Ραχήλ Μακρή: «Στόχος της συγκυβέρνησης η απαξίωση του ΟΣΕ και η παράδοση των υποδομών σε ιδιώτες-εργολάβους.»
Χαιρετισμός
της Τομεάρχου Υποδομών, Μεταφορών και
Δικτύων Βουλευτού Ν. Κοζάνης, κας Ραχήλ
Μακρή στο 34ο Πανσιδηροδρομικο
Συνέδριο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας
Σιδηροδρομικών(Π.Ο.Σ.)
Ραχήλ Μακρή:
«Στόχος της συγκυβέρνησης η απαξίωση
του ΟΣΕ και η παράδοση των υποδομών σε
ιδιώτες-εργολάβους.»
Στο 34ο
Πανσιδηροδρομικό Συνέδριο της Πανελλήνιας
Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών (Π.Ο.Σ.)
που πραγματοποιήθηκε στις 4 Οκτωβρίου 2013 παρευρέθηκε μετά από πρόσκληση των εργαζομένων, η Τομεάρχης Υποδομών ,Μεταφορών και Δικτύων των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ,Βουλευτής Ν. Κοζάνης, Ραχήλ Μακρή.
που πραγματοποιήθηκε στις 4 Οκτωβρίου 2013 παρευρέθηκε μετά από πρόσκληση των εργαζομένων, η Τομεάρχης Υποδομών ,Μεταφορών και Δικτύων των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ,Βουλευτής Ν. Κοζάνης, Ραχήλ Μακρή.
Στην τοποθέτηση
της η κ.Μακρή τόνισε ότι η στόχευση της
συγκυβέρνησης είναι να απαξιώσουν τον
ΟΣΕ και να δώσουν την δυνατότητα σε
ιδιώτες εργολάβους να αναλάβουν κομμάτια
της υποδομής προκειμένου να τα συντηρούν
και να τα παραδίδουν χωρίς κανέναν
έλεγχο.
Τα σχέδια τους για αποδόμηση του Κράτους
και απορύθμιση της σιδηροδρομικής
αγοράς έχουν αποκαλυφθεί.
Κλείνοντας η
κ. Μακρή μίλησε για τις πραγματοποιήσιμες
και ρεαλιστικές προτάσεις των Ανεξαρτήτων
Ελλήνων προτάσεις που εξυπηρετούν
δημόσιο
συμφέρον και βελτιώνουν την ποιότητα
ζωής του Έλληνα Πολίτη.
Επισυνάπτεται
το πλήρες κείμενο του χαιρετισμού:
Χαιρετισμός
για 34ο
Πανσιδηροδρομικό Συνέδριο
Οι
Σιδηροδρομικές μεταφορές είναι άρρηκτα
συνδεδεμένες με την ιστορία της Ελλάδος.
Η πρώτη γραμμή, Αθήνα - Πειραιάς παραδόθηκε
τον Φεβρουάριο του 1869. Ακολούθησε αύξηση
του σιδηροδρομικού δικτύου σε σημείο
που η Βουλή της δεκαετίας του 1880 είχε
ονομαστεί χαρακτηριστικά «Σιδηροδρομική»,
κατά το «Συνταγματική» και «Αναθεωρητική».
Το 1885 κατασκευάστηκε η γραμμή, που
συνέδεε την πρωτεύουσα με την Κηφισιά
και το Λαύριο.
Η
σιδηροδρομική υποδομή αποτέλεσε την
ραχοκοκαλιά των μεταφορών της Χώρας
καθώς ο σιδηρόδρομος αποτέλεσε πάντα
το οικολογικότερο και ασφαλέστερο μέσο
μεταφοράς. Αυτήν την υποδομή διαλύει η
σημερινή συγκυβέρνηση εκτελώντας τις
εντολές της τρόικα.
Πιο
συγκεκριμένα με το νομοσχέδιο "Δημόσιες
υπεραστικές οδικές μεταφορές επιβατών
- Ρυθμιστική Αρχή Επιβατικών Μεταφορών
και άλλες διατάξεις" το οποίο ψηφίστηκε
και στο σύνολο του την 1η
Οκτωβρίου 2013, από την κυβερνητική
πλειοψηφία, κατακερματίζεται και
παραχωρείται σε ιδιώτες η διαχείριση
της σιδηροδρομικής υποδομής.
Με
την παράγραφο 10 του άρθρου 85 τροποποιήθηκε
το ΠΔ 160 του 2007 και εισήχθη η δυνατότητα
τεμαχισμού του δικτύου σε περισσότερους
από έναν διαχειριστές υποδομής. Ο
ισχυρισμός ότι η Συγκυβέρνηση αντιγράφει
τον ορισμό της σχετικής οδηγίας, που το
συγκεκριμένο ΠΔ ενσωματώνει δεν ευσταθεί
καθώς οφείλει να γνωρίζει ότι κατά την
διαδικασία ενσωμάτωσης τα Κράτη Μέλη
έχουν την διακριτική ευχέρεια να
προσαρμόσουν τα οριζόμενα στις πραγματικές
συνθήκες και ανάγκες της αγοράς τους.
Άλλωστε το ΠΔ 160 έχει κοινοποιηθεί στην
Ευρωπαϊκή Επιτροπή από το 2007.
Επίσης
ο ισχυρισμός, των κυβερνώντων, ότι η
πράξη αυτή αποτελεί μνημονική υποχρέωση
δεν στέκει γιατί το μνημόνιο δεν μιλά
για σιδηροδρομική υποδομή (infrastructure),
αλλά για σιδηροδρομικές επιχειρήσεις
(railways).
Ως
εκ τούτου η συγκεκριμένη πρωτοβουλία
ανήκει καθαρά στα κόμματα της ΝΔ και
του ΠΑΣΟΚ. Η στόχευση τους είναι να
απαξιώσουν τον ΟΣΕ και να δώσουν την
δυνατότητα σε ιδιώτες εργολάβους να
αναλάβουν κομμάτια της υποδομής
προκειμένου να τα συντηρούν και να τα
παραδίδουν χωρίς κανέναν έλεγχο.
Τα
σχέδια τους για αποδόμηση του Κράτους
και απορύθμιση της σιδηροδρομικής
αγοράς έχουν αποκαλυφθεί. Απολύουν
υπαλλήλους για να μειώσουν δήθεν το
δημοσιονομικό κόστος. Αποδυναμώνουν
τον ΟΣΕ και τις θυγατρικές του μετατάσσοντας
προσωπικό δίνοντας το μεταξύ άλλων και
στην Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων που
επιβλέπει στα χαρτιά την σιδηροδρομική
αγορά. Λέμε στα χαρτιά γιατί όλοι
γνωρίζουμε ότι στην Ελλάδα δραστηριοποιείται
μία και μόνη εταιρεία και η μονή γραμμή
του βασικού σιδηροδρομικού άξονα
δημιουργεί συνθήκες κορεσμένης
χωρητικότητας μη επιτρέποντας την
δραστηριοποίηση άλλης σιδηροδρομικής
εταιρείας. Επιπρόσθετα για αυτήν την
συγκεκριμένη Αρχή προβλέπουν την απόδοση
ιδίων πόρων προκειμένου να τους
μοιράζονται όσοι λαμβάνουν τον μανδύα
του επιστημονικού συνεργάτη, από τον
εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας που
οι ίδιοι εισηγούνται.
Παράλληλα
με το συγκεκριμένο νομοθέτημα επιχειρούν
να διευκολύνουν την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
μέσω του ΤΑΙΠΕΔ. Ξεπουλάνε δηλαδή μια
επιχείρηση που το 2012 ήταν κερδοφόρα στα
πρότυπα της Ολυμπιακής. Ενώ δείχνουν
ιδιαίτερη μέριμνα στην πώληση της
ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν έχουν επιδείξει την ανάλογη
σπουδή στην απελευθέρωση της εθνικής
επιβατικής σιδηροδρομικής μεταφοράς.
Γεγονός που απαγορεύει σε οποιαδήποτε
εταιρεία πέρα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να
δραστηριοποιηθεί στην σιδηροδρομική
μεταφορά επιβατών εντός Ελλάδος.
Αυτή
η Κυβέρνηση δεν υποτίθεται ότι κόπτεται
για το άνοιγμα των επαγγελμάτων;
Πως
τους διαφεύγει η συγκεκριμένη περίπτωση
που δημιουργεί συνθήκες μονοπωλίου για
την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τον νέο ιδιοκτήτης
της;
Προφανώς
αυτές τις εντολές έχουν λάβει από την
Τρόικα, που έχει βρει και αγοραστή και
για την συγκεκριμένη εταιρεία. Τελικά
η ιδέα τους για την χρηστή διοίκηση
ταυτίζεται με την ικανότητα νομοθέτησης
τους και είναι και οι δύο ανύπαρκτες,
καθώς εάν ο ΟΣΕ ήταν τράπεζα θα είχε
σωθεί και αυτός και οι θυγατρικές του.
Οι
Ανεξάρτητοι Έλληνες , στο κυβερνητικό
πρόγραμμα που κατέθεσα ως τομεάρχης
Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και
εγκρίθηκε στο ιδρυτικό συνέδριο του
κινήματος μας, μεταξύ άλλων προβλέπουμε:
- Αυστηρό έλεγχο ανάθεσης μελετών και ορθής εκτέλεσης των έργων.
- Σύνταξη Εθνικού Σχεδίου Υποδομών.
- Την ακύρωση του ξεπουλήματος του σιδηροδρομικού τομέα και τη ματαίωση των σχεδιασμών υποβάθμισης, του ΟΣΕ ώστε ολόκληρη η ελληνική επικράτεια και όχι μόνο ο κεντρικός άξονας Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας να καλυφθεί, με, ασφαλείς, σύγχρονες, φθηνές και γρήγορες σιδηροδρομικές συγκοινωνίες.
- Την αξιοποίηση των υποδομών του ΟΣΕ με έμφαση στο τηλεπικοινωνιακό του δίκτυο οπτικής ίνας.
Στις
ασάφειες της συγκυβέρνησης που θολώνει
τα νερά για να εξυπηρετήσει τις εντολές
των ξένων, απαντάμε με σαφείς,
πραγματοποιήσιμες και ρεαλιστικές
προτάσεις. Προτάσεις που εξυπηρετούν
το δημόσιο συμφέρον και βελτιώνουν την
ποιότητα ζωής του Έλληνα Πολίτη.
Κλείνοντας θα ήθελα να χαιρετίσω τις
εργασίες του 34ου
Πανσιδηροδρομικού συνεδρίου και να
σας ευχαριστήσω για την προσοχή σας.
Γραφείο
Τύπου Ραχήλ Μακρή
Βουλής
4,10562 Αθήνα,Τηλ.:210 3706331, Φάξ,:210 3706531
25ης
Μαρτίου 36. 50200 Πτολεμαΐδα, Τηλ.:2463020841,Φάξ.:
2463020842
rachil.makri@parliament.gr
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.