Ραχήλ Μακρή "Μας έχουν στοχοποιήσει παρακρατικές οργανώσεις"


Ραχήλ Μακρή Βουλευτής Ανεξάρτητων Ελλήνων Στη ΛΩΡΑ ΙΩΑΝΝΟΥ l.ioannou@realnews.gr 
Παρακρατικές οργανώσεις» καταγγέλλει η βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων Ραχήλ Μακρή, υποστηρίζοντας ότι βρίσκεται σε εξέλιξη επικοινωνιακή επίθεση εναντίον των ΑΝ.ΕΛΛ. από κύκλους της Ν.Δ. Η βουλευτής Κοζάνης απειλεί να στείλει στη Δικαιοσύνη όσους της επιτίθενται με βαριές εκφράσεις ακόμα και για το ντύσιμό της. «Προκλητικές είναι οι εμφανίσεις που αρμόζουν σε έξοδο σε νυχτερινό κέντρο,

τις οποίες έχω δει στο Κοινοβούλιο», λέει «καρφώνοντας» άλλες συναδέλφους της. Πάντως, επιμένει στην «κρεμάλα» και απαντά στα «γαλλικά» του Ιορδάνη Τζαμτζή: «Ο εν λόγω βουλευτής θα λάβει την απάντηση από τον λαό»
Αν και νέα βουλευτής, έχετε ανοίξει ήδη βεντέτες. Ιορδάνης Τζαμτζής, Φωτεινή Πιπιλη, Σοφία Βουλτεψη από τη Ν.Δ. σάς έχουν επιτεθεί με βαριές κουβέντες. Πού αποδίδετε τις επιθέσεις; Προσωπικά με «χτυπούν» επειδή έχω αποκαλύψει και έχω οδηγήσει στη Δικαιοσύνη -μόλις σε έναν χρόνο που είμαι βουλευτής υποθέσεις στις οποίες φαίνεται η εμπλοκή του πολιτικού συστήματος με εργολάβους και εταιρείες που λυμαίνονται τη δημόσια περιουσία της πατρίδας μας. Σας θυμίζει: Τη σκανδαλώδη υπόθεση της σύμβασης Καβάλα oil, τη σύμβαση εκχώρησης του αεροδρομίου Χανίων και τα επιπλέον 75.000 ευρώ που έδωσε μισθό ο κ. Στουρνάρας με την έγκριση του Eurogroup στον εκλεκτό του στο ΤΧΣ, που τελικά παραιτήθηκε μετά από σχετική μου ερώτηση
Οι κ.κ. Ιορδάνης Τζαμτζής, Φωτεινή Πιπιλή και Σοφία Βούλτεψη, που αποτελούν μέρος του παλαιοκομματικού συστήματος, θα πρέπει να αποδείξουν τα λεγόμενά τους. Αλλιώς θα οδηγηθούν στη Δικαιοσύνη. Έχω στείλει, ήδη, επιστολή στον πρόεδρο της Βουλής και περιμένω να αναλάβει σχετική πρωτοβουλία. Όσο για τις βαριές κουβέντες και τα παχιά λόγια, δεν με ενοχλούν, ακόμα και όταν με στοχοποιούν, αφού είναι ψεύτικες και προϊόν προπαγάνδας, ■ Λέτε ότι σας «στοχοποιούν». Ποιος; Όλο και πιο πολύ φαίνεται ότι υπάρχουν «παρακρατικές οργανώσεις» επικοινωνιακής προπαγάνδας της Ν.Δ. πίσω από την ενορχηστρωμένη επίθεση στο πρόσωπο του προέδρου των ΑΝ.ΕΛΛ., το δικό μου και άλλων συναδέλφων. Ήδη έχω καταθέσει μήνυση στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος σε blog το οποίο -σύμφωνα με δημοσιεύματα- φέρεται να ανήκει στη Ν.Δ. και το οποίο, όλο τυχαίως, μου επιτίθεται με τις ίδιες χυδαίες εκφράσεις που χρησιμοποιούν οι βουλευτές της Ν.Δ. Σύντομα, η ορχήστρα συντονισμένης εξαπόλυσης λάσπης θα βρεθεί ενώπιον της Δικαιοσύνης, ■ Μεταξύ άλλων, σας κατηγορούν ότι ντύνεστε ανάρμοστα για τη Βουλή, θυμάμαι ένα μπλουζάκι με έναν τεράστιο παπαγάλο! Μήπως προκαλείτε και εσείς; Οποιαδήποτε Ελληνίδα γνωρίζει ότι ένα κοντομάνικο μακό μπλουζάκι δεν είναι προκλητικό
υπάρχουν εμφανίσεις που αρμόζουν που αρμόζουν σε έξοδο σε νυχτερινό κέντρο, τις οποίες έχω δει στο Κοινοβούλιο. Δεν προκάλεσε η εικόνα του παπαγάλου, η αποκάλυψη ότι το ταξίδι του κ. Σαμαρά απέφερε 17 δισ. ευρώ στα κινεζικά ναυπηγεία και μηδέν επενδύσεις «Mας έχουν στοχοποιήσει παρακρατικές οργανώσεις...» «Πολιτικά, ο κόσμιος θα οδηγήσει στην "κρεμάλα" όσους συμμετείχαν με πράξεις ή παραλείψεις στην εξαθλίωση των Ελλήνων» επίθεση «Προσωπικό με "χτυπούν" επειδή έχω αποκαλύψει και έχω οδηγήσει στη Δικαιοσύνη -μόλις σε έναν χρόνο που είμαι βουλευτής- υποθέσεις στις οποίες φαίνεται η εμπλοκή του πολιτικού συστήματος με εργολάβους και εταιρείες που λυμαίνονται τη δημόσια περιουσία της πατρίδος μας» δύσεις στη χώρα ήταν αυτό που ενόχλησε
Δεν είναι μόνο οι πολιτικοί αντίπαλοι. Έχετε τσακωθεί και με τη Μαρίνα Χρυσοβελώνη, με την οποία ανήκετε στο ίδιο κόμμα. Κάποιοι επικρίνουν τον χαρακτήρα σας..
Σε έναν «τσακωμό», όπως τον αποκαλείτε, χρειάζονται δύο πλευρές. Προσωπικά δεν έχω τσακωθεί με κανέναν. Αληθεύει βέβαια το γεγονός ότι με εξέπληξαν ορισμένες εσωτερικές επιθέσεις εναντίον μου. Από την αρχαιότητα έχει εξαχθεί η έκφραση «εξ ιδίων τα βέλη», τα οποία δέχομαι και με θλίβουν, αλλά δεν με πτοούν στο δύσκολο έργο που μου έχει αναθέσει ο ελληνικός λαός. Τέλος, μην μπερδεύετε τον χαρακτήρα με τη συμπεριφορά. Η συμπεριφορά μου εξαρτάται από αυτόν που έχω απέναντι μου και από το πώς μου συμπεριφέρεται
θα στείλετε υπουργούς στην... κρεμάλα, Πολιτικά, ο κόσμος θα οδηγήσει στην «κρεμάλα» όσους συμμετείχαν με πράξεις ή παραλείψεις στην εξαθλίωση των Ελλήνων. Εγώ αποκαλύπτω τις εστίες κακοδιοίκησης και πιθανής διαφθοράς, όπου υπάρχουν. Τα υπόλοιπα αποτελούν έργο της Δικαιοσύνης, ■ Τελικά, είναι «χούντα» η κυβέρνηση, Πώς λέγεται αυτός που υφαρπάζει την ψήφο του ελληνικού λαού με εκβιαστικά και διχαστικά διλήμματα του τύπου «σωτηρία ή πείνα» και μετά κυβερνά με Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου; Πώς λέγονται αυτοί που εφαρμόζουν χουντικό διατάγματα για να επιτάσσουν εργαζόμενους. Αφήνω την απάντηση στην κρίση των αναγνωστών σας και του ελληνικού λαού
«Πρωθυπουργός και αντιπρόεδρος με τις πολιτικές τους έχουν οδηγήσει έναν λαό στη διαφθορά και την εξαθλίωση» ■ Πώς σχολιάζετε την απάντηση του κ. Τζαμτζή «θα μας κ... τα α...»; Ο εν λόγω βουλευτής απηύθυνε την «πρόταση» αυτή στον ελληνικό λαό. Πιστεύω ότι θα λάβει την έγκυρη και βροντερή απάντηση που του αρμόζει
Πιστεύετε ότι θα αντέξει η κυβέρνηση Ν.Δ
- ΠΑΣΟΚ ή όχι; Εκλογές πότε βλέπετε, Οι κυβερνήσεις που έχουν γαντζωθεί από τις καρέκλες της εξουσίας για να συγκαλύψουν και να αποκρύψουν ενέργειες και παραλείψεις ενεργειών που θίγουν το εθνικό και το δημόσιο συμφέρον έχουν κοντά ποδάρια. Το πότε δεν θα το προβλέψω εγώ
Πώς θα χαρακτηρίζατε τον Αντώνη Σαμαρά και τον Ευάγγελο Βενιζέλο; Ως πολιτικός κρίνω ενέργειες και πολιτικές επιλογές, όχι πρόσωπα. Πρωθυπουργός και αντιπρόεδρος, με τις πολιτικές τους, έχουν οδηγήσει ένα κράτος και έναν λαό στη διαφθορά και την εξαθλίωση
Πώς βλέπετε τις εσωκομματικές έριδες κατά καιρούς στους ΑΝ.ΕΛΛ.; Ο Τέρενς Κουίκ επιτίθεται στον Ν. Μαριά, ο κ. Νταβρής είναι πικραμένος... Πού εντοπίζετε το πρόβλημα; Γι' αυτά που είμαι σίγουρη είναι ότι δεν υπάρχουν έριδες στους Ανεξάρτητους Έλληνες, Από εκεί και πέρα, δεν διαθέτω ούτε την αρμοδιότητα ούτε την εξουσιοδότηση να απαντήσω για κάποιον άλλον. Μην εφευρίσκουμε προβλήματα εκεί που δεν υπάρχουν
ΜΕΤΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ «Προέχει η σωτηρία πατρίδας» ■ θα συνεργαστείτε με τον ΣΥΡΙΖΑ αν χρειαστεί μετεκλογικά; Το βασικό διακύβευμα αυτή τη στιγμή είναι η σωτηρία της πατρίδας από ξένους και ντόπιους τοκογλύφους, που εκμεταλλεύονται τα αποτελέσματα μιας τεχνητά δημιουργημένης κρίσης. Δεν μας ενδιαφέρουν τα ονόματα αλλά τα έργα, η πολιτική και ιδεολογική σύμπτωση των αξιών με αυτούς που πιθανόν θα συμπαραταχθούν στο πλευρό μας
θα μπαίνατε σε μία κυβέρνησης εθνικής σωτηρίας χωρίς να υπάρχουν εκλογές; Επαναλαμβάνω, δεν ψάχνουμε τίτλους και κατάλληλες στιγμές νια να κυβερνήσουμε. Προέχει η σωτηρία της πατρίδας.

Σχόλια