Ραχήλ Μακρή :στόχευση σας η απαξίωση του ΟΣΕ και η παράδοση υποδομών σε ιδιώτες εργολάβους ...(βίντεο)
Όποιος ψηφίσει γίνεται συμμέτοχος σας στην
διάλυση των μεταφορών για χάρη μιας υποτιθέμενης δόσης που καταλήγει
πάντα στην τσέπη των δανειστών και ποτέ στα δημόσια ταμεία προκειμένου
να ωφελήσει τον Ελληνικό λαό.
Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί την τοποθέτηση της βουλευτού Ραχήλ Μακρή στην συζήτηση επί της αρχής, των άρθρων και του συνόλου του σχεδίου νόμου: «Δημόσιες υπεραστικές οδικές μεταφορές επιβατών - Ρυθμιστική Αρχή Επιβατικών Μεταφορών και άλλες διατάξεις».
Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί την τοποθέτηση της βουλευτού Ραχήλ Μακρή στην συζήτηση επί της αρχής, των άρθρων και του συνόλου του σχεδίου νόμου: «Δημόσιες υπεραστικές οδικές μεταφορές επιβατών - Ρυθμιστική Αρχή Επιβατικών Μεταφορών και άλλες διατάξεις».
Η κα Μακρή ανέφερε μεταξύ άλλων στην τοποθέτησή της ..
Ο ισχυρισμός ότι η πώληση του ΟΣΕ αποτελεί μνημονική υποχρέωση δεν στέκει γιατί το μνημόνιο δεν μιλά για σιδηροδρομική υποδομή infrastructure αλλά για σιδηροδρομικές επιχειρήσεις railways.
Ο ισχυρισμός ότι η πώληση του ΟΣΕ αποτελεί μνημονική υποχρέωση δεν στέκει γιατί το μνημόνιο δεν μιλά για σιδηροδρομική υποδομή infrastructure αλλά για σιδηροδρομικές επιχειρήσεις railways.
Προς επιβέβαιωση των λεγόμενών της κατέθεσε και τα σχετκά σημεία του μνημονίου που αναφέρονται στο θέμα ιδιωτικοποίησης του ΟΣΕ:
ΣΕΛΙΔΑ
184, The
Second Economic Adjustment Programme for Greece
Third
Review – July 2013
- Transport The opening of the road haulage and occasional passenger transport is completed. Therefore, priorities now shift to measures that allow for higher levels of tourism and investment, particularly with respect to road (limousines and shuttle services), maritime and port activities (domestic ferry and port services) and aviation. Specific actions are expected to lead to the reduction of operating costs of service providers, while increasing consumers' choice. The gradual restructuring of railways should also lead to its effective privatisation.
ΣΕΛΙΔΑ
257: January
2013,IMF Country Report No. 13/20
C.
The privatization program The government is committed to energize the
privatization program, which effectively stalled in 2012. The
government’s priorities include: Speeding
up privatization in the energy sector and the state-owned railways
Ως
εκ τούτου η συγκεκριμένη πρωτοβουλία
ανήκει σε εσάς. Η στόχευση σας να
απαξιώσετε τον ΟΣΕ και να δώσετε την
δυνατότητα σε ιδιώτες εργολάβους να
αναλάβουν κομμάτια της υποδομής
προκειμένου να τα συντηρούν και να τα
παραδίδουν χωρίς κανέναν έλεγχο είναι
και ξεκάθαρη και προφανής.
Παράλληλα
επιχειρείτε να διευκολύνετε την πώληση
της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μέσω του ΤΑΙΠΕΔ. Ξεπουλάτε
δηλαδή μια επιχείρηση που το 2012 ήταν
κερδοφόρα στα πρότυπα της Ολυμπιακής.
Ενώ δείχνετε ιδιαίτερη μέριμνα στην
πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν έχετε επιδείξει
την ανάλογη σπουδή στην απελευθέρωση
της εθνικής επιβατικής σιδηροδρομικής
μεταφοράς. Γεγονός που απαγορεύει σε
οποιαδήποτε εταιρεία πέρα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
να δραστηριοποιηθεί στην σιδηροδρομική
μεταφορά επιβατών εντός Ελλάδος.
Εσείς
υποτίθεται ότι ανοίγετε τα επαγγέλματα.
Πως σας διέφυγε η συγκεκριμένη περίπτωση
που δημιουργεί συνθήκες μονοπωλίου για
την ΤΡΑΙΝΟΣΕ; Αυτές τις εντολές έχετε
λάβει από την Τρόικα, που έχει βρει και
αγοραστή για την συγκεκριμένη εταιρεία;
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.