Πώς η ΔΕΗ μας δουλεύει ψιλό γαζί...

Λένε ότι μπορείς να κοροϊδεύεις λίγους για πολύ καιρό, ή πολλούς για λίγο καιρό, αλλά όχι όλους για πολύ καιρό. Αν και η ΔΕΗ έχει βαλθεί να αποδείξει ότι η ρήση του Αβραάμ Λίνκολν δεν ευσταθεί και άρα μπορεί να κοροϊδεύει τους πάντες εσαεί, η απάντηση έρχεται από τους ίδιους τους μικρομεσαίους επιχειρηματίες. Αυτοί, που με τόση ζέση η επιχείρηση προσπαθεί να μας πείσει ότι βοηθάει
με τις προβλεπόμενες μειώσεις στα τιμολόγια μέσα από διαφημιστικά σποτ, είναι οι ίδιοι που επιστρέφουν στη ΔΕΗ τα καθρεφτάκια και τις γυαλιστερές χάντρες.
Και επειδή από κουτόχορτο προφανώς έχουν χορτάσει οι άνθρωποι, βγήκαν και είπαν το αυτονόητο. Ότι οι εκπτώσεις που τάζει η ΔΕΗ στους επιχειρηματικούς πελάτες είναι απλά γράμμα κενό περιεχομένου...
Αποδέκτης σωρείας καταγγελιών από τα μέλη του έγινε ο Βιοτεχνικό Επιμελητήριο της Αθήνας, το οποίο εκπροσωπεί και τους αρτοποιούς και τους ιδιοκτήτες στεγνοκαθαριστηρίων, επαγγελματίες, τους οποίους η ΔΕΗ εμφανίζει στα διαφημιστικά της εξόχως ευγνώμονες προς την ίδια για τις μειώσεις στα τιμολόγια.
Με επιστολή του λοιπόν προς τη ΔΕΗ και τη ΡΑΕ, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου, Παύλος Ραβάνης, ενώνει και αυτός τη φωνή του με τις άλλες επίσημες θεσμικές φωνές, δηλώνοντας ούτε λίγο ούτε πολύ ότι το εκπτωτικό τιμολόγιο της ΔΕΗ είναι «κενό» γράμμα για τις ΜμΕ. Όπως εξηγεί, η πλειοψηφία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων δεν καταναλώνει ρεύμα περισσότερο από 50 MW με αποτέλεσμα να μην απολαμβάνει καμία έκπτωση ετησίως, αφού το όριο που θέτει η ΔΕΗ για την παροχή των εκπτώσεων είναι άνω των 1000 MW.
Το ΒΕΑ ξεκαθαρίζει αυτό που και άλλα επίσημα χείλη έχουν παραδεχτεί: όπως λέει, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται επαγγελματικά σε χώρους όπως αρτοποιεία, συνεργεία αυτοκινήτων, όσο αποδοτικές και αν είναι, καταναλώνουν ρεύμα από 50.000 έως 100.000 KW, δηλαδή στην καλύτερη περίπτωση δεν ξεπερνούν τα 50 MW. Η ΔΕΗ όμως θα εφαρμόζει το μειωμένο τιμολόγιο όταν η επιχείρηση έχει κατανάλωση που ξεπερνά τα 1000 MW, σημειώνει το Επιμελητήριο.
Κοινώς οι μικροεπαγγελματίες της χώρας απαντούν οι ίδιοι στις διαφημίσεις της ΔΕΗ με το δικό τους γνήσιο μήνυμα, που μάλλον έχει τίτλο τη λαϊκή παροιμία «τάζει φούρνους με καρβέλια και λαγούς με πετραχήλια»...

Νικ. Αρ.

Σχόλια