Απάντηση κ. Άννας Ζωηρού στην κ. Μαρίνα Χρυσοβελώνη, Βουλευτή του κόμματος «ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ»

ΠΡΟΣ: κ. Μαρίνα Χρυσοβελώνη, Βουλευτή του κόμματος «ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ»
28 Ιανουαρίου 2013
Αγαπητή κυρία Χρυσοβελώνη,
Αναφερόμενη στην πρόσφατη ανακοίνωσή σας, στην οποία γίνεται μνεία του ονόματος μου, θα ήθελα να επισημάνω τα κάτωθι.

Κάνετε αναφορά σε ένα μόνο από τα πτυχία που έχω αποκτήσει με την αξία μου, χωρίς όμως να αναφέρετε ότι είμαι Αριστούχος του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Αθηνών, έχοντας λάβει για την επίδοση μου πολυάριθμα βραβεία και υποτροφίες, μία εκ των οποίων μου απονεμήθηκε λόγω αρίστευσης προκειμένου να ολοκληρώσω την πρακτική μου άσκηση στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Επίσης, ξεχάσατε στην ανακοίνωση σας να αναφέρετε το ότι είμαι κάτοχος Μεταπτυχιακού τίτλου MBA (ο οποίος μου απονεμήθηκε με διάκριση λόγω επίδοσης) από τη Σχολή Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Βρυξελλών (VUB) και ο οποίος έχει αναγνωριστεί από τον ΔΟΑΤΑΠ ως ισότιμος προς τα απονεμόμενα από τα Ελληνικά Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα.
Επίσης, ξεχάσατε να αναφέρετε ότι έχω ολοκληρώσει τη Διδακτορική μου Διατριβή στον τομέα των Εφαρμοσμένων Οικονομικών για την απόκτηση του Διδακτορικού τίτλου από τη σχολή Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών του Πανεπιστημίου των Βρυξελλών (VUB), το οποίο παρεμπιπτόντως βρίσκεται στη λίστα με τα καλύτερα Πανεπιστήμια του κόσμου.
Επιπρόσθετα, έχω στην κατοχή μου και προφανώς είναι στη διάθεσή σας, συστατικές επιστολές οι οποίες επιβεβαιώνουν την εγκυρότητα των όσων αναφέρονται στο βιογραφικό μου και αφορούν στην επαγγελματική μου διαδρομή, συμπεριλαμβανομένων και των περιόδων κατά τις οποίες κατείχα Διευθυντική Θέση σε πολυεθνικό όμιλο τηλεπικοινωνιών στις Βρυξέλλες πράγματι σε ηλικία μόλις 24 ετών, όπως και τη θέση Λέκτορα Οικονομικών στο Λονδίνο σε ηλικία 26 ετών.
Κατόπιν όλων αυτών, πιστεύω πως θα ήταν έντιμο εκ μέρους σας αν ενημερώνατε τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, στα οποία διαρρεύσατε την ανακοίνωση σας, αναφορικά με τα στοιχεία που σας παραθέτω και τα οποία δυστυχώς (παρόλο που έχετε το βιογραφικό μου) δεν συμπεριλάβατε σε αυτήν.
Ολοκληρώνοντας, θα ήθελα να αναφέρω ότι από την πρώτη στιγμή που τοποθετήθηκα στο ΔΣ του ΤΑΙΠΕΔ δίνω μεγάλη μάχη προκειμένου η περιουσία του Ελληνικού λαού να αξιοποιηθεί σωστά και να μην ξεπουληθεί. Δίνω αυτή τη μάχη με εντιμότητα και αξιοπρέπεια προσπερνώντας πολλές δυσκολίες αλλά και πιέσεις. Υποστηρίζω τις απόψεις μου με σθένος, παραμένοντας πιστή στις αρχικές μου δεσμεύσεις και ακολουθώντας τις κόκκινες γραμμές που από την πρώτη στιγμή χάραξα. Δηλώνω λοιπόν προς πάσα κατεύθυνση ότι, έχοντας τοποθετήσει πριν και πάνω απ' όλα το συμφέρον του Ελληνικού Δημοσίου, θα συνεχίσω να μάχομαι με αμείωτο πείσμα αλλά και αστείρευτη δύναμη.
Με εκτίμηση,


Άννα Ζωηρού
Μέλος ΔΣ ΤΑΙΠΕΔ

Κοινοποίηση: κ. Πάνο Καμμένο, Πρόεδρο του κόμματος «ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ»

Σχόλια