Πριν από λίγη ώρα επέστρεψαν στην Αγχίαλο τα 3 μαχητικά αεροσκάφη F-16 block 50 της 341 Μοίρας που βρίσκονταν στην αεροπορική βάση του Αλμπαθέτε της Ισπανίας καθηλωμένα μετά την τραγωδία που σημειώθηκε στις 26 Ιανουαρίου και στην οποία βρήκαν τραγικό θάνατο οι σμηναγοί Παναγιώτης Λάσκαρης και Αθανάσιος Ζάγκας.
Τα F-16 Block 50 πέρασαν από τούς ελέγχους που χρειαζόταν και άρχισαν ξανά οι πτήσεις προκειμένου να μπει και πάλι η Μοίρα στους πτητικούς καθημερινούς ρυθμούς. Ο Διοικητής της πτέρυγας Σμήναρχος (Ι), κ. Γιώργος Φασούλας ήταν Πρώτος που πέταξε σύμφωνα με πληροφορίες, φυσικά αυτό ήταν και το λογικό, για να αναπτερώσει το ηθικό των χειριστών της 341 Μ
Σίγουρα η ψυχολογία των πιλότων και των τεχνικών είχε επηρεασθεί από την τραγωδία της 26ης Ιανουαρίου και το θάνατο των δύο χειριστών. Αυτό είναι άλλωστε ανθρώπινο. Ο επαγγελματισμός και η υπευθυνότητα απέναντι στο καθήκον της προάσπισης των κυριαρχικών δικαιωμάτων δεν αφήνει όμως περιθώρια έστω και σκέψης ολιγωρίας. Τίμησαν τη μνήμη των νεκρών συναδέλφων τους και επέστρεψαν στα κόκπιτ. Οι ίδιοι οι πιλότοι και οι τεχνικοί που συμμετείχαν στο TLP και μπροστά στα μάτια τους συνέβη το τραγικό δυστύχημα ζήτησαν να μην τους δοθεί καμία άδεια αμέσως μετά την επιστροφή τους, αλλά να τους επιτραπεί να πετάξουν άμεσα ή να συμβάλουν στη συντήρηση των αεροσκαφών. Αυτό είναι που κάνει τους Έλληνες πιλότους να ξεχωρίζουν. Αυτό είναι το μεγαλείο της ψυχής τους και η αγάπη τους για την πατρίδα.
Τα F-16 Block 50 πέρασαν από τούς ελέγχους που χρειαζόταν και άρχισαν ξανά οι πτήσεις προκειμένου να μπει και πάλι η Μοίρα στους πτητικούς καθημερινούς ρυθμούς. Ο Διοικητής της πτέρυγας Σμήναρχος (Ι), κ. Γιώργος Φασούλας ήταν Πρώτος που πέταξε σύμφωνα με πληροφορίες, φυσικά αυτό ήταν και το λογικό, για να αναπτερώσει το ηθικό των χειριστών της 341 Μ
Σίγουρα η ψυχολογία των πιλότων και των τεχνικών είχε επηρεασθεί από την τραγωδία της 26ης Ιανουαρίου και το θάνατο των δύο χειριστών. Αυτό είναι άλλωστε ανθρώπινο. Ο επαγγελματισμός και η υπευθυνότητα απέναντι στο καθήκον της προάσπισης των κυριαρχικών δικαιωμάτων δεν αφήνει όμως περιθώρια έστω και σκέψης ολιγωρίας. Τίμησαν τη μνήμη των νεκρών συναδέλφων τους και επέστρεψαν στα κόκπιτ. Οι ίδιοι οι πιλότοι και οι τεχνικοί που συμμετείχαν στο TLP και μπροστά στα μάτια τους συνέβη το τραγικό δυστύχημα ζήτησαν να μην τους δοθεί καμία άδεια αμέσως μετά την επιστροφή τους, αλλά να τους επιτραπεί να πετάξουν άμεσα ή να συμβάλουν στη συντήρηση των αεροσκαφών. Αυτό είναι που κάνει τους Έλληνες πιλότους να ξεχωρίζουν. Αυτό είναι το μεγαλείο της ψυχής τους και η αγάπη τους για την πατρίδα.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.