Τζούλια Αλεξανδράτου: Στόχος είναι τα λεφτά...

 Αισθησιακές ταινίες σε Ιταλία και Αμερική ετοιμάζει η Αλεξανδράτου 

"Δε με έχω δει ποτέ. Απλά ήταν μια επιλογή της εποχής. Τόλμησα και αυτό επειδή έχω το Αγγλικό dna λόγω καταγωγής της μαμάς. και έτσι αν μου έκαναν την πρόταση σήμερα να το ξαναέκανα θα έλεγα ναι, αλλά όχι τόσο σκληρό. Πιο soft»...."


Εφ'όλης της ύλης συνέντευξη έδωσε η Τζούλια Αλεξανδράτου σε εβδομαδιαία εφημερίδα. Εκεί που μίλησε για τις ταινίες που έκανε, αυτές που θα κάνει και το επόμενο βήμα της καριέρας της.




Αισθησιακές ταινίες σε Ιταλία και Αμερική ετοιμάζει η Αλεξανδράτου Πηγή: iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/node/79695#ixzz2HpJNnJdT 

«Τα έκανα όλα στην ζωή μου. Τραγούδι, μόδα, υποκριτική, εξώφυλλα. Στη συνέχεια ήρθε η πρόταση για αυτά τα dvd που ανέφερες. Ήταν πάρα πολύ καλά τα χρήματα. Απλά ήταν τολμηρό για την Ελλάδα και η κοινωνία δεν το αποδέχτηκε έτσι όπως κάνουν στο εξωτερικό. (...) Δε με έχω δει ποτέ. Απλά ήταν μια επιλογή της εποχής. Τόλμησα και αυτό επειδή έχω το Αγγλικό** dna λόγω καταγωγής της μαμάς. και έτσι αν μου έκαναν την πρόταση σήμερα να το ξαναέκανα θα έλεγα ναι, αλλά όχι τόσο σκληρό. Πιο soft». Αυτό δήλωσε η Τζούλια Αλεξανδράτου στην εφημερίδα News. Προσθέτοντας πως «Πάρα πολλοί με εκμεταλλεύτηκαΔεν έχω τα ταμπού και τα κόμπλεξ των Ελληνίδων ν και δε θέλω να μπω σε ονόματα επωνύμων ή κάτι άλλο».
Αν και το σημείο που έχει ιδιαίτερο κοινωνιολογικό ενδιαφέρον είναι εκείνο που αναφέρεται στον πατέρα της «Όταν έλεγε ο μπαμπάς μου ότι η κόρη μου δε θα σπουδάσει και θα βγάλει λεφτά με την ομορφιά της, μου έγινε έμμονη ιδέα και έριξα όλο μου το ενδιαφέρον σε αυτό το σκηνικό της ομορφιάς».
Αυτή την στιγμή η Τζούλια βρίσκεται στην Βιέννη με τον σύντροφό της, από όπου ανεβάζει συνέχεια στο facebook της φωτό του νέου της σπιτικού

ΔΙΕΥΚΡΙΝΉΣΕΙΣ-ΕΠΙΣΗΜΆΝΣΕΙΣ.

1] Το άρθρο προέρχεται από "κλαδικό-επιχειρηματικό" περιοδικό.

Να υποθέσουμε οτι η κα Alexandratou επενδύει τα λεφτά * που βγάζει με την ομορφιά της, σε μετοχές του κλάδου;

2] Ευχαρίστως οι Ελληνίδες και οι Έλληνες, "χαρίζουμε" την κα Tzoulia Alexandratou στους Άγγλους**

{ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ }

Σχόλια