Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου 2013

Ανάπτυξη του παλιού αεροδρομίου προς όφελος των ελλήνων.

Μια οικονομία δεν έχει σημασία  μόνο αν αναπτύσσεται, έχει και σημασία προς όφελος ποιων αναπτύσσεται.
Η βλακώδες άποψη, αν είναι μόνο βλακώδες και όχι καθαρά προδοτική, ότι τα ξένα κεφάλαια και το πέρασμα του συνόλου της ελληνικής οικονομίας σε ξένους θα φέρουν την ευημερία,  πλέον δεν γίνετε  πιστευτή ούτε από τους ποιο ανίδεους περί των οικονομικών ενός τόπου.

Μια Ελλάδα μη παραγωγική -εξαγωγική και με το σύνολο των υποδομών της (δρόμοι λιμάνια αεροδρόμια), των υπηρεσιών της (τράπεζες τουρισμός μαρίνες τηλεφωνία σκουπίδια καζίνο νερό ρεύμα κτλ) της λιανικής (σούπερ μάρκετ διατροφή κρέας κτλ) να ανήκουν σε ξένους ή Τούρκους, δεν έχει καμία τύχη να υπάρχει ως κράτος τα επόμενα δέκα είκοσι χρόνια.
Ίσως δεν είναι τόσο σημαντικό να σωθεί η οικονομία, όσο σημαντικό είναι να κρατηθεί η οικονομία σε ελληνικά χέρια.
Το κράτημα της οικονομίας σε ελληνικά χέρια είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την εθνική συνοχή και την φυσική μας μελλοντική ύπαρξη ως συντεταγμένος λαός και ελληνική πολιτεία.
Η μονότονη αναζήτηση ξένου επενδυτή και στο αεροδρόμιο του ελληνικού είναι λάθος.
Προτείνω ένα πανεπιστήμιο (η το ίδιο το υπουργείο ή ο Δήμος ) να σχεδιάσει και να αποφασίσει πως  πρέπει να αναπτυχθεί ο χώρος.
Να γίνουν  πχ, δύο καζίνο, τρία ξενοδοχεία, δύο ουρανοξύστες, δύο πολυκαταστήματα, πέντε χιλιάδες κατοικίες,  μια πίστα φόρμουλας 1 στα πρότυπα της πίστας του Μονακό, ένα ναυτιλιακό ειδικού φορολογικού καθεστώτος κέντρο, και ένα πάρκο.  (γιατί αυτά θα  σχεδιάσει  και ο ξένος επενδυτής, δεν θα φτιάξει πυρηνικούς εκτοξευτήρες).
Η ελληνική πολιτεία στην συνέχεια θα δώσει προς πώληση την είδη σχεδιασμένη περιοχή ανά τμήμα, δίνοντας έτσι το δικαίωμα της διασποράς της επένδυσης και  στον ντόπιο έλληνα μικρό επιχειρηματία να επενδύσει σε ένα ξενοδοχείο ή σε δύο καταστήματα ή πέντε κατοικίες, ή σε ένα καζίνο, βέβαια βάζοντας αυστηρούς χρόνους αποπερατώσεις στον κάθε επενδυτή, διαφορετικά θα αποβάλλεται  
Η έκταση του παλιού αεροδρομίου είναι μεγαλύτερη από του Μονακό κατά 3,3 φορές.
Για την ιστορία το Μονακό εκλέγει δική του κυβέρνηση, έχει δικό του δικαστήριο και βέβαια πρίγκιπες.
Αναρωτιέμαι γιατί θα πρέπει η Ελλάδα να παραδώσει ως κράτος εν κράτη, όλη αυτήν την έκταση σε έναν Τούρκο εν λευκό  ή σε οποιοδήποτε άλλο επιχειρηματία, ο οποίος θα φορτώνει κάθε Δευτέρα πρωί ένα αεροπλάνο ρευστό να το βγάζει εκτός Ελλάδας, κατά τον ίδιο τρόπο που το κάνουν και τα ξένα σούπερ μάρκετ, στεγνώνοντας έτσι την Ελλάδα από ρευστό για τα επόμενα 1000 χρόνια.
Στις επενδύσεις δεν έχει τόσο σημασία το που παράγεται ένας τζίρος, έχει και σημασία το που πάει ή που καταναλώνεται αυτός ο τζίρος.
Αν συνεχίσει ο σημερινός τρόπος ανάπτυξης διά του ξεπουλήματος σε ξένους μεγάλων κομματιών γης, σε λίγα χρόνια θα έχει μετατραπεί η Ελλάδα και οι δήμοι σε τοπικά βιλαέτια ξένων ιδιοκτητών.
Είναι άλλο το στήσιμο από έναν ξένο ενός εργοστασίου αυτοκινήτων στην Θήβα και είναι άλλο το πέρασμα πέντε νησιών σε ξένα χέρια.
Οι έλληνες εφοπλιστές θα έπρεπε να έχουν είδη απαιτήσει σε συνεργασία με τον τοπικό δήμο, να τους έχει παραχωθεί επί πληρωμή βέβαια, ένα μέρος του ελληνικού και να είχαν είδη οργανώσει ένα διεθνές ναυτιλιακό ειδικού φορολογικού καθεστώτος κέντρο.
Ο κτηνοτρόφος από την Κρήτη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.