"ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕ ΥΠΟΥΡΓΟ ΟΠΩΣ ΚΡΙΝΩ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΑ"

Απάντηση του Κοινοβουλευτικού Εκπροσώπου των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Τέρενς Κουίκ, στην τοποθέτηση του ομολόγου του της Νέας Δημοκρατίας Μάκη Βορίδη κατά τη διάρκεια της σημερινής (10.01.2013) Ολομέλειας της Βουλής, περί «δικαιωμάτων» των Βουλευτών Επικρατείας:
«Κύριε Πρόεδρε του Ελληνικού Κοινοβουλίου, πριν από λίγο αποκάλεσα διορισμένο τον Υπουργό Οικονομικών Γιάννη Στουρνάρα.
Ο ομόλογός μου Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος της Ν.Δ. Μάκης Βορίδης, απαντώντας άμεσα, μου αμφισβήτησε
το δικαίωμα του χαρακτηρισμού και της κριτικής στο πρόσωπο του κ. Στουρνάρα, επειδή - όπως είπε μέσα σε αυτή την αίθουσα- είμαι Βουλευτής Επικρατείας και δεν εξελέγην Βουλευτής... σταυροδοτούμενος!
Απορώ, κύριοι συνάδελφοι! Εξελέγην Βουλευτής με βάση το Σύνταγμα! Το Σύνταγμα το οποίο προβλέπει και έναν ελάχιστο αριθμό Βουλευτών Επικρατείας, με βάση τη δύναμη των κομμάτων.
Εδώ μου δίνεται η ευκαιρία να ξεκαθαρίσω κάτι. Όταν συντάχθηκα με τους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ζήτησα από τον Πρόεδρο Πάνο Καμμένο να κατέβω στην Β´ Αττικής για να προσπαθήσω να εκλεγώ με σταυρό. ΔΟΤΟΣ ΔΕΝ ΔΕΧΘΗΚΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΟΤΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ. Πάντα πίστευα στην εκλογική διαδικασία.
Ο ίδιος ο κ. Καμμένος πήρε την απόφαση του Επικρατείας, διότι μόνο από αυτή τη θέση δεν θα είχα το κόλλημα να εμφανίζομαι απεριόριστα στα ραδιοτηλεοπτικά κανάλια, αφού ήμουν πρωτίστως Εκπρόσωπος του Κινήματος. Υπενθυμίζω ότι στην επίσημη προεκλογική περίοδο οι ραδιοτηλεοπτικές εμφανίσεις των υποψηφίων Βουλευτών, περιορίζονται από μία έως δύο εμφανίσεις ανά κανάλι, δέσμευση απαγορευτική για το ρόλο του κάθε Εκπροσώπου Τύπου του οποιουδήποτε κόμματος.
Και κάτι ακόμα: Η τοποθέτηση του κ. Βορίδη αγγίζει και συναδέλφους Βουλευτές Επικρατείας όπως ο Μανώλης Γλέζος, η πανεπιστημιακή Θεανώ Φωτίου, η Ντόρα Μπακογιάννη, ο Χαράλαμπος Αθανασίου, ο Γιάννης Μιχελάκης. Άρα και εκείνοι μειονεκτούν κοινοβουλευτικά;
Το Σύνταγμα δεν έχει καταργηθεί. Οι λίστες Επικρατείας για τα κόμματα υφίστανται.
Θα ασκώ όλα τα δικαιώματα που έχω να αναφέρομαι και να κρίνω όπως κρίνω καταλληλότερα τον κάθε Υπουργό».


Σχόλια