Οι μυστικές πτήσεις με τα 10 δισ. €.και η απώλεια εθνικής ισχύος..

Τα μυστικά αεροπλάνα γεμάτα από μετρητά που έσωσαν το ευρώ...
Όταν η Ελλάδα καιγόταν...η ΕΕ πλημμύρισε συγκεκαλυμμένα   10 δισ.
 

Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα, η Τρόικα ενίσχυσαν τις ελληνικές τράπεζες μέσω μυστικών πτήσεων...
Δισεκατομμύρια ευρώ πέταξαν στην Ελλάδα και την Κύπρο να σώσουν το νόμισμα...
Για τον περιστασιακό παρατηρητή δεν υπήρχε τίποτα περίεργο ή ακόμα και έκπληξη στα μάτια του βλέποντας
cargo αεροπλάνα....

ανατολικά πάνω από την Αδριατική ή περιστασιακά νότια πάνω από τις Άλπεις προς τα Βαλκάνια και πέρα ​​από την Ελλάδα.

Μερικά από αυτά τα αεροσκάφη, Boeing, έφεραν το διακριτικό της Maersk....
Αν κάποιος μπει στον κόπο να δώσει προσοχή, ή ακόμα και σημειώστε τους σειριακούς αριθμούς - όπως το επίπεδο που σημειώνεται OY-SRH και τα έβλεπε να προσγειώνονται στην Κύπρο νωρίτερα αυτό το χρόνο...σίγουρα δεν θα έχετε μαντέψει το σκοπό αυτών των ταξιδιών ή το φορτίο τους.
Επειδή οι πτήσεις προς Αθήνα και Λάρνακα που ξεκίνησαν το 2011 δεν ήταν τίποτα άλλο από μια μυστική αερογέφυρα.
Η αποστολή δεν ήταν ούτε να σώσει ζωές ούτε καν να διατηρήσει μια εύθραυστη δημοκρατική ελευθερία, όπως οι διάσημες αερογέφυρες στο μεταπολεμικό Βερολίνο, αλλά για να προστατεύσουν και να παρατείνουν το οικονομικό πείραμα ενός πολυεθνικού νομίσματος.
Ήταν γνωστό ότι η Ελλάδα ξέμενε από μετρητά, με μεταφορική άποψη τουλάχιστον. Τον Ιούνιο του 2011, μετά από μήνες στασιμότητας του προγράμματος οικονομικής μεταρρύθμισης, η Τρόικα που ελέγχει ουσιαστικά τη χώρα είχε ξεμείνει από υπομονή...
Υπήρχαν ελλείψεις όλων των χαρτονομισμάτων, εκτός από το χαρτονόμισμα των 10 €. Οι Έλληνες είχαν απαντήσει στην απειλή της τρόικας για το € 12 δισ. πληρωμής αποσύροντας ευρώ από τους τραπεζικούς λογαριασμούς τους με ρυθμό ρεκόρ.
Ο Διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδας, Γιώργος Προβόπουλος, στη συνέχεια, εξήγησε ότι αν η ζήτηση για σε χαρτονομίσματα δεν είχε επιτευχθεί, η εντύπωση που θα είχε δημιουργηθεί είναι ότι οι τράπεζες δεν ήταν σε θέση να εξοφλήσουν τους καταθέτες.
«Θα προκαλέσει την κατάρρευση της εμπιστοσύνης με τρομερές συνέπειες για την οικονομική σταθερότητα και τη γενική προοπτική της χώρας», είπε.
Η κρίση θα μπορούσε να εξαπλωθεί γρήγορα σε όλη την Μεσόγειο – οι ανησυχίες των επενδυτών είχαν ήδη εξαπλωθεί στην Ιταλία.
Η αερογέφυρα ήταν μόνο το πρώτο στάδιο της αποστολής. Δεκάδες, αν όχι εκατοντάδες, των μετακινήσεων με φορτηγά πλοία και εξάπλωση των νέων χαρτονομισμάτων σε όλη την ηπειρωτική χώρα και τα ελληνικά νησιά, από τη Ρόδο στην Κέρκυρα, από την Κρήτη στην Κομοτηνή. Το προσωπικό εργάστηκε όλη τη νύχτα για να εξασφαλιστεί ότι τα υποκαταστήματα τραπεζών σε όλη την Ελλάδα είχαν επαρκή χαρτονομίσματα για την κάλυψη της ζήτησης καταθετών..
Απίστευτο, η ενέργεια αυτή προχώρησε χωρίς κανένας να το αντιληφθεί. Όσον αφορά την ανησυχία των Ελλήνων... τα ΑΤΜ συνέχισαν να λειτουργούν. Ωστόσο, κάτω από τη μύτη τους, μια νομισματική επανάσταση λάμβανε χώρα.
Η αξία των χαρτονομισμάτων σε κυκλοφορία στην Ελλάδα διπλασιάστηκε από € 19 δισ. το 2009 σε € 40 δισεκατομμύρια το Σεπτέμβριο του 2011. Μέχρι το καλοκαίρι του 2012 το συνολικό είχε φτάσει € 48 δισεκατομμύρια, εκ των οποίων τουλάχιστον € 10 δισεκατομμύρια - ίσως πολύ περισσότερα - είχαν παραδοθεί με μυστικές αερογέφυρες.
Συνήθως, οι ανεπτυγμένες οικονομίες έχουν μετρητά σε αξία κυκλοφορία μεταξύ τεσσάρων και επτά % του ακαθάριστου εγχώριου προϊόντος. Το 2009 στην Ελλάδα, το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 8,2 %. Μέχρι το 2012 είχε τριπλασιαστεί σε 24,8 τοις εκατό.
Σε αυτούς τους αριθμούς, στα μέσα του 2012, η ​​Ελλάδα είχε μεγαλύτερη αξία των τραπεζογραμματίων ευρώ σε κυκλοφορία από τις Κάτω Χώρες, παρόλο που η ολλανδική οικονομία είναι τέσσερις φορές μεγαλύτερη από την Ελλάδα.
Δεκάδες δισεκατομμύρια ευρώ εκτινάχθηκαν από τις ελληνικές τράπεζες  το 2011 και το 2012, αλλά οι αρχές εκτιμούν ότι μόνο το ένα τρίτο από αυτά δαπανήθηκε. Άλλο ένα τρίτο είχε εκδοθεί στο εξωτερικό για επενδύσεις, για παράδειγμα, στο Λονδίνο, καθώς και το ένα τρίτο ήταν κρυμμένα κάτω από τα στρώματα και τα πατώματα στα ελληνικά σπίτια.
Αλλά ακόμη και αυτά τα έκτακτα κενά ωχριούν κατά των δύο μεγάλων ψεμάτων στην ίδια τη δομή του ευρώ - που εξακολουθεί να υπάρχει ακόμη και σήμερα, παρά τις φαινομενικά ήρεμες καιρικές συνθήκες στο νομισματικό μπλοκ. Ένα σχέδιο για την αναβίωση εκπονείται στη γερμανική έδρα της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας.
Αλλά οι άνθρωποι των χωρών κρίσης - Ισπανία, Πορτογαλία, Ελλάδα, Κύπρος, Ιταλία, Ιρλανδία - δεν έχουν ακόμη φωτιστεί από τους πολιτικούς τους για την τιμή που πρέπει να καταβληθεί: με λίγα λόγια, η επιβίωση του ευρώ σημαίνει πολύ χαμηλότερους μισθούς για αυτούς.
Για να χρησιμοποιήσουμε την ορολογία.. οι χώρες της Μεσογείου πρέπει να είναι «εσωτερικά υποτιμημένες», πράγμα που σημαίνει σπρώχνοντας προς τα κάτω τον μέσο όρο των μισθών ....
Ξέρω για ένα γεγονός ότι οι δύο υπουργοί που είχαν επιφορτισθεί με τον στραγγαλισμό των μεσογειακών οικονομιών (δυστυχώς, πρέπει να διατηρήσουν την ανωνυμία τους) είναι στην ευχάριστη θέση να καυχηθούν για την κλίμακα των περικοπών στους μισθούς των εργαζομένων όταν δρομολογούσαν τους διεθνείς
εμπόρους ομολόγων (bond traders). Θα ήταν ποτέ δυνατό να πουν δημόσια τις σκέψεις τους ...; Αποφασιστικά όχι.
Η Γερμανία επωφελήθηκε περισσότερο από την εισαγωγή του ευρώ μέσω του εμπορίου στο εσωτερικό της Ευρώπης, ένα φθηνότερο νόμισμα για τις εξαγωγές εκτός Ευρώπης, και τα πολύ χαμηλά επιτόκια για τα χρέη της.

Η πρώτη δοκιμασία θα έρθει από την Ελλάδα, η οποία θα απαιτήσει σύντομα τρίτο πακέτο διάσωσης και ακόμη κούρεμα για το χρέος της..
Αυτό θα είναι μόνο η αρχή μιας διαδικασίας όπου μοιράζονται δημόσια χρέη σε ολόκληρη την ευρωζώνη. Μια de facto δημοσιονομική ένωση και, αρκετά σύντομα, μια μορφή της «τραπεζικής ένωσης» θα ακολουθήσει.
Πίσω από όλα αυτά θα είναι η πολιτική ένωση - ένα υπερκράτος.
Η Maersk Star Air OY-SRH που προσγειώθηκε στη Λάρνακα πριν από πέντε μήνες ήταν το ισοδύναμο ενός έθνους που είχε παραχωρήσει τη νομισματική κυριαρχία της.

Τέτοια αεροπλάνα είναι ένα ορατό σύμβολο της απώλειας της εθνικής ισχύος ...
Μετά τις γερμανικές εκλογές του επόμενου μήνα, αυτή η αλήθεια θα αποκαλυφθεί.

Μια επανάληψη των εναέριων αποστολών διάσωσης είναι δυνατή?
Η Αναταραχή πάντως είναι εγγυημένη.
Δέστε τις ζώνες σας. (Mετάφραση από Mail Online)



Σχόλια