Η Ολλανδική Πολεμική
Αεροπορία απογείωσε δύο F-16 χθες, για να
συνοδεύσεουν δύο Ρωσικά
βομβαρδιστικά αεροσκάφηTupolev Tu-95 «Αρκούδα» πάνω από τη
Βόρεια Θάλασσα. Τα δύο αεροσκάφη F-16 ετοιμότητας (Quick Reaction Alert QRA) απογειώθηκαν από την βάση Leeuwarden AB.
Είναι σχετικά κοινό ρωσικά βομβαρδιστικά να εισέρχονται σ τον εναέριο χώρο του ΝΑΤΟ,
χωρίς να κάνει καμία επαφή στον ασύρματο και ως συνήθως, δεν είναι σαφές περί τίνος πρόκειται.
Οι τυποποιημένες διαδικασίες απαιτούν τη συνοδεία όλων των μη-ΝΑΤΟ αεροσκαφών όπως τα Tupolev Tu-95.
Αρχικά γερμανικά μαχητικά αεροσκάφη συνόσευσαν τα Ρωσικά αεροσκάφη, μέχρι ενός σημείου μέσα στη Βόρεια Θάλασσα, όπου η Ολλανδία είναι υπεύθυνη και το σημείο αυτό η συνοδεία συνεχίστηκε από τα Ολλανδικά F-16. Αργότερα ανέλαβε η βρετανική Πολεμική Αεροπορία ανέλαβε με δύο αεροσκάφη Typhoons.
Τα QRA ενεργοποιήθηκαν κατόπιν αιτήματος του Αεροπορικού Κέντρου Επιχειρήσεων Nieuw Milligen (AOCS NM). Αυτό συμβαίνει κάθε φορά που ένα αεροπλάνο πετά στον ολλανδικό εναέριο χώρο, χωρίς προηγουμένως να έχει καταθέσει σχέδιο πτήσης και χωρίς κάνουν γνωστή την ταυτότητά τους.
Το AOCS NM είναι το κέντρο ελέγχου της εναέριας κυκλοφορίας για όλες τις στρατιωτικές πτήσεις στην Ολλανδία, καθώς και το κέντρο διαχείρισης μάχης Αέρος, προειδοποίησης, επιτήρησης και Ελέγχου των οπλικών συστημάτων Εδάφους-Αέρος (SAM).
Η προηγούμενη αναχαίτιση Tu-95 από Ολλανδικά F-16 έγινε την 11η Σεπτεμβρίου 2012.
Είναι σχετικά κοινό ρωσικά βομβαρδιστικά να εισέρχονται σ τον εναέριο χώρο του ΝΑΤΟ,
χωρίς να κάνει καμία επαφή στον ασύρματο και ως συνήθως, δεν είναι σαφές περί τίνος πρόκειται.
Οι τυποποιημένες διαδικασίες απαιτούν τη συνοδεία όλων των μη-ΝΑΤΟ αεροσκαφών όπως τα Tupolev Tu-95.
Αρχικά γερμανικά μαχητικά αεροσκάφη συνόσευσαν τα Ρωσικά αεροσκάφη, μέχρι ενός σημείου μέσα στη Βόρεια Θάλασσα, όπου η Ολλανδία είναι υπεύθυνη και το σημείο αυτό η συνοδεία συνεχίστηκε από τα Ολλανδικά F-16. Αργότερα ανέλαβε η βρετανική Πολεμική Αεροπορία ανέλαβε με δύο αεροσκάφη Typhoons.
Τα QRA ενεργοποιήθηκαν κατόπιν αιτήματος του Αεροπορικού Κέντρου Επιχειρήσεων Nieuw Milligen (AOCS NM). Αυτό συμβαίνει κάθε φορά που ένα αεροπλάνο πετά στον ολλανδικό εναέριο χώρο, χωρίς προηγουμένως να έχει καταθέσει σχέδιο πτήσης και χωρίς κάνουν γνωστή την ταυτότητά τους.
Το AOCS NM είναι το κέντρο ελέγχου της εναέριας κυκλοφορίας για όλες τις στρατιωτικές πτήσεις στην Ολλανδία, καθώς και το κέντρο διαχείρισης μάχης Αέρος, προειδοποίησης, επιτήρησης και Ελέγχου των οπλικών συστημάτων Εδάφους-Αέρος (SAM).
Η προηγούμενη αναχαίτιση Tu-95 από Ολλανδικά F-16 έγινε την 11η Σεπτεμβρίου 2012.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.