Ανοικτός σε συνεργασία με ένα Μπουρδέλο ο Γιωργος Καρατζαφέρης!!! (ΒΙΝΤΕΟ)

«Δεν τίθεται θέμα επιστροφής» στη ΝΔ ξεκαθάρισε ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ, Γ. Καρατζαφέρης, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Mega δηλώνοντας ωστόσο ανοιχτός στο ενδεχόμενο συνεργασίας υπό τον όρο να υπάρξει αλλαγή πολιτικής.
Δηλαδή δηλώνει ανοικτός στο ενδεχόμενο να επιστρέψει στο κόμμα που ο ίδιος χαρακτήρισε μπουρδέλο…

... Και να συνεργαστεί με τον Αντώνη Σαμαρά τον οποίο περνά μέσω των ΜΜΕ από γενεές δεκατέσσερις



   

«Με παρρησία καταθέτω ότι έχω τις περισσότερες πλακέτες από όποιον βουλευτή της Ν. Δ. Έχω τις δικές μου κομματικές περγαμηνές. Έχω όμως και 14 χρόνια σε μια άλλη προσπάθεια», ανέφερε.
«Θα πάμε ίσως σε συνεργασία και όχι σε απορρόφηση. Άρα λέμε ξεκάθαρα πάμε να αλλάξουμε την πολιτική και να βοηθήσουμε. Πιστεύω ότι ο Αντώνης Σαμαράς διαβλέπει ότι αυτή η πολιτική δεν έχει μακριά ποδάρια. Σε αυτή την προσπάθεια θα μπορούσα να βοηθήσω, σε μια άλλη πολιτική (…)Σε μια αλλαγή πολιτικής είμαι παρών», πρόσθεσε.
«Αν υπάρξει προσαρμογή σε μια άλλη πολιτική, είμαι έτοιμος να υπηρετήσω την άλλη πολιτική. Την σημερινή πολιτική αρνούμαι να την υπηρετήσω», τόνισε, συμπληρώνοντας ότι πρέπει «να υπάρξει και κάποιο όχι, όχι όλο ναι». 

hellasforce.com

Σχόλια