Χωρίς
πολλά λόγια από εμάς, το ακόλουθο Δελτίο Τύπου από το ΙΝΚΑ (ΓΕΝΙΚΗ
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ) ξετινάζει τον υπουργό συγκοινωνιών
Μιχάλη «Κάπτεν Αμέρικα» Χρυσοχοΐδη για τις υποτιθέμενες μειώσεις κόστους
εισιτηρίων και καρτών και συνοπτικά δείχνει ότι η Κατοχική κυβέρνηση
της Τρόικα μας αύξησε το κόστος μετακίνησης και μείωσε την ποιότητά της.
Το Δελτίο τύπου του ΙΝΚΑ:
ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΚΥΡΙΕ Μ. ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗ
Κύριε υπουργέ συγκοινωνιών Μιχαήλ Χρυσοχοΐδη στο Δ.Τ. του ΟΑΣΑ (Αθήνα 23/6/2014) αναφέρεται ότι: Από την 1η Σεπτεμβρίου οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ θα κοστίζουν λιγότερο στο επιβατικό κοινό για τον απλό λόγο ότι μειώνεται η τιμή του εισιτηρίου στο 1,20€ (από 1,40€) και καθιερώνεται μια νέα ενιαία κάρτα για όλα τα μέσα με κόστος 30€, ενώ η αντίστοιχη σήμερα κοστίζει 45€…
Γεγονότα που είναι απαραδέκτως αναληθή και παραπλανητικά επειδή:
• Όσον αφορά στην τιμή του απλού εισιτηρίου (που αφορά το 30% των επιβατών – περιστασιακοί χρήστες) η τιμή του αυξάνεται αφού με απλή Μέθοδο των Τριών (90’ – 1,4ευρώ και 70’ – 1,2 ευρώ) σημαίνει ότι από 0,93 ευρώ ανά ώρα αυξάνεται σε 1,03 ευρώ ανά ώρα, και καταργείται η δεύτερη επικύρωση του εισιτηρίου, που έδινε την δυνατότητα παράτασης του χρόνου επιβίβασης σε πάνω από 90 λεπτά, έτσι τώρα υποχρεώνει τους επιβάτες μετά τα 70 λεπτά να ακυρώνουν και δεύτερο εισιτήριο (ακόμα και εάν βρίσκονται μέσα στο Μετρό, θα πρέπει να κατέβουν και να το ακυρώσουν, χάνοντας χρόνο από τη διαδρομή τους).
• Καταργείται το εισιτήριο μίας διαδρομής με λεωφορείο, τρόλεϊ ή τραμ αξίας 1,20 ευρώ. Οι περιστασιακοί χρήστες που δεν χρησιμοποιούν το μετρό δεν θα δουν διαφορά στην τιμή με την χρήση του ενιαίου εισιτηρίου, αντίθετα με όσα ισχυρίζεστε στο Δ.Τ.
• Καταργείται η Μηνιαία Κάρτα αξίας 20 ευρώ και η ετήσια Κάρτα για λεωφορεία, τρόλεϊ αξίας 200 ευρώ. Η τιμή της μηνιαίας και ετήσιας κάρτας απεριόριστων διαδρομών που ισχύει για μετακινήσεις με όλα τα μέσα (με το Μετρό και Ηλεκτρικό) γίνεται 30 ευρώ και αντίστοιχα 320 ευρώ, αλλά οι επιβάτες που δεν χρησιμοποιούσαν Μετρό και Ηλεκτρικό (50%) θα αναγκαστούν να πληρώσουν 10 ευρώ και αντίστοιχα 120 ευρώ παραπάνω! και καταργείται έκπτωση σε περιπτώσεις μαζικής πώλησης.
ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΤΟΥ 80% ΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ !
Το ΙΝΚΑ ζητά να διατηρηθούν: Τα 90’ – 1,4ευρώ, η δεύτερη επικύρωση του εισιτηρίου, και η έκπτωση σε περιπτώσεις μαζικής πώλησης και η Μηνιαία και Ετήσια Κάρτα για λεωφορεία, τρόλεϊ αξίας 20 και 200 ευρώ. Επίσης ο νέος σχεδιασμός του δικτύου για εξυπηρέτηση του Μετρό, δεν θα πρέπει να αποκλείσει την χρήση των άλλων μεταφορικών μέσων, δίνοντας ευελιξία στην επιλογή των επιβατών και ανεξαρτητοποίηση τους σε πιθανή μη λειτουργία του Μετρό.
• Για τις μετακινήσεις προς το αεροδρόμιο το ποσοστό του πτωχευμένου λαού που χρησιμοποιεί σε τακτική βάση το αεροπλάνο είναι μηδενικό.
• Οι εργάσιμες μέρες είναι 22 τον μήνα και όχι 30 συνεπώς δεν ισχύουν «τα περί μετακίνησης με 1 ευρώ την ημέρα» για τις κάρτες απεριορίστων διαδρομών. Τις οκτώ μέρες το μήνα που δεν εργάζεται (όποιος τυχερός έχει εργασία) απλώς δεν χρησιμοποιεί ΜΜΜ.
Και κάνουμε έκκληση να αντιμετωπίζετε την φτώχια και την απόγνωση του λαού όχι στα πλαίσια της «Νέας στρατηγικής επικοινωνίας», αλλά με Ανθρωπιά αφού τα ποσά των 30, 320 κτλ. ευρώ δεν είναι αυτονόητα για ένα λαό που του κατάσχουν το μισθό και το σπίτι του, δεν έχει φάρμακά και αυτοκτονεί.
Κύριε υπουργέ δεν μπορείτε να επιμένετε για ΔΗΘΕΝ μειώσεις των τιμών των εισιτηρίων, ούτε άλλωστε αναφέρθηκε κίνδυνος στα έσοδα των ΜΜΜ για να προβείτε στις αυξήσεις αυτές. Επιμένετε ακόμα ότι το επιβατικό κοινό θα επωφεληθεί των υποτιθέμενων μειώσεων των εισιτηρίων;
hellasforce.com
Το Δελτίο τύπου του ΙΝΚΑ:
ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΚΥΡΙΕ Μ. ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗ
Κύριε υπουργέ συγκοινωνιών Μιχαήλ Χρυσοχοΐδη στο Δ.Τ. του ΟΑΣΑ (Αθήνα 23/6/2014) αναφέρεται ότι: Από την 1η Σεπτεμβρίου οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ θα κοστίζουν λιγότερο στο επιβατικό κοινό για τον απλό λόγο ότι μειώνεται η τιμή του εισιτηρίου στο 1,20€ (από 1,40€) και καθιερώνεται μια νέα ενιαία κάρτα για όλα τα μέσα με κόστος 30€, ενώ η αντίστοιχη σήμερα κοστίζει 45€…
Γεγονότα που είναι απαραδέκτως αναληθή και παραπλανητικά επειδή:
• Όσον αφορά στην τιμή του απλού εισιτηρίου (που αφορά το 30% των επιβατών – περιστασιακοί χρήστες) η τιμή του αυξάνεται αφού με απλή Μέθοδο των Τριών (90’ – 1,4ευρώ και 70’ – 1,2 ευρώ) σημαίνει ότι από 0,93 ευρώ ανά ώρα αυξάνεται σε 1,03 ευρώ ανά ώρα, και καταργείται η δεύτερη επικύρωση του εισιτηρίου, που έδινε την δυνατότητα παράτασης του χρόνου επιβίβασης σε πάνω από 90 λεπτά, έτσι τώρα υποχρεώνει τους επιβάτες μετά τα 70 λεπτά να ακυρώνουν και δεύτερο εισιτήριο (ακόμα και εάν βρίσκονται μέσα στο Μετρό, θα πρέπει να κατέβουν και να το ακυρώσουν, χάνοντας χρόνο από τη διαδρομή τους).
• Καταργείται το εισιτήριο μίας διαδρομής με λεωφορείο, τρόλεϊ ή τραμ αξίας 1,20 ευρώ. Οι περιστασιακοί χρήστες που δεν χρησιμοποιούν το μετρό δεν θα δουν διαφορά στην τιμή με την χρήση του ενιαίου εισιτηρίου, αντίθετα με όσα ισχυρίζεστε στο Δ.Τ.
• Καταργείται η Μηνιαία Κάρτα αξίας 20 ευρώ και η ετήσια Κάρτα για λεωφορεία, τρόλεϊ αξίας 200 ευρώ. Η τιμή της μηνιαίας και ετήσιας κάρτας απεριόριστων διαδρομών που ισχύει για μετακινήσεις με όλα τα μέσα (με το Μετρό και Ηλεκτρικό) γίνεται 30 ευρώ και αντίστοιχα 320 ευρώ, αλλά οι επιβάτες που δεν χρησιμοποιούσαν Μετρό και Ηλεκτρικό (50%) θα αναγκαστούν να πληρώσουν 10 ευρώ και αντίστοιχα 120 ευρώ παραπάνω! και καταργείται έκπτωση σε περιπτώσεις μαζικής πώλησης.
ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΤΟΥ 80% ΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ !
Το ΙΝΚΑ ζητά να διατηρηθούν: Τα 90’ – 1,4ευρώ, η δεύτερη επικύρωση του εισιτηρίου, και η έκπτωση σε περιπτώσεις μαζικής πώλησης και η Μηνιαία και Ετήσια Κάρτα για λεωφορεία, τρόλεϊ αξίας 20 και 200 ευρώ. Επίσης ο νέος σχεδιασμός του δικτύου για εξυπηρέτηση του Μετρό, δεν θα πρέπει να αποκλείσει την χρήση των άλλων μεταφορικών μέσων, δίνοντας ευελιξία στην επιλογή των επιβατών και ανεξαρτητοποίηση τους σε πιθανή μη λειτουργία του Μετρό.
• Για τις μετακινήσεις προς το αεροδρόμιο το ποσοστό του πτωχευμένου λαού που χρησιμοποιεί σε τακτική βάση το αεροπλάνο είναι μηδενικό.
• Οι εργάσιμες μέρες είναι 22 τον μήνα και όχι 30 συνεπώς δεν ισχύουν «τα περί μετακίνησης με 1 ευρώ την ημέρα» για τις κάρτες απεριορίστων διαδρομών. Τις οκτώ μέρες το μήνα που δεν εργάζεται (όποιος τυχερός έχει εργασία) απλώς δεν χρησιμοποιεί ΜΜΜ.
Και κάνουμε έκκληση να αντιμετωπίζετε την φτώχια και την απόγνωση του λαού όχι στα πλαίσια της «Νέας στρατηγικής επικοινωνίας», αλλά με Ανθρωπιά αφού τα ποσά των 30, 320 κτλ. ευρώ δεν είναι αυτονόητα για ένα λαό που του κατάσχουν το μισθό και το σπίτι του, δεν έχει φάρμακά και αυτοκτονεί.
Κύριε υπουργέ δεν μπορείτε να επιμένετε για ΔΗΘΕΝ μειώσεις των τιμών των εισιτηρίων, ούτε άλλωστε αναφέρθηκε κίνδυνος στα έσοδα των ΜΜΜ για να προβείτε στις αυξήσεις αυτές. Επιμένετε ακόμα ότι το επιβατικό κοινό θα επωφεληθεί των υποτιθέμενων μειώσεων των εισιτηρίων;
hellasforce.com
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.