Μες στου Αιγαίου τα νησιά εμίρηδες προβάλλουν

Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες προτάσεις της τελευταίας εβδομάδας ήταν αυτή του Ινδού οικονομολόγου, Prashant Agrawal, ο οποίος υποστήριξε πως η Ελλάδα πρέπει να πουλήσει ένα από τα μεγάλα νησιά της για να βγει από το οικονομικό αδιέξοδο στο οποίο βρίσκεται σήμερα.  
Ο Ινδός οικονομολόγος προτείνει την πώληση της Ρόδου ή της Κέρκυρας ή της Λέσβου σε κάποιο από τα κράτη του Κόλπου επειδή είναι κοντά.

Βέβαια, η Τουρκία είναι πιο κοντά στη Ρόδο από τα κράτη του Κόλπου, οπότε να την πουλήσουμε στην Τουρκία, για να μην χάνουν την ώρα τους οι νέοι αγοραστές στα ταξίδια. Κρίμα είναι.
Πάντως, θα είναι πολύ ωραίο να πουλήσουμε τη Ρόδο στο Κατάρ και κάθε χρόνο να γιορτάζουμε την ένωση των Δωδεκανήσων με την Ελλάδα και της Ρόδου με το Κατάρ.
Είναι πολύ ωραία η πρόταση του Ινδού οικονομολόγου, αφού μας θυμίζει πως τα κράτη δεν είναι τίποτα άλλο από αθροίσματα οικοπέδων.
Αν δεν έχεις οικόπεδο, δεν έχεις και κράτος.
Αν είχαν μοιραστεί τα οικόπεδα σε όλους τους Έλληνες, θα είχαμε όλοι από ένα οικόπεδο στο κράτος. Δεν έχουμε.
Δηλαδή, εγώ που δεν έχω οικόπεδο, σκασίλα μου αν την πουλήσουν την Ελλάδα. Πάλι δεν θα έχω οικόπεδο.
Κι αν γίνει πόλεμος, να πάνε να πολεμήσουν μόνο αυτοί που έχουν οικόπεδα. Εγώ γιατί να πολεμήσω; Για τα οικόπεδα του Λάτση που μένει στην Ελβετία;
Δώστε μου το Mall να έχω κάτι να υπερασπιστώ. Να έχω ένα λόγο να χύσω το αίμα μου.
Βέβαια, αντικειμενικά, το καλύτερο για την Ελλάδα θα ήταν να πουλήσει στους Σαουδάραβες την Πελοπόννησο.
Να πουλήσουμε την Πελοπόννησο στη Σαουδική Αραβία ή στο Κατάρ για να σωθούμε.
Μαζί με την Πελοπόννησο να πουλήσουμε και τους Πελοποννήσιους, για να τους ξεφορτωθούμε.
Να πουλήσουμε και τους Πελοποννήσιους στους Άραβες, για να τους κάνουν τα θελήματα. Να τους πλένουν τις κελεμπίες, να ταïζουν τις καμήλες, να αερίζουν τα πετροδολάρια κλπ.
Οι Πελοποννήσιοι είναι η κατάρα της Ελλάδας. Αυτοί μας έφεραν σε αυτό το χάλι. Οπότε, να πουλήσουμε την κατάρα στο Κατάρ.
Θα παρακαλούσα, όμως, κάτι φιλαράκια μου από την Πελοπόννησο να μην τα πουλήσουμε στους Άραβες -γιατί από την πολλή παρέα μαζί μου- έχουν γίνει σχεδόν σαν κανονικοί άνθρωποι.
Αυτούς τους φίλους μου από την Πελοπόννησο να τους κρατήσουμε να μου φτιάχνουν και κάνα καφέ.
Βέβαια, εμένα προσωπικά με συμφέρει να πουληθεί η Ζάκυνθος.
Και θα προτιμούσα να πουληθεί η Ζάκυνθος σε Ελβετούς.
Βλέπετε, η οικογένειά μου έχει κάτι χωράφια με ελιές στη Ζάκυνθο και η μαμά μου μου έχει υποσχεθεί πως, αν τα πουλήσει σε τίποτα Ελβετούς, θα μου δώσει κι εμένα μερικά χρήματα για να αγοράσω όπλα για την Επανάσταση.

Σχόλια