ΓΙΑ
ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟ 1921 ΟΙ ΓΕΝΝΗΣΕΙΣ ΚΑΤΗΛΘΑΝ
ΣΤΙΣ
100.371 ΚΑΙ ΟΙ ΘΑΝΑΤΟΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΜΕΤΑ
ΤΟ 1932 ΑΝΗΛΘΑΝ ΣΤΟΥΣ 116.670
Τα
στοιχεία που έδωσε στην δημοσιότητα η
Εθνική Στατιστική Υπηρεσία για το 2012
κατέδειξαν ότι η Ελλάς έχει πλέον
εισέλθει στην οδό του νεκροταφείου,
αφού για πρώτη φορά από το 1921 οι γεννήσεις
κατήλθαν στις 100.371 (από τις οποίες 15.420
ήταν γεννήσεις αλλοδαπών, δηλ. οι
γεννήσεις από τις Ελληνίδες ήσαν μόλις
84.851!!!). Ουδέποτε άλλοτε η Ελλάς είχε τόσο
μικρό αριθμό γεννήσεων και επί συνόλου
220 κρατών ευρίσκεται στην 199η θέση.
Πρόκειται περί πρωτοφανούς καταντήματος.
Βαδίζει στο τέλος της ιστορίας της, όταν
μάλιστα το 20% του πληθυσμού της αποτελείται
από ηλικιωμένους άνω των 65 ετών και
ουδεμία ελπίς διαφαίνεται στον ορίζοντα
ότι μπορεί ν΄ ανατραπεί αυτή η εφιαλτική
κατάσταση.
Οι
θάνατοι δε ανήλθαν στους 116.670 για πρώτη
φορά ουσιαστικώς από το 1921 (με εξαίρεση
το 1932 που είχαν ανέλθει στους 117.593,
πλην όμως οι γεννήσεις του έτους αυτού
ήσαν 185.523, δηλ. υπήρχε μία υπεροχή των
γεννήσεων έναντι των θανάτων κατά
66.930)!!!
Όλα τα στοιχεία
περιλαμβάνονται στον επισυναπτόμενο
πίνακα (βλ. και σελίδα 607 Β τόμου «ΑΣΠΕ
75 χρόνια Εθνικής Κοινωνικής Προσφοράς»
του Χαρ. Παύλου).
Στις
28 Δεκεμβρίου 2012, η Ελληνική Στατιστική
Αρχή (ΕΛ.ΣΤΑΤ.) εξέδωσε Δελτίο Τύπου με
το οποίο ανακοινώνει: «ότι ο Μόνιμος
Πληθυσμός της Χώρας, όπως αυτός προέκυψε
από την απογραφή Πληθυσμού-Κατοικιών
2011, ανήλθε σε 10.815.197 άτομα. Ο Μόνιμος
Πληθυσμός αφορά τον αριθμό των ατόμων
που έχουν τη συνήθη διαμονή τους στην
κάθε Περιφέρεια, Περιφερειακή Ενότητα,
Δήμο, Δημοτική Ενότητα, Δημοτική ή Τοπική
Κοινότητα και οικισμό της Χώρας. Στο
Μόνιμο Πληθυσμό περιλαμβάνονται όλα
τα άτομα ανεξαρτήτως
υπηκοότητας (Ελληνικής ή άλλης χώρας),
τα οποία κατά την απογραφή Πληθυσμού
2011 δήλωσαν τόπο συνήθους διαμονής τους
εντός της Ελληνικής Επικράτειας.»
Από
την απογραφή του 2011 προκύπτει ότι:
- Νόμιμος Πληθυσμός (δημότες): 9.903.268 άτομα.
- Μόνιμος Πληθυσμός: 10.815.197 άτομα.
Και
μόνο το γεγονός ότι η χώρα δεν έχει πλέον
νόμιμους κατοίκους ούτε καν 10 εκατομμύρια,
όπως είχαμε συνηθίσει να αναφέρουμε
στο παρελθόν, δίνει την εικόνα της
πληθυσμιακής – και όχι μόνο – παρακμής
μας.
Η
σημασία του πληθυσμού στη σύγχρονη
Ευρώπη είναι εμφανής και μόνο από το
γεγονός ότι εγκρίθηκε πρόσφατα στο
Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο το σχέδιο για
την ομοιογενή καταγραφή των δημογραφικών
στοιχείων στα κράτη – μέλη της Ε.Ε. Αυτό,
δεν αποτελεί απλώς μια άσκηση στατιστικής
για την παραγωγή ποιοτικών στοιχείων.
Τα δημογραφικά αυτά δεδομένα
χρησιμοποιούνται τόσο στον τρόπο
λειτουργίας των θεσμικών Οργάνων της
Ε.Ε. (π.χ. υπολογισμός ειδικής πλειοψηφίας
σε ψηφοφορίες), όσο και στην κατανομή
κονδυλίων από τον Ευρωπαϊκό προϋπολογισμό,
καθώς βέβαια, και για τις ποσοστώσεις
στην εκπροσώπηση των κρατών-μελών στα
κέντρα λήψεως των αποφάσεων και τη
στελέχωση των Ευρωπαϊκών Οργανισμών.
Επιβεβαιώνεται έτσι για άλλη μια φορά
η ρήση του μεγάλου Γάλλου δημογράφου
Αλφρέδου Σωβύ (Alfred Sauvy):
«Τα
προβλήματα του πληθυσμού είναι τόσο
θεμελιώδη που εκδικούνται τρομερά
εκείνους που τα αγνοούν και καμιά χώρα
δεν μπορεί να ζήσει αν δεν πιστεύει στη
ζωή».
Και
ενώ ο νόμιμος πληθυσμός της χώρας
μειώνεται σταθερά, η Κυβέρνηση, με σωρεία
από λάθη, παραλείψεις αλλά και θέσπιση
διατάξεων δημιούργησε ένα σύνολο
δημογραφικών αντικινήτρων και έπληξε
καίρια την πολύτεκνη οικογένεια, το
μόνο θεσμό που θα μπορούσε να αποτελέσει
την ελπίδα επιβίωσης των Ελλήνων τις
επόμενες δεκαετίες.
-
Β -
Η
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ
ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΙΑΛΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
ΤΗΣ ΥΠΟΓΕΝΝΗΤΙΚΟΤΗΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ
ΚΑΙ Η (ΣΥΓ)ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ
ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΕΞΟΝΤΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ
Η εφιαλτική αυτή
κατάσταση της υπογεννητικότητος, που
μαστίζει τη χώρα μας, επιτείνεται από
τα γεγονός ότι η πολιτική ηγεσία της
Ελλάδος ουδόλως καταδέχθηκε να ασχοληθεί
σοβαρά με το δημογραφικό πρόβλημα.
Απόδειξη αυτού η κατάργηση στην πράξη,
τα τρία τελευταία έτη, όλων σχεδόν των
κινήτρων, ιδιαίτερα των θεσμικών –
δηλαδή αυτών που δεν έχουν οικονομικές
επιπτώσεις –, που η ίδια η πολιτεία είχε
θεσπίσει και ίσχυσαν επί σειρά ετών με
θετικά αποτελέσματα
Απολαμβάνει
μακαρίως τον ύπνο της. Οι μεν κατέχοντες
την εξουσία αρκούνται στην απόλαυση
των αγαθών της εξουσίας, οι δε ορέγονται
την εξουσία και ονειρεύονται πότε και
αυτοί θ΄ απολαύσουν τα αγαθά της.
Η
(συγ)κυβέρνηση με όλα τα νομοθετήματα,
που φέρνει προς ψήφιση και λαμβάνουν
την ισχύ νόμου, το μόνο που πράττει είναι
πώς θα πλήξει τους πολυτέκνους και
μάλιστα όσους έχουν περισσότερα τέκνα
και τούτο γιατί:
-Κατάργησε
και δεν χορηγεί πλέον τη σύνταξη της
πολύτεκνης μητέρας.
-Κατάργησε
το επίδομα των πολυτέκνων, που έχουν
ένα έως δύο προστατευόμενα τέκνα και
για τους άλλους θεσπίζει όρια εισοδήματος,
παρά το γεγονός ότι τόσο το Συμβούλιο
της Επικρατείας, όσο και η Επιστημονική
Επιτροπή της Βουλής κατ΄ επανάληψη
έχουν αποφανθεί ότι η θέσπιση ορίων
εισοδήματος είναι αντισυνταγματική!!
-
Κατάργησε και τη χορήγηση της εφάπαξ
παροχής του ποσού των 2.000 ευρώ, που
εδίδετο σε όσες μητέρες αποκτούσαν το
3ο και άνω τέκνο τους.
-
Κατάργησε ακόμη και τα πενιχρά αφορολόγητα
ποσά για τα προστατευόμενα τέκνα.
Μεταχειρίζεται
τον πολύτεκνο, όπως τον άγαμο (!!), με
αποτέλεσμα το 2014 να κληθούν οι πολύτεκνοι
να πληρώσουν για φόρο εισοδήματος
χιλιάδες ευρώ, τα οποία δεν θα έχουν,
αφού πολύτεκνοι και μη για κάθε εισόδημα
πάνω από τα 9.550 ευρώ οι μισθωτοί θα
καταβάλουν φόρο από 22% έως και 42%!, οι δε
μη μισθωτοί από το πρώτο ευρώ θα καταβάλουν
φόρο από 26%!!!!
-Επιβάλλει
εισφορά αλληλεγγύης στον πολύτεκνο τα
ίδια ποσά, όπως και στον άγαμο.
-
Γ -
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ
ΣΦΑΓΗ ΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ
Ο
ψηφισθείς νόμος 4172/2013,
περί της
φορολογίας εισοδήματος, ο οποίος
ουσιαστικώς επανέλαβε τις διατάξεις
του νόμου 4110/2013,
στέλνει στην κυριολεξία τους πολυτέκνους
στο ικρίωμα. Καταργεί και τα ελάχιστα
αφορολόγητα ποσά, που ίσχυαν για όσους
είχαν προστατευόμενα τέκνα και φορολογεί
τους πολυτέκνους, με όσα προστατευόμενα
τέκνα και εάν έχουν (4,5,7,10,13 κ.λπ.), όπως
ακριβώς τους αγάμους!!! Ευνοεί σκανδαλωδώς
τους αγάμους και έχει στο στόχαστρο
τους οικογενειάρχες και ιδίως τους
πολυτέκνους, με σκοπό ν΄ αποτρέψει τους
νέους ν΄ αποκτήσουν παιδιά!!!
Είναι
χαρακτηριστικό το σκίτσο της Εφημερίδας
Έθνος που απεικονίζει την πραγματικότητα…
Πρόκειται
περί της εφαρμογής μίας άκρως
αντιπολυτεκνικής, αντιοικογενειακής
και αντιδημογραφικής πολιτικής, την
οποία ενσυνειδήτως εφαρμόζει η Κυβέρνηση,
που πλήττει ανελέητα τους πολυτέκνους
και τους τιμωρεί για όσα περισσότερα
παιδιά έχουν.
Η
καρατόμηση των πολυτέκνων και μάλιστα
όσων έχουν μεγαλύτερο αριθμό προστατευομένων
τέκνων θα γίνει αντιληπτή το επόμενο
έτος 2014, αφού τότε θα υποβληθεί η
φορολογική δήλωση για τα εισοδήματα
του έτους 2013 και θα φορολογηθούν βάσει
των διατάξεων του Ν. 4172/2013
με την κατάργηση του αφορολογήτου των
τέκνων. Δείτε τί θα συμβεί με τους
πολυτέκνους το 2014:
α)
πολύτεκνος με 4 ανήλικα τέκνα για εισόδημα
26.000 ευρώ, εφέτος θα πληρώσει φόρο 2.680
ευρώ συν 520 ευρώ για εισφορά αλληλεγγύης
(2ο/ο)
ίσον 3.200, ενώ το έτος 2014 για το ίδιο
εισόδημα θα πληρώσει 4.220 ευρώ, δηλ. 1.540
ευρώ επί πλέον, συν 520 ευρώ για εισφορά
αλληλεγγύης (2ο/ο)ίσον
4.740!!
β)
πολύτεκνος με 5 ανήλικα τέκνα για το
ίδιο εισόδημα, εφέτος θα πληρώσει φόρο
2.000 ευρώ, συν 520 ευρώ για εισφορά αλληλεγγύης
(2ο/ο)
ίσον 2.520, ενώ το έτος 2014 για το ίδιο
εισόδημα θα πληρώσει 4.220 ευρώ, δηλ. 2.220
ευρώ επί πλέον, συν 520 ευρώ για εισφορά
αλληλεγγύης (2ο/ο)ίσον
4.740!!
γ)
πολύτεκνος με 7 ανήλικα τέκνα για το
ίδιο εισόδημα, εφέτος θα πληρώσει φόρο
1.500 ευρώ, συν 520 ευρώ για εισφορά αλληλεγγύης
(2ο/ο)
ίσον 2.020, ενώ το έτος 2014 για το ίδιο
εισόδημα θα πληρώσει 4.220 ευρώ, δηλ. 2.720
ευρώ επί πλέον, συν 520 ευρώ για εισφορά
αλληλεγγύης (2ο/ο)ίσον
4.740!!
δ)
πολύτεκνος με 8 ανήλικα τέκνα για εισόδημα
27.000 ευρώ, εφέτος δεν θα πληρώσει φόρο,
αλλά μόνο εισφορά αλληλεγγύης (2ο/ο)
540 ευρώ, ενώ το έτος 2014 για το ίδιο
εισόδημα θα πληρώσει 4.640 ευρώ, δηλ. 4.640
ευρώ επί πλέον, συν 540 ευρώ για εισφορά
αλληλεγγύης (2ο/ο)ίσον
5.180!!!
ε)
πολύτεκνος με 9 ανήλικα τέκνα για εισόδημα
30.000 ευρώ, εφέτος δεν θα πληρώσει φόρο,
αλλά μόνο εισφορά αλληλεγγύης (2ο/ο)
600 ευρώ, ενώ το έτος 2014 για το ίδιο εισόδημα
θα πληρώσει 5.900 ευρώ, δηλ. 5.900 ευρώ επί
πλέον, συν 600 ευρώ για εισφορά αλληλεγγύης
(2ο/ο)
ίσον 6.500!!!! Χωρίς να υπολογίζεται το
χαράτσι της ΔΕΗ και οι φόροι επί των
ακινήτων.
Να
σημειωθεί ότι τα ανωτέρω ποσά φόρου, θα
είναι ακόμη μεγαλύτερα λόγω της κατάργησης
των αφορολογήτων ποσών για φροντιστήρια,
ιατρικές δαπάνες κ.λπ. δαπάνες, που είναι
φανερό ότι κυρίως πλήττουν τις οικογένειες
με πολλά παιδιά!!! Δυστυχώς ο νομοθέτης
είναι ως να εξωθεί κάθε πολύτεκνο
πατέρα να προβεί σε πραγματικό ή εικονικό
διαζύγιο και να δίνει τα ποσά των εξόδων
των παιδιών του ως «ΔΙΑΤΡΟΦΗ» οπότε,
κατά τα προτεινόμενα, τα ποσά αυτά θα
εκπίπτουν από το φορολογητέο εισόδημα!!!.
Να αναφερθεί επίσης, ότι πολύτεκνος
με 4 προστατευόμενα
παιδιά, θα πάρει 2.000 ευρώ επίδομα(ΚΑΙ
ΑΥΤΟ ΦΟΡΟΛΟΓΗΤΕΟ,
έναντι 2112 έως 3.708 ευρώ - αν είχε παιδί
μικρότερο των 6 ετών - που εισέπραττε
πέρυσι), αν έχει εισόδημα μέχρι 48.000 ευρώ,
αλλά
θα πληρώσει φόρο για αυτό το εισόδημα:
14.060 ευρώ!!!
Αυτό είναι το
«δίκαιο
φορολογικό σύστημα»,
που επαγγέλλονται οι αναλαβόντες τον
ρόλο του Ηρώδη νέοι σφαγείς των
πολυτέκνων!!
Βέβαια
θα μεθοδεύσουν, εφ΄ όσον θα ευρίσκονται
στην εξουσία, ώστε οι φορολογικές
δηλώσεις το 2014 να υποβληθούν μετά τις
Ευρωεκλογές, δηλ. μετά τον Μάιο, για να
μην αντιληφθούν οι πολύτεκνοι τη σφαγή
τους!!
Τέτοιου
είδους φορολογική πολιτική με τέτοιο
αντιοικογενειακό, αντιδημογραφικό και
αντιπολυτεκνικό χαρακτήρα ουδέποτε
είχε υπάρξει.
Γίνονται αυτά σε
μιά χώρα, η οποία καταρρέει δημογραφικώς.
Με
τέτοιου είδους φορολογική πολιτική
εναντίον όσων έχουν παιδιά «ποιός
θα έχει την αποκοτιά να γίνει πολύτεκνος;»
, όπως αναρωτιέται ο έγκριτος δημοσιογράφος
κ. Σωτ. Ξενάκης (Παραπολιτικά 9-3-2013) και
ποιός θα αποτρέψει αυτό το «Δημογραφικό
έγκλημα σε εξέλιξη;»
όπως
επεσήμανε με άρθρο του ο εκ των κορυφαίων
δημοσιογράφων κ. Γιάννης Μαρίνος (Βήμα
9-12-2012);
Είναι
χαρακτηριστικό για το που οδηγείται η
Ελλάς το γεγονός ότι το
1971 με πληθυσμό 8.784.732 κατοίκους, τα παιδιά
(ηλικίας έως 14 ετών) υπερτερούσαν των
ηλικιωμένων ( άνω των 65 ετών) κατά
1.286.846, ενώ σήμερα υπερτερούν οι ηλικιωμένοι
των παιδιών κατά 518.027!!
Το
1971 οι γεννήσεις ήσαν 141.146 και οι θάνατοι
73.819, δηλ. οι γεννήσεις ήσαν διπλάσιες
από τους θανάτους και τότε οι πολύτεκνοι
δεν πλήρωναν φόρο εισοδήματος!!!
Την
εποχή εκείνη ο μισθός ενός ιδιωτικού
υπαλλήλου με 11 χρόνια υπηρεσίας ήταν
3.510 δραχμές και με 20 χρόνια 4.320 (Υ.Α.
49013/3013/της
7/7-9-1971).
Στα ίδια επίπεδα ήσαν και οι μισθοί των
δημοσίων υπαλλήλων, αφού ο μισθός ενός
υπαλλήλου με τον 6ο βαθμό (οι βαθμοί τότε
άρχιζαν από τον 13ο και έφθαναν μέχρι
τον ανώτατο που ήταν ο 1ος) ήταν 3.500
δραχμές και με τον 5ο βαθμό 4.000 δραχμές,
με τον 2ο βαθμό 6.000 δραχμές και με τον 1ο
βαθμό 10.000 δραχμές (Α.Ν. 274/1968).
Τότε με το Ν.Δ.
1077/1971,
που ανεφέρετο στη φορολογία εισοδήματος,
εθεσπίζοντο μεγάλες εκπτώσεις ιδίως
γι΄ αυτούς, οι οποίοι είχαν πάνω από
τέσσερα τέκνα. Με το άρθρο 1 του εν λόγω
Ν.Δ. καθορίζετο ότι το εισόδημα από
μισθωτές υπηρεσίες,
για τον καθορισμό του φόρου εισοδήματος,
εμειώνετο
κατά 30ο/ο,
με ανώτατο όριο 25.000 δραχμές
και το εξ
ελευθερίων επαγγελμάτων κατά 25%, με
ανώτατο όριο 12.500 δραχμές.
Στην συνέχεια με το άρθρο 4 ορίζετο ότι:
« Εκ του
συνολικού εισοδήματος του φορολογουμένου
εκπίπτεται επίσης ποσόν δέκα πέντε
χιλιάδων (15.000) δραχμών διά την σύζυγον,
διά δε τα τέκνα ποσόν 7.000 δραχμών διά το
πρώτον, 10.000 δραχμών διά το δεύτερον,
20.000 δραχμών διά το τρίτον, 30.000 δραχμών
δι΄ έκαστον πέραν του τρίτου».
Ακολούθως
με το άρθρο 5 ορίζετο ότι το εισόδημα,
που απέμενε μετά από τις παραπάνω
εκπτώσεις, εφορολογείτο με την ακόλουθο
κλίμακα: για τις 5.000 δραχμές φόρος 100
δραχμές, για τις 10.000 φόρος 250, για τις
15.000 φόρος 450, για τις 20.000 φόρος 700, για
τις 30.000 φόρος 1.300, για τις 40.000 φόρος
2.000, για τις 50.000 φόρος 2.800 δραχμές κλπ.
Έτσι
ένας πολύτεκνος με 4 παιδιά από το
εισόδημα του εξέπιπτε συνολικώς 82.000
δραχμές (15.000 συν 7.000 συν 10.000 συν 20.000 συν
30.000) και επί πλέον 30ο/ο,
με ανώτατο όριο 25.000 δραχμές εκ του
συνολικού εισοδήματος του από μισθωτές
υπηρεσίες ή 25ο/ο
εκ του εξ ελευθερίων επαγγελμάτων, με
ανώτατο όριο 12.500 δραχμές. Δηλ. και εάν
ακόμη είχε τον 2ο βαθμό του δημοσίου
υπαλλήλου με 6.000 δραχμές μηνιαίο μισθό,
δηλ. ετησίως Χ 14 ίσον 84.000
δραχμές, ο πολύτεκνος με τέσσερα τέκνα
ουδεμία απολύτως δραχμή θα επλήρωνε ως
φόρο εισοδήματος. Ακόμη και με ετήσιο
εισόδημα 100.000 δραχμών ουδεμία δραχμή
θα επλήρωνε για φόρο εισοδήματος, αφού
θα εξέπιπτε συνολικώς 107.000 δραχμές
(25.000 το 30% συν 82.000).
Είναι χαρακτηριστικό ακόμη ότι
απηλλάσσοντο του φόρου και οι τόκοι των
καταθέσεων, από δε το ακαθάριστον
εισόδημα εκ γεωργικών επιχειρήσεων
απηλλάσσετο του φόρου ποσόν 50.000 δραχμών
ετησίως. Ειδικώς για τους ασχολουμένους
προσωπικώς ή διά των μελών της οικογενείας
τους κατά κύριον επάγγελμα με τις
γεωργικές επιχειρήσεις το απαλλασσόμενο
ποσό του φόρου ανήρχετο σε 140.000 δραχμές!!!
Δηλ. τότε ένας
πολύτεκνος αγρότης με 4 τέκνα για εισόδημα
232.000 δεν πλήρωνε φόρο εισοδήματος!!!
Σύγκριση
με το σήμερα δεν υπάρχει.
Η
ύπαιθρος χώρα ερημώνει και στις αγροτικές
περιοχές οι θάνατοι είναι διπλάσιοι
από τις γεννήσεις.
Να
σημειωθεί ότι με πρωτοβουλία της ΑΣΠΕ,
η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία των Μεγάλων
Οικογενειών (European
Large
Families
Confederation)
στην οποία η ΑΣΠΕ είναι μέλος, απέστειλε
πρόσφατα επιστολή στον Πρωθυπουργό
κάνοντας κριτική στους φορολογικούς
νόμους, επισημαίνοντας την αρνητική
διάκριση σε βάρος των πολυτέκνων, η
οποία επέρχεται με την κατάργηση του
αφορολογήτου των παιδιών και των
πολυτέκνων ειδικότερα. Απάντηση, προς
το παρόν, δεν υπάρχει, ούτε στα λόγια,
ούτε στην πράξη! Μας ερωτούν και οι
αντίστοιχες Συνομοσπονδίες στην Ευρώπη,
εάν η Ελλάδα αποφάσισε να αυτοκτονήσει…
-
Δ -
ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ
ΝΕΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΕΠΙΔΡΟΜΗ ΚΑΤΑ ΤΩΝ
ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΦΟΡΟ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ
Παρά
την εφιαλτική αυτή κατάσταση της
υπογεννητικότητος η (συγ)Κυβέρνηση
ετοιμάζει νέα φορολογική επιδρομή κατά
των πολυτέκνων, αφού στην φορολογία
ακινήτων ουδεμία φορολογική απαλλαγή
θα υπάρχει και ο πολύτεκνος με όσα παιδιά
και εάν έχει ως προστατευόμενα (4,6,10,15
κ.λπ.) θα πληρώνει τον ίδιο φόρο με τον
άγαμο (!!) για οποιοδήποτε ακίνητο ίσης
αξίας!!! Όπως
δε αναφέρεται στο σ/ν που δόθηκε στη
δημοσιότητα: ο γονέας με 3 και άνω
προστατευόμενα τέκνα θα απαλλάσσεται
από τον νέο Ενιαίο φόρο ακινήτων, αν
έχει εισόδημα: 1. Μικρότερο των
11.000€/ετησίως, 2. Αν δεν έχει κτίσματα
συνολικής επιφάνειας άνω των 150τμ, ή
οικόπεδο άνω των 500τμ ή αγροτεμάχια άνω
των 6 στρεμμάτων 3. Αν δεν έχει ληξιπρόθεσμες
οφειλές στο Δημόσιο και στα ασφ. Ταμεία
αυτός ή συγγενικό του πρόσωπο!..
Αυτή
είναι η
στήριξη της οικογένειας, που αποτελεί
και προτεραιότητα για την Κυβέρνηση,
όπως λέει και ο Υπ. Εργασίας - Ανεργίας…
-
Ε -
ΕΞΑΙΡΟΥΝ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ
ΤΟΥΣ
ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ
ΤΕΣΣΕΡΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΕΝΑ ΤΕΚΝΑ
Ακόμη
και στο θέμα της διαθεσιμότητος εμπαίζουν
τους πολυτέκνους, αφού εξαιρούν μόνον
εκείνους, που έχουν τουλάχιστον τέσσερα
προστατευόμενα τέκνα, δηλ. εάν ο πολύτεκνος
έχει μόνον τρία προστατευόμενα τέκνα
και έχει άλλα τέσσερα άγαμα και άνεργα,
που δεν σπουδάζουν δεν εξαιρείται!!!
Στην
δε κινητικότητα ο πολύτεκνος με 3
προστατευόμενα παιδιά και άλλα 4 άνεργα…,
του ζητούν να είναι προστατευόμενα
σύμφωνα με τον ΚΦΕ, τη στιγμή που σε
άλλες κοινωνικές ομάδες δεν ζητείται!!!
-
ΣΤ -
ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ
Η ΑΜΕΣΗ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΤΡΕΓΜΟ
ΚΑΤΑ
ΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ.
ΔΕΝ
ΕΙΝΑΙ ΚΕΝΟ ΓΡΑΜΜΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 21 ΤΟΥ
ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ
ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ
ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ
Η
πολιτική ηγεσία της χώρας έχει χρέος
ν΄ ανατρέψει αυτή την εφιαλτική κατάσταση
της υπογεννητικότητος πέρα και πάνω
από κάθε μικροκομματική σκοπιμότητα,
γιατί το θέμα αφορά όλους μας, είναι
θέμα επιβιώσεως του Έθνους και δεν
μπορεί να οδηγηθεί η Ελλάς στο τέλος
της ιστορίας της από εμάς τους ίδιους.
Είναι
αναγκαίο να ληφθούν άμεσα τ΄ ακόλουθα
μέτρα:
1)
Η επαναχορήγηση της ισόβιας σύνταξης
της πολύτεκνης μητέρας και η επαναχορήγηση
των πολυτεκνικών επιδομάτων, όπως
γινόταν μέχρι το 2009, αφού με τις νέες
ρυθμίσεις της (συγ)Κυβέρνησης όχι μόνον
δεν μειώθηκε (κατά 83.000.000 όπως διατυμπάνιζε)
το σχετικό κονδύλιο των 680.000.000 ευρώ που
διετίθετο, αλλά αυξήθηκε στα 770.000.000,
όπως ανέφερε ο Υπουργός Εργασίας.
2)
Η επαναχορήγηση του δικαιώματος της
μετεγγραφής στους πολυτέκνους και τα
τέκνα πολυτέκνων, όπως ίσχυε επί 32 χρόνια
από το 1979 έως 2010, στις σχολές και Τμήματα
των ΑΕΙ και ΤΕΙ, στην αντίστοιχη Σχολή,
που είναι πλησιέστερη του τόπου κατοικίας
των γονέων τους ή σπουδάζει ο (η) αδελφός
(ή) τους. Μέτρο, που ουδέν απολύτως κόστος
έχει, τη στιγμή μάλιστα που δίδονται
κατά χιλιάδες μετεγγραφές σε διάφορες
άλλες κατηγορίες πολιτών ή ειδικά
ποσοστά εισαγωγής, υπό τη μορφή της
λεγόμενης μεταφοράς
θέσης φοιτητή με
αμφισβητούμενα κριτήρια, πλην πολυτέκνων!
3)
Η επάνοδος του αφορολογήτου των παιδιών,
όπως καθορίσθηκε με τον Ν. 3842/2012
( ΦΕΚ 58Α/23-4-2010)
στις 25.500 ευρώ για όσους έχουν τέσσερα
προστατευόμενα τέκνα και να θεσπισθεί
επί πλέον τουλάχιστον 5.000 ευρώ για κάθε
ένα από το 5ο και επί πλέον τέκνα.
4)
Να εξαιρεθούν της διαθεσιμότητος οι
πολύτεκνοι δημόσιοι υπάλληλοι και όχι
μόνον οι έχοντες τέσσερα προστατευόμενα
τέκνα.
5)Να
τοποθετούνται οι πολύτεκνοι δημόσιοι
υπάλληλοι και οι εκπαιδευτικοί πολύτεκνοι
στον τόπο των συμφερόντων τους. Μέτρο
που ουδέν κόστος έχει και να δοθεί λύση
στο θέμα του διορισμού των πολύτεκνων
εκπαιδευτικών..
6)
Να εξαιρεθούν οι πολύτεκνοι από τον
φόρο πολυτελείας, δεδομένου ότι απέκτησαν
αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού εξ ανάγκης
λόγω των πολλών παιδιών τους και να
έχουν μειωμένα τέλη κυκλοφορίας για τ΄
αυτοκίνητα τους καθότι δεν διάγουν
πολυτελή βίο!.
7)
Μέχρις ότου επανέλθουν οι Μετεγγραφές
των πολυτέκνων φοιτητών, να γίνει
νομοθετική ρύθμιση ώστε οι πολύτεκνοι
φοιτητές που αιτούνται Μεταφορά
θέσης φοιτητή, να προτάσσονται στους
Πίνακες των λοιπών υποψηφίων, καθότι
αυτοί μόλις και πλησιάζουν το 15% του
συνολικού αριθμού των αιτούντων.
Μόνον
έτσι μπορεί να υπάρξει ελπίδα ότι αυτή
η πατρίδα θα έχει συνέχεια.
-Ζ-
ΟΙ
ΠΟΛΥΤΕΚΝΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ
ΔΡΑΣΤΙΚΑ
Η
δημογραφική καθίζηση που υπέστει ο
τόπος μας, εξ αιτίας της αντιπολυτεκνικής
και αντιοικογενειακής επιδρομής της
συγ(Κυβέρνησης) τα τελευταία χρόνια
επόμενο ήταν να επηρεάσει και τις
πολύτεκνες οικογένειες, ο αριθμός των
οποίων συνεχώς μειώνεται, όπως φαίνεται
από τον πίνακα που παρατίθεται:
Παρατηρείται
σημαντική τάση μειώσεως των οικογενειών
που γίνονται πολύτεκνες: το 2011 και το
2012 η ΑΣΠΕ έγγραψε 2.494 και 2.493 αντίστοιχα
νέα μέλη, έναντι 3.551 το 2009, δηλαδή
μείωση 30% σε μία τριετία (μαζί
και οι αλλοδαποί, που σύμφωνα με το νόμο
λαμβάνουν την πολυτεκνική ιδιότητα).
Η 2η
καμπύλη είναι νέες εγγραφές από απονομή
πολυτεκνικής ιδιότητας γονέων μόνο με
4 τέκνα, ενώ η πρώτη περιλαμβάνει και
τις άλλες κατηγορίες που λαμβάνουν την
πολυτεκνική ιδιότητα (χήρες, χήροι,
ανάπηροι με 3 τέκνα κ.λπ.).
Στο
ανωτέρω
γράφημα είναι εμφανής η αυξητική τάση
νέων πολύτεκνων οικογενειών από το 2005
έως και το 2009, διότι στο διάστημα αυτό
εφαρμόστηκε ο διορισμός των πολύτεκνων
οικογενειών στην εκπαίδευση, το μοναδικό
δημογραφικό μέτρο που απέδωσε νέες
γεννήσεις την τελευταία δεκαετία. Το
2012 ο αριθμός των νέων πολύτεκνων
οικογενειών παρέμεινε στο ίδιο χαμηλό
επίπεδο με του 2011, ενώ για το τρέχον έτος
με τα στοιχεία του εννεαμήνου αναμένεται
για πρώτη φορά ιδιαίτερα σημαντική -
επικίνδυνη μείωση της τάξεως του 30% σε
σχέση με το 2012.
Όπως αποδεικνύεται
από τα ανωτέρω στοιχεία, όλο και λιγότερες
οικογένειες αποφασίζουν να γίνουν
πολύτεκνες, κάτι που προσεχώς θα έχει
άμεση και εμφανή επίπτωση και στο
συνολικό πληθυσμό της χώρας.
Ανησυχητική και η
μείωση των γεννήσεων που παρατηρείται
στα παιδιά των υπερπολύτεκνων (άνω των
τεσσάρων παιδιών) οικογενειών, όπως
φαίνεται αναλυτικά στον πίνακα που
ακολουθεί:
ΓΕΝΝΗΣΕΙΣ
ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ 4ου ΤΕΚΝΟΥ –
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ Α.Σ.Π.Ε.
ΕΤΟΣ
ΓΕΝ.
|
2001
|
2002
|
2003
|
2004
|
2005
|
2006
|
2007
|
2008
|
2009
|
2010
|
2011
|
2012
|
9ος
2013
|
Α/Α
ΤΕΚΝΟΥ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5
|
598
|
617
|
565
|
566
|
536
|
555
|
469
|
496
|
455
|
447
|
334
|
284
|
123
|
6
|
227
|
200
|
199
|
177
|
188
|
175
|
171
|
161
|
139
|
135
|
115
|
101
|
26
|
7
|
105
|
89
|
94
|
72
|
73
|
69
|
68
|
65
|
60
|
53
|
40
|
44
|
18
|
8
|
34
|
41
|
42
|
41
|
44
|
25
|
36
|
36
|
34
|
22
|
25
|
21
|
5
|
9
|
27
|
13
|
19
|
24
|
19
|
23
|
14
|
11
|
10
|
14
|
16
|
8
|
4
|
10
|
9
|
6
|
13
|
9
|
9
|
8
|
9
|
10
|
2
|
4
|
6
|
5
|
2
|
11
|
5
|
9
|
10
|
4
|
3
|
3
|
2
|
4
|
4
|
4
|
|
3
|
1
|
12
|
4
|
4
|
3
|
4
|
3
|
4
|
4
|
1
|
|
2
|
|
1
|
|
13
|
5
|
1
|
1
|
1
|
3
|
2
|
1
|
2
|
2
|
|
|
|
|
14
|
2
|
1
|
1
|
3
|
|
|
2
|
1
|
2
|
|
|
1
|
|
15
|
|
|
|
|
1
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
16
|
1
|
|
|
|
|
1
|
|
|
1
|
|
|
|
|
ΣΥΝΟΛΟ
ΤΕΚΝΩΝ
|
1017
|
981
|
947
|
901
|
879
|
865
|
776
|
787
|
711
|
681
|
536
|
468
|
179
|
ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ
ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ
ΑΠΟ
ΤΟ 1821 ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ
Σας
παραθέτουμε πίνακα από τον οποίο
φαίνονται οι απογραφές του πληθυσμού
που έχουν διενεργηθεί από το έτος 1821
μέχρι σήμερα, οι γάμοι, οι γεννήσεις και
οι θάνατοι, με τις επί μέρους παρατηρήσεις.
Από
τα στοιχεία του πίνακα φαίνεται ο
κατήφορος της υπογεννητικότητας στον
τόπο μας τα τελευταία χρόνια, που με
νομοτελειακή ακρίβεια οδηγούμεθα ως
λαός στον αφανισμό, ενώ η πολιτική ηγεσία
του τόπου αδιαφορεί προκλητικά.
Στον
πίνακα που παρατίθεται φαίνονται οι
διενεργηθείσες απογραφές, οι γάμοι, οι
γεννήσεις και θα θάνατοι από το 1821 μέχρι
σήμερα:
ΕΤΗ
|
ΑΠΟΓΡΑΦΕΣ
ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ
|
ΓΑΜΟΙ
|
ΓΕΝΝΗΣΕΙΣ
|
ΘΑΝΑΤΟΙ
|
1821
|
938.765(1)
|
-
|
-
|
-
|
1828
|
753.400
|
-
|
-
|
-
|
1836
|
751.007
|
-
|
-
|
-
|
1837
|
819.969
|
-
|
-
|
-
|
1838
|
833.611
|
-
|
-
|
-
|
1839
|
839.236
|
-
|
-
|
-
|
1840
|
850.246
|
-
|
-
|
-
|
1841
|
861.019
|
-
|
-
|
-
|
1842
|
853.005
|
-
|
-
|
-
|
1843
|
915.059
|
-
|
-
|
-
|
1844
|
930.295
|
-
|
-
|
-
|
1845
|
960.236
|
-
|
-
|
-
|
1848
|
986.731
|
-
|
-
|
-
|
1853
|
1.035.527
|
-
|
-
|
-
|
1856
|
1.062.627
|
-
|
-
|
-
|
1861
|
1.096.810
|
-
|
-
|
-
|
1870
|
1.457.894(2)
|
-
|
-
|
-
|
1879
|
1.679.470
|
-
|
-
|
-
|
1889
|
2.187.208(3)
|
-
|
-
|
-
|
1896
|
2.433.806
|
-
|
-
|
-
|
1907
|
2.631.952(4)
|
-
|
-
|
-
|
1920
|
5.016.889(5)
|
-
|
-
|
-
|
1921
|
-
|
28.343
|
106.935
|
68.839
|
1922
|
-
|
30.536
|
109.636
|
81.718
|
1923
|
-
|
44.165
|
113.926
|
102.042
|
1924
|
-
|
44.451
|
117.014
|
93.320
|
1925
|
-
|
48.462
|
156.367
|
88.633
|
1926
|
-
|
44.188
|
181.278
|
84.136
|
1927
|
-
|
44.243
|
176.527
|
100.020
|
1928
|
6.204.684
|
41.262
|
189.250
|
105.665
|
1929
|
-
|
44.450
|
181.870
|
115.561
|
1930
|
-
|
44.649
|
199.565
|
103.811
|
1931
|
-
|
45.517
|
199.243
|
114.369
|
1932
|
-
|
39.283
|
185.523
|
117.593
|
1933
|
-
|
46.263
|
189.583
|
111.447
|
1934
|
-
|
47.301
|
208.929
|
100.651
|
1935
|
-
|
45.690
|
192.511
|
101.416
|
1936
|
-
|
38.750
|
193.343
|
105.005
|
1937
|
-
|
45.833
|
183.878
|
105.674
|
1938
|
-
|
46.027
|
184.509
|
93.766
|
1939
|
-
|
47.559
|
178.852
|
100.459
|
1940
|
7.344.860
|
32.830
|
179.500
|
93.830
|
1949
|
-
|
42.128
|
139.108
|
59.450
|
1950
|
-
|
58.482
|
151.134
|
53.755
|
1951
|
7.632.801
|
63.265
|
155.422
|
57.508
|
1952
|
-
|
49.664
|
149.637
|
53.377
|
1953
|
-
|
60.909
|
143.765
|
56.680
|
1954
|
-
|
63.535
|
151.892
|
55.625
|
1955
|
-
|
66.274
|
154.263
|
54.781
|
1956
|
-
|
55.233
|
158.203
|
59.460
|
1957
|
-
|
68.818
|
155.940
|
61.664
|
1958
|
-
|
69.178
|
155.359
|
58.160
|
1959
|
-
|
74.213
|
160.199
|
60.852
|
1960
|
-
|
58.165
|
157.239
|
60.563
|
1961
|
8.383.553
|
70.914
|
150.716
|
63.955
|
1962
|
-
|
70.675
|
152.158
|
66.554
|
1963
|
-
|
78.038
|
148.249
|
66.813
|
1964
|
-
|
76.042
|
153.109
|
69.429
|
1965
|
-
|
80.728
|
151.448
|
67.269
|
1966
|
-
|
71.666
|
154.613
|
67.912
|
1967
|
-
|
81.706
|
162.839
|
71.975
|
1968
|
-
|
65.371
|
160.338
|
73.309
|
1969
|
-
|
72.544
|
154.077
|
71.825
|
1970
|
-
|
67.439
|
144.928
|
74.009
|
1971
|
8.768.641
|
73.350
|
141.126
|
73.819
|
1972
|
-
|
60.144
|
140.891
|
76.859
|
1973
|
-
|
73.762
|
137.526
|
77.648
|
1974
|
-
|
68.059
|
144.069
|
76.303
|
1975
|
-
|
76.452
|
142.273
|
80.077
|
1976
|
-
|
63.540
|
146.566
|
81.818
|
1977
|
-
|
76.228
|
143.739
|
83.750
|
1978
|
-
|
72.523
|
146.588
|
81.615
|
1979
|
-
|
79.023
|
147.965
|
82.338
|
1980
|
-
|
62.352
|
148.134
|
87.282
|
1981
|
9.740.417
|
71.178
|
140.953
|
86.261
|
1982
|
-
|
67.784
|
137.275
|
86.345
|
1983
|
-
|
71.143
|
132.608
|
90.586
|
1984
|
-
|
54.793
|
125.724
|
88.397
|
1985
|
-
|
63.709
|
116.481
|
92.886
|
1986
|
-
|
58.091
|
112.810
|
91.783
|
1987
|
-
|
66.166
|
106.392
|
95.656
|
1988
|
-
|
47.873
|
107.505
|
92.407
|
1989
|
-
|
61.884
|
101.657
|
92.720
|
1990
|
-
|
59.052
|
102.229
|
94.152
|
1991
|
10.259.900
|
65.568
|
102.620
|
95.498
|
1992
|
-
|
48.631
|
104.081
|
98.231
|
1993
|
-
|
62.195
|
101.799
|
97.419
|
1994
|
-
|
56.813
|
103.763
|
97.807
|
1995
|
-
|
63.987
|
101.495
|
100.158
|
1996
|
-
|
45.408
|
100.718
|
100.740
|
1997
|
-
|
60.535
|
101.495
|
99.738
|
1998
|
-
|
55.489
|
100.894
|
102.668
|
1999
|
-
|
61.161
|
100.643
|
103.304
|
2000
|
-
|
48.880
|
103.267
|
105.219
|
2001
|
10.964.020
|
58.491
|
102.282
|
102.559
|
2002
|
-
|
57.872
|
103.569
|
103.915
|
2003
|
-
|
61.081
|
104.420
|
105.529
|
2004
|
-
|
51.377
|
105.655
|
104.942
|
2005
|
-
|
61.043
|
107.545
|
105.091
|
2006
|
-
|
57.802
|
112.042
|
105.476
|
2007
|
-
|
61.377
|
111.926
|
109.895
|
2008
|
-
|
53.500
|
118.302
|
107.979
|
2009
|
-
|
59.212
|
117.933
|
108.316
|
2010
|
-
|
56.338
|
114.766
|
109.084
|
2011
|
10.815.197
|
55.099
|
106.428
|
111.099
|
2012
|
-
|
49.710
|
100.371
|
116.670
|
- Ο πληθυσμός εξακριβώθηκε αναδρομικά βάσει των αποτελεσμάτων της απογραφής του 1828.
- Μετά την προσάρτηση των Ιονίων νήσων το 1864.
- Ύστερα από την προσάρτηση της Θεσσαλίας και της Άρτας το 1881.
- Μετά την παραχώρηση μικρής λωρίδας εδάφους της Θεσσαλίας, το έτος 1897.
- Δεν περιλαμβάνεται ο πληθυσμός και η έκταση της Ανατολικής Θράκης Ίμβρου – Τένεδου (Συνθήκη Λωζάνης 1823).
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
α.
Τα γεγονότα της φυσικής κίνησης του
πληθυσμού (γάμοι, γεννήσεις, θάνατοι)
δίνονται στον παραπάνω πίνακα, μέχρι
και το έτος 1955, κατά το έτος της καταγραφής
τους, ενώ για τα έτη 1956 και μετά, κατά το
έτος που συνέβησαν.
β.
Για τα έτη 1941 – 1948 δεν υπάρχουν στοιχεία
λόγω της κατοχής.
γ.
Στα στοιχεία του έτους 1950 και των επομένων
ετών, περιλαμβάνεται και η Δωδεκάνησος,
η οποία προσαρτήθηκε στην Ελλάδα το
έτος 1947.
δ.
Σε διάστημα επτά ετών (1821 – 1828) ο
Χριστιανικός πληθυσμός μειώθηκε κατά
133.200 ψυχές, συνεπεία του απελευθερωτικού
αγώνα.
ε.
Από το 1836 έως το 1845 οι απογραφές εγένετο
κάθε χρόνο.
στ.
Από το 1848 και μετά οι απογραφές εγένετο
κατ΄ ανισόχρονα διαστήματα.
ζ.
Από το 1838 μέχρι το 1861, σε διάστημα 23 ετών,
ο πληθυσμός αυξήθηκε κατά 344.733 άτομα,
δηλαδή κατά 45,83%, κατ΄ έτος δε, κατά 14.987
κατοίκους ήτοι 1,99%.
Η.
Από την απογραφή του 1861 διαπιστώθηκε
πως ο πληθυσμός ήταν 1.096.810. Ορισμένοι
αναφέρουν για 1.083.988 άτομα, όμως δεν
υπολόγισαν τους στρατιωτικούς και
ναυτικούς που ήταν 12.822 άτομα.
Θ.
Από τον πληθυσμό της απογραφής του 1861
(1.096.810), Χριστιανοί ορθόδοξοι ήσαν
1.086.900 άτομα, Χριστιανοί άλλων δογμάτων
9358 και αλλόθρησκοι 552.
ι.
Από την ίδια απογραφή, ως προς την
εθνικότητα του πληθυσμού προέκυψε πως
1.076.907 ήσαν ημεδαποί και 19.903 αλλοδαποί.
ια.
Η απογραφή του 1870 δεν παρουσίασε ακριβή
στοιχεία του πληθυσμού γιατί εξαιρέθηκαν
ο στρατός, οι φυλακές, τα μοναστήρια, τα
ξενοδοχεία, τα αγαθοεργά καταστήματα,
τα εκπαιδευτήρια οικοτρόφων και τα
εργοστάσια.
ιβ.
Οι απογραφές των ετών 1940 και 1951 έγιναν
κάτω απο δύσκολες συνθήκες (Ελληνοϊταλικός
πόλεμος και έκρυθμη πολιτική κατάσταση).
ιγ.
Εκτός από τις απογραφές που αναφέρθηκαν
παραπάνω διενεργήθηκαν και τέσσερις
ειδικές απογραφές του πληθυσμού ως
κατωτέρω:
α.
Της Θεσσαλίας και της Άρτας, το έτος
1881.
β.
Της Μακεδονίας, Ηπείρου, Κρήτης και
Νήσων Αιγαίου,
μετά τους Βαλκανικούς
πολέμους 1913.
γ.
Των προσφύγων, μετά τη Μικρασιατική
καταστροφή, το 1923 και
δ.
Της Δωδεκανήσου μετά την προσάρτησή
της στην Ελλάδα, το 1947.
ιδ.
Ο πληθυσμός του 1861αφορά τα τέσσερα
μεγάλα τμήματα του κράτους τότε:
- Στερεά Ελλάδα: (Νομοί Αττικής και Βοιωτίας, Φθιώτιδας και Φωκίδας, Αιτωλίας και Ακαρνανίας (πλήν Αιγίνης, Αγκιστρίου και Σαλαμίνας)
- Πελοπόννησος: (Νομοί Αχαΐας και Ήλιδος, Αργολίδας και Κορινθίας, Αρκαδίας, Λακωνίας, Μεσσηνίας (πλήν Ύδρας, Σπετσών και Πόρου)
- Νήσοι: (Νομοί Ευβοίας και Κυκλάδων)
- Έπτάνησα: (Κέρκυρα, Κεφαλλονιά, Ζάκυνθος, Λευκάδα, Ιθάκη, Κύθηρα, Παξοί)
ιε. Έχει ιδιαίτερη σημασία η διαίρεση
του πληθυσμού κατ΄ ηλικία στην απογραφή
του 1861, όπως προκύπτει από τον πίνακα
που παρατίθεται:
ΗΛΙΚΙΑ
|
ΑΡΡΕΝΑ
|
ΘΗΛΕΑ
|
ΣΥΝΟΛΟ
|
ΑΝΑΛΟΓΙΑ
ΕΠΙ ΤΟΙΣ 0/0
|
Μέχρι
του 18
|
256.509
|
244.315
|
500.824
|
45,75
|
18 – 25
|
62.615
|
70.225
|
132.840
|
12,11
|
25 – 30
|
56.227
|
49.010
|
105.237
|
9,59
|
30 – 40
|
66.161
|
61.210
|
127.371
|
11,61
|
40 – 50
|
51.067
|
47.324
|
98.391
|
8,97
|
50 – 60
|
33.486
|
31.315
|
64.801
|
5,98
|
60 – 70
|
19.181
|
17.188
|
36.369
|
3,37
|
70 – και
επέκεινα
|
9.276
|
8.879
|
18.155
|
1,68
|
Σύνολο
|
554.522
|
529.466
|
1.083.988
|
|
Από
το Γραφείο Τύπου της ΑΣΠΕ
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.