Πολύ ορθά κατά τη γνώμη όσα γράφει κατωτέρω ο εξαίρετος συμπατριώτης
μου Οδυσσέας Αγγελίδης, για τα προερχόμενα από το παράνομο
τουρκοκυπριακό κράτος αυτοκίνητα. Σε όσα όμως πολύ ορθά γράφει να μου
επιτρέψει μία συμπλήρωση.
Κανένα νομίζω κοινοτικό κεκτημένο δεν επιβάλλει ότι πρέπει να κυκλοφορούν ελεύθερα στην ελεύθερη Κύπρο, πλην των πραγματικών τουρκοκυπρίων και των πολιτών της ΕΕ, κάθε ένας προερχόμενος από την τουρκία.
Γιατί με αυτούς η τουρκία, με συνομιλίες ή όχι, είτε με λύση ή όχι, έχει σχεδιάσει την διασπορά τους σε όλη την Κύπρο για να την εκτουρκίσει.
Συνεπώς αυστηρός έλεγχος των διερχομένων προς τις ελεύθερες περιοχές, ιδίως και μετά την πρόσφατη εμπειρία των ισλαμοφασιστών του Ερτογάν. Ευρής Μπίλλης
Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΑ ΟΔΟΦΡΑΓΜΑΤΑ.
Από τον Οδυσσέα Αγγελίδη,
από τον Λάρνακας Λαπήθου.
Ο ΠτΔ εξήγγειλε πως, εκτός από τη διακοπή των συνομιλιών για το Κυπριακό, η ΚΔ θα λαμβάνει πρόσθετα μέτρα εναντίον της Τουρκίας ανάλογα με τις εξελίξεις, για τη κατάφωρη παραβίαση της ΑΟΖ μας που ισοδυναμεί με περαιτέρω προέκταση της κατοχής και στη θάλασσα.
Ένα από τα μέτρα που ακούστηκε πως μπορεί να επιβληθεί είναι και το κλείσιμο των παράνομων οδοφραγμάτων. Το άνοιγμα των οδοφραγμάτων από τη Τουρκία και τον Ντεκτάς το 2003 έχει προκαλέσει ανεπανόρθωτα πλήγματα στη ΚΔ, αλλά αυτό δεν είναι του παρόντος. Το θέμα είναι το κλείσιμο ή όχι των οδοφραγμάτων.
Ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος δηλώνει πως δεν υπάρχει τέτοια σκέψη και ο ΠτΔ μιλά για πρόσθετα ΜΟΕ, το προσφιλές του τροπάριο.
Τι άλλο ΜΟΕ παρέμεινε να δώσουμε στους Τ/κ και στη Τουρκία παρά το 50% των εσόδων από τους υδρογονάνθρακες, όταν και εάν έχουμε τέτοια έσοδα!
Το κλείσιμο των παράνομων οδοφραγμάτων έπρεπε να είχεν εφαρμοσθεί πριν χρόνια αλλά έστω και τώρα πρέπει να είναι το δεύτερο μέτρο κατά της κατοχής μετά από τη διακοπή των συνομιλιών. Και αυτό το μέτρο θα το πάρει η ίδια η Τουρκία και το κατοχικό της μόρφωμα.
Εάν εμείς ως σοβαρό κράτος μέλος της Ε.Ε., που έχουμε κάθε υποχρέωση να εφαρμόζουμε το ευρωπαϊκό κεκτημένο στις ελεύθερες περιοχές αφού δεν μπορούμε να το επιβάλουμε και στα κατεχόμενα, να το εφαρμόσουμε πλήρως στα οδοφράγματα και με κάθε λεπτομέρεια στην εφαρμογή των νόμων και των κανονισμών του νόμιμου κράτους. Και εξηγούμαι.
Θα πρέπει να ζητήσουμε από όλους του Τ/κ και τους άλλους Ευρωπαίους πολίτες οι οποίοι διαμένουν στα κατεχόμενα, πως για να κυκλοφορούν στις ελεύθερες περιοχές θα πρέπει να εγγράψουν τα οχήματα τους στη ΚΔ αφού τα υποβάλουν σε τεχνικό έλεγχο (ΜΟΤ), να καταβάλουν τη σχετικό ποσό για άδεια κυκλοφορίας, να εξασφαλίσουν άδεια οδηγού από το νόμιμο κράτος, να ασφαλίσουν το όχημα τους σε αναγνωρισμένη ασφαλιστική εταιρεία και γενικά να υπόκεινται σε όλες τις υποχρεώσεις στις οποίες υπόκεινται οι νόμιμοι Ε/κ πολίτες αυτού του κράτους.
Με το μέτρο αυτό αίρεται και η απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου του 2003 για το σχετικό ΜΟΕ που επέτρεψε αυτό το ρατσιστικό μέτρο να διακινούνται δηλαδή οι Τ/κ με παράνομα εγγεγραμμένα οχήματα στις ελεύθερες περιοχές. Για το οποίο θέμα υπάρχει στο Επαρχιακό Δικαστήριο Λευκωσίας προσφυγή από το 2008, η οποία αναβάλλεται ανά εξάμηνο χωρίς να λαμβάνεται απόφαση σε ένα τόσο σημαντικό και καίριο θέμα, με την επόμενη ακρόαση να έχει ορισθεί για τον προσεχή Ιανουάριο.
Εάν τα μέτρα που εισηγούμαι στο θέμα της διακίνησης των οχημάτων που είναι εγγεγραμμένα στο ψευδοκράτος εφαρμοσθούν πλήρως, είμαι βέβαιος πως η Τουρκία και το κατοχικό καθεστώς θα κλείσουν τα παράνομα οδοφράγματα εντός μερικών ημερών από τη λήψη της απόφασης του ΥΣ. Με το μέτρο αυτό τελειώνει και το παραμύθι των Τ/κ περί της δήθεν απομόνωσης τους, αφού θα την επιβάλουν οι ίδιοι!
Κανένα νομίζω κοινοτικό κεκτημένο δεν επιβάλλει ότι πρέπει να κυκλοφορούν ελεύθερα στην ελεύθερη Κύπρο, πλην των πραγματικών τουρκοκυπρίων και των πολιτών της ΕΕ, κάθε ένας προερχόμενος από την τουρκία.
Γιατί με αυτούς η τουρκία, με συνομιλίες ή όχι, είτε με λύση ή όχι, έχει σχεδιάσει την διασπορά τους σε όλη την Κύπρο για να την εκτουρκίσει.
Συνεπώς αυστηρός έλεγχος των διερχομένων προς τις ελεύθερες περιοχές, ιδίως και μετά την πρόσφατη εμπειρία των ισλαμοφασιστών του Ερτογάν. Ευρής Μπίλλης
Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΑ ΟΔΟΦΡΑΓΜΑΤΑ.
Από τον Οδυσσέα Αγγελίδη,
από τον Λάρνακας Λαπήθου.
Ο ΠτΔ εξήγγειλε πως, εκτός από τη διακοπή των συνομιλιών για το Κυπριακό, η ΚΔ θα λαμβάνει πρόσθετα μέτρα εναντίον της Τουρκίας ανάλογα με τις εξελίξεις, για τη κατάφωρη παραβίαση της ΑΟΖ μας που ισοδυναμεί με περαιτέρω προέκταση της κατοχής και στη θάλασσα.
Ένα από τα μέτρα που ακούστηκε πως μπορεί να επιβληθεί είναι και το κλείσιμο των παράνομων οδοφραγμάτων. Το άνοιγμα των οδοφραγμάτων από τη Τουρκία και τον Ντεκτάς το 2003 έχει προκαλέσει ανεπανόρθωτα πλήγματα στη ΚΔ, αλλά αυτό δεν είναι του παρόντος. Το θέμα είναι το κλείσιμο ή όχι των οδοφραγμάτων.
Ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος δηλώνει πως δεν υπάρχει τέτοια σκέψη και ο ΠτΔ μιλά για πρόσθετα ΜΟΕ, το προσφιλές του τροπάριο.
Τι άλλο ΜΟΕ παρέμεινε να δώσουμε στους Τ/κ και στη Τουρκία παρά το 50% των εσόδων από τους υδρογονάνθρακες, όταν και εάν έχουμε τέτοια έσοδα!
Το κλείσιμο των παράνομων οδοφραγμάτων έπρεπε να είχεν εφαρμοσθεί πριν χρόνια αλλά έστω και τώρα πρέπει να είναι το δεύτερο μέτρο κατά της κατοχής μετά από τη διακοπή των συνομιλιών. Και αυτό το μέτρο θα το πάρει η ίδια η Τουρκία και το κατοχικό της μόρφωμα.
Εάν εμείς ως σοβαρό κράτος μέλος της Ε.Ε., που έχουμε κάθε υποχρέωση να εφαρμόζουμε το ευρωπαϊκό κεκτημένο στις ελεύθερες περιοχές αφού δεν μπορούμε να το επιβάλουμε και στα κατεχόμενα, να το εφαρμόσουμε πλήρως στα οδοφράγματα και με κάθε λεπτομέρεια στην εφαρμογή των νόμων και των κανονισμών του νόμιμου κράτους. Και εξηγούμαι.
Θα πρέπει να ζητήσουμε από όλους του Τ/κ και τους άλλους Ευρωπαίους πολίτες οι οποίοι διαμένουν στα κατεχόμενα, πως για να κυκλοφορούν στις ελεύθερες περιοχές θα πρέπει να εγγράψουν τα οχήματα τους στη ΚΔ αφού τα υποβάλουν σε τεχνικό έλεγχο (ΜΟΤ), να καταβάλουν τη σχετικό ποσό για άδεια κυκλοφορίας, να εξασφαλίσουν άδεια οδηγού από το νόμιμο κράτος, να ασφαλίσουν το όχημα τους σε αναγνωρισμένη ασφαλιστική εταιρεία και γενικά να υπόκεινται σε όλες τις υποχρεώσεις στις οποίες υπόκεινται οι νόμιμοι Ε/κ πολίτες αυτού του κράτους.
Με το μέτρο αυτό αίρεται και η απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου του 2003 για το σχετικό ΜΟΕ που επέτρεψε αυτό το ρατσιστικό μέτρο να διακινούνται δηλαδή οι Τ/κ με παράνομα εγγεγραμμένα οχήματα στις ελεύθερες περιοχές. Για το οποίο θέμα υπάρχει στο Επαρχιακό Δικαστήριο Λευκωσίας προσφυγή από το 2008, η οποία αναβάλλεται ανά εξάμηνο χωρίς να λαμβάνεται απόφαση σε ένα τόσο σημαντικό και καίριο θέμα, με την επόμενη ακρόαση να έχει ορισθεί για τον προσεχή Ιανουάριο.
Εάν τα μέτρα που εισηγούμαι στο θέμα της διακίνησης των οχημάτων που είναι εγγεγραμμένα στο ψευδοκράτος εφαρμοσθούν πλήρως, είμαι βέβαιος πως η Τουρκία και το κατοχικό καθεστώς θα κλείσουν τα παράνομα οδοφράγματα εντός μερικών ημερών από τη λήψη της απόφασης του ΥΣ. Με το μέτρο αυτό τελειώνει και το παραμύθι των Τ/κ περί της δήθεν απομόνωσης τους, αφού θα την επιβάλουν οι ίδιοι!
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.