ΤΕΡΕΝΣ ΚΟΥΪΚ:ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ. ΑΓΝΟΕΙ ΕΠΤΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

ΕΡΩΤΗΣΗ - ΦΩΤΙΑ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ
ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΕΡΕΝΣ ΚΟΥΙΚ
ΓΙΑ ΤΟ 1Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΑΛΑΣ ΩΡΩΠΟΥ
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΠΙ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΑΛΛΟΥ ΜΕ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ
«ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΑΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ. ΑΓΝΟΕΙ ΕΠΤΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ»
Ό, τι θέλει κάνει ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής και μάλιστα με τις ευλογίες του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, ο οποίος
αποφάσισε την σύμπτυξη των τμημάτων της Γ’ τάξης του 1ου Γυμνασίου Σκάλας Ωρωπού από 4 τμήματα σε 3 τμήματα.

Αυτό καταγγέλλει με Ερώτησή του προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο, ο Βουλευτής Επικρατείας των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Τέρενς Κουίκ.

Η καταγγελία προς διερεύνηση και απάντηση, βασίζεται σε Υπόμνημα του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Γυμνασίου Σκάλας Ωροπού που έφτασε στο λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του Τέρενς Κουίκ, με το εξής - μεταξύ άλλων - περιεχόμενο:

«Ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής που αποφάσισε την σύμπτυξη των τμημάτων της Γ τάξης του σχολείου μας από 4 τμήματα σε 3 τμήματα , δεν έλαβε υπ όψιν του ότι στα συγκεκριμένα τμήματα φοιτούν 7 μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες γεγονός που μειώνει την αναλογία για κάθε μαθητή κατά 3 λιγότερους σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.

Θεωρήσαμε ότι με βάση τις ισχύουσες νομικές διατάξεις η απόφαση του διευθυντή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αντίκειται στον νόμο, για αυτό προχωρήσαμε σε μια εξώδικη γνωστοποίηση διαμαρτυρία ώστε να του κάνουμε γνωστές τις απόψεις μας».

«Επιπλέον, στο ίδιο σχολείο υπάρχει οργανική θέση ΠΕ.04 (Φυσικού) την οποία κατέχει καθηγητής που μόνιμα αποσπάται τουλάχιστον 10 έτη στο 2ο Γυμνάσιο & Λ.Τ. Αυλώνα που στεγάζεται στις φυλακές Αυλώνα .
Αναζητήσαμε την απόφαση απόσπασής του χωρίς κανένα αποτέλεσμα.

Εξηγήσαμε στον κύριο διευθυντή ότι σωστό είναι πριν προβεί στην σύμπτυξη τμημάτων να αντικαταστήσει τον αποσπασμένο καθηγητή όπως ορίζει ο νόμος. Στην περίπτωση που δεν είναι δυνατή η όποια αντικατάσταση τότε να ανακαλέσει την απόσπαση του και ο συγκεκριμένος καθηγητής να επανέλθει στην οργανική του θέση την οποία δεν έχει υπηρετήσει ποτέ.»

«Γνωρίζετε ότι η επίμαχή απόφαση του διευθυντή αντίκειται στο Νόμο; Σχεδιάζετε να προβείτε στη διόρθωση της εν λόγω απόφασης,» ερωτά τον αρμόδιο Υπουργό ο Τέρενς Κουίκ και ζητά να πληροφορηθεί το εάν θα διαταχθεί η διενέργεια ΕΔΕ προκειμένου να διαπιστωθεί τυχόν ύπαρξη πραγματικών περιστατικών που στοιχειοθετούν την αντικειμενική υπόσταση πειθαρχικών παραπτωμάτων του διευθυντή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής.

Και ο Τέρενς Κουίκ προσθέτει:

«Σκοπεύετε να προβείτε στην αντικατάσταση του συγκεκριμένου αποσπασμένου καθηγητή; Μήπως θα ήταν προτιμότερο να προβείτε σε ανάκληση της απόσπασής του ώστε να επανέλθει στην οργανική του θέση την οποία δεν έχει υπηρετήσει ποτέ;»

Ακολουθεί το κείμενο της Ερώτησης.
ΤΕΡΕΝΣ - ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΟΥΙΚ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ - ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ

ΕΡΩΤΗΣΗ

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ:

ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟ

ΘΕΜΑ: ΣΥΜΠΤΗΞΗ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΛΛΕΙΨΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΣΤΟ 1o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΩΡΟΠΟΥ

Κύριε Υπουργέ,

Σας προωθώ άνευ περεταίρω σχολίων το υπόμνημα του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Γυμνάσιου Σκάλας Ωρωπού, που απευθύνεται στον Περιφερειακό Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Ο εν λόγω Σύλλογος διαμαρτύρεται εντόνως για την απόφαση του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής που αποφάσισε τη σύμπτυξη των τμημάτων της Γ’ τάξης του σχολείου από 4 τμήματα σε 3 τμήματα.

Στο υπόμνημα που παραδόθηκε στο λογαριασμό του ηλεκτρονικού μου ταχυδρομείου, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων αναφέρει επί λέξη τα εξής:

«ΥΠΟΜΝΗΜΑ

7/11/2013
Προς:

Περιφερικό Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής

Υπόψη:
Γραμματείας Περιφερικού Διευθυντή , κα Γαζέα Μαρία

Κύριε Διευθυντή,

Είμαστε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Γυμνάσιου Σκάλας Ωρωπού και στις 30-10-2013 μας ανακοινώθηκε από το Διευθυντή του σχολειού μας κ. Τσιριγώτη ότι ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής αποφάσισε τη σύμπτυξη των τμημάτων της Γ’ τάξης του σχολείου μας από 4 τμήματα σε 3 τμήματα.

Ο συνολικός αριθμός των μαθητών ήταν 85 και με βάση την καινούργια απόφασή του δημιουργήθηκαν 3 τμήματα με 29, 28, 28 αντίστοιχα το κάθε ένα.

Όμως δεν έλαβε υπ όψιν του ότι στα συγκεκριμένα τμήματα φοιτούν 7 μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, γεγονός που μειώνει την αναλογία για κάθε μαθητή κατά 3 λιγότερους σύμφωνα με το άρθρο. 6 παρ. 1 του ν. 3699/2008.

Θεωρήσαμε ότι με βάση τις ισχύουσες νομικές διατάξεις η απόφαση του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αντίκειται στο νόμο για αυτό προχωρήσαμε σε μια εξώδικη γνωστοποίηση διαμαρτυρία ώστε να του κάνουμε γνωστές τις απόψεις μας.

Στην πορεία της διαδικασίας αυτής ανακαλύψαμε ότι στο 1ο Γυμνάσιο Σκάλας Ωρωπού υπάρχει οργανική θέση ΠΕ.04 (Φυσικού) την οποία κατέχει καθηγητής που μόνιμα αποσπάται τουλάχιστον 10 έτη στο 2ο Γυμνάσιο και Λ.Τ. Αυλώνα που στεγάζεται στις φυλακές Αυλώνα.

Αναζητήσαμε την απόφαση απόσπασης του τόσο στο 1 Γυμνάσιο Σκάλας Ωρωπού όσο και στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής χωρίς κανένα αποτέλεσμα .

Προφορικά μας ανέφεραν μια απόφαση την οποία όμως δεν κατέστη δυνατόν να την βρουν ούτε οι ίδιοι.

Η έλλειψη Φυσικού στο σχολείο μας είχε σαν αποτέλεσμα να μην διδάσκεται Φυσική στην Α’ τάξη , Φυσική και Χημεία στην Β’ τάξη. Το γεγονός αυτό ο Σύλλογος γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Γυμνασίου Σκάλας Ωρωπού το είχε κάνει γνωστό με έγγραφό του προς το Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής στις 22/10/2013 και αρ. πρωτ. 22064.

Μετά την σύμπηξη των τμημάτων της Γ’ τάξης παρόλο που εξοικονομήθηκαν κάποιες λίγες ώρες το πρόβλημα παραμένει ιδιαίτερα στην Γ τάξη του Γυμνασίου.

Εξηγήσαμε στον κύριο Διευθυντή ότι σωστό είναι πριν προβεί στην σύμπτυξη τμημάτων να αντικαταστήσει τον αποσπασμένο καθηγητή όπως ορίζει το αρ.31 του ν. 3848/2010. Στην περίπτωση που δεν είναι δυνατή η όποια αντικατάσταση τότε να ανακαλέσει την απόσπαση του και ο συγκεκριμένος καθηγητής να επανέλθει στην οργανική του θέση την οποία δεν έχει υπηρετήσει ποτέ.

Παρακαλούμε θερμά σαν γονείς να δείτε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τα αιτήματα μας δεδομένου του ότι ο μεγάλος αριθμός των μαθητών στα τμήματα που προέκυψαν από την σύμπτυξη έχει επιβαρύνει την συμμετοχή τους στα μαθήματα , την επίδοση τους , και γενικά όλη τη μορφωτική διαδικασία.
Με τιμή

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Γυμνάσιου Σκάλας Ωρωπού»

Κατόπιν τούτων ερωτάσθε κ. Υπουργέ:

1.Με ποιο δικαίωμα αγνοείτε το άρθρο 6 παρ.1 εδ. γ΄ του Ν. 3699/2008 που σαφώς ορίζει ότι:

«Στα τμήματα όπου φοιτούν μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, και στα οποία έχει συμπληρωθεί ο ανώτατος αριθμός μαθητών, ο αριθμός αυτών μειώνεται σε αναλογία, για κάθε μαθητή με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, κατά τρεις μαθητές λιγότερους και οι μαθητές κατανέμονται εξίσου στα τμήματα της ίδιας τάξης κατόπιν απόφασης του συλλόγου διδασκόντων της σχολικής μονάδας και έγκρισης του αρμόδιου Σχολικού Συμβούλου»;

2. Γνωρίζετε ότι η επίμαχή απόφαση του Διευθυντή αντίκειται στο Νόμο;

Επειδή ακριβώς οι μαθητές με δυσλεξία αποτελούν περιπτώσεις μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, διότι, όπως αναφέρει και η πληρεξούσια δικηγόρος στην εξώδικο γνωστοποίηση –διαμαρτυρία, που συνέταξε στο όνομα του Συλλόγου, με την κατανομή των μαθητών σε τρία τμήματα, στην οποία προέβη ο Διευθυντής, γίνεται ακριβώς υπέρβαση του ανώτατου επιτρεπόμενου αριθμού μαθητών ανά τμήμα, αφού, κατά την έκδοση της επίμαχης απόφασης δεν έλαβε υπόψη ακριβώς την συνύπαρξη στην τάξη μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες;

3. Σχεδιάζετε να προβείτε στη διόρθωση της εν λόγω απόφασης, είτε δια καθορισμού ξεχωριστού τετάρτου τμήματος, στο οποίο θα φοιτούν αποκλειστικά οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, είτε δια καθορισμού τεσσάρων τμημάτων, στο καθένα εκ των οποίων θα φοιτά και συγκεκριμένος αριθμός μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες, κατά τρόπο τέτοιον ώστε να μην γίνεται υπέρβαση του ανώτατου επιτρεπόμενου αριθμού μαθητών ανά τμήμα;

4. Θα διατάξετε τη διενέργεια ΕΔΕ προκειμένου να διαπιστωθεί τυχόν ύπαρξη πραγματικών περιστατικών που στοιχειοθετούν την αντικειμενική υπόσταση πειθαρχικών παραπτωμάτων του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής;

5. Ποιος είναι αρμόδιος για το πού τελικά βρίσκεται αυτή η περιβόητη απόφαση απόσπασης του Φυσικού καθηγητή, που αναφέρει ο Σύλλογος στο υπόμνημά του;

6. Σκοπεύετε να προβείτε στην αντικατάσταση του συγκεκριμένου αποσπασμένου καθηγητή; Μήπως θα ήταν προτιμότερο να προβείτε σε ανάκληση της απόσπασής του ώστε να επανέλθει στην οργανική του θέση την οποία δεν έχει υπηρετήσει ποτέ;


Ο Ερωτών Βουλευτής


Τέρενς - Νικόλαος Κουίκ






Σχόλια