Σύντροφοι εκσυγχρονιστές (χωρίς μουστάκια)....εις Παρισίους!

"Που τραβάν οι δρόμοι του Nοτιά  ....που πηγαίνουν μες στην καταχνιά"
Vila Said    
"...ελίτ και χυδαίος πλούτος στο Παρίσι, πολυτελέστατη εσώκλειστη εγκατάσταση με σπίτια της απόλυτης ελίτ και του χυδαίου πλούτου στο Παρίσι,
"....λόγω του χώρου και του τόπου που φιλοξενείται η συνάντηση των δύο πλευρών
είναι εξαιρετικά δύσκολο για τους ελεγκτές να πεισθούν ότι “δεν υπάρχουν περιθώρια να μειωθούν οι δαπάνες του προϋπολογισμού με άλλο τρόπο πέραν της περικοπής των μισθών
Υπενθυμίζουμε ότι η Βίλα Σαίντ είναι μια πολυτελέστατη εσώκλειστη εγκατάσταση με σπίτια της απόλυτης ελίτ και του χυδαίου πλούτου στο Παρίσι, φρουρούμενη από την αστυνομία και ιδιώτες, ενώ κάθε άλλο ταιριάζει ως locus με την λιτότητα και την προσπάθεια εξυγίανσης που έχει πέσει μονόπλευρα στους ώμους του μέσου πολίτη. Εκεί η Ελλάδα διατηρεί πολυτελές οίκημα."

Vila Said Paris-Tina
 Η «κηπουρός» του Γιώργου που μετά την απομάκρυνσή της από το υπουργείο Περιβάλλοντος διορίστηκε εκπρόσωπος της Ελλάδας στον ΟΟΣΑ, σπαταλά ευχάριστα τον χρόνο της στο Παρίσι και παρεμπιπτόντως περνά από το γραφείο της, επί της οδού 15 Villa Saidχωρίς να ανταποκρίνεται στον κρίσιμο ρόλο της....
 ΦΩΤΟ - Η "ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΉ" 14-09-1997   
"Πρόσωπα (και μουστάκια) π.Ε και μ.Ε.-Σύντροφοι προ εκσυγχρονισμού και μετά εκσυγχρονισμόν"

Σύντροφοι εκσυγχρονιστές (χωρίς μουστάκια)  ....εις Παρισίους!
[ ΑΝΑΓΝΏΣΤΗΣ ]
Που τραβάν οι δρόμοι του Nοτιά (αποσπάσματα)

Στίχοι:   Δημήτρης Χριστοδούλου

Μουσική:   
Ζωρζ Μουστακί

1.
Αντώνης Καλογιάννης



Που τραβάν οι δρόμοι του Nοτιά
που πηγαίνουν μες στην καταχνιά

τα σκαριά που φύγαν με αφήσαν μοναχό
για να μη σαλπάρω πουθενά

με κατεβασμένα τα πανιά
και διπλά δεμένα τα σχοινιά

ούτε πλώρη μείτε σπίτι μόνο με απονιά
κι ούτε μιαν αγάπη να πονά
Περπατώ στην άμμο μοναχός
κι είναι ο κόσμος γύρω μου γυμνός

τ’ όνειρο χρυσό, έφυγε πάει κι αυτό
και τραβάω μόνος και πικρό
Που τραβάν οι δρόμοι του νοτιά
που πηγαίνουν μες στην καταχνιά

τα σκαριά που φύγαν με αφήσαν μοναχό
για να μη σαλπάρω πουθενά
...........................................................

Σχόλια