Στον...
αφρό έβγαλε τελικά η κυβέρνηση τους
«σκαφάτους», καθώς αποσύρθηκε από το
πολυνομοσχέδιο η επίμαχη διάταξη που
επέβαλε φόρο πολυτελείας στα σκάφη
αναψυχής ιδιωτικής χρήσης. Η απόσυρση
του φόρου πολυτελείας έγινε, σύμφωνα
με τα όσα είπε ο αναπληρωτής υπουργός
Οικονομικών Χρ Σταϊκούρας στη Βουλή,
κατόπιν αιτήματος του υπουργείου
Εμπορικής Ναυτιλίας και στο πλαίσιο
της προωθούμενης επιβολής ετήσιου
τέλους πλοίων σε κάθε σκάφος που
εισέρχεται σε ελληνικά χωρικά ύδατα.
Παράγοντες του υπουργείου Ναυτιλίας ανέφεραν ότι το θέμα των σκαφών αναψυχής πρέπει να εξεταστεί με προσοχή και υπό το πρίσμα της αντικατάστασης όλων των φόρων με έναν ενιαίο τρόπο φορολόγησης, όπως προκρίνει και μελέτη του Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδας. Να σημειωθεί, πάντως, ότι η ρύθμιση αναμένεται να ξαναέρθει στη Βουλή τον επόμενο μήνα, στο νομοσχέδιο για τον θαλάσσιο τουρισμό, που θα κατατεθεί από το υπουργείο Ναυτιλίας, ως τέλος «παραμονής και πλόων ιδιωτικών πλοίων». Μάλιστα, η απόφαση του κ. Σταϊκούρα για απόσυρση του εν λόγω άρθρου ελήφθη έπειτα από συνομιλία του ιδίου και του κ. Μουσουρούλη.
Κλιμακωτή εισφορά
Με άλλη τροπολογία, η προβλεπόμενη έκτακτη κλιμακωτή εισφορά για τέσσερα χρόνια, επί του συνολικού ετήσιου ποσού εισαγόμενου συναλλάγματος, θα επιβάλλεται στις εταιρίες παραναυτιλιακών δραστηριοτήτων (όπως ναύλωσης, ασφάλισης, μεσιτείας, αγοραπωλησιών) και όχι στις εταιρίες που διαχειρίζονται ή εκμεταλλεύονται πλοία υπό ελληνική ή ξένη σημαία και έχουν εγκατασταθεί στη χώρα μας. Επίσης αποσύρθηκε το άρθρο 48, που προέβλεπε αυστηρές κυρώσεις σε περιπτώσεις φοροδιαφυγής, με ανακριβή, πλαστά ή εικονικά τιμολόγια, νόθευση φορολογικών στοιχείων ή καταχώριση στα βιβλία αγορών ή εξόδων. Οι τελευταίες αυτές διατάξεις αναμένεται να κατατεθούν σε άλλο νομοσχέδιο.
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Παράγοντες του υπουργείου Ναυτιλίας ανέφεραν ότι το θέμα των σκαφών αναψυχής πρέπει να εξεταστεί με προσοχή και υπό το πρίσμα της αντικατάστασης όλων των φόρων με έναν ενιαίο τρόπο φορολόγησης, όπως προκρίνει και μελέτη του Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδας. Να σημειωθεί, πάντως, ότι η ρύθμιση αναμένεται να ξαναέρθει στη Βουλή τον επόμενο μήνα, στο νομοσχέδιο για τον θαλάσσιο τουρισμό, που θα κατατεθεί από το υπουργείο Ναυτιλίας, ως τέλος «παραμονής και πλόων ιδιωτικών πλοίων». Μάλιστα, η απόφαση του κ. Σταϊκούρα για απόσυρση του εν λόγω άρθρου ελήφθη έπειτα από συνομιλία του ιδίου και του κ. Μουσουρούλη.
Κλιμακωτή εισφορά
Με άλλη τροπολογία, η προβλεπόμενη έκτακτη κλιμακωτή εισφορά για τέσσερα χρόνια, επί του συνολικού ετήσιου ποσού εισαγόμενου συναλλάγματος, θα επιβάλλεται στις εταιρίες παραναυτιλιακών δραστηριοτήτων (όπως ναύλωσης, ασφάλισης, μεσιτείας, αγοραπωλησιών) και όχι στις εταιρίες που διαχειρίζονται ή εκμεταλλεύονται πλοία υπό ελληνική ή ξένη σημαία και έχουν εγκατασταθεί στη χώρα μας. Επίσης αποσύρθηκε το άρθρο 48, που προέβλεπε αυστηρές κυρώσεις σε περιπτώσεις φοροδιαφυγής, με ανακριβή, πλαστά ή εικονικά τιμολόγια, νόθευση φορολογικών στοιχείων ή καταχώριση στα βιβλία αγορών ή εξόδων. Οι τελευταίες αυτές διατάξεις αναμένεται να κατατεθούν σε άλλο νομοσχέδιο.
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.