Ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΑΦΗΝΕΙ ΑΔΙΑΦΟΡΗ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.

ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟ 1921 ΟΙ ΓΕΝΝΗΣΕΙΣ ΚΑΤΗΛΘΑΝ
ΣΤΙΣ 100.371 ΚΑΙ ΟΙ ΘΑΝΑΤΟΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΜΕΤΑ ΤΟ 1932 ΑΝΗΛΘΑΝ ΣΤΟΥΣ 116.670
Τα στοιχεία που έδωσε στην δημοσιότητα η Εθνική Στατιστική Υπηρεσία για το 2012 κατέδειξαν ότι η Ελλάς έχει πλέον εισέλθει στην οδό του νεκροταφείου, αφού για πρώτη φορά από το 1921 οι γεννήσεις κατήλθαν στις 100.371 (από τις οποίες 15.420 ήταν γεννήσεις αλλοδαπών, δηλ. οι γεννήσεις από τις Ελληνίδες ήσαν μόλις 84.851!!!). Ουδέποτε άλλοτε η Ελλάς είχε τόσο μικρό αριθμό γεννήσεων και επί συνόλου 220 κρατών ευρίσκεται στην 199η θέση.
Πρόκειται περί πρωτοφανούς καταντήματος. Βαδίζει στο τέλος της ιστορίας της, όταν μάλιστα το 20% του πληθυσμού της αποτελείται από ηλικιωμένους άνω των 65 ετών και ουδεμία ελπίς διαφαίνεται στον ορίζοντα ότι μπορεί ν΄ ανατραπεί αυτή η εφιαλτική κατάσταση.
Οι θάνατοι δε ανήλθαν στους 116.670 για πρώτη φορά ουσιαστικώς από το 1921 (με εξαίρεση το 1932 που είχαν ανέλθει στους 117.593, πλην όμως οι γεννήσεις του έτους αυτού ήσαν 185.523, δηλ. υπήρχε μία υπεροχή των γεννήσεων έναντι των θανάτων κατά 66.930)!!!
Όλα τα στοιχεία περιλαμβάνονται στον επισυναπτόμενο πίνακα (βλ. και σελίδα 607 Β τόμου «ΑΣΠΕ 75 χρόνια Εθνικής Κοινωνικής Προσφοράς» του Χαρ. Παύλου).
Στις 28 Δεκεμβρίου 2012, η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛ.ΣΤΑΤ.) εξέδωσε Δελτίο Τύπου με το οποίο ανακοινώνει: «ότι ο Μόνιμος Πληθυσμός της Χώρας, όπως αυτός προέκυψε από την απογραφή Πληθυσμού-Κατοικιών 2011, ανήλθε σε 10.815.197 άτομα. Ο Μόνιμος Πληθυσμός αφορά τον αριθμό των ατόμων που έχουν τη συνήθη διαμονή τους στην κάθε Περιφέρεια, Περιφερειακή Ενότητα, Δήμο, Δημοτική Ενότητα, Δημοτική ή Τοπική Κοινότητα και οικισμό της Χώρας. Στο Μόνιμο Πληθυσμό περιλαμβάνονται όλα τα άτομα ανεξαρτήτως υπηκοότητας (Ελληνικής ή άλλης χώρας), τα οποία κατά την απογραφή Πληθυσμού 2011 δήλωσαν τόπο συνήθους διαμονής τους εντός της Ελληνικής Επικράτειας.»

Από την απογραφή του 2011 προκύπτει ότι:
  1. Νόμιμος Πληθυσμός (δημότες): 9.903.268 άτομα.
  1. Μόνιμος Πληθυσμός: 10.815.197 άτομα.

Και μόνο το γεγονός ότι η χώρα δεν έχει πλέον νόμιμους κατοίκους ούτε καν 10 εκατομμύρια, όπως είχαμε συνηθίσει να αναφέρουμε στο παρελθόν, δίνει την εικόνα της πληθυσμιακής – και όχι μόνο – παρακμής μας.
Η σημασία του πληθυσμού στη σύγχρονη Ευρώπη είναι εμφανής και μόνο από το γεγονός ότι εγκρίθηκε πρόσφατα στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο το σχέδιο για την ομοιογενή καταγραφή των δημογραφικών στοιχείων στα κράτη – μέλη της Ε.Ε. Αυτό, δεν αποτελεί απλώς μια άσκηση στατιστικής για την παραγωγή ποιοτικών στοιχείων. Τα δημογραφικά αυτά δεδομένα χρησιμοποιούνται τόσο στον τρόπο λειτουργίας των θεσμικών Οργάνων της Ε.Ε. (π.χ. υπολογισμός ειδικής πλειοψηφίας σε ψηφοφορίες), όσο και στην κατανομή κονδυλίων από τον Ευρωπαϊκό προϋπολογισμό, καθώς βέβαια, και για τις ποσοστώσεις στην εκπροσώπηση των κρατών-μελών στα κέντρα λήψεως των αποφάσεων και τη στελέχωση των Ευρωπαϊκών Οργανισμών. Επιβεβαιώνεται έτσι για άλλη μια φορά η ρήση του μεγάλου Γάλλου δημογράφου Αλφρέδου Σωβύ (Alfred Sauvy):
«Τα προβλήματα του πληθυσμού είναι τόσο θεμελιώδη που εκδικούνται τρομερά εκείνους που τα αγνοούν και καμιά χώρα δεν μπορεί να ζήσει αν δεν πιστεύει στη ζωή».
Και ενώ ο νόμιμος πληθυσμός της χώρας μειώνεται σταθερά, η Κυβέρνηση, με σωρεία από λάθη, παραλείψεις αλλά και θέσπιση διατάξεων δημιούργησε ένα σύνολο δημογραφικών αντικινήτρων και έπληξε καίρια την πολύτεκνη οικογένεια, το μόνο θεσμό που θα μπορούσε να αποτελέσει την ελπίδα επιβίωσης των Ελλήνων τις επόμενες δεκαετίες.



- Β -
Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΙΑΛΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΓΕΝΝΗΤΙΚΟΤΗΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ Η (ΣΥΓ)ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΕΞΟΝΤΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ

Η εφιαλτική αυτή κατάσταση της υπογεννητικότητος, που μαστίζει τη χώρα μας, επιτείνεται από τα γεγονός ότι η πολιτική ηγεσία της Ελλάδος ουδόλως καταδέχθηκε να ασχοληθεί σοβαρά με το δημογραφικό πρόβλημα. Απόδειξη αυτού η κατάργηση στην πράξη, τα τρία τελευταία έτη, όλων σχεδόν των κινήτρων, ιδιαίτερα των θεσμικών – δηλαδή αυτών που δεν έχουν οικονομικές επιπτώσεις –, που η ίδια η πολιτεία είχε θεσπίσει και ίσχυσαν επί σειρά ετών με θετικά αποτελέσματα
Απολαμβάνει μακαρίως τον ύπνο της. Οι μεν κατέχοντες την εξουσία αρκούνται στην απόλαυση των αγαθών της εξουσίας, οι δε ορέγονται την εξουσία και ονειρεύονται πότε και αυτοί θ΄ απολαύσουν τα αγαθά της.
Η (συγ)κυβέρνηση με όλα τα νομοθετήματα, που φέρνει προς ψήφιση και λαμβάνουν την ισχύ νόμου, το μόνο που πράττει είναι πώς θα πλήξει τους πολυτέκνους και μάλιστα όσους έχουν περισσότερα τέκνα και τούτο γιατί:
-Κατάργησε και δεν χορηγεί πλέον τη σύνταξη της πολύτεκνης μητέρας.
-Κατάργησε το επίδομα των πολυτέκνων, που έχουν ένα έως δύο προστατευόμενα τέκνα και για τους άλλους θεσπίζει όρια εισοδήματος, παρά το γεγονός ότι τόσο το Συμβούλιο της Επικρατείας, όσο και η Επιστημονική Επιτροπή της Βουλής κατ΄ επανάληψη έχουν αποφανθεί ότι η θέσπιση ορίων εισοδήματος είναι αντισυνταγματική!!
- Κατάργησε και τη χορήγηση της εφάπαξ παροχής του ποσού των 2.000 ευρώ, που εδίδετο σε όσες μητέρες αποκτούσαν το 3ο και άνω τέκνο τους.
- Κατάργησε ακόμη και τα πενιχρά αφορολόγητα ποσά για τα προστατευόμενα τέκνα.
Μεταχειρίζεται τον πολύτεκνο, όπως τον άγαμο (!!), με αποτέλεσμα το 2014 να κληθούν οι πολύτεκνοι να πληρώσουν για φόρο εισοδήματος χιλιάδες ευρώ, τα οποία δεν θα έχουν, αφού πολύτεκνοι και μη για κάθε εισόδημα πάνω από τα 9.550 ευρώ οι μισθωτοί θα καταβάλουν φόρο από 22% έως και 42%!, οι δε μη μισθωτοί από το πρώτο ευρώ θα καταβάλουν φόρο από 26%!!!!
-Επιβάλλει εισφορά αλληλεγγύης στον πολύτεκνο τα ίδια ποσά, όπως και στον άγαμο.

- Γ -
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΣΦΑΓΗ ΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ

Ο ψηφισθείς νόμος 4172/2013, περί της φορολογίας εισοδήματος, ο οποίος ουσιαστικώς επανέλαβε τις διατάξεις του νόμου 4110/2013, στέλνει στην κυριολεξία τους πολυτέκνους στο ικρίωμα. Καταργεί και τα ελάχιστα αφορολόγητα ποσά, που ίσχυαν για όσους είχαν προστατευόμενα τέκνα και φορολογεί τους πολυτέκνους, με όσα προστατευόμενα τέκνα και εάν έχουν (4,5,7,10,13 κ.λπ.), όπως ακριβώς τους αγάμους!!! Ευνοεί σκανδαλωδώς τους αγάμους και έχει στο στόχαστρο τους οικογενειάρχες και ιδίως τους πολυτέκνους, με σκοπό ν΄ αποτρέψει τους νέους ν΄ αποκτήσουν παιδιά!!!
Είναι χαρακτηριστικό το σκίτσο της Εφημερίδας Έθνος που απεικονίζει την πραγματικότητα…

Πρόκειται περί της εφαρμογής μίας άκρως αντιπολυτεκνικής, αντιοικογενειακής και αντιδημογραφικής πολιτικής, την οποία ενσυνειδήτως εφαρμόζει η Κυβέρνηση, που πλήττει ανελέητα τους πολυτέκνους και τους τιμωρεί για όσα περισσότερα παιδιά έχουν.
Η καρατόμηση των πολυτέκνων και μάλιστα όσων έχουν μεγαλύτερο αριθμό προστατευομένων τέκνων θα γίνει αντιληπτή το επόμενο έτος 2014, αφού τότε θα υποβληθεί η φορολογική δήλωση για τα εισοδήματα του έτους 2013 και θα φορολογηθούν βάσει των διατάξεων του Ν. 4172/2013 με την κατάργηση του αφορολογήτου των τέκνων. Δείτε τί θα συμβεί με τους πολυτέκνους το 2014:
α) πολύτεκνος με 4 ανήλικα τέκνα για εισόδημα 26.000 ευρώ, εφέτος θα πληρώσει φόρο 2.680 ευρώ συν 520 ευρώ για εισφορά αλληλεγγύης (2ο/ο) ίσον 3.200, ενώ το έτος 2014 για το ίδιο εισόδημα θα πληρώσει 4.220 ευρώ, δηλ. 1.540 ευρώ επί πλέον, συν 520 ευρώ για εισφορά αλληλεγγύης (2ο/ο)ίσον 4.740!!
β) πολύτεκνος με 5 ανήλικα τέκνα για το ίδιο εισόδημα, εφέτος θα πληρώσει φόρο 2.000 ευρώ, συν 520 ευρώ για εισφορά αλληλεγγύης (2ο/ο) ίσον 2.520, ενώ το έτος 2014 για το ίδιο εισόδημα θα πληρώσει 4.220 ευρώ, δηλ. 2.220 ευρώ επί πλέον, συν 520 ευρώ για εισφορά αλληλεγγύης (2ο/ο)ίσον 4.740!!
γ) πολύτεκνος με 7 ανήλικα τέκνα για το ίδιο εισόδημα, εφέτος θα πληρώσει φόρο 1.500 ευρώ, συν 520 ευρώ για εισφορά αλληλεγγύης (2ο/ο) ίσον 2.020, ενώ το έτος 2014 για το ίδιο εισόδημα θα πληρώσει 4.220 ευρώ, δηλ. 2.720 ευρώ επί πλέον, συν 520 ευρώ για εισφορά αλληλεγγύης (2ο/ο)ίσον 4.740!!
δ) πολύτεκνος με 8 ανήλικα τέκνα για εισόδημα 27.000 ευρώ, εφέτος δεν θα πληρώσει φόρο, αλλά μόνο εισφορά αλληλεγγύης (2ο/ο) 540 ευρώ, ενώ το έτος 2014 για το ίδιο εισόδημα θα πληρώσει 4.640 ευρώ, δηλ. 4.640 ευρώ επί πλέον, συν 540 ευρώ για εισφορά αλληλεγγύης (2ο/ο)ίσον 5.180!!!
ε) πολύτεκνος με 9 ανήλικα τέκνα για εισόδημα 30.000 ευρώ, εφέτος δεν θα πληρώσει φόρο, αλλά μόνο εισφορά αλληλεγγύης (2ο/ο) 600 ευρώ, ενώ το έτος 2014 για το ίδιο εισόδημα θα πληρώσει 5.900 ευρώ, δηλ. 5.900 ευρώ επί πλέον, συν 600 ευρώ για εισφορά αλληλεγγύης (2ο/ο) ίσον 6.500!!!! Χωρίς να υπολογίζεται το χαράτσι της ΔΕΗ και οι φόροι επί των ακινήτων.
Να σημειωθεί ότι τα ανωτέρω ποσά φόρου, θα είναι ακόμη μεγαλύτερα λόγω της κατάργησης των αφορολογήτων ποσών για φροντιστήρια, ιατρικές δαπάνες κ.λπ. δαπάνες, που είναι φανερό ότι κυρίως πλήττουν τις οικογένειες με πολλά παιδιά!!! Δυστυχώς ο νομοθέτης είναι ως να εξωθεί κάθε πολύτεκνο πατέρα να προβεί σε πραγματικό ή εικονικό διαζύγιο και να δίνει τα ποσά των εξόδων των παιδιών του ως «ΔΙΑΤΡΟΦΗ» οπότε, κατά τα προτεινόμενα, τα ποσά αυτά θα εκπίπτουν από το φορολογητέο εισόδημα!!!. Να αναφερθεί επίσης, ότι πολύτεκνος με 4 προστατευόμενα παιδιά, θα πάρει 2.000 ευρώ επίδομα(ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΦΟΡΟΛΟΓΗΤΕΟ, έναντι 2112 έως 3.708 ευρώ - αν είχε παιδί μικρότερο των 6 ετών - που εισέπραττε πέρυσι), αν έχει εισόδημα μέχρι 48.000 ευρώ, αλλά θα πληρώσει φόρο για αυτό το εισόδημα: 14.060 ευρώ!!!
Αυτό είναι το «δίκαιο φορολογικό σύστημα», που επαγγέλλονται οι αναλαβόντες τον ρόλο του Ηρώδη νέοι σφαγείς των πολυτέκνων!!
Βέβαια θα μεθοδεύσουν, εφ΄ όσον θα ευρίσκονται στην εξουσία, ώστε οι φορολογικές δηλώσεις το 2014 να υποβληθούν μετά τις Ευρωεκλογές, δηλ. μετά τον Μάιο, για να μην αντιληφθούν οι πολύτεκνοι τη σφαγή τους!!
Τέτοιου είδους φορολογική πολιτική με τέτοιο αντιοικογενειακό, αντιδημογραφικό και αντιπολυτεκνικό χαρακτήρα ουδέποτε είχε υπάρξει.
Γίνονται αυτά σε μιά χώρα, η οποία καταρρέει δημογραφικώς.
Με τέτοιου είδους φορολογική πολιτική εναντίον όσων έχουν παιδιά «ποιός θα έχει την αποκοτιά να γίνει πολύτεκνος;» , όπως αναρωτιέται ο έγκριτος δημοσιογράφος κ. Σωτ. Ξενάκης (Παραπολιτικά 9-3-2013) και ποιός θα αποτρέψει αυτό το «Δημογραφικό έγκλημα σε εξέλιξη;» όπως επεσήμανε με άρθρο του ο εκ των κορυφαίων δημοσιογράφων κ. Γιάννης Μαρίνος (Βήμα 9-12-2012);
Είναι χαρακτηριστικό για το που οδηγείται η Ελλάς το γεγονός ότι το 1971 με πληθυσμό 8.784.732 κατοίκους, τα παιδιά (ηλικίας έως 14 ετών) υπερτερούσαν των ηλικιωμένων ( άνω των 65 ετών) κατά 1.286.846, ενώ σήμερα υπερτερούν οι ηλικιωμένοι των παιδιών κατά 518.027!!
Το 1971 οι γεννήσεις ήσαν 141.146 και οι θάνατοι 73.819, δηλ. οι γεννήσεις ήσαν διπλάσιες από τους θανάτους και τότε οι πολύτεκνοι δεν πλήρωναν φόρο εισοδήματος!!!
Την εποχή εκείνη ο μισθός ενός ιδιωτικού υπαλλήλου με 11 χρόνια υπηρεσίας ήταν 3.510 δραχμές και με 20 χρόνια 4.320 (Υ.Α. 49013/3013/της 7/7-9-1971). Στα ίδια επίπεδα ήσαν και οι μισθοί των δημοσίων υπαλλήλων, αφού ο μισθός ενός υπαλλήλου με τον 6ο βαθμό (οι βαθμοί τότε άρχιζαν από τον 13ο και έφθαναν μέχρι τον ανώτατο που ήταν ο 1ος) ήταν 3.500 δραχμές και με τον 5ο βαθμό 4.000 δραχμές, με τον 2ο βαθμό 6.000 δραχμές και με τον 1ο βαθμό 10.000 δραχμές (Α.Ν. 274/1968).
Τότε με το Ν.Δ. 1077/1971, που ανεφέρετο στη φορολογία εισοδήματος, εθεσπίζοντο μεγάλες εκπτώσεις ιδίως γι΄ αυτούς, οι οποίοι είχαν πάνω από τέσσερα τέκνα. Με το άρθρο 1 του εν λόγω Ν.Δ. καθορίζετο ότι το εισόδημα από μισθωτές υπηρεσίες, για τον καθορισμό του φόρου εισοδήματος, εμειώνετο κατά 30ο/ο, με ανώτατο όριο 25.000 δραχμές και το εξ ελευθερίων επαγγελμάτων κατά 25%, με ανώτατο όριο 12.500 δραχμές. Στην συνέχεια με το άρθρο 4 ορίζετο ότι: « Εκ του συνολικού εισοδήματος του φορολογουμένου εκπίπτεται επίσης ποσόν δέκα πέντε χιλιάδων (15.000) δραχμών διά την σύζυγον, διά δε τα τέκνα ποσόν 7.000 δραχμών διά το πρώτον, 10.000 δραχμών διά το δεύτερον, 20.000 δραχμών διά το τρίτον, 30.000 δραχμών δι΄ έκαστον πέραν του τρίτου».
Ακολούθως με το άρθρο 5 ορίζετο ότι το εισόδημα, που απέμενε μετά από τις παραπάνω εκπτώσεις, εφορολογείτο με την ακόλουθο κλίμακα: για τις 5.000 δραχμές φόρος 100 δραχμές, για τις 10.000 φόρος 250, για τις 15.000 φόρος 450, για τις 20.000 φόρος 700, για τις 30.000 φόρος 1.300, για τις 40.000 φόρος 2.000, για τις 50.000 φόρος 2.800 δραχμές κλπ.
Έτσι ένας πολύτεκνος με 4 παιδιά από το εισόδημα του εξέπιπτε συνολικώς 82.000 δραχμές (15.000 συν 7.000 συν 10.000 συν 20.000 συν 30.000) και επί πλέον 30ο/ο, με ανώτατο όριο 25.000 δραχμές εκ του συνολικού εισοδήματος του από μισθωτές υπηρεσίες ή 25ο/ο εκ του εξ ελευθερίων επαγγελμάτων, με ανώτατο όριο 12.500 δραχμές. Δηλ. και εάν ακόμη είχε τον 2ο βαθμό του δημοσίου υπαλλήλου με 6.000 δραχμές μηνιαίο μισθό, δηλ. ετησίως Χ 14 ίσον 84.000 δραχμές, ο πολύτεκνος με τέσσερα τέκνα ουδεμία απολύτως δραχμή θα επλήρωνε ως φόρο εισοδήματος. Ακόμη και με ετήσιο εισόδημα 100.000 δραχμών ουδεμία δραχμή θα επλήρωνε για φόρο εισοδήματος, αφού θα εξέπιπτε συνολικώς 107.000 δραχμές (25.000 το 30% συν 82.000). Είναι χαρακτηριστικό ακόμη ότι απηλλάσσοντο του φόρου και οι τόκοι των καταθέσεων, από δε το ακαθάριστον εισόδημα εκ γεωργικών επιχειρήσεων απηλλάσσετο του φόρου ποσόν 50.000 δραχμών ετησίως. Ειδικώς για τους ασχολουμένους προσωπικώς ή διά των μελών της οικογενείας τους κατά κύριον επάγγελμα με τις γεωργικές επιχειρήσεις το απαλλασσόμενο ποσό του φόρου ανήρχετο σε 140.000 δραχμές!!! Δηλ. τότε ένας πολύτεκνος αγρότης με 4 τέκνα για εισόδημα 232.000 δεν πλήρωνε φόρο εισοδήματος!!!
Σύγκριση με το σήμερα δεν υπάρχει.
Η ύπαιθρος χώρα ερημώνει και στις αγροτικές περιοχές οι θάνατοι είναι διπλάσιοι από τις γεννήσεις.
Να σημειωθεί ότι με πρωτοβουλία της ΑΣΠΕ, η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία των Μεγάλων Οικογενειών (European Large Families Confederation) στην οποία η ΑΣΠΕ είναι μέλος, απέστειλε πρόσφατα επιστολή στον Πρωθυπουργό κάνοντας κριτική στους φορολογικούς νόμους, επισημαίνοντας την αρνητική διάκριση σε βάρος των πολυτέκνων, η οποία επέρχεται με την κατάργηση του αφορολογήτου των παιδιών και των πολυτέκνων ειδικότερα. Απάντηση, προς το παρόν, δεν υπάρχει, ούτε στα λόγια, ούτε στην πράξη! Μας ερωτούν και οι αντίστοιχες Συνομοσπονδίες στην Ευρώπη, εάν η Ελλάδα αποφάσισε να αυτοκτονήσει…

- Δ -
ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΝΕΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΕΠΙΔΡΟΜΗ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΦΟΡΟ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ

Παρά την εφιαλτική αυτή κατάσταση της υπογεννητικότητος η (συγ)Κυβέρνηση ετοιμάζει νέα φορολογική επιδρομή κατά των πολυτέκνων, αφού στην φορολογία ακινήτων ουδεμία φορολογική απαλλαγή θα υπάρχει και ο πολύτεκνος με όσα παιδιά και εάν έχει ως προστατευόμενα (4,6,10,15 κ.λπ.) θα πληρώνει τον ίδιο φόρο με τον άγαμο (!!) για οποιοδήποτε ακίνητο ίσης αξίας!!! Όπως δε αναφέρεται στο σ/ν που δόθηκε στη δημοσιότητα: ο γονέας με 3 και άνω προστατευόμενα τέκνα θα απαλλάσσεται από τον νέο Ενιαίο φόρο ακινήτων, αν έχει εισόδημα: 1. Μικρότερο των 11.000€/ετησίως, 2. Αν δεν έχει κτίσματα συνολικής επιφάνειας άνω των 150τμ, ή οικόπεδο άνω των 500τμ ή αγροτεμάχια άνω των 6 στρεμμάτων 3. Αν δεν έχει ληξιπρόθεσμες οφειλές στο Δημόσιο και στα ασφ. Ταμεία αυτός ή συγγενικό του πρόσωπο!..
Αυτή είναι η στήριξη της οικογένειας, που αποτελεί και προτεραιότητα για την Κυβέρνηση, όπως λέει και ο Υπ. Εργασίας - Ανεργίας…
- Ε -
ΕΞΑΙΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ
ΤΟΥΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΕΣΣΕΡΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΕΝΑ ΤΕΚΝΑ

Ακόμη και στο θέμα της διαθεσιμότητος εμπαίζουν τους πολυτέκνους, αφού εξαιρούν μόνον εκείνους, που έχουν τουλάχιστον τέσσερα προστατευόμενα τέκνα, δηλ. εάν ο πολύτεκνος έχει μόνον τρία προστατευόμενα τέκνα και έχει άλλα τέσσερα άγαμα και άνεργα, που δεν σπουδάζουν δεν εξαιρείται!!!
Στην δε κινητικότητα ο πολύτεκνος με 3 προστατευόμενα παιδιά και άλλα 4 άνεργα…, του ζητούν να είναι προστατευόμενα σύμφωνα με τον ΚΦΕ, τη στιγμή που σε άλλες κοινωνικές ομάδες δεν ζητείται!!!
- ΣΤ -
ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ Η ΑΜΕΣΗ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΤΡΕΓΜΟ
ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΕΝΟ ΓΡΑΜΜΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 21 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ

Η πολιτική ηγεσία της χώρας έχει χρέος ν΄ ανατρέψει αυτή την εφιαλτική κατάσταση της υπογεννητικότητος πέρα και πάνω από κάθε μικροκομματική σκοπιμότητα, γιατί το θέμα αφορά όλους μας, είναι θέμα επιβιώσεως του Έθνους και δεν μπορεί να οδηγηθεί η Ελλάς στο τέλος της ιστορίας της από εμάς τους ίδιους.
Είναι αναγκαίο να ληφθούν άμεσα τ΄ ακόλουθα μέτρα:
1) Η επαναχορήγηση της ισόβιας σύνταξης της πολύτεκνης μητέρας και η επαναχορήγηση των πολυτεκνικών επιδομάτων, όπως γινόταν μέχρι το 2009, αφού με τις νέες ρυθμίσεις της (συγ)Κυβέρνησης όχι μόνον δεν μειώθηκε (κατά 83.000.000 όπως διατυμπάνιζε) το σχετικό κονδύλιο των 680.000.000 ευρώ που διετίθετο, αλλά αυξήθηκε στα 770.000.000, όπως ανέφερε ο Υπουργός Εργασίας.
2) Η επαναχορήγηση του δικαιώματος της μετεγγραφής στους πολυτέκνους και τα τέκνα πολυτέκνων, όπως ίσχυε επί 32 χρόνια από το 1979 έως 2010, στις σχολές και Τμήματα των ΑΕΙ και ΤΕΙ, στην αντίστοιχη Σχολή, που είναι πλησιέστερη του τόπου κατοικίας των γονέων τους ή σπουδάζει ο (η) αδελφός (ή) τους. Μέτρο, που ουδέν απολύτως κόστος έχει, τη στιγμή μάλιστα που δίδονται κατά χιλιάδες μετεγγραφές σε διάφορες άλλες κατηγορίες πολιτών ή ειδικά ποσοστά εισαγωγής, υπό τη μορφή της λεγόμενης μεταφοράς θέσης φοιτητή με αμφισβητούμενα κριτήρια, πλην πολυτέκνων!
3) Η επάνοδος του αφορολογήτου των παιδιών, όπως καθορίσθηκε με τον Ν. 3842/2012 ( ΦΕΚ 58Α/23-4-2010) στις 25.500 ευρώ για όσους έχουν τέσσερα προστατευόμενα τέκνα και να θεσπισθεί επί πλέον τουλάχιστον 5.000 ευρώ για κάθε ένα από το 5ο και επί πλέον τέκνα.
4) Να εξαιρεθούν της διαθεσιμότητος οι πολύτεκνοι δημόσιοι υπάλληλοι και όχι μόνον οι έχοντες τέσσερα προστατευόμενα τέκνα.
5)Να τοποθετούνται οι πολύτεκνοι δημόσιοι υπάλληλοι και οι εκπαιδευτικοί πολύτεκνοι στον τόπο των συμφερόντων τους. Μέτρο που ουδέν κόστος έχει και να δοθεί λύση στο θέμα του διορισμού των πολύτεκνων εκπαιδευτικών..
6) Να εξαιρεθούν οι πολύτεκνοι από τον φόρο πολυτελείας, δεδομένου ότι απέκτησαν αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού εξ ανάγκης λόγω των πολλών παιδιών τους και να έχουν μειωμένα τέλη κυκλοφορίας για τ΄ αυτοκίνητα τους καθότι δεν διάγουν πολυτελή βίο!.
7) Μέχρις ότου επανέλθουν οι Μετεγγραφές των πολυτέκνων φοιτητών, να γίνει νομοθετική ρύθμιση ώστε οι πολύτεκνοι φοιτητές που αιτούνται Μεταφορά θέσης φοιτητή, να προτάσσονται στους Πίνακες των λοιπών υποψηφίων, καθότι αυτοί μόλις και πλησιάζουν το 15% του συνολικού αριθμού των αιτούντων.
Μόνον έτσι μπορεί να υπάρξει ελπίδα ότι αυτή η πατρίδα θα έχει συνέχεια.
-Ζ-
ΟΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ ΔΡΑΣΤΙΚΑ

Η δημογραφική καθίζηση που υπέστει ο τόπος μας, εξ αιτίας της αντιπολυτεκνικής και αντιοικογενειακής επιδρομής της συγ(Κυβέρνησης) τα τελευταία χρόνια επόμενο ήταν να επηρεάσει και τις πολύτεκνες οικογένειες, ο αριθμός των οποίων συνεχώς μειώνεται, όπως φαίνεται από τον πίνακα που παρατίθεται:

Παρατηρείται σημαντική τάση μειώσεως των οικογενειών που γίνονται πολύτεκνες: το 2011 και το 2012 η ΑΣΠΕ έγγραψε 2.494 και 2.493 αντίστοιχα νέα μέλη, έναντι 3.551 το 2009, δηλαδή μείωση 30% σε μία τριετία (μαζί και οι αλλοδαποί, που σύμφωνα με το νόμο λαμβάνουν την πολυτεκνική ιδιότητα).
Η 2η καμπύλη είναι νέες εγγραφές από απονομή πολυτεκνικής ιδιότητας γονέων μόνο με 4 τέκνα, ενώ η πρώτη περιλαμβάνει και τις άλλες κατηγορίες που λαμβάνουν την πολυτεκνική ιδιότητα (χήρες, χήροι, ανάπηροι με 3 τέκνα κ.λπ.).
Στο ανωτέρω γράφημα είναι εμφανής η αυξητική τάση νέων πολύτεκνων οικογενειών από το 2005 έως και το 2009, διότι στο διάστημα αυτό εφαρμόστηκε ο διορισμός των πολύτεκνων οικογενειών στην εκπαίδευση, το μοναδικό δημογραφικό μέτρο που απέδωσε νέες γεννήσεις την τελευταία δεκαετία. Το 2012 ο αριθμός των νέων πολύτεκνων οικογενειών παρέμεινε στο ίδιο χαμηλό επίπεδο με του 2011, ενώ για το τρέχον έτος με τα στοιχεία του εννεαμήνου αναμένεται για πρώτη φορά ιδιαίτερα σημαντική - επικίνδυνη μείωση της τάξεως του 30% σε σχέση με το 2012.
Όπως αποδεικνύεται από τα ανωτέρω στοιχεία, όλο και λιγότερες οικογένειες αποφασίζουν να γίνουν πολύτεκνες, κάτι που προσεχώς θα έχει άμεση και εμφανή επίπτωση και στο συνολικό πληθυσμό της χώρας.
Ανησυχητική και η μείωση των γεννήσεων που παρατηρείται στα παιδιά των υπερπολύτεκνων (άνω των τεσσάρων παιδιών) οικογενειών, όπως φαίνεται αναλυτικά στον πίνακα που ακολουθεί: 
 

ΓΕΝΝΗΣΕΙΣ ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ 4ου ΤΕΚΝΟΥ – ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ Α.Σ.Π.Ε.

ΕΤΟΣ ΓΕΝ.
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
9ος 2013
Α/Α ΤΕΚΝΟΥ













5
598
617
565
566
536
555
469
496
455
447
334
284
123
6
227
200
199
177
188
175
171
161
139
135
115
101
26
7
105
89
94
72
73
69
68
65
60
53
40
44
18
8
34
41
42
41
44
25
36
36
34
22
25
21
5
9
27
13
19
24
19
23
14
11
10
14
16
8
4
10
9
6
13
9
9
8
9
10
2
4
6
5
2
11
5
9
10
4
3
3
2
4
4
4

3
1
12
4
4
3
4
3
4
4
1

2

1

13
5
1
1
1
3
2
1
2
2




14
2
1
1
3


2
1
2


1

15




1



2




16
1




1


1




ΣΥΝΟΛΟ ΤΕΚΝΩΝ
1017
981
947
901
879
865
776
787
711
681
536
468
179
-Η-
ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ
ΑΠΟ ΤΟ 1821 ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ

Σας παραθέτουμε πίνακα από τον οποίο φαίνονται οι απογραφές του πληθυσμού που έχουν διενεργηθεί από το έτος 1821 μέχρι σήμερα, οι γάμοι, οι γεννήσεις και οι θάνατοι, με τις επί μέρους παρατηρήσεις.
Από τα στοιχεία του πίνακα φαίνεται ο κατήφορος της υπογεννητικότητας στον τόπο μας τα τελευταία χρόνια, που με νομοτελειακή ακρίβεια οδηγούμεθα ως λαός στον αφανισμό, ενώ η πολιτική ηγεσία του τόπου αδιαφορεί προκλητικά.

Στον πίνακα που παρατίθεται φαίνονται οι διενεργηθείσες απογραφές, οι γάμοι, οι γεννήσεις και θα θάνατοι από το 1821 μέχρι σήμερα:

ΕΤΗ
ΑΠΟΓΡΑΦΕΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ
ΓΑΜΟΙ
ΓΕΝΝΗΣΕΙΣ
ΘΑΝΑΤΟΙ
1821
938.765(1)
-
-
-
1828
753.400
-
-
-
1836
751.007
-
-
-
1837
819.969
-
-
-
1838
833.611
-
-
-
1839
839.236
-
-
-
1840
850.246
-
-
-
1841
861.019
-
-
-
1842
853.005
-
-
-
1843
915.059
-
-
-
1844
930.295
-
-
-
1845
960.236
-
-
-
1848
986.731
-
-
-
1853
1.035.527
-
-
-
1856
1.062.627
-
-
-
1861
1.096.810
-
-
-
1870
1.457.894(2)
-
-
-
1879
1.679.470
-
-
-
1889
2.187.208(3)
-
-
-
1896
2.433.806
-
-
-
1907
2.631.952(4)
-
-
-
1920
5.016.889(5)
-
-
-
1921
-
28.343
106.935
68.839
1922
-
30.536
109.636
81.718
1923
-
44.165
113.926
102.042
1924
-
44.451
117.014
93.320
1925
-
48.462
156.367
88.633
1926
-
44.188
181.278
84.136
1927
-
44.243
176.527
100.020
1928
6.204.684
41.262
189.250
105.665
1929
-
44.450
181.870
115.561
1930
-
44.649
199.565
103.811
1931
-
45.517
199.243
114.369
1932
-
39.283
185.523
117.593
1933
-
46.263
189.583
111.447
1934
-
47.301
208.929
100.651
1935
-
45.690
192.511
101.416
1936
-
38.750
193.343
105.005
1937
-
45.833
183.878
105.674
1938
-
46.027
184.509
93.766
1939
-
47.559
178.852
100.459
1940
7.344.860
32.830
179.500
93.830
1949
-
42.128
139.108
59.450
1950
-
58.482
151.134
53.755
1951
7.632.801
63.265
155.422
57.508
1952
-
49.664
149.637
53.377
1953
-
60.909
143.765
56.680
1954
-
63.535
151.892
55.625
1955
-
66.274
154.263
54.781
1956
-
55.233
158.203
59.460
1957
-
68.818
155.940
61.664
1958
-
69.178
155.359
58.160
1959
-
74.213
160.199
60.852
1960
-
58.165
157.239
60.563
1961
8.383.553
70.914
150.716
63.955
1962
-
70.675
152.158
66.554
1963
-
78.038
148.249
66.813
1964
-
76.042
153.109
69.429
1965
-
80.728
151.448
67.269
1966
-
71.666
154.613
67.912
1967
-
81.706
162.839
71.975
1968
-
65.371
160.338
73.309
1969
-
72.544
154.077
71.825
1970
-
67.439
144.928
74.009
1971
8.768.641
73.350
141.126
73.819
1972
-
60.144
140.891
76.859
1973
-
73.762
137.526
77.648
1974
-
68.059
144.069
76.303
1975
-
76.452
142.273
80.077
1976
-
63.540
146.566
81.818
1977
-
76.228
143.739
83.750
1978
-
72.523
146.588
81.615
1979
-
79.023
147.965
82.338
1980
-
62.352
148.134
87.282
1981
9.740.417
71.178
140.953
86.261
1982
-
67.784
137.275
86.345
1983
-
71.143
132.608
90.586
1984
-
54.793
125.724
88.397
1985
-
63.709
116.481
92.886
1986
-
58.091
112.810
91.783
1987
-
66.166
106.392
95.656
1988
-
47.873
107.505
92.407
1989
-
61.884
101.657
92.720
1990
-
59.052
102.229
94.152
1991
10.259.900
65.568
102.620
95.498
1992
-
48.631
104.081
98.231
1993
-
62.195
101.799
97.419
1994
-
56.813
103.763
97.807
1995
-
63.987
101.495
100.158
1996
-
45.408
100.718
100.740
1997
-
60.535
101.495
99.738
1998
-
55.489
100.894
102.668
1999
-
61.161
100.643
103.304
2000
-
48.880
103.267
105.219
2001
10.964.020
58.491
102.282
102.559
2002
-
57.872
103.569
103.915
2003
-
61.081
104.420
105.529
2004
-
51.377
105.655
104.942
2005
-
61.043
107.545
105.091
2006
-
57.802
112.042
105.476
2007
-
61.377
111.926
109.895
2008
-
53.500
118.302
107.979
2009
-
59.212
117.933
108.316
2010
-
56.338
114.766
109.084
2011
10.815.197
55.099
106.428
111.099
2012
-
49.710
100.371
116.670

  1. Ο πληθυσμός εξακριβώθηκε αναδρομικά βάσει των αποτελεσμάτων της απογραφής του 1828.
  2. Μετά την προσάρτηση των Ιονίων νήσων το 1864.
  3. Ύστερα από την προσάρτηση της Θεσσαλίας και της Άρτας το 1881.
  4. Μετά την παραχώρηση μικρής λωρίδας εδάφους της Θεσσαλίας, το έτος 1897.
  5. Δεν περιλαμβάνεται ο πληθυσμός και η έκταση της Ανατολικής Θράκης Ίμβρου – Τένεδου (Συνθήκη Λωζάνης 1823).

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

α. Τα γεγονότα της φυσικής κίνησης του πληθυσμού (γάμοι, γεννήσεις, θάνατοι) δίνονται στον παραπάνω πίνακα, μέχρι και το έτος 1955, κατά το έτος της καταγραφής τους, ενώ για τα έτη 1956 και μετά, κατά το έτος που συνέβησαν.
β. Για τα έτη 1941 – 1948 δεν υπάρχουν στοιχεία λόγω της κατοχής.
γ. Στα στοιχεία του έτους 1950 και των επομένων ετών, περιλαμβάνεται και η Δωδεκάνησος, η οποία προσαρτήθηκε στην Ελλάδα το έτος 1947.
δ. Σε διάστημα επτά ετών (1821 – 1828) ο Χριστιανικός πληθυσμός μειώθηκε κατά 133.200 ψυχές, συνεπεία του απελευθερωτικού αγώνα.
ε. Από το 1836 έως το 1845 οι απογραφές εγένετο κάθε χρόνο.
στ. Από το 1848 και μετά οι απογραφές εγένετο κατ΄ ανισόχρονα διαστήματα.
ζ. Από το 1838 μέχρι το 1861, σε διάστημα 23 ετών, ο πληθυσμός αυξήθηκε κατά 344.733 άτομα, δηλαδή κατά 45,83%, κατ΄ έτος δε, κατά 14.987 κατοίκους ήτοι 1,99%.
Η. Από την απογραφή του 1861 διαπιστώθηκε πως ο πληθυσμός ήταν 1.096.810. Ορισμένοι αναφέρουν για 1.083.988 άτομα, όμως δεν υπολόγισαν τους στρατιωτικούς και ναυτικούς που ήταν 12.822 άτομα.
Θ. Από τον πληθυσμό της απογραφής του 1861 (1.096.810), Χριστιανοί ορθόδοξοι ήσαν 1.086.900 άτομα, Χριστιανοί άλλων δογμάτων 9358 και αλλόθρησκοι 552.
ι. Από την ίδια απογραφή, ως προς την εθνικότητα του πληθυσμού προέκυψε πως 1.076.907 ήσαν ημεδαποί και 19.903 αλλοδαποί.
ια. Η απογραφή του 1870 δεν παρουσίασε ακριβή στοιχεία του πληθυσμού γιατί εξαιρέθηκαν ο στρατός, οι φυλακές, τα μοναστήρια, τα ξενοδοχεία, τα αγαθοεργά καταστήματα, τα εκπαιδευτήρια οικοτρόφων και τα εργοστάσια.
ιβ. Οι απογραφές των ετών 1940 και 1951 έγιναν κάτω απο δύσκολες συνθήκες (Ελληνοϊταλικός πόλεμος και έκρυθμη πολιτική κατάσταση).
ιγ. Εκτός από τις απογραφές που αναφέρθηκαν παραπάνω διενεργήθηκαν και τέσσερις ειδικές απογραφές του πληθυσμού ως κατωτέρω:
α. Της Θεσσαλίας και της Άρτας, το έτος 1881.
β. Της Μακεδονίας, Ηπείρου, Κρήτης και Νήσων Αιγαίου,
μετά τους Βαλκανικούς πολέμους 1913.
γ. Των προσφύγων, μετά τη Μικρασιατική καταστροφή, το 1923 και
δ. Της Δωδεκανήσου μετά την προσάρτησή της στην Ελλάδα, το 1947.
ιδ. Ο πληθυσμός του 1861αφορά τα τέσσερα μεγάλα τμήματα του κράτους τότε:
  • Στερεά Ελλάδα: (Νομοί Αττικής και Βοιωτίας, Φθιώτιδας και Φωκίδας, Αιτωλίας και Ακαρνανίας (πλήν Αιγίνης, Αγκιστρίου και Σαλαμίνας)
  • Πελοπόννησος: (Νομοί Αχαΐας και Ήλιδος, Αργολίδας και Κορινθίας, Αρκαδίας, Λακωνίας, Μεσσηνίας (πλήν Ύδρας, Σπετσών και Πόρου)
  • Νήσοι: (Νομοί Ευβοίας και Κυκλάδων)
  • Έπτάνησα: (Κέρκυρα, Κεφαλλονιά, Ζάκυνθος, Λευκάδα, Ιθάκη, Κύθηρα, Παξοί)
ιε. Έχει ιδιαίτερη σημασία η διαίρεση του πληθυσμού κατ΄ ηλικία στην απογραφή του 1861, όπως προκύπτει από τον πίνακα που παρατίθεται:

ΗΛΙΚΙΑ
ΑΡΡΕΝΑ
ΘΗΛΕΑ
ΣΥΝΟΛΟ
ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΕΠΙ ΤΟΙΣ 0/0
Μέχρι του 18
256.509
244.315
500.824
45,75
18 – 25
62.615
70.225
132.840
12,11
25 – 30
56.227
49.010
105.237
9,59
30 – 40
66.161
61.210
127.371
11,61
40 – 50
51.067
47.324
98.391
8,97
50 – 60
33.486
31.315
64.801
5,98
60 – 70
19.181
17.188
36.369
3,37
70 – και επέκεινα
9.276
8.879
18.155
1,68
Σύνολο
554.522
529.466
1.083.988





Από το Γραφείο Τύπου της ΑΣΠΕ



Σχόλια