Το νέο έπος του υπουργού Ανάπτυξης,Ανταγωνιστικότητας,
Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Κ. Χατζηδάκη λέγεται «φάμπρικα με τα
διπλώματα οδήγησης». Με φωτογραφική τροπολογία, που εντάχθηκε στο σχέδιο
νόμου για το Εθνικό Σύστημα Ηλεκτρονικών Δημόσιων Συμβάσεων, ο κ.
Χατζηδάκης προσφέρει επιπλέον τζίρο στις σχολές οδήγησης. Πώς ακριβώς;
Επειδή τα χρήματα περισσεύουν, ο υπουργός αυξάνει το κόστος απόκτησης
αδειών οδήγησης.
Με την τροπολογία αυξάνονται οι ώρες θεωρητικής και πρακτικής εκπαίδευσης, προκειμένου ένας πολίτης να πάρει άδεια. Χαρακτηριστικό παράδειγμα της φάμπρικας είναι
το γεγονός ότι για την απόκτηση άδειας οδήγησης μοτοποδηλάτου ή μοτοσικλέτας θα απαιτούνται 30 ώρες θεωρητικής εκπαίδευσης. Την ίδια στιγμή, για τα εργασιτεχνικά διπλώματα οδήγησης αυτοκινήτου θα απαιτούνται 20 ώρες θεωρητικών μαθημάτων! Δηλαδή, για να οδηγήσεις ένα μοτοποδήλατο, θα πληρώνεις για 10 επιπλέον ώρες θεωρητικών μαθημάτων σε σύγκριση με ένα αυτοκίνητο!
Σύμφωνα με την ίδια τροπολογία αυξάνονται και οι ώρες των πρακτικών μαθημάτων που πρέπει να λάβει κάποιος που θέλει να οδηγήσει ένα μοτοποδήλατο κατά 40%! Μέχρι σήμερα απαιτούνταν 10 ώρες πρακτικής εκπαίδευσης και αν ψηφιστεί η τροπολογία, θα γίνουν 14. Το ίδιο συμβαίνει και με τα διπλώματα οδήγησης Ι.Χ. αυτοκινήτου, καθώς οι ώρες πρακτικών μαθημάτων αυξάνονται σε 25 από 20 που απαιτούνται σήμερα.
Τέλος, η ανανέωση του διπλώματος δεν θα γίνεται όταν ο κάτοχος φτάσει το 65ο έτος, αλλά κάθε 15 χρόνια, έπειτα από ιατρικές εξετάσεις.
olympia.gr
Με την τροπολογία αυξάνονται οι ώρες θεωρητικής και πρακτικής εκπαίδευσης, προκειμένου ένας πολίτης να πάρει άδεια. Χαρακτηριστικό παράδειγμα της φάμπρικας είναι
το γεγονός ότι για την απόκτηση άδειας οδήγησης μοτοποδηλάτου ή μοτοσικλέτας θα απαιτούνται 30 ώρες θεωρητικής εκπαίδευσης. Την ίδια στιγμή, για τα εργασιτεχνικά διπλώματα οδήγησης αυτοκινήτου θα απαιτούνται 20 ώρες θεωρητικών μαθημάτων! Δηλαδή, για να οδηγήσεις ένα μοτοποδήλατο, θα πληρώνεις για 10 επιπλέον ώρες θεωρητικών μαθημάτων σε σύγκριση με ένα αυτοκίνητο!
Σύμφωνα με την ίδια τροπολογία αυξάνονται και οι ώρες των πρακτικών μαθημάτων που πρέπει να λάβει κάποιος που θέλει να οδηγήσει ένα μοτοποδήλατο κατά 40%! Μέχρι σήμερα απαιτούνταν 10 ώρες πρακτικής εκπαίδευσης και αν ψηφιστεί η τροπολογία, θα γίνουν 14. Το ίδιο συμβαίνει και με τα διπλώματα οδήγησης Ι.Χ. αυτοκινήτου, καθώς οι ώρες πρακτικών μαθημάτων αυξάνονται σε 25 από 20 που απαιτούνται σήμερα.
Τέλος, η ανανέωση του διπλώματος δεν θα γίνεται όταν ο κάτοχος φτάσει το 65ο έτος, αλλά κάθε 15 χρόνια, έπειτα από ιατρικές εξετάσεις.
olympia.gr
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.