Γερμανικό ενδιαφέρον για τα κρατικά ΚΤΕΟ στις
μεγαλύτερες πόλεις. Υπό ποια μορφή θα γίνει η εξαγορά. Το καλοκαίρι
εκπνέει η προθεσμία για ευθυγράμμιση των ΚΤΕΟ με το γράμμα του νέου
νόμου, αλλιώς μπαίνει λουκέτο
Εταιρεία του κλάδου της αυτοκίνησης εξέφρασε τη σχετική
πρόθεσή της στο υπουργείο Υποδομών, έχοντας καταρτίσει πλάνο για την
είσοδό της στη σχετική αγορά, το μέγεθος της οποίας υπολογίζεται σε 120
εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας
"Βήμα της Κυριακής", η εν λόγω γερμανική εταιρεία ενδιαφέρεται για τα ΚΤΕΟ των μεγαλύτερων πόλεων και όχι για το σύνολό τους - 57 σε όλη τη χώρα - καθώς, κάτι τέτοιο θα απαιτούσε αρκετά εκατομμύρια για τον εκσυγχρονισμό των εγκαταστάσεων.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως οι Γερμανοί ενδιαφέρονται κυρίως για τις τοποθεσίες, στις οποίες βρίσκονται τα κρατικά ΚΤΕΟ και στόχος τους είναι να εμπλακούν με τη μέθοδο της Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού τομέα για την ιδιωτικοποίηση επιλεγμένων ΚΤΕΟ της Αθήνας, Θεσσαλονίκης και άλλων μεγάλων πόλεων. Το πλάνο τους έχει εκσυγχρονισμό, αναδιοργάνωση και βέβαια λειτουργία των εγκαταστάσεων.
Το "Βήμα" κάνει λόγο για διεθνή διαγωνισμό από την Ειδική Γραμματεία ΣΔΙΤ του υπουργείου Ανάπτυξης. Ο ιδιωτικός φορέας σύμπραξης θα αναλάβει έναντι τιμήματος ή ενοικίου τις εγκαταστάσεις, την άδεια λειτουργίας και θα τα δουλέψει επιλέγοντας ελεύθερα το προσωπικό που θα κρατήσει.
Το μέγεθος της αγοράς των ΚΤΕΟ υπολογίζεται στα 120 εκατ. ευρώ - αν περνούν από το διετή έλεγχο και τα 6 εκατ. οχήματα που κυκλοφορούν στην Ελλάδα. Όμως αυτή τη στιγμή εκτιμάται πως το 40% των αυτοκινήτων είναι στους δρόμους χωρίς να έχει περάσει από ΚΤΕΟ για χρόνια.
Αυτή τη στιγμή λειτουργούν μόνο 10 δημόσια ΚΤΕΟ (Ιωαννίνων, Κοζάνης, Φλώρινας, Φωκίδας, Γρεβενών, Τρικάλων, Αλεξανδρούπολης, Ορεστιάδας, Πύργου, Καβάλας) καθώς ήταν τα μοναδικά που προσαρμόστηκαν στις προϋποθέσεις που προβλέπονται από το νόμο.
Το ερχόμενο καλοκαίρι εκπνέει η προθεσμία, ώστε τα υπόλοιπα 47 να υιοθετήσουν τις ελάχιστες προϋποθέσεις του νόμου αλλιώς θα κλείσουν.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας
"Βήμα της Κυριακής", η εν λόγω γερμανική εταιρεία ενδιαφέρεται για τα ΚΤΕΟ των μεγαλύτερων πόλεων και όχι για το σύνολό τους - 57 σε όλη τη χώρα - καθώς, κάτι τέτοιο θα απαιτούσε αρκετά εκατομμύρια για τον εκσυγχρονισμό των εγκαταστάσεων.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως οι Γερμανοί ενδιαφέρονται κυρίως για τις τοποθεσίες, στις οποίες βρίσκονται τα κρατικά ΚΤΕΟ και στόχος τους είναι να εμπλακούν με τη μέθοδο της Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού τομέα για την ιδιωτικοποίηση επιλεγμένων ΚΤΕΟ της Αθήνας, Θεσσαλονίκης και άλλων μεγάλων πόλεων. Το πλάνο τους έχει εκσυγχρονισμό, αναδιοργάνωση και βέβαια λειτουργία των εγκαταστάσεων.
Το "Βήμα" κάνει λόγο για διεθνή διαγωνισμό από την Ειδική Γραμματεία ΣΔΙΤ του υπουργείου Ανάπτυξης. Ο ιδιωτικός φορέας σύμπραξης θα αναλάβει έναντι τιμήματος ή ενοικίου τις εγκαταστάσεις, την άδεια λειτουργίας και θα τα δουλέψει επιλέγοντας ελεύθερα το προσωπικό που θα κρατήσει.
Το μέγεθος της αγοράς των ΚΤΕΟ υπολογίζεται στα 120 εκατ. ευρώ - αν περνούν από το διετή έλεγχο και τα 6 εκατ. οχήματα που κυκλοφορούν στην Ελλάδα. Όμως αυτή τη στιγμή εκτιμάται πως το 40% των αυτοκινήτων είναι στους δρόμους χωρίς να έχει περάσει από ΚΤΕΟ για χρόνια.
Αυτή τη στιγμή λειτουργούν μόνο 10 δημόσια ΚΤΕΟ (Ιωαννίνων, Κοζάνης, Φλώρινας, Φωκίδας, Γρεβενών, Τρικάλων, Αλεξανδρούπολης, Ορεστιάδας, Πύργου, Καβάλας) καθώς ήταν τα μοναδικά που προσαρμόστηκαν στις προϋποθέσεις που προβλέπονται από το νόμο.
Το ερχόμενο καλοκαίρι εκπνέει η προθεσμία, ώστε τα υπόλοιπα 47 να υιοθετήσουν τις ελάχιστες προϋποθέσεις του νόμου αλλιώς θα κλείσουν.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.