"ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑ, ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΩΝ".

Αγαπητοί συμπολίτες
Σας ανακοινώνω την υποψηφιότητά μου με το ψηφοδέλτιο των Ανεξαρτήτων Ελλήνων. Η παρουσίαση του ψηφοδελτίου έγινε από τον Πρόεδρό μας στις 14-4-2014.
Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες είναι ο μοναδικός πολιτικός φορέας εντός του κοινοβουλίου, που τάσσεται ευθύς εξαρχής από την γέννηση του, απέναντι σε όσους θέλουν την ομοσπονδοποίηση των κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.  
Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες πιστεύουμε στην Ευρώπη των οραματιστών και λέμε ΟΧΙ στην Ευρώπη των κερδοσκόπων. Λέμε ναι στην Ευρώπη των ίσων, ναι στην Ευρώπη των εθνών - κρατών και λέμε ΟΧΙ στην Ευρώπη της ομοσπονδίας.
Μια ομοσπονδία όπου τα κράτη συνθλίβονται κάτω από μία μπότα, που είναι η δύναμη των μεγάλων κρατών που επιθυμούν, προσδοκούν και πλέον ανακοινώνουν και επίσημα ότι ο στόχος τους είναι η ομοσπονδιοποίηση της Ευρώπης και η κατάργηση των εθνών - κρατών.  Στο ευρωπαϊκό περιβάλλον έχουμε δύο μεγάλα κόμματα, το Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα και το Σοσιαλιστικό Κόμμα που ξεκάθαρα πλέον ανακοινώνουν ότι σε αυτές τις Ευρωεκλογές θα ζητήσουν να εκλεγούν οι αντιπρόσωποι εκείνοι που θα προχωρήσουν στο μετασχηματισμό της Ευρώπης σε μία ομοσπονδία, στην υποστολή των σημαιών, στην υποστολή των πολιτισμών, στην υποστολή της ιστορίας, στην ισοπεδοποίηση.     Σε αυτή την Ευρώπη λέμε ΟΧΙ .

Όπως πιθανόν να γνωρίζετε είμαι κτηνίατρος με ειδικότητα στις ιχθυοκαλλιέργειας/ιχθυολογία/ ιχθυοπαθολογία και είμαι τακτική καθηγήτρια στο Παν/μιο Θεσσαλίας. Υπήρξα για δύο θητείες η πρώτη  εκλεγμένη Πρόεδρος του Τμήματος Κτηνιατρικής (2006-2010) και Πρόεδρος σε πολλές διεθνείς επιστημονικές και συνδικαλιστικές εταιρείες του κλάδου.  Στις προηγούμενες εκλογές ήμουν η πρώτη που έθεσα τον εαυτό μου στις ανάγκες του κινήματος σαν πολιτευτής   στο Νομό Τρικάλων.   Έκτοτε είμαι ενεργό μέλος στο Νομό Τρικάλων. Ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στο Κτηνιατρικό Τμήμα του ΑΠΘ. Είμαι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου Master of Science (ιχθυολογία University of Stirling , UK) και Διδακτορικού (ιχθυοπαθολογία, University of Stirling , UK). Στη διάρκεια της επαγγελματικής μου πορείας έχω εργαστεί ως κτηνίατρος ζώων συντροφιάς, ως ερευνήτρια στο ΕΘΙΑΓΕ και στο εξωτερικό, ως «Υπεύθυνος Κτηνίατρος» του Υπουργείου Γεωργίας & Αλιείας της Μεγ. Βρετανίας με απόσπαση στον Δήμο του Stirling, στο Τμήμα ελέγχου τροφίμων ζωικής προέλευσης. Επίσης ως Σύμβουλος σε μονάδες εκτροφής ψαριών. Έχω διακριθεί με υποτροφία του ΙΚΥ για μεταπτυχιακές σπουδές στην Σκωτία και Αμερική και Υποτροφία του Οργανισμού Οικονομικής Αναπτύξεως και Συνεργασίας (OΟΣΑ) για μεταδιδακτορική Υποτροφία στο Καναδά. Ομιλώ άπταιστα την Αγγλική, την Γαλλική και την Iταλική. Συμμετέχω σε πολλές επιστημονικές και συνδικαλιστικές οργανώσεις και διετέλεσα αντιπρόσωπος του Ινστιτούτου Καταναλωτών Ελλάδας (ΙΝΚΑ) στην Ε.Ε. Είμαι μέλος του Εθνικού Συμβουλίου και της επιτροπής αγροτικής πολιτικής του κινήματός μας.
Πιστεύω ότι μπορώ να φανώ χρήσιμη στην κατεύθυνση του Ευρωκοινοβουλίου πέραν της καθ' αυτής ειδικότητάς μου και σε θέματα κτηνιατρικά, τροφίμων,  αλιείας, έρευνας και εκπαίδευσης, όπως φαίνεται και στο βιογραφικό μου που συνυποβάλλω, λόγω της μακροχρόνιας παραμονής μου στο εξωτερικό (15 χρόνια) για σπουδές και εργασία. Θα ήταν τιμή μου να με στηρίξετε για ένα αντιμνημονιακό αγώνα, για ένα καλύτερο μέλλον στην Ελλάδα και την Ευρώπη.
 Εύχομαι Ανάσταση στις ψυχές μας και στην Πατρίδα μας!!
Καθ. Φωτ. Αθανασοπούλου
 Κτηνίατρος, κάτοχος Master of Science ("Aquatic Veterinary Studies") και  PhD (Fish pathology)
Καθηγήτρια   με γνωστικό αντικείμενο  «Ιχθυολογία & Ιχθυοπαθολογία», τ. Πρόεδρος του Τμήματος Κτηνιατρικής Παν/μίου Θεσσαλίας - δύο θητείες (1η εκλεγμένη Πρόεδρος)
Πρόεδρος της Παγκόσμιας Κτηνιατρικής Εταιρείας για την Yγεία των Yδρόβιων Οργανισμών (World Aquatic Veterinary MedicineAssociation – WAVMA)
προσ. Γραμματέας του Ευρωπαϊκού Κτηνιατρικού Κολλεγίου για την Yγεία των Yδρόβιων Οργανισμών (Εuropean College of AquaticAnimal Health- ECAAH) 2010- σήμερα
 πρώην Ιδιώτης κτηνίατρος (ζώα συντροφιάς) 


Σχόλια