Σύμφωνα με πολύ αξιόπιστες πηγές της
εφημερίδας μας φαίνεται ότι παρόλο που η NEL LINES έχει δημοσιεύσει στην επίσημη ιστοσελίδα της τα δρομολόγια του ταχύπλοου ''ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι'' που υποτίθεται ξεκινούν στις 29 Ιουνίου δυστυχώς δε θα σηκώσει ποτέ άγκυρες για το Βαθύ της Σάμου.
Όπως φαίνεται λόγω του γεγονότος ότι μπήκε
και το "Μύκονος" το καλοκαίρι για τη Σάμο, η ΝΕL LINES κάνει πίσω αφού εκτιμά ότι η αγορά δεν σηκώνει και 3ο πλοίο και μάλιστα με πολύ μεγάλο κόστος.
Η εταιρεία θεωρεί ότι το "Μυτιλήνη" στη γραμμή μπορεί να είναι ανταγωνιστικό και να "χτυπήσει" περισσότερα εισιτήρια, ενώ το κόστος του είναι κατά πολύ χαμηλότερο.
i-samos.gr
εφημερίδας μας φαίνεται ότι παρόλο που η NEL LINES έχει δημοσιεύσει στην επίσημη ιστοσελίδα της τα δρομολόγια του ταχύπλοου ''ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι'' που υποτίθεται ξεκινούν στις 29 Ιουνίου δυστυχώς δε θα σηκώσει ποτέ άγκυρες για το Βαθύ της Σάμου.
Όπως φαίνεται λόγω του γεγονότος ότι μπήκε
και το "Μύκονος" το καλοκαίρι για τη Σάμο, η ΝΕL LINES κάνει πίσω αφού εκτιμά ότι η αγορά δεν σηκώνει και 3ο πλοίο και μάλιστα με πολύ μεγάλο κόστος.
Η εταιρεία θεωρεί ότι το "Μυτιλήνη" στη γραμμή μπορεί να είναι ανταγωνιστικό και να "χτυπήσει" περισσότερα εισιτήρια, ενώ το κόστος του είναι κατά πολύ χαμηλότερο.
i-samos.gr
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.