Το δράμα έχει εξελιχθεί κανονικά και τώρα μένει να πέσει η αυλαία. Οι Μινωικές γραμμές, το καμάρι κάποτε της Κρήτης, ανήκει σε ιταλική εταιρεία και τώρα ο όμιλος Grimaldi
σχεδιάζει να αποσύρει την μετοχή από το Χρηματιστήριο Αθηνών. Χιλιάδες
κρητικοί κυρίως επενδυτές που θεωρούσαν «δική τους» την εταιρεία και
είχαν επενδύσει στις μετοχές της ακτοπλοϊκής εταιρείας, βλέπουν τώρα το…
λάθος τους.
Η εταιρία έκανε πρόσφατα αύξηση κεφαλαίου σε τιμή πάνω από 2 ευρώ, δηλαδή σε τιμή που θεωρήθηκε ακριβή και γι αυτό δεν συμμετείχε κανένας άλλος εκτός από την ιταλική εταιρεία. Οι νέες μετοχές αγοράστηκαν όλες από τον βασικό μέτοχο που είναι η ιταλική εταιρεία η οποία απέκτησε το 91% των μετοχών.
Μόλις η Grimaldi, ξεπέρασε το «μαγικό ποσοστό» 91%, η μετοχή άρχισε την κατρακύλα και προφανώς όσες μετοχές έχουν απομείνει σε ιδιώτες θα αγοραστούν με συμβολικό τίμημα και η εταιρεία θα βγει από το Χρηματιστήριο Αθηνών. Οι μετοχές που έχουν απομείνει σε ιδιώτες δεν επαρκούν ώστε να πιεστεί η ιταλική εταιρεία ή να αυξήσει το τίμημα και το τέλος θα έρθει σύντομα. Κάποτε η εταιρεία ήταν το καμάρι του Ηράκλειου και της Κρήτης και όλες οι κρητικές οικογένειες επένδυαν στην μετοχή.
Όσοι δεν τις πούλησαν όταν η εταιρία πωλήθηκε σε ξένους θα υποστούν τις συνέπειες. Η εξέλιξη αυτή έρχεται σε συνέχεια της πορείας των τελευταίων μηνών, στους οποίους η εταιρεία δρομολογεί στην Ελλάδα πλοία με ιταλική σημαία ώστε να μην πληρώνει το ΝΑΤ και να απασχολεί ξένους (πακιστανούς) ναυτικούς. Επίσης πολλές τεχνικές και άλλες εργασίες που γίνονταν στην Ελλάδα μεταφέρονται ήδη σε θυγατρικές του ομίλου στην Ιταλία…
http://www.bankwars.gr/?p=162499
Η εταιρία έκανε πρόσφατα αύξηση κεφαλαίου σε τιμή πάνω από 2 ευρώ, δηλαδή σε τιμή που θεωρήθηκε ακριβή και γι αυτό δεν συμμετείχε κανένας άλλος εκτός από την ιταλική εταιρεία. Οι νέες μετοχές αγοράστηκαν όλες από τον βασικό μέτοχο που είναι η ιταλική εταιρεία η οποία απέκτησε το 91% των μετοχών.
Μόλις η Grimaldi, ξεπέρασε το «μαγικό ποσοστό» 91%, η μετοχή άρχισε την κατρακύλα και προφανώς όσες μετοχές έχουν απομείνει σε ιδιώτες θα αγοραστούν με συμβολικό τίμημα και η εταιρεία θα βγει από το Χρηματιστήριο Αθηνών. Οι μετοχές που έχουν απομείνει σε ιδιώτες δεν επαρκούν ώστε να πιεστεί η ιταλική εταιρεία ή να αυξήσει το τίμημα και το τέλος θα έρθει σύντομα. Κάποτε η εταιρεία ήταν το καμάρι του Ηράκλειου και της Κρήτης και όλες οι κρητικές οικογένειες επένδυαν στην μετοχή.
Όσοι δεν τις πούλησαν όταν η εταιρία πωλήθηκε σε ξένους θα υποστούν τις συνέπειες. Η εξέλιξη αυτή έρχεται σε συνέχεια της πορείας των τελευταίων μηνών, στους οποίους η εταιρεία δρομολογεί στην Ελλάδα πλοία με ιταλική σημαία ώστε να μην πληρώνει το ΝΑΤ και να απασχολεί ξένους (πακιστανούς) ναυτικούς. Επίσης πολλές τεχνικές και άλλες εργασίες που γίνονταν στην Ελλάδα μεταφέρονται ήδη σε θυγατρικές του ομίλου στην Ιταλία…
http://www.bankwars.gr/?p=162499
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.