"Εδώ Πολυτεχνείο": H "εσχάτη πλάνη" της δημοκρατίας, χείρων -της πρώτης-της στρατοκρατίας, ως "απαρχής" της μεγαλύτερης ληστείας των Ελλήνων.


"Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΉ" ΝΟΈΜΒΡΙΟΣ 1997
Του Γιώργου Δ.

["Η πορεία για την επέτειο του Πολυτεχνείου .... .θα έπρεπε να καταλήγει στην Βουλή, γιατί εκεί μέσα βούλιαξαν όλα τα όνειρα, οι ιδέες και τα οράματα." του Έθνους.]
Από εδώ "ξεπήδησαν" -δεν είναι υπερβολή- εξαργυρωτές ιδεών και οραμάτων, που τσάκισαν όσους δεν "συνέπραξαν" τα επόμενα χρόνια, στις λαμογιές τους και όσους δεν δέχθηκαν να ξεπουλήσουν την συνείδηση τους όπως αυτοί, στο βωμό του χρήματος και της αρπαχτής.

Σήμερα, από σας ρε διαπιστευμένα κομματόσκυλα όλων των αποχρώσεων, κλαίω και οδύρομαι, όχι μόνον εγώ, ....
γιατί έχω τον "αδερφό μου" άστεγο και άρρωστο να ψάχνει στα σκουπίδια και τα "παιδιά μου"άνεργα και πεινασμένα να φεύγουν στην ξενιτιά.

Ναι χούντα υπήρξε, βασανιστήρια έγιναν και θάνατοι συνέβησαν, αλλά αυτό που ζούμε σήμερα -3500 αυτοκτονίες μέχρι τώρα και αύξηση της θνησιμότητας του Ελληνικού λαού- εξ' αιτίας σας ή με την ανοχή και την σύμπραξή σας, είναι χειρότερα και απ'αυτά που έζησαν οι πατεράδες μας και οι μανάδες τις μέρες της Κατοχής.
Τι χούντα Παπαδόπουλου και "τρικολόρε άλογα", ας το καταλάβουμε επί τέλους, ....καμιά σχέση με το σήμερα!

"Απλώνω, εξ αιτίας σας ρε ψευδοεπαναστάτες της λαμογιάς, την πενιχρή μου σύνταξη καιπερνάω με εκατό € τον μήνα, για να μην "αξιωθώ" να δω γύρω μου, παιδιά πεσμένα από την ασιτία!
Είθε !... Να καταχωνιαστείτε από τον λαό.... εσείς τα "τρωκτικά της πανούκλας" ....στην άβυσσο των υποχθόνιων στοών που υπηρετείτε και στις ....μαύρες γωνιές της κόλασης που ανήκετε και να σβήσει δια παντός (ὄρσε Θεέ νοῦσον κακήν....) η βρώμικη φύτρα σας, αν για χάρη της κλέβετε και πεθαίνουν τα παιδιά των άλλων.
"Μπουμπούκια" ένα κι' ένα και υποκριτές, ΠΟΥ στις πορείες των αμέσως επόμενων ετών κρατάγατε την αιματοβαμμένη σημαία του Πολυτεχνείου ΚΑΙ σήμερα κρατάτε τιμόνια από "θηριώδη"ΤΖΙΠ MERCEDES ή BMW -με φαρδιά δερμάτινα καθίσματα ρε χοντροκώλια- "παραγωγής" της κας Μέρκελ, που -δήθεν- την βρίζετε (σκασίλα μου), πετώντας-τεχνηέντως- την μπάλα στην εξέδρα, δηλαδή στους ξένους -θυμήσου "ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο"- ως μόνους και μόνιμους υπεύθυνους των μεγάλων συμφορών μας, παραπλανώντας έτσι την κοινωνία και κυρίως τους νέους ανθρώπους που δεν ΓΝΩΡΊΖΟΥΝ την ΚΆΛΠΙΚΗ ιστορία σας!...


Δυστυχώς για τον Ελληνικό λαό, έχετε ακόμα, πολλούς αφελείς και "κοπίδεμους" που σας ακολουθούν και σας πιστεύουν....ΝΑΙ ακόμα και ΤΩΡΑ! ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΆ!...


ΔΙΕΥΚΡΊΝΗΣΗ.

ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΉΝ ΠΑΡΕΞΗΓΉΣΕΩΝ, ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ -ΟΠΩΣ ΕΔΩ ΚΑΤΑΤΊΘΕΝΤΑΙ-ΔΕΝ ΣΥΝΙΣΤΟΎΝ ΓΕΝΊΚΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ή ΜΗ ΠΡΟΣΩΠΑ, ΑΛΛΆ ΕΜΠΕΙΡΊΕΣ ΠΟΥ ΤΙΣ ΚΡΑΤΆΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ.

Σχόλια