδείχθηκε ανέντιμη απέναντι τις ρυθμιστικές αρχές και τους πελάτες της.
Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο βάσει των πωλήσεών της απειλείται με πρόστιμο 18 δισεκατομμυρίων δολαρίων από τις αμερικανικές αρχές, την άσκηση δίωξης κατά στελεχών της και υποβολή μηνύσεων από πελάτες και μετόχους.
CNBC: Πώς το σκάνδαλο της Volkswagen μπορεί να επηρεάσει ολόκληρη τη Γερμανία
Η αποκάλυψη του σκανδάλου της Volkswagen έχει προκαλέσει μεγάλη αναστάτωση στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας παγκοσμίως. Ωστόσο, το μεγαλύτερο πλήγμα αναμένεται να το δεχτεί η ίδια η Γερμανία, αφού οι ζημιές δεν θα επηρεάσουν μόνο την αυτοκινητοβιομηχανία αλλά αναμένεται να επεκταθούν σε ολόκληρη τη χώρα.
Η Γερμανία είναι μια χώρα που φημίζεται(σ.σ. μην τρελαίνεστε το ΘΕΜΑ γράφει τις μπούρδες περί του «φημίζεται»…) για την αξιοπιστία της και την αποδοτικότητά της. Το σκάνδαλο όμως διακυβεύει τα δύο αυτά κύρια χαρακτηριστικά της.
Η γερμανική εφημερίδα Handelsblatt, το χαρακτήρισε ένα σκάνδαλο για ολόκληρη την Γερμανία και αναμένεται να πλήξει μόνιμα την εικόνα της Γερμανίας στο τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας.
«Η όλη δομή της εταιρείας VW φαίνεται λίγο παράξενη» ανέφερε ο καθηγητής Ferdinand Dudenhöffer του Κέντρου Ερευνών για την αυτοκινητοβιομηχανία του Πανεπιστημίου Duisburg-Essen.
Σημαντικό θα είναι το πλήγμα για το κράτος της Κάτω Σαξονίας το οποίο εξακολουθεί να έχει το 20% της Volkswagen, μια συμμετοχή που έχει χάσει σχεδόν το ένα πέμπτο της αξίας της από το πρωί της Δευτέρας.
Μάλιστα, η κλιμάκωση του σκανδάλου ήταν αρκετά μεγάλη για να επηρεάσει ολόκληρο το χρηματιστήριο την περασμένη Δευτέρα, την ώρα που οι άλλες ευρωπαϊκές αγορές ανέκαμψαν μετά από μια εβδομάδα αβεβαιότητας για την απόφαση της Fed.
Επίσης, υπάρχει ο φόβος ντόμινου μετά το σκάνδαλο της Volkswagen, αφού στο στόχαστρο μπαίνουν και άλλες κατασκευαστικές αυτοκινητοβιομηχανίες diesel όπως η BMW, η Peugeot Citroën,η Nissan, η Daimler, η Renault.
EE: «Πρόωρα» τα μέτρα άμεσης επιτήρησης σε ευρωπαϊκό επίπεδο
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έκρινε σήμερα ότι είναι πρόωρο να ληφθούν «μέτρα άμεσης επιτήρησης» στην Ευρώπη μετά τις αποκαλύψεις για την παραποίηση των τιμών εκπομπής ρύπων από την γερμανική Volkswagen στις ΗΠΑ.
«Οι έρευνες βρίσκονται σε εξέλιξη σε ό,τι αφορά τη Volkswagen τόσο στις ΗΠΑ όσο και στη Γερμανία», ανέφερε με γραπτή απάντηση στο Γαλλικό Πρακτορείο εκπρόσωπος της Κομισιόν.» 
Αυτό είναι το ρεπορτάζ.
Αυτοί οι τύποι κουνούν το δάχτυλο και δεν βρέθηκε ένας πολιτικός μας να πιάσει δημόσια ένα τέτοιο δάχτυλο και να το βάλει εκεί που καταλαβαίνετε…
Η ΔΙΑΦΟΡΑ
Η μεγάλη διαφορά είναι ότι όπως και στη ΖΗΜΕΝΣ έτσι και σε αυτό το σκάνδαλο θα πάνε Γερμανοί αξιωματούχοι ΦΥΛΑΚΗ.Και στη ΖΗΜΕΝΣ πήγαν φυλακή 7-8 Γερμανοί,ενώ στην Ελλάδα μόμνο ο Ακης για τα…ρωσικά!!!

Σχόλια