200.000 είναι
οι Σύριοι (μουσουλμάνοι – χριστιανοί-
καθολικοί Κτλ) που έχει συλλάβει η
Τουρκία και τους κρατά έγκλειστους κάτω
από τον καυτό ήλιο της νότιας Τουρκία,
σε αντίσκηνα με την τούρκικη ημισέληνο
πάνω τους, σε κοινούς χώρους γυναίκες
γέροι και παιδιά, χωρίς ρεύμα και με
κοινά μπάνια.
Βέβαια,, σε αυτούς ούτε λόγος γίνεται για το δικαίωμα τους να ζητήσουν πολιτικό άσυλο ή να τους δοθεί ελευθερία μετακίνηση εντός των αδερφών τους μουσουλμανικών κρατών, ως θύματα του πολέμου.
Κάτι ανάλογο
συμβαίνει και με αυτούς που έχει συλλάβει
η Ιορδανία και αυτοί κρατιούνται
έγκλειστοι σε τεράστιες εκτάσεις μέσα
στην έρημο, σε κοινούς χώρους άντρες
γυναίκες γέροι παιδιά.
Βέβαια,, σε αυτούς ούτε λόγος γίνεται για το δικαίωμα τους να ζητήσουν πολιτικό άσυλο ή να τους δοθεί ελευθερία μετακίνηση εντός των αδερφών τους μουσουλμανικών κρατών, ως θύματα του πολέμου.
Οι δικοί μας
παράνομοι εισερχόμενοι στην Ελλάδα
και τώρα κρατούμενοι σε άριστες συνθήκες
στην Αμηγδαλέζα, ξεσηκώθηκαν γιατί τα
κοντέινερ, τα οποία έχουν κλιματισμό-
εσωτερική τουαλέτα, τους είναι άβολα.
Ευτυχώς που
δεν υπήρχαν πολλοί Πακιστανοί – Αφγανοί
Κτλ στην Ελλάδα τα προηγούμενα χρόνια
που είχαμε τους μεγάλους σεισμούς,
γιατί θα αρνιόταν να μένουν σε κοντέινερ,
όπως επί χρόνια ζούσαν μερικοί Έλληνες
σεισμόπληκτοι.
Αλλά, είναι
όλοι αυτοί οι μετανάστες – λαθρομετανάστες
είναι αθώα πλάσματα που περιπλανιούνται
ανά την γη για να ζήσουν, ή πρόκειται
για καιροσκόπους τυχοδιώκτες ατομιστές;
Ποιά η διαφορά
του Λένιν, του Γκάντι, του Κολοκοτρώνη
ή του Καραϊσκάκη από τους σύγχρονους
φυγόμαχους μετανάστες δειλούς, τους
οποίους ο Τσίπρας τόσο συμπαθεί;
Θα μπορούσε
αλήθεια και ο Λένιν να εγκατάλειψη τα
πιστεύω του και να ζητήσει πολιτικό
άσυλο εκτός Ρωσίας, διαμένοντας και
αυτός σε κάποιο αντίσκηνο, αφήνοντας
τους συντρόφους του μόνους τους πίσω
στην Ρωσία.
Θα μπορούσε
και ο Γκάντι, να περάσει στο Πακιστάν
και να κρυφτή ως πολιτικός πρόσφυγας,
εγκαταλείποντας την μάχη, όπως τώρα
πράττουν οι Σύριοι, με την βοήθεια του
ΣΥΡΙΖΑ.
Αν υπήρχε
αριστερά στην ελληνική επανάσταση,
πολύ πιθανόν να είχαν φύγει ο Κολοκοτρώνης
και ο Καραϊσκάκης εκτός Ελλάδας,
εγκαταλείποντας τους Έλληνες και
ζητώντας πολιτικό άσυλο στην Τουρκία
ως θύματα του πολέμου, όπως τώρα
κάνουν οι Σύριοι.
Κάποτε πρέπει
να πούμε τα πράγματα με το όνομα τους
και στην περίπτωση της μετανάστευσης:
Ναι δεν πρόκειται για αθώα άβουλα
πλάσματα όπως τα πουλιά που μεταναστεύουν
άδολα για τροφή, πρόκειται για σκεφτόμενους
συνηδιτοποιημενους
καιροσκόπους τυχοδιώκτες φυγόμαχους
οι οποίοι εγκαταλείπουν την μάχη.
Ας πάρουμε το
παράδειγμα του Ισραήλ με τους
παλαιστίνιους: Οι ισραηλίτες γύρισαν
πολέμησαν και έφτιαξαν πατρίδα, αντίθετα
οι παλαιστίνιοι φεύγουν εγκαταλείπουν
το μέτωπο ως δειλοί μετανάστες πρόσφυγες
και δεν πρόκριτε ποτέ να αποκτήσουν
πατρίδα.
Ομοίως οι
Κούρδοι με τους Σύριους: Οι μεν Κούρδοι
ατελείωτα χρόνια τώρα πολεμούν εναντίων
τριών κρατών, αντίθετα οι Σύριοι μετά
από δύο χρόνια πολέμου έχουν εγκαταλείψει
οι μισοί την πατρίδα τους ως φυγόμαχοι
– μετανάστες και ψάχνουν στέγη στου
εχθρού τους τα αντίσκηνα περιμένοντας
ως καιροσκόποι την λήξη του πολέμου
για να ταυτιστούν με τον νικητή.
Όσο και αν
κάποιοι εξακολουθούν να βλέπουν τους
μετανάστες ως θύματα, αυτό δεν αλλάζει
την πραγματικότητα.
Ευτυχώς που
υπάρχουν πάντα σε όλα τα έθνη οι άξιοι
που μένουν πίσω και πολεμούν για την
αξιοπρέπεια την δική τους, αλλά και για
την αξιοπρέπεια των προδοτών συμπατριωτών
τους οι οποίοι ως φυγόμαχοι μετανάστες
ζητούν άσυλα στις Αμυγδαλέζες έχοντας
συμπαραστάτες την ουτοπική αριστερά.
Τον κόσμο τον
αλλάζουν προς το καλύτερο αυτοί που
μένουν και πολεμούν και σε αυτούς θα
έπρεπε να αποδίδουμε τιμές και τίτλους
τιμής, όχι στους φυγόμαχους δειλούς
δήθεν προοδευτικούς μετανάστες τύπου
αμυγδαλέζας.
Ο κτηνοτρόφος
από την Κρήτη
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.